NOIES: ALGUNA AMB VESTIT RAIMON BUNDO????'

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: *Alba* » dj. jul. 02, 2009 4:17 pm

Ostres nena m'encanta!!
M'agrada moltissim!!!!... Et queda genial... pensa que has d'anar còmode eh! i has de seure i se't clavarà eh!.... jo te'l veig bé però s'hauria de veure en directe tmb!....
ESTAS ESPECTACULAR! jajaaj ::love:: ::-) =0-0-)

doncs jo tinc el mateix dilema que tu... perque el tinc com tu però fins i tot una mica més arrissat... i estic per fer-me un semi o una cua al costat també!!!... NUSEEE! això del pentinat... em porta de cap! Aquesta setmana que ve tinc la prova!!!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: ninou » ds. jul. 04, 2009 9:44 pm

opalo, nena, és molt maco i et fa un tipet!!!!! Estaràs guapíssima!!!! que poquet que faltaaa!
A veure, de les coses que comentes:

1) el dilluns abans del meu casament, vaig anar a emprovar-me el vestit. Feia tard a la botiga i vaig arribar-hi corrents i cansada. Quan em vaig posar el vestit....horror!!!!!!!!!!!!!!! no podia ni respirar!!!!! Em vaig quedar preocupada per si el dia del casament amb tots els nervis i tot plegat no podia respirar bé! Em vaig estar menjant el coco tota la setmana, fent abdominals i tot! (jajaja) El divendres, el dia abans, quan el vaig anar a recollir, vaig tornar a provar-me'l i em vaig assegurar d'arribar a la botiga ben tranquil·la i pausada. Quan em vaig posar el vestit...Genial! no m'ofegava! podia riure, seure i respirar amb tranquil·litat! No sabré mai si va ser degut a anar més tranquil·la, o si va ser per les abdominals intensives....Però vaig estar molt còmode! és important! Pensa que si has d'estar tot el dia patint per no respirar bé i desitjant treure't el vestit, no gaudiras tant de tot!

2) Tema pentinat: mirant la teva foto, jo no ho dubtaria: semi-recollit!!!! se't veurà la melena que tens, i per tant, més femenina que amb un recollit sencer. I suelto jo no el duria, perquè al cap del dia se't veurà com més despentinat. Suelto el pots dur sempre, i semi-recollit no, i n'hi ha de preciosos!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: *Alba* » dl. jul. 06, 2009 7:50 am

ninou ha escrit:opalo, nena, és molt maco i et fa un tipet!!!!! Estaràs guapíssima!!!! que poquet que faltaaa!
A veure, de les coses que comentes:

1) el dilluns abans del meu casament, vaig anar a emprovar-me el vestit. Feia tard a la botiga i vaig arribar-hi corrents i cansada. Quan em vaig posar el vestit....horror!!!!!!!!!!!!!!! no podia ni respirar!!!!! Em vaig quedar preocupada per si el dia del casament amb tots els nervis i tot plegat no podia respirar bé! Em vaig estar menjant el coco tota la setmana, fent abdominals i tot! (jajaja) El divendres, el dia abans, quan el vaig anar a recollir, vaig tornar a provar-me'l i em vaig assegurar d'arribar a la botiga ben tranquil·la i pausada. Quan em vaig posar el vestit...Genial! no m'ofegava! podia riure, seure i respirar amb tranquil·litat! No sabré mai si va ser degut a anar més tranquil·la, o si va ser per les abdominals intensives....Però vaig estar molt còmode! és important! Pensa que si has d'estar tot el dia patint per no respirar bé i desitjant treure't el vestit, no gaudiras tant de tot!

2) Tema pentinat: mirant la teva foto, jo no ho dubtaria: semi-recollit!!!! se't veurà la melena que tens, i per tant, més femenina que amb un recollit sencer. I suelto jo no el duria, perquè al cap del dia se't veurà com més despentinat. Suelto el pots dur sempre, i semi-recollit no, i n'hi ha de preciosos!

Totalment d'acord amb tu! jajaja
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: opalo » dg. jul. 12, 2009 11:05 pm

Ei bundoneres!
Ho tinc decidit: al final em faré un semirecollit; i m'he comprat un tocado de tul a l'igual q el vestit q crec q li kedarà maco.
El tema d'estrenyer la cintura es perque me'l veig massa igual de cos i no amb forma cenyida, a veure la seguent prova q la tinc dimecres!
Tu q tl vas Alba? Ja te l'han portat?
Imatge
opalo
:: núvia rookie

Entrades: 147
Membre des de: dc. juny 20, 2007 10:40 am

EntradaAutor: *Alba* » dl. jul. 13, 2009 8:57 am

opalo ha escrit:Ei bundoneres!
Ho tinc decidit: al final em faré un semirecollit; i m'he comprat un tocado de tul a l'igual q el vestit q crec q li kedarà maco.
El tema d'estrenyer la cintura es perque me'l veig massa igual de cos i no amb forma cenyida, a veure la seguent prova q la tinc dimecres!
Tu q tl vas Alba? Ja te l'han portat?

Hola!
Si ja me'n vaig provar al juny el vestit.. ara he de tornar el 31 de juliol i ja fins la ultima setmana abans de la boda!!... que bé!
la prova del pentinat serà aquest dissabte, he comprat una cinta de vellut per veure com queda!!! JA VOREM QUE EM FAIG!!!

A tu ja et queda posquissim no??? OSTRES COM S'APROPEN ELS DIES !!!!! :star::
Imatge
*Alba*

Re: NOIES: ALGUNA AMB VESTIT RAIMON BUNDO????'

EntradaAutor: Gloglo2 » dc. set. 16, 2009 7:13 pm

Noies, volem fotos dels vostres vestits!
Gloglo2

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 30, 2009 7:29 pm

Re: NOIES: ALGUNA AMB VESTIT RAIMON BUNDO????'

EntradaAutor: *Alba* » dl. set. 28, 2009 9:50 am

Aqui teniu alguna foto!!
TOT VA ANAR GENIAL!!!!! ::love:: ::love:: VULL REPETIR!
viewtopic.php?f=41&t=20202
Imatge
*Alba*

Anterior

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant