¡Qué dificil será elegir restaurante!

un any fantàstic.

¡Qué dificil será elegir restaurante!

EntradaAutor: Hansen » ds. oct. 27, 2007 6:37 pm

Hoy he empezado a mirar restaurantes y he visto 2 que me han gustado. Pero el que más me ha gustado a mí no le gusta nada a mi chico, y el que nos ha gustado a los 2 es carísimo. Todavía nos quedan muchísimos por ver, pero creo que será difícil difícil. ¿Cómo lo lleváis vosotras?

An other question: ¿Qué restaurantes me recomendáis que visite que queden cerca a la zona de l'Anoia?
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: LABANDA » ds. oct. 27, 2007 6:44 pm

Pues en la zona d ANOIA... está el mio... CA N'ALZINA! para mi, el mejor, claro que te voy a decir... después de lo que me costó a mi encontrar restaurante...

Tambien puedes mirar... la MASIA TORRE DEL GALL, es muy bonita y otro por esta zona que no me acuerdo como se llama y es del mismo estilo... ya lo buscaré.

Si sé mas.. no dudes que te lo comento!

cual son esos dos que has mirado??????
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 27, 2007 6:50 pm

ufff ufff!!!

nosotros llevamos casi 1 mes mirando restaurantes!! cadas findesemana al máximo! hoy por ejemplo hemos mirado 3 y también nos está costando mnuchisimo decidirnos! pero vamos descartando! así q paciencia!

como dice LABANDA en la zona de l'anoia... ca n'alzina es más q precioso!!! muchooo!! :-))
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: LABANDA » ds. oct. 27, 2007 6:57 pm

nenaaaaa... com va???
que heu mirat aquest finde?

no us desespereu eh?? que lo bo es fa esperar!!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 27, 2007 7:10 pm

nena!!!!

doncs aquest matí hem anat a la vila vallbona (està sota montserrat, a monistrol), a les caves capita vidal i al mas solers! al mas m'he enamorat d'un saló!! però al jordi no li ha agradat gents... així que casi descartat!

el dissabte q bé tornem al dolce i al melia sitges a veurels "vestits" de casament!!

pfff no saps pas les ganes q tinc q ens decidim!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » ds. oct. 27, 2007 7:14 pm

Avui, a la quedada de manresanes,... la Marta, ens ha ensenyat la informació de Vila Vallbona i fotos... m'ha semblat força bé... ella ha escollit el 25 d'abreil 09. crec que no m'equivoco...

els preus dels menús m¡han semblat de conya!!! i les vistes genials!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 27, 2007 7:19 pm

uououo quedada d manresanes? alee q xuloo!!

si, és monissim per fora, preciós sota montserrat i el saló arreglat i redecorat d'aquest any i està molt bé! l'únic que hi ha alguna coseta q no ens ha acabat d fer el pes (sobretot en quan al fotògraf i l'explicació), però si els preus estan de conyaa!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » ds. oct. 27, 2007 7:24 pm

m'han dit que tenen MILEX com a un dels seus... la veritat, es un dels que està molt bé!

dons sí noia... suposo que no t'havies enterat de la kedada perquè no has entrat al post de manresa 2008... ha estat molt bé... a la proxima no pots faltar!!! al final erem 6 i ens ho hem passat molt bé!!!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 27, 2007 7:29 pm

si si si no dic pas q no estiguin bé... però és q ja tenim fotògraf al final! :o-o: un amic nostre és futoagrafuu!! hem vist els seus àlbums i tot i vem dir q preferiem q ens ho fes ell!! aixx...

és q estic desconectada dl post manresà... no pot ser!! :-/ per la pròximaaa avisaaam si se puedee! q ma faria iluu! :o-o:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » ds. oct. 27, 2007 7:30 pm

i tant, menys faltaria!!!

aps, tema fotograf... llavors clar... us interessa molt que sigui aquest amic... i clar, si al restaurant posen pegues... malament... però tot és parlar-ho... SORT!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 27, 2007 7:34 pm

sii!
a veure si ens acabem de decidir pq tanta indecisió et juro q està acabant amb mi!
viam si el dissabte q bé... veient els 2 q ens agraden més "de boda" ens acabem de decidir! tot i q el jordi ja té la decisió, per part seva, mig presa!!

valeee, doncs espero notícies per la pròxima quedada manresana!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Hansen » dg. oct. 28, 2007 9:34 am

Bon dia noies!
Doncs el que em va agradar molt va ser Ca n'Alzina, però el que no em va convencer gens és que tinguis que fer un "gasto" mínim de 12.000€. No he comptat si arribem o no, però clar, que t'ho impossin ho trobo una mica fort. A Sergi no li ha agradat gens gens gens Ca n'Alzina.
El que sí que ens ha agradat a tots dos és Paradís Collbató. La pega: el preu, massa car. D'aquí a una estoneta me'n vaig a visitar el Mas dels Vivencs, a veure que tal.

El que comenteu de Vila Vallbona: Vaig anar aquest estiu allà a un casament i va estar molt bé. Vam menjar super bé (les postres van ser al.lucinants!). Pegues del lloc: el saló té una forma molt estranya, i alguns convidats queden totalment marginats, que ningú els veu, ni els nuvis. Em va semblar molt lleig. Una altra pega: els cambrers eren molt serios, severs, i la colla que feiem molta gresca, a tothora ens miraven malament. Als nuvis ja els van dir que no volien follons. Amb tot i aixó va ser molt bonic i vam menjar molt bé.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: xurdit » dg. oct. 28, 2007 9:47 am

és veritat a ca n'alzina et diuen lo d la despesa minima de 12.000 euros; nsaltres ho vam contar i hi arribavem de sobres... però cosetes així estem veient que les fan a molts llocs, q si no arribes a un mínim d convidats pagues cànons i coses d'aquestes!

en quan a la vila vallbona si fa una forma mooolt extranya! ens va dir q realment només quedava 1 taula amagada iq allà s'hi podien posar els nens tranquilament... (és q tenim molts nens nosaltres jejeje!) però no sé... :o-o: no els vull tenir amagats tampoc...

mira el paradis collbató ens el vem estar mirant i estem intentant concertar cita també! què tal et va semblar a tu? :o-o:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Hansen » dg. oct. 28, 2007 9:54 am

Bones Xurdit, el Paradís Collbató és pel nostre gust maquíssim, molt més que el que surt a la web. El saló està envoltat de jardins, i enmig la piscina. Té la zona pels aperitius i 2 llocs en els que es pot fer la celebració civil. El ball el pots fer al mateix lloc del banquet però queda una mica elevat i queda lleig. Per això t'ofereixen una altra sala per fer el ball, a on hi posen cadires i taules perquè la gent també pugui estar asseguda. El saló del banquet és molt acollidor. L'Anna, la noia d'allà, ens va tractar molt bé.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: xurdit » dg. oct. 28, 2007 9:58 am

aiii! doncs a veure si la setmana q bé hi podem anar!!
estem cada cap de setmana d visites! i ens comencem a posar nerviosos per no acabar-nos de decidir!!

què més heu pensat mirar vosaltres??

boooon diaaa!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Hansen » dg. oct. 28, 2007 10:21 am

Doncs de Paradís vam veure: Paradís Can Amat, Paradís Casa Cordelles (a Esparraguera), Paradís Collbató, Paradís Caves Bohigas, i per últim Ca n'Alzina. D'aquí a 1 hora veuré Mas dels Vivencs i la setmana que vé Sesoliveres.
I tú, quins has vist? Jo és que no sé on més anar!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: xurdit » dg. oct. 28, 2007 10:33 am

ufff nosaltres n'hem vist com 7 o 8 per la zona de sitges, i després per la zona bages-anoia, doncs ca n'alzina, l'hostal del camp, mirador d montserrat i la vila vallbona.

uouou així que ara ten vas d visita! a veure què!
el mas man dit que està molt bé! ja ens explicaràs a veure q tal!
i la finca sesoliveres també és un dels q voliem anar a mirar!!
ufff quina indecisió juuu
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dg. oct. 28, 2007 11:00 am

Quan jo vaig contractar Ca n'alzina no ens van comentar res d'això dels 12.000 € i això q jo ho vaig demanar.., però no... res de mínims...

Potser són les noves condicions... De totes formes, és una cosa, que s'està estilant moltíssim a molts llocs. Tot i q jo no ho trobo bé.

Què és el que noli va agradar gens de ca n'alzina al teu xicot??

Pel q fa a Paradís Collbató... vaig trobar que estaba força bé... el que passa que Grup Paradís és = a €€€€€€€€€€, però és una aposta segura...

Caves Bohigas no em va agradar gens... ho vaig trobar una mica bolet allà al mig... el camí sense asfaltar... hi havia un casament i pobres... les dones amb els talons, fatal... per mi no és dels millors de grup paradís.
LABANDA

EntradaAutor: rayma2009 » dg. oct. 28, 2007 11:23 am

Bon dia!!!!

Ca n'alzina és molt maco la veritat, l'home encantador i a nosaltres tampoc ens va dir res de mínims. La única pega és que el ball és a l'altra sala. Sinó fos així ens ho hauriem quedat.

Mas dels Vivencs vaig anar fa poc a un casament. Em va agradar molt el paisatge i el saló. Pega: l'hora de l'aperitiu. Té una piscina molt gran que ocupa molt espai. Havies d'anar a buscar el menjar i la beguda a una altra saleta i a vegades feies cues.

No us desespereu. Nosaltres tampoc tenim restaurant encara. Ens encantaria perquè és un gran pes que et treus de sobre però és una decisió molt important així que calma noietes!!!! petonetssss
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: LABANDA » dg. oct. 28, 2007 11:56 am

Mira com son les coses... que justament a nosaltres ens va agradar ca n'alzina perquè el ball el podiem fer a l'altra sala... així tothom s'ha d'aixecar una vegada almenys per veure els nuvis ballar i llavors és més fàcil de quedar-se a la sala de ball i qui no... dons té la tranquilitat de poder estar a fora als sofas o a dins...

El fet de fer el ball a l'altra sala, en principi només és pels casaments de més de 200 convidats... però, clar, si ho demanes...
LABANDA

Següent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants