Autor: ninou » dj. feb. 01, 2007 10:15 pm
Hola cangüina, anem per parts:
1. La noia de la botiga et dona la seva opinió i consell, però si tu no et veus amb vel ni mantilla, doncs jo penso que això és més important que "el protocol". No sé, no veig quin problema hi ha per entrar sense aquesta peça a l'església avui en dia. Però bueno, segons el vestit que portis, pots agafar un vel senzillet (no d'aquests de 300 euros) i avall. El meu val 50 euros i és senzill i maco.
2. Ei, és que no tinc les fotos del meu vestit a l'ordinador. Quan pugui he de fer un chanchullo i passar-les al meu ordinador una altra vegada i així te les podré enviar, però no et puc dir el nom del vestit perquè no el recordo i a més, tampoc surt a la web. És d'una col·lecció bastant antiga. I el que t'agrada a tu quin és? Sé que t'agradava el Royal però te l'has emprovat i no et fa el pes (ja sol passar...) Així que, quin és el que t'agrada més?
3. Precipitat??? això depèn del que tu sentis. Si t'ha agradat molt aquest i sents que és el teu, doncs jo no m'ho pensaria. Jo vaig anar a veure 2 botigues i tenia intenció de patejar-me Barcelona, però a la segona botiga vaig trobar el meu i ja no vaig voler voltar més. Ho tenia claríssim i a més, em feia cosa seguir mirant i liar-me amb mil vestits més i acabar dubtant. Però si no ho tens del tot clar, doncs sempre pots seguir mirant, que no hi perds res. A més, és que és tant guai anar a emprovar-se vestits de núvia!!!!
Ei, si vols diga'm quin és i et penjaré la foto de la web aquí en el foro.
Ens vam casar el 17-11-07 !