45 centims per invitació està molt bé! Has trobat un paper maco per imprimir o com ho heu fet? Nosaltres ja tenim la invitació disenyada i tenim que demanar presupostos.
Les aliances estàn costant molt de trobar-les...ninguna ens convenc i com heu dit, han pujat moltisim de preu...
L'altra dia vaig anar a Bloomie i la veritat esk vaig quedar encantada, si no té preus desorbitats l'agafaré a ella. Em va semblar molt profesional i que tenia molt de gust e idea.
El fotograf, vam agafar a nikart, le vestit es zamfra de CasaJuana, lenceria emperatriz i ara estic en busca d'unes sabates amb poc tacó....misió imposible!
Papita ha escrit:Hola! jo no em caso l'11 de setembre però em caso en festiu!! és l'11 d'octubre, just un mes desps de vosaltres!! és diumenge i a l'endemà és festa..
la perruqueria em preocpava una mica, però tinc una a miga que m'ho fa i una altra que és maquilladora i también m'ho farà.. la resta de gent.. a veure, hi ha opcions.. o centre comercials que obrin diumenges, o Anna ferre, obre els diumenges si li ho demanes.i sino.. q s'espavilin..n osé.. jo ho faria!! jejeej
nos ja tenim el restaurant, masia la tartana de matadepera, fotògraf doble imatge, les flors segurament oliveres de terrassa, el vestit de jesus del pozo, les sabates encara no.. la musica estoy en ello, els detalls también mmm.. no sé..
ah glory!! una de les meves millor amigues es va casar a mas can ferre i les flors eren fontanillas.. impressionants de veritat.. una pssada.. han guanyat moolts premis. això sí, les flors només de la cerimònia li van costar 1400€.. per flipar...