casament a la Garriga de Castelladral

un any fantàstic.

casament a la Garriga de Castelladral

EntradaAutor: nilliss » dv. set. 19, 2008 12:02 pm

Ja tenim masia!!!!!!! a la masia la garriga de castelladral. També hi fem la cerimònia civil! serà un casament de somnis. Mireu www.masialagarriga.com

Ara ens falta tooootaaaa la resta, ufuf!
nilliss

Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:06 am

EntradaAutor: **Laura** » dv. set. 19, 2008 12:35 pm

I tant que serà de somni!!! jo no la conec però per la web té molt bona pinta.. enhorabona!!!
Imatge
**Laura**
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2542
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 4:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: LABANDA » dv. set. 19, 2008 12:49 pm

hola!!!

ets de la comarca??

HEU FET UNA ELECCIÓ GENIAL!!

nosaltres vam anar a veure-la,un cop després de ja tenir el nostre lloc i de veritat que ens va fer dubtar.... (i per que tenim paga i senyal a

ens va encantar!!!!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: crividi » dc. feb. 04, 2009 1:46 pm

Hola!

Gran elecció!!

Nosaltres vam anar a visitar la masia la setmana passada i ens va encantar! Havíem pensat en una boda a la platja però l'encant q té aquesta masia i la llibertat d'organitzar tot al teu gust n té preu!
Dissabte anirem a visitar ca n'alzina, que crec q surt més econòmic. Haurà de ser molt xulo per a superar la garriga. Ja veurem!

quin càtering agafes? Hem estat mirant els que aconsellen i el que ens fa més bona pinta és airolo però crec que no et decoren les cadires i pot qdar una mica sosillo no? bé, és qüestió d'anar mirant!
crividi

Entrades: 11
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 11:37 am

EntradaAutor: Nuria24 » ds. abr. 04, 2009 2:06 pm

Ei aquesta es la meva masia per aquest agost! no hi ha gaire moviment pel 2009 sobre aquesta masia, al 2010 sembla que si!

un petonet!

Nuria
Nuria24

Entrades: 10
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 7:30 pm

EntradaAutor: LABANDA » ds. abr. 04, 2009 4:24 pm

Nuria ?? et cases l'1 d'agost?

Una elecció immillorable! :-)ok:
LABANDA

EntradaAutor: oshia » ds. abr. 04, 2009 10:24 pm

:-)ok:
oshia l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 02, 2010 3:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Nuria24 » dg. abr. 05, 2009 2:16 pm

guapis!!!!!!!!!!

labanda niña tu si que sabes eh!!!!!!!!!!!!! sisi 1 de agosto como tu!!!!!!!!!!!!

Ahora ya estoy literalmente controlada por toda la gente y los proveedores de la masia, que no han dudado ni un segundo en escribirme ayer por el foro.... (hecho que evidencia que estamos totalmente controladas! jejej) pero yo por el foro solo quiero hablar con chiquillas como vosotras, no con gente que busca dinero!

Oshia guapa! aunque eres del 2010 ya no queda mucho eh... yo en agosto de verano pasado creia que nos quedaba mucho,pero se ha pasado volando! Mis amigas dicen que también es "su boda" y nos lo estamos pasando genial!

Un besito enorme!
Nuria24

Entrades: 10
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 7:30 pm

EntradaAutor: oshia » dg. abr. 05, 2009 9:18 pm

.
oshia l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 02, 2010 3:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: LABANDA » dg. abr. 05, 2009 9:56 pm

Nuria24 ha escrit:guapis!!!!!!!!!!

labanda niña tu si que sabes eh!!!!!!!!!!!!! sisi 1 de agosto como tu!!!!!!!!!!!!

Ahora ya estoy literalmente controlada por toda la gente y los proveedores de la masia, que no han dudado ni un segundo en escribirme ayer por el foro.... (hecho que evidencia que estamos totalmente controladas! jejej) pero yo por el foro solo quiero hablar con chiquillas como vosotras, no con gente que busca dinero!

Oshia guapa! aunque eres del 2010 ya no queda mucho eh... yo en agosto de verano pasado creia que nos quedaba mucho,pero se ha pasado volando! Mis amigas dicen que también es "su boda" y nos lo estamos pasando genial!

Un besito enorme!

Que alegria me da que estés también por este mundillo!!!! y que compartamos día tan cerquita!!! me encanta tu vestido, es maravilloso !!! delicadisimo!!! espero q sigamos en contacto preciosa!!! que eres una morenaza guapísima!!! y sí hija, nos queda un visto y no visto, con el tiempo que ha pasado des de que dijimos q nos casabamos!
UN BESAZO!!!
LABANDA

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. jul. 20, 2009 7:48 am

::love::
Yaiza202 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 24, 2009 8:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Yaiza202
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am

EntradaAutor: nuni » dc. jul. 22, 2009 7:47 pm

Hola a totes i felicitats pel vostre casament!

Nosaltres també vam estar mirant La Garriga. Ens va agradar molt! El cas que els caterings que ens donaven ens van semblar força car (pel tema que aquest amb la crisi i tot no ens voliem passar) total que vam anar personalment a parlar amb els dels catering i flipeu! És tan car perquè La Garriga cobra l'exclusivitat als nuvis i als caterings! (i a la floristeria!encara que triis els seus)Els fan pagar en concepte d'ús de cuina i com que els plats, coberts, copes, etc necessàri pel casament també ho ha de portar el catering els preus s'enfilen una burrada.
Perquè us feu una idea. A nosaltres ens va agradar el catering del mirador de montserrat. A la Garriga era un menú d'uns 120eur i, si no era a la Garriga, 87eur!
Li vam comentar a la mestressa (ja teniem data alla i tot!) i ens va dir que era cert i que per compensar ens deixava els preus de l'any anterior (de lloguer de finca i tal) però jo ja estava molt desanganyada la veritat.
Finalment vam descobrir la masia Cal Puntes una familia encantadora i el lloc xulissim. Preu menú 55 eur amb el restaurant la Barca i el lloguer de la finca 2000 euros més barat que a la Garriga.
Aqui teniu la web: http://www.santmarco.com/cal-puntes.php

En fi que segur que el casament a La Garriga serà un exit pero que són uns pesseteros i s'aprofiten de tothom també és veritat.

un petonàs i perdó pel rotllo!
23 d'agost!!
nuni
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 1:37 pm

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. jul. 23, 2009 8:21 am

m'imagino que agafaries un menú car de Mirador de Monserrat no? perque comencen desde 51,50€
Yaiza202

EntradaAutor: nuni » dj. jul. 23, 2009 1:03 pm

No, era dels baratets. Nosaltres ho vam anar a mirar al 2008 i aixo ens van dir. No hi havia res més barat, potser ara n'han posat més.
23 d'agost!!
nuni

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. jul. 24, 2009 8:32 am

m'extranya et donen varies opcions i jo vaig demanar tota la info al febrer d'aquest any i aquest eren els preus. I si aixó es carrrrrr mare meva la majoria tenen preus mes elevats.
Jo he mirat el lloc que comentes pero ho veig masa sencill y la piscina al costat 0, podrien caure els nens....
cadascun es lliure d'escollir veritat?
Yaiza202

EntradaAutor: nuni » dv. jul. 24, 2009 9:30 pm

No pretenia ofendre't. Et noto molt a la defensiva...
Ja et vaig dir que penso que La Garriga és un lloc preciós. Només vaig comentar la meva experiència i la meva opinió. Ja se sap que d'opinions com de colors...per tots els gustos!
Em sap greu que diguis que el lloc que hem triat pel nostre casament és "senzill", però et puc entendre perquè com que la web està més encarada al turisme rural no hi ha massa fotos (fa poc que hi fan casaments). Realment quan hi vam anar ens va agradar moltissim i no ens va semblar gens senzill. Pel que fa a la piscina hi ha una vidriera que tanca la zona d'aperitiu, que és el que farem davant la piscina. Així s'evita el perill de la piscina i permet climatització. I el sopar es fa a dins, en un menjador amb parets de pedra vista i sostre amb vigues de fusta. Realment ho trobem preciós.
En, fi em disculpo si t'he ofès, no ha estat mai la meva intenció.
Una anraçada i espero que el teu casament sigui tot allò que heu somniat!
23 d'agost!!
nuni

EntradaAutor: mferrer » dg. jul. 26, 2009 5:00 pm

Nuni!!! nosaltres también vam mirar Cal Puntes, és un lloc fantàstic, i también la Garriga!!! Al final ens casem a Ca n'Alzina, que también té molt d'encant i no ens quedava tan lluny!!!

Segur que a Cal Puntes serà tot de somni!!!
mferrer
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: nuni » dg. jul. 26, 2009 8:17 pm

Hola!
Ca n'Alzina també és una passada! De fet, per mi, si es tracta d'un casament en una masia és perfecte. Les vistes i la privacitat!
Estic molt contenta d'haver trobat el que buscàvem i, sobretot, de poder-ho pagar!! ;p
Ja ho teniu tot a punt?!
Moltes felicitats pel teu casament!!
petons!
23 d'agost!!
nuni

Re: casament a la Garriga de Castelladral

EntradaAutor: Marta2929 » dc. maig 19, 2010 5:06 pm

Hola,

Ja vaig anar a Cal Puntes amb un casament i va ser una passada, que de "senzill" no en te res.
Ara ja tenen una web dedicada als casaments: www.calpuntes.com
Molta sort a totes!!!
Marta2929

Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 19, 2010 4:32 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants