Can Berardo...¿me ayudáis? GRACIAS!!

un any fantàstic.

Can Berardo...¿me ayudáis? GRACIAS!!

EntradaAutor: DILLA » dt. juny 02, 2009 6:50 pm

Hola!

Soy de Sabadell y me caso en agosto de 2010 y hemos escogido como lugar de celebración el Restaurante Can Berardo que está entre Sabadell y Terrassa.
Nos gustaría saber a mi pareja y a mi, si algun@ tenéis referencias de este lugar por alguna boda que hayas estado.

Gracias y felicidades a todos/as los que os hayáis casado!!
DILLA

Entrades: 10
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 8:37 am

EntradaAutor: Papita » dt. juny 02, 2009 8:36 pm

Hola wapa!! nosaltres también som de sabadell!!

he anat varies vegades a Can Berardo!! el menjar és molt bo!!! les dues vegades super bé el menjar, abundant i de bona calitat!! ell lloc és bastant senzillet però són molt agradables!!!!
feu allà la cerimonia?? si és així, la única cosa que no em va agradar va ser que la cerimonia civil es feia en un porxo i l'aperitiu en el mateix porxo!! t'havies d'esperar a que treiessin les cadires i posar l'aperitiu...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Gracias Papita

EntradaAutor: DILLA » dc. juny 03, 2009 7:07 am

Papita ha escrit:Hola wapa!! nosaltres también som de sabadell!!

he anat varies vegades a Can Berardo!! el menjar és molt bo!!! les dues vegades super bé el menjar, abundant i de bona calitat!! ell lloc és bastant senzillet però són molt agradables!!!!
feu allà la cerimonia?? si és així, la única cosa que no em va agradar va ser que la cerimonia civil es feia en un porxo i l'aperitiu en el mateix porxo!! t'havies d'esperar a que treiessin les cadires i posar l'aperitiu...

Gràcies Papita, ojalà sigui així...ja tinc por de no haber escolit bé...

Si farem la boda civil allà. Ens van dir que el pica pica ens el poden fer al costat de la piscina i així queda allunyat del lloc de la cerimònia. Sis plau em podríes donar més opinions sobre com va anar tot en general? la música, cambrers, protocol, pastís, barra lliure... no ens volem equivocar!

Gràcies wapa
DILLA

Entrades: 10
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 8:37 am

EntradaAutor: metalhet » dc. juny 03, 2009 8:22 am

Holes!

Jo vaig anar a la boda de la meva millor amiga allà i la veritat que vaig trobar el lloc molt xulo!!!

Si haig de dir alguna cosa, seria que com es poden celebrar vàries bodes a la vegada, quan vam arribar es van barrejar tots els convidats i era una mica kaos. Però apart d'això, no ens vam enterar de que hi havien altres bodes! :-)ok:

La sala on ho van celebrar era súper xula!!!
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

Re: Gracias Papita

EntradaAutor: Papita » dc. juny 03, 2009 9:27 am

DILLA ha escrit:
Papita ha escrit:Hola wapa!! nosaltres también som de sabadell!!

Gràcies Papita, ojalà sigui així...ja tinc por de no haber escolit bé...

Si farem la boda civil allà. Ens van dir que el pica pica ens el poden fer al costat de la piscina i així queda allunyat del lloc de la cerimònia. Sis plau em podríes donar més opinions sobre com va anar tot en general? la música, cambrers, protocol, pastís, barra lliure... no ens volem equivocar!

Gràcies wapa

Ells, el problema era que hi havia un altre csament qeu feia l'aperitiu a la piscina i clar, ens vem haver d'esperar a que recollissin tot.. sí que a l'entrada una mica cacau pq hi havia gent de 2 casaments...

El menjar molt bo, el servei mb!! jo séc al·lèrgica al pebot i hi havia plats que en portaven i sense cap dubte em portaven plats espercials sense haver dit jo res que era al·lèrgica, els nuvis ja ho havien fet..
la barra lliure.. bfff.... vem acabar fatal... jejeje es van enrollar pq molts dels convidats eren músics i els van deixar muntar allà amb les guitarres, el nuvi també i va estar molt bé!! el labavo de la sala estava baixant unes escales.. van haver-hi alguns accidents!! jejejej degut a la barra lliure!!!!!!!!!! jajajajaj
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Ricitos81 » dc. juny 03, 2009 2:13 pm

Nosotros nos casamos en el Restaurante Can Berardo, en el 2008 tenemos un post con todas las que se han casado y nos casaremos allí. Nosotros nos casamos el 13 de Junio-2009, y es en el Salón piscina. A mí lo que me enamoró es el aperitivo al lado de la piscina, y los jardines para hacerse fotos los novios.
Hoy justamente, tengo que ir para decirles la colocación de los invitados en las mesas. ::love::
Ricitos81
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2244
Membre des de: dc. oct. 10, 2007 2:26 pm
Ubicació: Mollet del Vallés y Cornellá de Llobregat

EntradaAutor: Cecily » dv. juny 05, 2009 10:42 pm

!Hola chicas :-):-):-): !

nos casamos el año que viene, y nos gustaría hacerlo en Can Berardo, nos parece un sitio muy bonito y nos han hablado muy bien de él.

Aunque problema es que con esto de la crisis.... sabéis los menús de que precio a que precio van?

Muchas gracias
Cecily

Entrades: 3
Membre des de: dt. jul. 03, 2007 2:00 pm

EntradaAutor: ^Lou^ » ds. juny 06, 2009 6:04 pm

nenis, pasaros por el post bodas 2008, ayi sigue abierto el post can berardo de todas las ke nos hemos casado ayi, y las ke estan por casarse, preguntad lo ke haga falta, ayi estamos pa responder, un besote wapis!!!! :-))
^Lou^

Entrades: 2453
Membre des de: dv. des. 01, 2006 11:59 pm
Ubicació: badalona

EntradaAutor: [^kitty^] » dv. juny 12, 2009 12:17 pm

eso nenas!!

a las autora del post decirle que nosotros nos casamos allí y solo tenemos elogios tanto nosotros como los invitados, tanto en atencion, trato, comida...

ya puedes estar bien tranquila, habeis echo una elección estupenda! :-)ok:
..el mejor día de mi vida: 12/07/08.

TE AMO!

Imatge
[^kitty^]
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21867
Membre des de: dj. feb. 15, 2007 12:41 pm
Ubicació: Terrassa

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat