HOTEL AMETLLA DE MAR O RESTAURANT CASABLANCA

un any fantàstic.

HOTEL AMETLLA DE MAR O RESTAURANT CASABLANCA

EntradaAutor: paola-mar » dc. maig 13, 2009 6:15 pm

HOLA!

Alguna de vosaltres s'ha casat o s'ha de casar a algun d'aqests llocs?

Podrieu explicar-me la costra experiencia? Estic una mica indecisa i segur que la vostra opinio em servira d'ajuda.

gracies ::love:: ::love::
paola-mar

Entrades: 12
Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:26 am

EntradaAutor: paola-mar » dv. maig 15, 2009 7:26 pm

nINGU S'HA CASAT EN AQUSTS LLOCS?nINGU ELS CONEIX...SNIF... :-/ :-/
paola-mar

EntradaAutor: david y laura 2009 » dl. maig 18, 2009 11:26 am

ufff jo vaig estar mirant per casar-me a l'ametlla de mar, perque volia casar-me a la platja i era l'unic lloc que vaig trobar on ho feien... El que passa es que ho vam descartar perque era massa lluny per portar tots els convidats desde barcelona... :o-o:
Imatge
david y laura 2009
:: núvia experimentada

Entrades: 200
Membre des de: dc. set. 03, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: paola-mar » dc. maig 20, 2009 5:43 pm

Ei, moltes gracies!
paola-mar

EntradaAutor: LAURITA77 » dj. maig 21, 2009 1:08 pm

Hola!!
Jo em caso al casablanca!!! i faig la cerimonia a la platja!!!
Imatge
LAURITA77

Entrades: 492
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 2:48 pm
Ubicació: Reus

Re: HOTEL AMETLLA DE MAR O RESTAURANT CASABLANCA

EntradaAutor: nupubo » dj. juny 18, 2009 10:28 pm

paola-mar ha escrit:HOLA!

Alguna de vosaltres s'ha casat o s'ha de casar a algun d'aqests llocs?

Podrieu explicar-me la costra experiencia? Estic una mica indecisa i segur que la vostra opinio em servira d'ajuda.

gracies ::love:: ::love::

Hola, jo em caso a l'hotel ametlla mar l'abril de l'any 2010. La veritat es que em va agradar molt per la seva senzillesa, ja que no buscava res espectacular i a més em va agradar moltíssim el tracte de la noia que ho porta. A més em va explicar que et poden casar en directe. Tenen un acord amb l'ajuntament i l'alcalde o algun concejal et ve a casar a l'hotel. la cerimònia, com tu deus saber es davant del mar. La platja és d'ús quasi exclusiu dde l'hotel. Només fan una boda per dia i t'acordonen l'espai on et cases pq clar es un hotel i com a tal pot ser que hi hagi algun client. Però no deixen que s'apropin a la zona reservada per a la cerimònia. Els menus estan molt bé (d'entrada, clar, pq jo no els he tastat encara) i et donen moltes possibilitats de preus. Ella s'encarrega d'organitzar-te la decoració floral del lloc de cerimònia i del restaurant amb les flors que vulguis. Tens l'opció de continuar la festa a la discoteca de l'hotel, així no cal marxar fora. Et regalen la nit de noces allí i a l'any dels casament una altra. Als convidats els fan descomptes si es volen quedar a dormir allí, que això va molt bé pels que són de fora i que no aniran als autocars que llogarem. I no sé si em deixo coses. segur que si pq em va molts detalls de tot. Si vols pregunta'm. Ara a mi també m'agradaria saber d'alguna experiència allí. he llegit en algun foro comentaris bons d'aquest lloc. Ara... No sé... Jo es qeu va ser amor a primera vista. I el preu em va acabar de convencer.

Es l'únic que et puc dir.
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: malva83 » dv. juny 19, 2009 10:40 am

Paola, yo tengo un apartamento en Miami-Playa, donde está el Casablanca.

La verdad es que he visto muchas bodas allí y son una pasada, tanto la decoración, como la organización, todo, todo y todo. Yo no lo dudaría y me decantaría por el Casablanca aunque sinceramente el de Atmella no lo conozco...
Imatge
Imatge
malva83
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1250
Membre des de: dj. oct. 02, 2008 11:11 am
Ubicació: Mi nueva casita!!!

EntradaAutor: nupubo » ds. juny 20, 2009 5:40 pm

paola-mar ha escrit:nINGU S'HA CASAT EN AQUSTS LLOCS?nINGU ELS CONEIX...SNIF... :-/ :-/

Jo estat voltant per diferents post i no hi ha hagut manera de trobar més info d'aquests restaurant. Així que... Què hi farem?
nupubo

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: aglaya79 » dl. juny 29, 2009 10:53 am

el meu marit va anar a una boda al casablanca i diu q genial q el pica pica es insuperable!
Imatge
aglaya79
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 24 visitants