RESTAURANTES Y FOTOGRAFOS ZONA Lleida

un any fantàstic.

RESTAURANTES Y FOTOGRAFOS ZONA Lleida

EntradaAutor: Pacresol » ds. abr. 25, 2009 4:09 pm

Hola,
nos casaremos para el 2010, pero nos podriais pasar presupuestos de restaurantes y fotografos de la zona de Lleida. Saludos y gacias.
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

hla

EntradaAutor: carlina » ds. abr. 25, 2009 4:50 pm

El nostre fotogràf és diu Sitó de passeig de Ronda ens costa 2500€ i inclou:
Album amb fotos pre-boda i boda, video pre-boda i boda, 3dvd's, un cd amb totes les fotos i la maleta per portar-ho tot.
Restaurants no et puc ajudar massa només vam anar a mirar 1 lloc ja que teniem molt clar que ho volíem fer a la nova finca del Resquitx la Boscana però vam mirar per curiositat la masia salat i costaba un 120€-130€ el plat sinó em falla la memòria, però ens agrada la Boscana pq té un jardí preciós i el menjar és bonissim.(Demà fem el tastet però ja hi hem anat moltes vegades i sabem que cuinen molt bé).
Però per gustos els colors.Tot és respectable.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: hla

EntradaAutor: Pacresol » ds. abr. 25, 2009 5:05 pm

carlina ha escrit:El nostre fotogràf és diu Sitó de passeig de Ronda ens costa 2500€ i inclou:
Album amb fotos pre-boda i boda, video pre-boda i boda, 3dvd's, un cd amb totes les fotos i la maleta per portar-ho tot.
Restaurants no et puc ajudar massa només vam anar a mirar 1 lloc ja que teniem molt clar que ho volíem fer a la nova finca del Resquitx la Boscana però vam mirar per curiositat la masia salat i costaba un 120€-130€ el plat sinó em falla la memòria, però ens agrada la Boscana pq té un jardí preciós i el menjar és bonissim.(Demà fem el tastet però ja hi hem anat moltes vegades i sabem que cuinen molt bé).
Però per gustos els colors.Tot és respectable.

Gracias por tu ayuda, pero me quedo una duda, albums para los padres no haceis??? o no os entra en ese presupuesto??
Pacresol

hla

EntradaAutor: carlina » dj. abr. 30, 2009 10:20 am

No ens en fa d'albums pels pares a mi ja em fa molta rabia que la meva sogra tingui el video només falta que tingui un album.
carlina

EntradaAutor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 1:04 pm

carlina ha escrit:No ens en fa d'albums pels pares a mi ja em fa molta rabia que la meva sogra tingui el video només falta que tingui un album.

Si que da rabia porque ya que estas.... te lo podrian hacer, pero bueno si lo quieren pues te lo puedes currar con un hoffman...
Pacresol

hla

EntradaAutor: carlina » dj. abr. 30, 2009 3:37 pm

no m'has entès jo no vull que la meva sogra tingui ni video ni album, em fa rabia que tingui video doncs només faltaria que tingués album. Nosaltres Considerem que els pares i els sogres no en tenen que fer rés del video ni les fotos dels nuvis que és una cosa privada,una cosa nostra, i no hi ha manera que el fotograf ens tregui això i ens regali una altra cosa, no ho sé un pòster pels pares, amb això en tindrien de sobres.
Però bé cadascú és lliure de fer el que vulgui.
carlina

EntradaAutor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 3:58 pm

carlina ha escrit:no m'has entès jo no vull que la meva sogra tingui ni video ni album, em fa rabia que tingui video doncs només faltaria que tingués album. Nosaltres Considerem que els pares i els sogres no en tenen que fer rés del video ni les fotos dels nuvis que és una cosa privada,una cosa nostra, i no hi ha manera que el fotograf ens tregui això i ens regali una altra cosa, no ho sé un pòster pels pares, amb això en tindrien de sobres.
Però bé cadascú és lliure de fer el que vulgui.

Aps ok!!! que tu preferirias por ejemplo un cuadro con vuestra foto en tamaño grande para os padres que no el video... pues si tambien pero los fotografos hay cosas negociables y otras no, imagino yo... como en todo...
Pacresol

hla

EntradaAutor: carlina » dj. abr. 30, 2009 5:00 pm

si noia a aguantar-nos ens toca.que hi farem.
carlina

EntradaAutor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 5:11 pm

Pues si noia... que se fara... ahora he estado viendo un post que hay de fotografo Jo&Mi y es super economico nena... nose lo que no se si cobra desplazamiento o que nose... pasate y miratelo...
Pacresol

EntradaAutor: silviangel » dt. juny 09, 2009 3:46 am

eps!!! avere si puc ajudar.

El fotografo, me va fer en Lluis Jou, situat al carrer santa cecilia al costat dels camps elisis, me damana 2.000, i nomes fem el reportatge ( a la proba de vestit de la novia i del novio i la pelu si voliam pero al final no ho vam fer) ens fa l'album esclar i ens entrega totes les fotos que faci en un cd. Si volem algo mes com lo dels pares pues 200 o 100 no recordo pero per ahi anava cadascun, el pre-boda o el post-boda 300 anesim on anesim ens faria el mateix preu. De moment estem molt contents amb ell, disfruta molt amb la seva feina i se li nota cuan treballa creiem que surtiran unes bones fotos, pero aixo ho sabrem mes endavant.
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: silviangel » dt. juny 09, 2009 3:51 am

Els restaurants al Alari que era on ho feiam!! no hi contis!! a tancat!! nosaltres ho vam haver de fer al Petit Català 117 amb la barra lliure inclosa el iva apart i si volies tenies la opcio de posar mes bufets al pica pica ( pero que no cal perque tothom me va dir que el pica pica es super ampli)
Recordo que vam mirar la prats i el meu mes economic valia 127 fins a no se quan pero casibe 160.
Les caves de Raimat anaven per aqui 160 tambe.
El palermo ara no se quin era si el petit o el gran pero anaven de 110 em amunt.
Tots aquest tels dic ja amb la barra lliure inclosa.
I la fonda me sembla que anava de 90 a 105 amb la barra lliure apart que no se si valia 10 o 15 euros per cap.
Espero servir d'ajuda.

Enhorabona a totes les futures novies ::love:: ::love:: ::love::
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 19 visitants