NOVEMBRE 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: NEW YORK » dj. des. 18, 2008 12:30 pm

GRACIES REPO!

BONES FESTES A TOTES

:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)

JA ARIBA EL NOSTRE ANY
Imatge
NEW YORK
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dj. juny 12, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: mireiaixavier » dv. des. 19, 2008 9:35 am

Hola noies!!!

Ja tinc el restaurant reservat!!!! per fi ja puc asegurar que em caso al restaurant nou forn!!!! que bé estic supercontenta!!!!
Si no puc tornar a escriure us desitjo BBBnadal:-) i :-)09:-)
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: Mique » dv. des. 19, 2008 12:39 pm

Hola xicas, lo primero:

BBBnadal:-) BBBnadal:-) :-)09:-) :-)09:-)
Hace días que no me paso, no pk no quiera sino pk voy super liada. Bueno os cuento. YA TENGO MI VESTIDOOOOOOOOOOO. Si, he hecho una locura pero soy así. . . . . . Os cuento
El sábado fui con mis amigas ( son hermanas) a una tienda de novias que hay en la crta de Sants, ya que su hermana pequeña había ido la tarde anterior a probarse varios vestidos y lo cogió. Resulta que les estuvieron hablado de mi y ya les dieron hora para el día siguiente. Fui, vi los que más o menos habían elegido por lo que habian hablado, y el segundo que me probé, ME LO QUEDÉ!!!!!!! así, sin más, . . ., :hmm:: :hmm:: :-)0(-:

Así que otra cosa más de la lista. El restaurante ya ta :-)ok: , el vestido, ya ta :-)ok: , y los papeles del Juzgado ya ta :-)ok: .

Mañana vamos a sabadell a ver a un fotografo Dynamics Casaments. Nos gustaron mucho cuando los vimos en la fira de Sabadell.

Bueno mis novembreras mas que favoritas por cierto, BIENVENIDAS A LAS NOVEMBRERAS NUEVAS, que no he dicho nada, aunque cuando aparezco no veas.

besotes mil >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
http://www.nuvis.org/luis_i_mariajose/
http://www.elparatge.com
CADA PALABRA DE CADA CANCIÓN QUE ÉL CANTÓ, ERA PARA MI
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mique

Entrades: 197
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:42 pm
Ubicació: La Verneda-Sant Marti

EntradaAutor: Repo » dt. des. 23, 2008 1:44 pm

Hola noies!! Queden pocs dies perque poguem dir que aquest any ens casem!! M'alegro de que totes aneu fent avenços, ja sigui fotògraf, vestit...!
Mique!ya con vestido!!! Felicidades! No creas que eres tan rara porque yo hace casi 1 mes que tengo decidido cuál es el mío pero me esperaré un poco para ir a reservarlo aún.

Bones festes a totes!!!!!!!!! xxsta::
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: NEW YORK » dj. gen. 01, 2009 6:48 pm

FELIÇ 2009 A TOTHOM !!!!!!!!!!!!!!
:-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-) :-)09:-)

PER FI PODEM DIR QUE ENS CASEM AQUEST ANY!!!!!!!!

ARA SI QUE SI, JA HE DONAT LA PAGA I SENYAL AL RESTAURANT, PER FI!
ESTIC SUPERCONTENTA ES DIU MASIA MUSEU SERRA US POSU UNA FOTO A VEURE QUE US SEMBLA
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Iramselegna » dv. gen. 02, 2009 8:34 am

FELIÇ ANY NOU 2009 A TOTES!!! wikiwiki::-)

Ja ha començat el nostre any, quina emoció!!!

Moltes felicitats New York pel restaurant. T'hauràs tret un pes de sobre important. Es veu molt xulo i acollidor, no?

Ara sí que tinc la sensació que comença el compte enrera, així que properament estarem ben entretingudes mirant els detalls del nostre dia: musica, invitacions, menú.......que guai!! :-)ok:

Fins aviat!!!
Imatge
Iramselegna

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 30, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Repo » dv. gen. 09, 2009 6:18 pm

Noies Novembreras!!!!!!!!
Per fi podem dir que... AQUEST ANY ENS CASEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buff, quan penso que fa un temps deia que em quedava gairebé 1 any i mig pel casament i ara em queden poc menys de 10 messos!!! No m'ho crec!!! Passa el temps volant!

Com va tot?
New York, acabo de veure les fotos del restaurant! Té molt bona pinta!! Estaràs contenta, eh? Una cosa menys!! És important tenir el tema de restaurant ja tancat!

Que tal Mique? Alguna locura más? ;)

Mireiaxavier, iremselegna, elivan...i la resta, com ho porteu?

Jo la setmana vinent vaig a veure el "florista". M'agrada fer les coses amb temps perque sóc molt nerviosa i prefereixo organitzar-me amb antelació.

Expliqueu cosetes!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dv. gen. 09, 2009 9:25 pm

HOLAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ESTIC MOLT CONTENTA! JA TINC EL LLOC DE LA CERIMONIA CIVIL, EL RESTAURANT I TAMBE EL FOTOGRAF!!

A MES AVUI HE ANAT DE REBAIXES AMB LA MEVA MARE I SENSE BUSCAR-HU, M'HA REGALAT UNA CAMISOLA DE RAS PER LA NIT DE NOCES. ES PRECIOSA ENCARA QUE QUEDI MOLT COM ME ENAMORAT JA TINC UNA COSA MES.

REPO, JA ENS EXPLICARAS QUE TAL EL FLORISTA

SI EL RESTAURANT ESCOLLIT ES MOLT ACOLLIDOR COM HEU VIST ES UNA MASIA I LA SALA ES PETITETA I COM SOM POCS ( ENTRE 50-60) ENS AGRADA MOLT PERQUE AIXI L'EMPLENEM I NO SEMBLARA QUE ESTIGUI BUIDA COM ALTRES QUE HAVIEM VIST.

I LA REST QUE TAL COM PORTEU TOTES LES COSES
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: mireiaixavier » dl. gen. 12, 2009 7:44 pm

Hola noies!!
El restaurant es molt xulo!!!! felicitats!
Jo el dia 21 vaig a pronovias amb la meva germana per que al febrer marxa d'eramus a alemania i ja no torna fins al juny i vol anar amb mi a mirar vestits i la veritat es que des que se quin dia he d'anar cada vegada tinc més ganes!!jejeje
a totes com us va???
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dl. gen. 12, 2009 9:25 pm

Així que a mirar vestits eh??? Molt bé! Jo hi he anat 4 vegades i m'ho he passat pipa. A mirar vestits i després a berenar mentre comentes la jugada. Tot i que em pensava que seria més fanàtica amb això dels vestits... però un cop he trobat el meu ho he deixat estar.
Jo ja tinc vestit, vaja, no encarregat encara però ja se quin vull. Va ser un amor a 1a vista... :) I va ser a Pronovias també. És taaaaaaaaan maco, que us diré...
Mireiaxavier, a quina botiga vas si es pot saber? Jo vaig anar a Via Augusta (que ja està tancada) i ara a Passeig de Gràcia.

Us explico cosetes... avui he anat al "florista". No vull dir que hagi estat divertit però m'ha agradat. Pensava que el poder escollir centres de taula i coses de decoració estava més limitat i és al.lucinant la d'opcions que hi han. A més, el noi que ens ha atès ha estat super agradable i m'ha donat molta confiança.

Bé, aneu explicant cosetes, val?
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dj. gen. 15, 2009 12:24 pm

Jo sóc de Lleida i aqui només hi ha una botiga de cada, cap problema anire a les d'aqui!!! crec que ja en tindre prou!!!!
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » ds. gen. 17, 2009 9:43 pm

Doncs ja explicaràs que tal ha anat la prova de vestits!
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dj. gen. 22, 2009 4:36 pm

Quasi no ho trobo ja estavem a la tercera pagina!!!!
vaig anar a pronovias i la señora no era massa simpatica pero es igual em vaig provar molts vestits i em va agradar el se sendero i de aire que vaig anar despres em va agradar un que es diu delma!!!! vos teniu vestit ja??
Imatge
mireiaixavier

EntradaAutor: Repo » dj. gen. 22, 2009 7:15 pm

Doncs jo sí que tinc vestit escollit, és de pronovias però encara no l'he encarregat! Tot arribarà!

Això de les dependentes té tela, depèn de la que et toqui...

Quins passos fareu noietes? Estem en un moment que encara ens queda temps però tampoc tan... i no sesi cal mirar més coses o esperar una mica.
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dv. gen. 23, 2009 11:34 am

HOLAAAA
FEIA DIES QUE NO ESTAVA PER AQUI!!

EM SEMBLA QUE JA HE DECIDIT EL VESTIT I SI RES EM FA CANVIAR D'OPINIO EM QUEDARE EL PRIMER QUE EM VAIG PROBAR DE AIRE.

A FINAL DEL MES QUE VE ANIRE A AIRE AMB LA MEVA MARE I LES 2 MILLORS AMIGUES PER TORNAR-ME'L A PROBAR I SI ES QUE SI, JA ESTARA!

A PART D'AIXO ARA ESTIC RECOPILANT IDEAS DE MUSICA, INVITACIONS, REGALS, ETC... PERQUE EM SEMBLA QUE ENCARA ES UNA MICA D'HORA PER COMPRAR COSES, NO?

VOSALTRES COM HU PORTEU?
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » dv. gen. 23, 2009 6:49 pm

Hola!!!!!!!!!!!!!!!
Ja veig que el tema vestit està gairebé enllestit! És que noies, ,encara ens queda pel nostre dia però ja no ens queda tant, eh?? 9 messos no és tant!
Jo ara estic mirant el tema del DJ. I la resta de moment ho tinc una mica paradet.
Suposo que lo proper serà començar a mirar detallets pels convidats.
Imatge
Repo

EntradaAutor: ninou » ds. gen. 24, 2009 3:10 pm

aix, quins records em venen al mirar el post d'un Novembre!!!!
us queda poc, creieu-me que passarà volant! Arà comença el millor de tot! Jo vaig encarregar el vestit el mes de novembre de l'any anterior, o sigui que just un any abans! i em van donar la primera prova de vestit el setembre del 2007! Pensava que era mooooolt lluny, però amb tots els preparatius va passar volant! Sabates, roba interior, invitacions, tastet al restaurant, etc, etc.....DIFRUTEU A TOPE NOVEMBRERES!!!!! Tindreu un dia de tardor meravellós! :-))
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Repo » ds. gen. 24, 2009 7:00 pm

Gràcies ninou!! És cert que no ens donarem compte i ja ho tindrem a sobre! I els messos que venen segueixen sent de preparatius però en breu haurem d'anar tancant temes també!!

Et va fer bon dia a tu? Anaves vestida preparada pel fred?

Petons a totes!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: ninou » ds. gen. 24, 2009 11:23 pm

Repo, ens va fer un dia espectacular de SOL, i un cel blau i tot molt clar i net, perquè tota la setmana havia estat plovent, PERÒ recordo estar a la pelu el dia abans i al carrer feia un fred horrorós, tothom deia que l'endemà nevaria! no va nevar, però va fer moooooolt de fred! un fred de neu que tothom ens recorda!!! jajaja
Però els colors de la tardor són inigualables!!!!!! :-)) !. Vaig anar amb un vestit de tirants, i a sobre duia una torereta de la mateixa roba del vestit. Vaig passar mooolt de fred durant les fotos als jardins i amb els convidats, però només en aquest moment. A l'església, gens, i dins del saló vaig estar amb el vestit de tirants i molt còmode! Mira, us poso una foto del meu dia (bé, i el del meu marit!) i així veureu el dia i el vestit!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 03, 2009 8:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » ds. gen. 24, 2009 11:52 pm

i aquí es veu la torera (efectes de llum, sembla d'un altre color, però realment era del mateix color que el vestit), i també podeu veure els colors tan macos d'aquesta estació que heu triat! Faci el dia que faci, aquests colors també els tindreu!
ninou l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 03, 2009 8:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants