Nosaltres junts. Primer el volia fer per separat però que vols que et digui els seus amics son una mica sortits, però de bon rotllo con quasi tots els homes....son simples...jjajajajajaja

i sé que li portaran una striper i no me fa gràcia, perquè els tios se les miren en plan asquerosos...nosaltres ens portes un boy i anem a riure i al cachondeo pero ells a babejar....

i jo ja vinc d'una relació escarmentada i paso. A més així també podran venir les parelles de les meves amigues que no son amics d'ell i també s'ho passaran bé. Pot ser divertida una conjunta.....jo n'hi he estat i m'ho he passat sempre molt bé. Ara sí els dos hem dit que res de los típic algo diferent. No tites al cap, nicoses vistes...ja s'ho estan currant els colegues per a que sigui divertit....

començarem a Lleida ( que és d'on séc jo i on vivim ) i acabarem a Tarragona ( que es d'on és ell i té els amics ) potser agafem un microbus...Primer volem anar a sopar a un parc infantil que només obren els dissabtes a la nit per fer despedides i tirar-nos pels tobogans,etc...jijiji que guay!!! y després no sé que ens han montat.....quina pooooor!!!