CAN RIBES DE MONTBUI 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: elisa13 » dl. abr. 21, 2008 6:29 pm

rayma2009 ha escrit:
carmends ha escrit:Hola a totes i benvinguda Elisa!

Com ja t'han dit a Can Ribes pots més o menys fer-te un menú "a mida", i és un lloc preciós!
Veig que tens una data clara, i potser és un impediment...jo volia casar-me el 6 de juny, perquè el 7 és el meu aniversari, i em feia gràcia...però ja estava ple el Juny (i parlo de que va ser a finals Gener-Febrer quan nosaltres vam donar la paga i senyal), així que...no sé...ja ens explicaràs què et sembla....però tens raó quan estas mirant és un agobio, perquè a tots els llocs els trobes una pega...ja veuràs com quan ja tinguis el lloc decidit és una tranquilitat enooooooorme!

Rayma, i tu com vas?tan tranquila com jo?. Has mirat ja els fotògrafs?. Jo encara no he fet res...ay!!!!

Petonarrus!

Buffff carmends, doncs sí, crec que estem tan adormits com vosaltres jejjeje però d'aquesta setmana no passa. No hem mirat res més, ni fotògrafs ni res de res i es que va ser tan gran el pes que ens vam treure de sobre un cop que vam decidir el restaurant que ara ens hem relaxat massa jejeje. Demà anirem a veure les invitacions, només a tafanejar models, a veure què tal.

Elisa, se que és un agobio muy grande (estuvimos casi un año buscando y llegamos al punto de desesperarnos muuuucho). Tranquila, que pronto encontrarás el tuyo.

muchas gracias guapa te agredezco tus palabras de aliento jajajaj

la verdad es que no pense que era tan complicado y la verdad que la economia lo hace aun mas pero bueno a ver este finde ire a ver unos cuantos a ver que tal quiero ir al castell arnau a rte can font y al palauet moncada si alguna tiene alguna referencia me decis ok

gracia a todas

chaooo
Imatge
Imatge
elisa13
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2125
Membre des de: ds. abr. 12, 2008 3:37 pm
Ubicació: castellbisbal

EntradaAutor: elisa13 » dl. abr. 21, 2008 6:29 pm

rayma2009 ha escrit:
carmends ha escrit:Hola a totes i benvinguda Elisa!

Com ja t'han dit a Can Ribes pots més o menys fer-te un menú "a mida", i és un lloc preciós!
Veig que tens una data clara, i potser és un impediment...jo volia casar-me el 6 de juny, perquè el 7 és el meu aniversari, i em feia gràcia...però ja estava ple el Juny (i parlo de que va ser a finals Gener-Febrer quan nosaltres vam donar la paga i senyal), així que...no sé...ja ens explicaràs què et sembla....però tens raó quan estas mirant és un agobio, perquè a tots els llocs els trobes una pega...ja veuràs com quan ja tinguis el lloc decidit és una tranquilitat enooooooorme!

Rayma, i tu com vas?tan tranquila com jo?. Has mirat ja els fotògrafs?. Jo encara no he fet res...ay!!!!

Petonarrus!

Buffff carmends, doncs sí, crec que estem tan adormits com vosaltres jejjeje però d'aquesta setmana no passa. No hem mirat res més, ni fotògrafs ni res de res i es que va ser tan gran el pes que ens vam treure de sobre un cop que vam decidir el restaurant que ara ens hem relaxat massa jejeje. Demà anirem a veure les invitacions, només a tafanejar models, a veure què tal.

Elisa, se que és un agobio muy grande (estuvimos casi un año buscando y llegamos al punto de desesperarnos muuuucho). Tranquila, que pronto encontrarás el tuyo.

muchas gracias guapa te agredezco tus palabras de aliento jajajaj

la verdad es que no pense que era tan complicado y la verdad que la economia lo hace aun mas pero bueno a ver este finde ire a ver unos cuantos a ver que tal quiero ir al castell arnau a rte can font y al palauet moncada si alguna tiene alguna referencia me decis ok

gracia a todas

chaooo
Imatge
Imatge
elisa13

Entrades: 2125
Membre des de: ds. abr. 12, 2008 3:37 pm
Ubicació: castellbisbal

EntradaAutor: jarama » ds. maig 03, 2008 10:53 am

Hola guapas!
Yo me caso el 3 de octubre del 2009 en can ribas es precioso
jarama

Entrades: 35
Membre des de: dv. maig 02, 2008 10:47 pm

EntradaAutor: rayma2009 » dg. maig 04, 2008 10:07 pm

Raquel y JAVI ha escrit:Hola guapas!
Yo me caso el 3 de octubre del 2009 en can ribas es precioso

EYYYYYY UNA CANRIBARENCA MÁS JEJEJJE YUJUUUUUUUU
rayma2009

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dt. maig 13, 2008 4:01 pm

[quote="niña chica"]Hoy hemos ido hacer la visita a Can Ribas y nos ha encantado asi que oficialmente nos casamos el 20 de junio de 2009 y lo celebramos en Can ribas.

Rayma tenias razón es un sitio precioso y muy trankilo muy iluminado....estoy muy contenta por fin hemos encontrado lo que buscavamos. Muchas gracias por tu ayuda.

Hola a todas las que os casais en CAN RIBAS!!!
Te escribo directamente a ti porque yo tambien me caso en el 2009 exactamente una semana despues el 26/06/09!!!
Me llamo Marta, y nos ha costado muchisimo elegir restaurante, hemos mirado 15 y el que mas no ha gustado és Can Ribas.
Espero que nos vaya todo bien!!!
SUERTE A TODAS!!!!
*.-o-o.*
MARTA-FRAN

Entrades: 47
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:02 pm

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dt. maig 13, 2008 4:06 pm

niña chica ha escrit:Hola

Nos gustaria en junio, el 20 esta bien de momento me dijo el chico por telefono que estba libre.
Rayma solo hacen una boda por salon verdad?

Hola a todas las Ribarenques!!

Te escribo pq me ha hecho mucha ilusion ver que te casas el dia 20/06/09 pq nosotros nos casamos el 26Junio, una semanita mas tarde!Ostras ya nos iremos contando, es la primera vez q entro en el foro.
Esta super bien entre todas nos ayudaremos.
Espero que nos vaya bien:ENHORABUENAAA!!

Marta *.-o-o.*
MARTA-FRAN

EntradaAutor: carmends » dc. maig 14, 2008 5:50 pm

Hola a todo el mundo!

Y bienvenidas!. Bueno, el foro del 2009 ya se va llenando de gente....
Rayma, tu continues sent la 1era. en casar-te, no?. Has fet algun avenç?
carmends
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. maig 16, 2008 4:18 pm

ei noies, com aneu?? :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: carmends » ds. maig 17, 2008 8:30 pm

Hola Pilimili!

Q tal? Ens trobem per aquí també....doncs res, la veritat és que ara per ara l'únic que tinc és restaurant. De la resta feta un embolic...no he mirat els fotògrafs, ni vestit, ni res de res...així que ja saps que tota sugerencia serà molt ben rebuda jeje!

Noies, i vosaltres com ho porteu????
carmends

EntradaAutor: pilimili » dl. maig 19, 2008 9:55 am

jo fotografs ho vaig mirar amb 2 anys també, perquè volia Artboda i sé que només al fer 2 bodes al dia una de matí i l'altre de tarda doncs tenia clar que els volia, i per no tenir mals de caps els vaig agafar :-)ok:
Imatge
pilimili

FOTOGRAFS

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dt. maig 20, 2008 3:58 pm

Hola, soc Marta

Ostres, ja tinc dia hem caso el 26/06/09, ara començaré a mirar fotografs, dels que ens donen a escollir, quins hem recomanes??

Gràciesssss
MARTA-FRAN

EntradaAutor: niña chica » ds. maig 24, 2008 1:24 pm

Hola otra vez Marta,

te he contestado en el foro de junio2009. Nosotros tambien miramos un monton de restaurantes pero Can Ribas tenia algo especial. Seguro qur nos va super bien. Bueno ya te contare como ha ido ya que te casas una semana despues. Puede que coincidamos en las prubas de menu, haber si hay suerte.

Besitos
Imatge
niña chica

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

EntradaAutor: carmends » dl. maig 26, 2008 8:47 am

Algú em recomana algun dels fotògrafs de la llista????
Mmmm....em caso al Maig, i no para de ploure!!!!!
carmends

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dc. maig 28, 2008 9:53 am

carmends ha escrit:Algú em recomana algun dels fotògrafs de la llista????
Mmmm....em caso al Maig, i no para de ploure!!!!!

Hola
Ostres tranquila pel temps ja veuras com tindras sort, el temps esta boig...pensa q potser al Juny també ens pot ploure...es questio de sort!!
Encara no he visitat cap fotograf quan hi vagi et comento ok??Bueno si vas abans a veure algun ja hem diras....anims!!!!
Marta *.-o-o.*
Imatge
MARTA-FRAN

EntradaAutor: Binah » dc. maig 28, 2008 9:45 pm

Hola Riberencas!!!
Yo también me caso en Ribas de Montbui, el 11 de septiembre. La verdad es que cuando lo vi me encanto, es precioso. También tengo que empezar a mirar fotógrafos, si sabeis de alguno de los que recomiendan que esté bien...
Binah

Entrades: 6
Membre des de: dc. maig 21, 2008 9:15 pm

EntradaAutor: niña chica » dl. juny 02, 2008 8:00 pm

En los fotografos poco te podemos ayudar pero pregunta en el foro de 2008 que seguro que lo tienen mejor
Imatge
niña chica

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. juny 06, 2008 12:50 pm

yo escogí Artboda pero no está en la lista....
El tío de mi marido que se casó en otro sitio cogió Doble Imatge y dicen que estan bastante disgustados porque le han salido muchas fotos muy oscuras cuando aquel día hizo mucho sol :-/
Y sobre Fotoestil... yo como invitada de una boda tuve mala experiencia con ellos y los descarté nada más verlos en la lista. Lo que hicieron fue cobrar las fotos a un precio distinto a la gente en el mismo banquete, y como no te dan recibo, pues reclama... :--(
Imatge
pilimili

NOVA RIBERENCA

EntradaAutor: bufiya » dt. juny 10, 2008 8:36 pm

HOLA NOIES
SÓC LA LAURA I TAMBÉ EM CASO A CAN RIBAS EL 18-9-09...DEC SER DE LES ULTIMES NO?
M' AGRADA MOLT AQUEST POST PERQUE ENTRE UNES I ALTRES ENS ANEM ACLARAN DUBTES...A LES QUE US VAU CASAR ALLA?EL TRACTE EL DIA DE LA BODA BO?A NOSALTRES ENS HO VAN PINTAR MOLT BÉ I LA VERITAT ES QUE JA TINC GANES...ARA TOCA PLANIFICAR-HO TOT SENSE ESTRESAR-NOS
UN PETONET I JA ENS VEUREM PER AKI :mu::
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: MARTA-FRAN » dj. juny 12, 2008 2:14 pm

Hola noies!!!
Ostres quan de temps sense escriure, el q passa q de vegades escric en el foro de les q ens casem al Juny 2009.
Tinc una amiga q hem recomana la seguent pagina per mirar vestit:www.raimonbundo.com
Esta bastant bé.....ara els preus no tinc ni idea,pero us pot ser d'ajuda.
Jo tampoc he mirat encara fotografs, haig de possar-me les piles pq desde q tinc la masia contractada no he fet res de res...me relaxat bastant!!!

Anims Can Ribarenques!!! *.-o-o.*
MARTA-FRAN

EntradaAutor: Tinita » dj. juny 12, 2008 3:28 pm

Ei nenes em colo en aquest post, com també m´he colat en el de Can Ribes de 2008 jajajaja

I es que no em caso ( no pq no vulgui, el meu novio que encara no vol....i aixó que ja fa dos anys que vivim junts i tot, santa paciencia jajaja ) iiii visc a Sant Feliu de Codines i treballo a Bigues!

Trish encara et coneixeré treballo al carrer de sota de la Caixa, el que fa baixada jajajaja a la constructora!

Bueno nenes us seguiré seguint que si m´hagués de casar em vull casar aqui, que m´encantaaaaaa!!!!

Petonets!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat