cuantas horas antes de la ceremonia hay que vestirse?

un any fantàstic.

cuantas horas antes de la ceremonia hay que vestirse?

EntradaAutor: AnnaP » dl. maig 25, 2009 10:58 pm

tengo la duda... de que hora me tengo k vestir.. k si ir enseñando x casa o eso no se hace.. :S aishh ! k lioooooooo
AnnaP
:: núvia experta

Entrades: 617
Membre des de: dc. set. 10, 2008 12:05 pm
Ubicació: sentmenat

EntradaAutor: arantx6 » dl. maig 25, 2009 11:25 pm

Jo em vestiré sobre les 16.15, peruqè a les 16.30 arriben els fotògrafs!!! Abans aniré amb algun vestit que es pugui obrir sencer per no espatllar-me el pentinat al treure-me'l :-)ok: :-)ok:
Imatge
ImatgeImatge
arantx6
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2252
Membre des de: dg. maig 25, 2008 8:43 pm
Ubicació: Nou Barris

EntradaAutor: AnnaP » dl. maig 25, 2009 11:33 pm

arantx6 ha escrit:Jo em vestiré sobre les 16.15, peruqè a les 16.30 arriben els fotògrafs!!! Abans aniré amb algun vestit que es pugui obrir sencer per no espatllar-me el pentinat al treure-me'l :-)ok: :-)ok:

Gràcies!! jijiji jo em posaré alguna s'amarreta de tirantets ( em va dir la perruquera que ho portes per poder-me maquillar el pitra XD i llavors aquesta me la baixo x els peus xD no? però si el meu fotògraf ve a les 15:45 em vesteixo sobres les 15:30?
AnnaP

EntradaAutor: txellens » dt. maig 26, 2009 2:33 pm

Anneta !!!
Tranquila que el mateix dia t'ho va dient tot.... jo em vaig vestir potser 15 min abans que arribessin els fotografs... el temps d'entrar a veure'm una amiga del camping i el meu cosi i fer-me una foto amb ell i ja trucaven els fotografs...

Jo em vaig estar tancadeta a l'habitacio perque nomes em vaig posar el vestit res mes, ni arrecades, collaret res de res perque els fotografs et fan la foto i el video posant.ho i volia que la gent em veies arreglada del tot amb tots els complements, pero aixo ja cadacual...

Jo em vaig posar una semarreta super ample de coll per no despentinar.me ni desmaquillar.me i el que si que em va aconsellar la noia del vestit es que no em poses sostenidors per evitar marques als hombros dels tirants que després es podien veure un cop amb el vestit.
txellens
:: supernúvia

Entrades: 5799
Membre des de: dc. des. 12, 2007 12:28 pm

EntradaAutor: Kaoru » dt. maig 26, 2009 3:02 pm

txellens ha escrit:Anneta !!!
Tranquila que el mateix dia t'ho va dient tot.... jo em vaig vestir potser 15 min abans que arribessin els fotografs... el temps d'entrar a veure'm una amiga del camping i el meu cosi i fer-me una foto amb ell i ja trucaven els fotografs...

Jo em vaig estar tancadeta a l'habitacio perque nomes em vaig posar el vestit res mes, ni arrecades, collaret res de res perque els fotografs et fan la foto i el video posant.ho i volia que la gent em veies arreglada del tot amb tots els complements, pero aixo ja cadacual...

Jo em vaig posar una semarreta super ample de coll per no despentinar.me ni desmaquillar.me i el que si que em va aconsellar la noia del vestit es que no em poses sostenidors per evitar marques als hombros dels tirants que després es podien veure un cop amb el vestit.

txell a quina hora et vas casar tu?
tu tenies a DI oi?quin va ser l'horari pel nuvi i la núvia que us van dir?
Kaoru

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: Yes » dt. maig 26, 2009 3:30 pm

La veritat és que jo també tinc el mateix problema. Em caso a les 7 de la tarda i la perruquera em va comentar que podriem quedar cap a les 2. Però 5 hores abans no és massa d'hora? La veritat és que no sé com m'organitzaré aquell dia... :star::
Imatge
Yes

Entrades: 31
Membre des de: dc. jul. 16, 2008 11:09 pm

EntradaAutor: Hansen » dt. maig 26, 2009 4:35 pm

Pues a mí el fotógrafo me viene a las 10,30 de la mañana y yo no me caso hasta las 13h. Al salir los 2 juntos de casa vienen antes. Yo creo que tardaré un ratillo más en vestirme.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: monipeny » dc. maig 27, 2009 10:33 am

Yo tengo que concretar con el fotógrafo el planning del día.....tengo que estar a las 18h en el Turó del Sol y salgo de Barcelona.
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny
:: núvia de platí

Entrades: 4900
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 8:00 am

EntradaAutor: Ricitos81 » dc. maig 27, 2009 1:13 pm

Yo me caso a las 12 y el fotógrafo viene a las 10:30 a mi casa. Me vestiré un quarto de hora antes o cuando llegue a casa de maquillarme, todo depende de lo que se retrase el peinado y el maquillaje, total ponerte el can-can y el vestido es un momento y la ropa interior.
Ricitos81

Entrades: 2244
Membre des de: dc. oct. 10, 2007 2:26 pm
Ubicació: Mollet del Vallés y Cornellá de Llobregat

EntradaAutor: sc_cris » dc. maig 27, 2009 2:27 pm

aii niñas que poquito les queda! pues yo creo que me pondre algo con cremallera o botones para no despeirnarme y quedar perfecta jejeje
Criss!!!! cuenta atrás --> viewtopic.php?t=19277&postdays=0&postorder=asc&start=0

Imatge

Imatge
Imatge
sc_cris
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3158
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 1:08 pm

EntradaAutor: moniedu » dc. maig 27, 2009 2:46 pm

Hola chicas!! yo me caso a las 5, pero para ir con tiempo por si acaso a las 4 debería ir saliendo de casa...
la fotografa me ha dicho que estará haciendome fotos 1 hora y media aprox!!! así que a las 2:30 empieza la sesión de fotos!!!! a ver a que hora tengo que empezar a peinarme y maquillarme!!!

Que os parece??
http://nuvis.org/moniedu2009
Imatge
Imatge[/url]
SOMOS MUY FELICES!!!
moniedu

Entrades: 8715
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:57 am

EntradaAutor: susanaporrero » dc. maig 27, 2009 3:18 pm

Pues yo estoy atacada de los nervios con el tema horario!!!!A las 7 como muy tarde la pelu y a las 9:30 el maquillaje, para casa corriendo que a las 11 viene el fotografo a casa, es que me pasa como Hansen, que salimos los dos desde casa, primero el y luego yo...y encima tengo que arreglar a mis hijos!!!!!!!!Madre mia que estres!!!!!!!!!!Y a la 13:00 se celebra la ceremonia!!!!!!
Pues yo me pienso poner una camisa que tengo de cremallera para quitarmela bien y no despeinarme ni nada.......
Imatge
susanaporrero
:: núvia de bronze

Entrades: 1658
Membre des de: dt. set. 09, 2008 5:01 pm

EntradaAutor: AnnaP » dc. maig 27, 2009 3:23 pm

susanaporrero ha escrit:Pues yo estoy atacada de los nervios con el tema horario!!!!A las 7 como muy tarde la pelu y a las 9:30 el maquillaje, para casa corriendo que a las 11 viene el fotografo a casa, es que me pasa como Hansen, que salimos los dos desde casa, primero el y luego yo...y encima tengo que arreglar a mis hijos!!!!!!!!Madre mia que estres!!!!!!!!!!Y a la 13:00 se celebra la ceremonia!!!!!!
Pues yo me pienso poner una camisa que tengo de cremallera para quitarmela bien y no despeinarme ni nada.......

jejeje cielo si te sirve de consuelo yo también tengo que arreglar a los pitufines :P
AnnaP

EntradaAutor: Rackel » dc. maig 27, 2009 4:22 pm

una pregunta, el maquillaje despues de la pelu?
Imatge
Rackel
:: núvia rookie

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 2:40 pm

EntradaAutor: susanaporrero » dc. maig 27, 2009 10:05 pm

Pues no se....yo si, primero porque cuando entro al pueblo esta mi pelu y al final de la misma calle la esteticien donde me maquillan, asi salgo de uno y voy para el otro sitio....jejejejejeje y la segunda razon porque en la pelu si me han de poner el secador ese para los rulos no vaya a ser que empieze a sudar y me estropee el maquillaje!!!Os imaginais?jajajajajajajajajaja es solo una suposicion eh?No os asusteis!!!!jajajajajajajajajajajaja a mi me va mejor asi.....
Imatge
susanaporrero

Entrades: 1658
Membre des de: dt. set. 09, 2008 5:01 pm

hla

EntradaAutor: carlina » dl. juny 01, 2009 11:01 am

A mi em venen a pentinar i maquillar a casa i primer em pentinen i després em maquillen.
Doncs jo crec que m'anirà justet, segur que just quan m'acabo de vestir ja hi haurà el fotògraf esperant-me.
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: txellens » dl. juny 01, 2009 11:06 am

Hola noies,

Ens casavem a les 12 i el fotograf va aanr as casa el Mario a les 9,15, s'hi va estar sobre una horeta i a les 10,30 a casa meva per sortir sobre les 11,45 de casa per anar cap a l'església.

A mi el fotografs nostres, DI, ens van dir que el Mario estes amb pantalons i camises, res mes perque amb el reportatje s'ho aniria posant i jo amb el vestit i sabates i prou.
txellens

Entrades: 5799
Membre des de: dc. des. 12, 2007 12:28 pm

EntradaAutor: Rackel » dl. juny 01, 2009 1:44 pm

hable la semana pasada con el fotografo, DI.
Nosotrs nos casamos a las 17h. En casa de él estaran a las 13:30 y en mi casa a las 15:30.
Tengo el peluquero a las 13:30, Y el maquillaje intentaré que sea despues dela peluquería...¿creeis que me dará tiempo bien?
Imatge
Rackel

Entrades: 168
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 2:40 pm

EntradaAutor: suyoscar » dl. juny 01, 2009 6:09 pm

lo mejor es hablarlo con el fotografo y ellos sabiendo donde vas a la iglesia oy dependiendo de la hora de la ceremonia ellos te aconsejan.

yo me caso a la una y ellos ya me diran cuando tengo que estar lista.
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
suyoscar

Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

Torna a: Bodas 2009