Hola,
nos casaremos para el 2010, pero nos podriais pasar presupuestos de restaurantes y fotografos de la zona de Lleida. Saludos y gacias.
Autor: Pacresol » ds. abr. 25, 2009 4:09 pm
Autor: carlina » ds. abr. 25, 2009 4:50 pm
Autor: Pacresol » ds. abr. 25, 2009 5:05 pm
carlina ha escrit:El nostre fotogràf és diu Sitó de passeig de Ronda ens costa 2500€ i inclou:
Album amb fotos pre-boda i boda, video pre-boda i boda, 3dvd's, un cd amb totes les fotos i la maleta per portar-ho tot.
Restaurants no et puc ajudar massa només vam anar a mirar 1 lloc ja que teniem molt clar que ho volíem fer a la nova finca del Resquitx la Boscana però vam mirar per curiositat la masia salat i costaba un 120€-130€ el plat sinó em falla la memòria, però ens agrada la Boscana pq té un jardí preciós i el menjar és bonissim.(Demà fem el tastet però ja hi hem anat moltes vegades i sabem que cuinen molt bé).
Però per gustos els colors.Tot és respectable.
Autor: carlina » dj. abr. 30, 2009 10:20 am
Autor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 1:04 pm
carlina ha escrit:No ens en fa d'albums pels pares a mi ja em fa molta rabia que la meva sogra tingui el video només falta que tingui un album.
Autor: carlina » dj. abr. 30, 2009 3:37 pm
Autor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 3:58 pm
carlina ha escrit:no m'has entès jo no vull que la meva sogra tingui ni video ni album, em fa rabia que tingui video doncs només faltaria que tingués album. Nosaltres Considerem que els pares i els sogres no en tenen que fer rés del video ni les fotos dels nuvis que és una cosa privada,una cosa nostra, i no hi ha manera que el fotograf ens tregui això i ens regali una altra cosa, no ho sé un pòster pels pares, amb això en tindrien de sobres.
Però bé cadascú és lliure de fer el que vulgui.
Autor: Pacresol » dj. abr. 30, 2009 5:11 pm
Autor: silviangel » dt. juny 09, 2009 3:46 am
Autor: silviangel » dt. juny 09, 2009 3:51 am