Bona tarda a totes les parelles,
Aquest darrer 5 de juny del 2010 ens hem casat a TorreMirona i ha estat GENIAL, em fa molta pena aquests comentaris, ja que per a mi va ser fantàstic... Fa 2 anys que de les bodes s' encarrega una noia i ho fa tot, ella hem va explicar que abans tenien càtering i que aquesta empresa no va estar a l'alçada del resort i van tenir molts mals comentaris, es per aixó que van agafar cuina propia i ara ho fan tot allà.
l'aperitiu es el mes gran que he vist, el menjar ha estat MOLT abundant i el filet servit en plats calents, no com a altres llocs...
per la vostra informació de menjar n'ha sobrat molt, la gent ja no es podia acabar el sopar.
M'agradaria que els nuvis que estan pensant en casar-se que no s'ho pensin i ho visitin, el lloc es preciós, i el menjar boníssim i et donen unes idees genials per acabar la festa, no se d'on treuen aquestes idees....je, je,!! Tinc unes fotos precioses del casament
Per cert, m'estranya el comentari del casament del mes de maig, nosaltres voliem casar-nos l'ultim cap de setmana de maig i a Torremirona hem van dir que durant el maig no fan casaments

ja que estan a tope amb les comunions...
Silvia i Lolo