ens casem a la tardor.

un any fantàstic.

ens casem a la tardor.

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. maig 29, 2009 9:35 am

::love:: Hola !!! Sóc una noia de Lleida. Algú del foro s'ha casat a l'ajuntament de Lleida? Quan triguen els tràmits des que portes tots els papers al registre?? Quan és va al registre a portar els papers que et demanen s'ha d'anar ja amb els testimonis? es que ho pregunto al mateix registre i no s'aclaren entre ells. Nosaltres portarem els papers sobre el 15 de Juny i ens voliem casar el 24 d'Octubre si no pot ser doncs al Novembre....i l'ajuntament...està xula la boda a la Paeria ?? (=:-)
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: emes » dv. maig 29, 2009 9:57 am

Felicitats per la boda!
Tema tràmits no et puc ajudar, però hi han moltes noies que segur que t'ajuden. :-)ok:
emes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

Gràcies

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. maig 29, 2009 11:53 am

:-///: La veritat estic molt il·lusionada....ens està costant més amb el tema dels papers perquè ell es divorciat i necessitava papers molt específics. Ja està tot en marxa, tenim fins els detalls ( només falten les etiquetes amb la data ), jo ja tinc reservat el vestit de núvia i bé ja m'estic informant per fer la proba del pentinat, el maquillatge,etc...quina feinada!!!! Felicitats a tu també veig que et cases en un mes i poc!!!...ja ens contaràs l'experiència.
ISTAR82

hla

EntradaAutor: carlina » dv. maig 29, 2009 12:36 pm

Nosaltres vam portar tots els papers al jutjat de mollerussa i allí vam firmar nosaltres i els testimonis i llavors ens han trigat un mes i ara tenim que anar a recollir-los, una altra vegada a firmar tots dos, i portar-los a l'ajuntament de poal pq ens casi l'alcalde,llavors tornarem a firmar tots. Però nosaltres no ens considerarem oficialment casats fins el 28de juny al jardí de la Boscana.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

ENHORABONA!!!

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. maig 29, 2009 1:09 pm

Ho sigui que quan portem els papers al registre ja tenen que anar-hi els testimonis....bufff si que et fan anar cops no? Nosaltres ens volem casar el 24 d'Octubre perquè per nosaltres és una data molt especial, el dia que ens vam conèixer ... I Enhorabona ja et falta menys...xD (=:-)
ISTAR82

hla

EntradaAutor: carlina » dv. maig 29, 2009 1:15 pm

Gràcies.
Es que no ho entenc al resgistre?Però no aneu al jutjat a portar tots els papers?Els testimonis no han de firmar fins que inicieu l'expedient matrimonial.No sé si m'explico, mira jo crec que podries trucar a l'ajuntament de lleida i preguntar com ho has de fer. ah i feu-ho l'abans possible pq a natros ens van preguntar si era la segona vegada que ens casàvem i nosaltres vam dir que no, llavors van dir que cap problema pq si ets separat com que s'han de mirar més coses tarden més.
T'ho dic pq el promès de ma germana(ma germana es casa al setembre) està separat i li estan tardant més els seus papers.
carlina

uiiii

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. maig 29, 2009 1:31 pm

doncs la meva parella és divorciat, i pel seu paper del divorci ens han fet donar més voltes que un ventilador....bueno si s'ho miren que s'ho mirin, si tarden una mica més que hi farem!!! però es que només els hi falta demanar-te l'etiqueta dels pantalons!!!sí, aquí a Lleida vas a entregar els papers al registre civil, que està davant del jutjat, jo quan els tingui tots trucaré al mateix registre hi ho preguntaré si han d'anar els testimonis o no, sino als pobres els faré perdre un matí. Jolilnes només falta que perquè estigui divorciat tardin més.... :-/
ISTAR82

hla

EntradaAutor: carlina » dv. maig 29, 2009 1:36 pm

Ah ara entenc el del registre!Doncs si l'expedient matrimonial us l'inicien al registre si que tindreu que anar amb els testimonis.Però demaneu hora primer, pq segur que a Lleida deu estar a tope el registre.
Si noia es veu que al meu cunyat només faltava que li miressin de quin color portava els calçotets, jjajajaja.
carlina

hi

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. maig 29, 2009 1:55 pm

Ja em contaràs l'experiència...a mi em fa una vergonya que tothom et miri i estigui pendent de tu tot el dia....falten 5 mesos i ja estic dels nervis.... només de pensar que la gent te la mirada clavada a tu. Bueno me'n vaig a dinar que tinc una gana que em moro....fins una altra xarradeta!!! >.-<:
ISTAR82

hla

EntradaAutor: carlina » dv. maig 29, 2009 1:58 pm

A mi m'agrada pensar que per un dia seré jo la protagonista de tot.Vale, bon profit!
carlina

EntradaAutor: miriameta » dv. maig 29, 2009 3:11 pm

La setmana passada hi vaig anar jo al registre de lleida... I me van dir que es triguen 3 mesos i poc a ferte l´expedient des del moment en que portes tots els papers... mare meva...

al final hem optat per ferho a l´ajuntament de alcoletge i en 2 mesos estara enllestit i podrem casarnos a l´ajuntament el dia 4 de stembre i la boda boda el 6 a la fonda. Hem tingut sort.. ens despistem una mica i no se si ens haguessim pogut casar...

Quina m.. aixo del papeleo...

Istar? vas agafar el paper de matrimonis al registre cvil?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EI !!!

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. juny 01, 2009 9:40 am

Doncs si vaig agafar aquell paperot. Mira estic parant boja perquè a més els papers que tens fets et caduquen als 3 mesos. Jo em vull casar a Lleida, em fa ilu casar-me on sempre he viscut. Ja m'ho van dir, jo tinc que presentar-ho la setmana del 15 al 19 d'aquest mes perquè el meu nòvio es de Tarragona i es l'única setmana que te lliure el matí per entregar-los. Ens agradaria casar-nos el 24 d'Octubre perquè ens vam conèixer aquell dia, però si es al Novembre és igual, jo tinc clar que amb la punyetera calor no em caso,m'agobia molt. Ah! i a Lleida son super finos, perquè es veu que a tot arreu, o la majoria de llocs accepten un VOLANT d'empadronament històric i aquí no , ha de ser CERTIFICAT sinó no serveix...i el meu nòvio que es divorciat per lo del certificar del seu antic matrimoni....més tombs que un ventilador!!! Tenim unes ganes d'entregar els papers ja !!!

ENHORABONA !!! :-):-):-):
ISTAR82

hla

EntradaAutor: carlina » dl. juny 01, 2009 10:54 am

Ja ens aniràs informant que tal va tot.
carlina