rayma2009 ha escrit:carmends ha escrit:Hola a totes i benvinguda Elisa!
Com ja t'han dit a Can Ribes pots més o menys fer-te un menú "a mida", i és un lloc preciós!
Veig que tens una data clara, i potser és un impediment...jo volia casar-me el 6 de juny, perquè el 7 és el meu aniversari, i em feia gràcia...però ja estava ple el Juny (i parlo de que va ser a finals Gener-Febrer quan nosaltres vam donar la paga i senyal), així que...no sé...ja ens explicaràs què et sembla....però tens raó quan estas mirant és un agobio, perquè a tots els llocs els trobes una pega...ja veuràs com quan ja tinguis el lloc decidit és una tranquilitat enooooooorme!
Rayma, i tu com vas?tan tranquila com jo?. Has mirat ja els fotògrafs?. Jo encara no he fet res...ay!!!!
Petonarrus!
Buffff carmends, doncs sí, crec que estem tan adormits com vosaltres jejjeje però d'aquesta setmana no passa. No hem mirat res més, ni fotògrafs ni res de res i es que va ser tan gran el pes que ens vam treure de sobre un cop que vam decidir el restaurant que ara ens hem relaxat massa jejeje. Demà anirem a veure les invitacions, només a tafanejar models, a veure què tal.
Elisa, se que és un agobio muy grande (estuvimos casi un año buscando y llegamos al punto de desesperarnos muuuucho). Tranquila, que pronto encontrarás el tuyo.
muchas gracias guapa te agredezco tus palabras de aliento jajajaj
la verdad es que no pense que era tan complicado y la verdad que la economia lo hace aun mas pero bueno a ver este finde ire a ver unos cuantos a ver que tal quiero ir al castell arnau a rte can font y al palauet moncada si alguna tiene alguna referencia me decis ok
gracia a todas
chaooo