Autor: helen09 » dc. març 25, 2009 12:19 pm

Autor: vanesaHG » dc. març 25, 2009 3:24 pm

Autor: soraya-LO » dc. març 25, 2009 3:44 pm
Alezeia ha escrit:soraya-LO ha escrit:Bones,
doncs a mi m'agradaria un ram senzill tipus bouquet... de clavells vermells!! ja sé que no és molt típic de casament però no ho puc evitar, m'imagino el ram i veig clavells!!! jejeje
el que tenia clar era que volia una flor vermella, que no fos la rosa, i que també hi fos de color blanc (perquè les de la solapa he demanat la mateixa flor però en blanc).
vull que sigui ben bé el ramet de clavells amb una cinta per agafar-los, sense res més, ni altres floretes i fulles ni històries. en plan senzillet.
Hi ha algú que tingui fotos amb clavells??
Yo com que volia una flor vermella i no volia roses, em van oferir clavells, però al final em vaig quedar amb aquesta:
Autor: carlina » ds. març 28, 2009 12:55 am

Autor: Alezeia » ds. març 28, 2009 2:19 pm
soraya-LO ha escrit:Alezeia ha escrit:soraya-LO ha escrit:Bones,
doncs a mi m'agradaria un ram senzill tipus bouquet... de clavells vermells!! ja sé que no és molt típic de casament però no ho puc evitar, m'imagino el ram i veig clavells!!! jejeje
el que tenia clar era que volia una flor vermella, que no fos la rosa, i que també hi fos de color blanc (perquè les de la solapa he demanat la mateixa flor però en blanc).
vull que sigui ben bé el ramet de clavells amb una cinta per agafar-los, sense res més, ni altres floretes i fulles ni històries. en plan senzillet.
Hi ha algú que tingui fotos amb clavells??
Yo com que volia una flor vermella i no volia roses, em van oferir clavells, però al final em vaig quedar amb aquesta:
ei!! aquesta m'agrada molt també!!! jo l'he escollit pels centres de les taules al restaurant!! jejeje
el que passa és que pel ram tinc els clavells al cap, i no hi ha manera...

Autor: ruru » dg. març 29, 2009 12:07 pm

Autor: Alezeia » dg. març 29, 2009 9:26 pm
ruru ha escrit:Yo me caso en junio y el mio será de rosas rojas con algun detalle en blanco, jeje!!

Autor: IRENE21 » dl. març 30, 2009 12:43 pm

Autor: Ricitos81 » dl. març 30, 2009 1:03 pm

Autor: suyoscar » dv. abr. 03, 2009 7:40 pm
Autor: Bianny » dv. abr. 03, 2009 7:54 pm

Autor: suyoscar » dv. abr. 03, 2009 7:58 pm

Autor: monipeny » ds. abr. 04, 2009 9:21 am
Bianny ha escrit:moni ese es precioso!!
para ti genial!!!

Autor: Bianny » ds. abr. 04, 2009 8:12 pm