CAN BONASTRE WINE RESORT

un any fantàstic.

CAN BONASTRE WINE RESORT

EntradaAutor: arale62 » dc. jul. 22, 2009 2:49 pm

Hola, algú més es casa o s'ha casat recentment a Can Bonastre? EM caso allà i m'agradaria saber si algú ja ho ha fet per que m'expliqu

Gràcies
Japó i Singapur!!!!!!
arale62

Entrades: 4
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 3:07 pm

EntradaAutor: Gloglo2 » dt. ago. 18, 2009 11:12 pm

Hola jo em caso a Can Bonastre l'estiu del 2010. Quan et cases tu? El lloc és preciós, el menjar sembla que és genial, i el tracte, fins ara exquisit.
Anem parlant!

Gràcies
Gloglo2
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 30, 2009 7:29 pm

EntradaAutor: arale62 » dv. ago. 21, 2009 2:30 pm

Que be! Tot i q no es el lloc mes conegut te molt bona pinta! Les referencies q tinc de gent q ha estat allotjada es genial en tots els sentits. Jo em caso ara a l' octubre aixi q ja t'explicare. Anem parlant
Japó i Singapur!!!!!!
arale62

EntradaAutor: Gloglo2 » dc. ago. 26, 2009 8:16 am

Octubre! Què bé, ja et queda ben poc!
Ja heu anat a fer la prova del menú? Has mirat flors? Tens el DJ i fotògraf?
No sé, si et ve de gust, ves-me informant que així vaig aprenent.
Per fi trobo a algú que es casa allà, em fa il·lusió compartir-ho amb tu!

Petons
Gloglo2

Re: CAN BONASTRE WINE RESORT

EntradaAutor: Gloglo2 » dg. set. 13, 2009 9:27 pm

Arale com ho portes? Explica'm com van els preparatius! Ja ho deus tenir gairebé tot, no?
Vaig estar l'altre dia veient un casament a Can Bonastre i em va agradar molt com quedava tot, el tema decoració floral ja és cosa i gust de cada parella, però en general em va encantar.
Ara voldria saber què tal la qualitat del menjar. Com va anar la vostra prova del menú??

Petons!
Gloglo2

EntradaAutor: arale62 » dt. nov. 03, 2009 7:46 pm

Hola! Ja està fet. EM vaig casar el passat 10 d'Octubre, i ja he tornat de viatge. La veritat es que pots estar ben tranquil.la amn Can Bonastre, ja que ho fan absolutament genial!!!! La gent em comentava que mai surt tot èrfecte, però jo no hi vaig trovar cap falta, de veritat. L'aperitiu, el sopar, la festa de després, el tracte, les habitacions.... tot molt bé. Tots els convidats ens van felicitar! I el Ramsés va estar pendent en tot moment que no hi faltes res.

En quant al Dj, ho vam fer amb el que treballa habitualment el restaurant, perquè ens va sembla be el preu i bastant profesionals (Spai Creatiu, el noi es diu Carles Vilalta)
El fotógraf era una amiga de la meva germana, és de Madrid, així que no et puc recomanar res.

Espero que et vaigi tot molt bé, ja m'explicaras. Qualsevol cosa que necessitis ja saps!
Un petó
Japó i Singapur!!!!!!
arale62

EntradaAutor: Gloglo2 » dt. nov. 03, 2009 9:08 pm

Hola Arale62 en primer lloc mooooooooooltes felicitats pel casament!
Ja veig que tot va anar genial.
No sé, suposo que no faràs crònica, però explica'm coses. Qui us va casar? Vau fer una cerimònia emotiva? A nosaltres ens casarà la jutgessa de pau del nostre poble que ens coneix a tots dos.
El menjar dedueixo que molt bé, no? Ja em comentaràs.
I el tema flors? Ho vau fer amb la floristeria que recomanen ells. Nosaltres no ho hem mirat però suposo que sí. També hem contractat al Carles Vilalta, el vam anar a veure fa unes setmanes i ens va agradar força. N'esteu contents, oi?
No sé, m'encantaria que fessis crònica per imaginar-m'ho tot una mica, en tot cas, si a part del que et pregunto tens alguna cosa que creguis que ens pot anar bé saber, t'ho agrairia molt.
Ja saps, com es 'pateix' pensant en si tot sortirà bé.
Tens fotos? Si no en penges al fòrum però me'n vols passar alguna per correu te'l deixo gloriapuntherradorarrobahotmailpuntcom :-)

Quina il·lusió saber que tot us va anar genial!!!
Felicitats de nou i mil gràcies per comentar-m'ho.
(Per cert, quin super viatge de nuvis heu fet, no? Felicitats!)
Gloglo2

EntradaAutor: MonIAN » dc. nov. 04, 2009 9:59 am

Holaaaaa!!! Jo també em caso a Can Bonastre!!! Ho acabem de decidir!!! El 4 de Setembre de 2010. Explica'm una mica globo, que vaig molt perduda!!! Estem en contacte!!
MonIAN

Entrades: 6
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 9:54 am

EntradaAutor: Drix » dj. nov. 05, 2009 3:30 pm

Bones, doncs no dubteu que és una bona opció, jo visc a Masquefa, i sempre vaig dir que em casaria allí, però el dia que vam anar a veure al Ramsés, i les instal.lacions, em va decepcionar una mica el menjador, que amb lo maco que és tot, doncs amb el menjador no s'han lluit gaire, i jo li vaig donar molta importància a això. Però per tot lo altre, Can Bonastre és un 10. Super elegant, modern, nou... una passada!!!

FELICITATS NOIES
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Gloglo2 » dj. nov. 05, 2009 5:05 pm

Gràcies Drix, nosaltres ho voliem fer tot fora, ens casem al Juliol.
Finalment per tema de calor i tal farem la cerimònia al llac, l'aperitiu a dalt, el sopar al menjador (que sí que és massa simple en relació a la resta) i el ball al porxo que hi ha abans d'entrar al menjador.
D'aquesta manera estem a gairebé totes les parts de Can Bonastre i no ens limitem al menjador, que és força normal. Decorat de casament està preciós, això sí, jo ho he vist i queda molt maco i es veu la zona del llac pels vidres.
Si es decora maco, i nosaltres ho tenim pensat així tot quedarà preciós.
Jo tinc dubtes pel que fa al menjar, ja que la prova del menú la farem molt més endavant però veig que l'Arale està contenta i de fet, tinc bones referències.
Per a nosaltres és important a part del lloc preciós, que el tracte als convidats sigui agradable, atents i es sentin a gust. I crec que en Ramsès en això és molt bo.

Espero més noticies de l'Arale!

Petons!! On et cases Drix?
Gloglo2

EntradaAutor: Drix » dj. nov. 05, 2009 5:14 pm

Jo em caso a Ca n'Alzina, una mica més lluny...

Fa 15 dies els pares de la meva parella van estar tot un cap de setmana a can bonastre, i vam anar a veure'ls. Vam entrar a les habitacions, són precioses, van estar super contents amb tot, la zona del spa els va encantar, i els massatges también!! podeu contractar un pel dia després, jaja. I per la nit también és molt maco. Jo vaig a vegades a sopar al food¬cups, (és la bodega de fora), i s'està de conya!!!!

Estic segura que serà tot un èxit!!
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: MonIAN » dv. nov. 06, 2009 9:04 am

Holaaa!!! Globo, com és que t'han deixat fer l'aperitiu a la sala de dalt?? Suposo que no sereu gaire gent, oi?? Jo ho vaig demanar i em van dir que no seria possible, som massa gent. Així que l'aperitiu ho farem fora, i el ball al saló. Al porxo posen la barra lliure. Què et cases de dia o nit?? Explíca'm coses!!!
Monian
MonIAN

EntradaAutor: Gloglo2 » dv. nov. 06, 2009 1:44 pm

No Monian no fem l'aperitiu a la terrassa de dalt, sinó a l'esplanada que hi ha de pedra davant del Food & Cups. Nosaltres vam preguntar de fer-ho a la terrassa aquella tan xula però ens van dir que no podia ser ja que hi ha habitacions que donen allà i faríem massa soroll.
Cerimònia aquí:

Imatge

Aperitiu:

ImatgeImatge

Sopar:

Imatge

Ball, és dins de les cristalleres que es veuen de color marró, la sala que hi ha abans d'entrar al menjador, les portes són correderes i les tindrem obertes i veurem directament el llac.

Imatge
Gloglo2

EntradaAutor: Gloglo2 » dv. nov. 06, 2009 1:48 pm

Sí Drix, l'spa sembla ser que està molt bé i la suite és preciosa. Als nuvis ens dónen la suite per la nit de noces i lliure accès a l'spa el dia després del casament. Sortirem relaxadets, què guai! Fa il·lusió *.-o-o.*
Gloglo2

EntradaAutor: Drix » dv. nov. 06, 2009 3:11 pm

Gloglo2 ha escrit:No Monian no fem l'aperitiu a la terrassa de dalt, sinó a l'esplanada que hi ha de pedra davant del Food & Cups. Nosaltres vam preguntar de fer-ho a la terrassa aquella tan xula però ens van dir que no podia ser ja que hi ha habitacions que donen allà i faríem massa soroll.
Cerimònia aquí:

Imatge

Aperitiu:

ImatgeImatge

Sopar:

Imatge

Ball, és dins de les cristalleres que es veuen de color marró, la sala que hi ha abans d'entrar al menjador, les portes són correderes i les tindrem obertes i veurem directament el llac.

Imatge

PRECIÓS !!!!!
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: Gloglo2 » dv. nov. 06, 2009 10:05 pm

Sí Drix a nosaltres ens agrada molt. Quam vam començar a mirar, teníem la idea de fer una celebració totalment a l'exterior : cerimònia, aperitiu, sopar... tot excepte el ball (pel tema soroll). Però al final, al veure que el menjador tenia vistes a la zona del llac ens vam conformar.
He vist fotos de Can Alzina i és molt maco, preciós. El menjador em sembla súper elegant!

Felicitats.
Gloglo2

EntradaAutor: MonIAN » dv. nov. 06, 2009 10:42 pm

Jajajajajja. Gràcies per l'explicació tan didàctica que m'has fet, però sí, és el que farem nosaltres. Pensava que feies l'aperitiu a la sala de dalt. Qui et farà la cerimónia, el jutge de pau del mateix poble, o t'has buscat la vida per una altra banda?? I el DiskJokey, ja has parlat amb ell??? Tinc el dubte de si entra o no la música a la cerimónia, en Ramsés va dubtar. ..
MonIAN

EntradaAutor: Gloglo2 » dv. nov. 06, 2009 11:20 pm

Ens casa la jutgessa del meu poble, que no és Masquefa, la coneixo des que era petita i ens fa il·lusió que ens casi ella. El dia abans la jutgessa farà el mínim que s'ha de fer per llei (llegir dos articles del codi civil i el consentiment crec), ja que ella no té llicència de casar en un poble diferent, deixarem llesta la burocràcia (ja estarem casats) però la cerimònia la farem directament a Can Bonastre el dia següent. És a dir, no farem dues cerimònies.
Nosaltres fa uns dies vam anar a veure el Diskjockey Carles Vilalta. A nosaltres la música de la cerimònia ens la compta a part.
Gloglo2

EntradaAutor: MonIAN » dv. nov. 06, 2009 11:52 pm

Molt bé. Jo no sé qué fer, doncs m'han comentant que en alguna ocasió, el jutge no ha agradat i la veritat és que no m'atreveixo. M'hauré d'espavilar per una altre banda. Tu ja has començat a mirar vestit??? Jo alguna cosa per internet. Suposo que ho deixaré de cara al gener.
MonIAN

EntradaAutor: PIKYS » dv. des. 04, 2009 8:36 pm

alguien me puede explicar este sitoi?
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm