JUGAMOS???

un any fantàstic.

EntradaAutor: Estelet » dl. juny 15, 2009 12:31 pm

Jo sí que vull fer lo de la tradició de portar cada cosa... ara estic mirant aveure si ho puc portar tot, però una cosa blava suposo que portaré la lliga.

on guardareu els sobres amb diners que us puguin donar el dia del casament? ::love::
Imatge
Estelet
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 9:02 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. juny 17, 2009 8:48 am

Doncs aquest tema és una mica delicat perquè el meu promès, ja va estar casat i em recomana ( a mi em fa mal efecte ) que fiquem directament el número de compte perquè diu que si nó el dia de la boda acabes amb un munt de sobres i de diners , que et fa por anar amb tanta pasta i tot.... Com ja t'he dit a mi em fa mal efecte o no em sembla de bon gust ficar el número del compte bancari a l'invitació sembla que obliguis a la gent a que t'ingressin diners. Així que encara no sé que farem...vivim junts i tenim tot el que ens fa falta, menys rentavaixelles!!! jajajaja :-)0(-:

Preferiu ( ja que ve a cuento ) que els convidats us donin els diners en sobres o ficar el número de compte directament a la invitació ?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Estelet » dc. juny 17, 2009 12:24 pm

Nosaltres ho vam estar pensant molt i al final vam decidir no posar el número de compte. Ho trobem com que obligues a la gent... Cadascú crec que ja sap el que ha de fer i sempre hi haurà gent que es farà el 'longuis', el que no esperava que quasi tothom esperaria el dia del casament per donar els diners...!

fareu comiat de soltera per separat o junts i que fareu?
Imatge
Estelet

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. juny 17, 2009 12:35 pm

Nosaltres junts. Primer el volia fer per separat però que vols que et digui els seus amics son una mica sortits, però de bon rotllo con quasi tots els homes....son simples...jjajajajajaja ::0ov0o:: i sé que li portaran una striper i no me fa gràcia, perquè els tios se les miren en plan asquerosos...nosaltres ens portes un boy i anem a riure i al cachondeo pero ells a babejar.... ::-) i jo ja vinc d'una relació escarmentada i paso. A més així també podran venir les parelles de les meves amigues que no son amics d'ell i també s'ho passaran bé. Pot ser divertida una conjunta.....jo n'hi he estat i m'ho he passat sempre molt bé. Ara sí els dos hem dit que res de los típic algo diferent. No tites al cap, nicoses vistes...ja s'ho estan currant els colegues per a que sigui divertit.... :-)ok: començarem a Lleida ( que és d'on séc jo i on vivim ) i acabarem a Tarragona ( que es d'on és ell i té els amics ) potser agafem un microbus...Primer volem anar a sopar a un parc infantil que només obren els dissabtes a la nit per fer despedides i tirar-nos pels tobogans,etc...jijiji que guay!!! y després no sé que ens han montat.....quina pooooor!!! ::fiestuqui::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Estelet » dc. juny 17, 2009 1:00 pm

Ostres molt xulo!!! Nosaltres també la farem conjunta, farem un sopar amb els amics, encara hem de decidir a on i com. La meva parella els hi va prohibir als seus amics que li féssin el típic comiat amb streaper pq a ell diu que no li agraden, q aquests comiats són cutres, a part com fa temps que vivim junts tampoc es un comiat de solters del tot... jejejeje

Ostres jo sóc de Tarragona però visc a Matadepera al costat de Terrassa. Ell es de Tarragona ciutat? Jo sí!!! I vaig força sovint a veure familia i amics els caps de setmana!!!.
Imatge
Estelet

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. juny 17, 2009 2:00 pm

Es de Tarragona ciutat, té els germans , els tiets, la mama tots els amics...de fet sempre ha viscut allí. Menys els 4 anys que va estar amb la seva ex. Encara el coneixeràs i tot!! jejeje....Doncs nosaltres volem fer alguna cosa divertida
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Estelet » dl. juny 22, 2009 1:10 pm

Ningú més s'anima a jugar? :*:-)
Imatge