Autor: ninou » ds. jul. 04, 2009 9:44 pm
opalo, nena, és molt maco i et fa un tipet!!!!! Estaràs guapíssima!!!! que poquet que faltaaa!
A veure, de les coses que comentes:
1) el dilluns abans del meu casament, vaig anar a emprovar-me el vestit. Feia tard a la botiga i vaig arribar-hi corrents i cansada. Quan em vaig posar el vestit....horror!!!!!!!!!!!!!!! no podia ni respirar!!!!! Em vaig quedar preocupada per si el dia del casament amb tots els nervis i tot plegat no podia respirar bé! Em vaig estar menjant el coco tota la setmana, fent abdominals i tot! (jajaja) El divendres, el dia abans, quan el vaig anar a recollir, vaig tornar a provar-me'l i em vaig assegurar d'arribar a la botiga ben tranquil·la i pausada. Quan em vaig posar el vestit...Genial! no m'ofegava! podia riure, seure i respirar amb tranquil·litat! No sabré mai si va ser degut a anar més tranquil·la, o si va ser per les abdominals intensives....Però vaig estar molt còmode! és important! Pensa que si has d'estar tot el dia patint per no respirar bé i desitjant treure't el vestit, no gaudiras tant de tot!
2) Tema pentinat: mirant la teva foto, jo no ho dubtaria: semi-recollit!!!! se't veurà la melena que tens, i per tant, més femenina que amb un recollit sencer. I suelto jo no el duria, perquè al cap del dia se't veurà com més despentinat. Suelto el pots dur sempre, i semi-recollit no, i n'hi ha de preciosos!
Ens vam casar el 17-11-07 !