JUGAMOS???

un any fantàstic.

EntradaAutor: Repo » dt. juny 02, 2009 7:08 pm

No els regalem res als testimonis...però crec que seria una bona idea fer un detallet, sí. No ens llegirem res.

Quan marxeu de lluna de mel? al dia seguent? als 2 dies...?
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

...........

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. juny 05, 2009 8:26 am

Doncs nosaltres no ho sabem perquè de Lluna de mel no marxarem, vivim junts i podem anar de viatge quan vulguem, però si que anirem algun lloc a relaxar-nos perquè la veritat sobretot jo m'estic estresant una mica amb la boda. Potser a un balneari uns dies, o en un lloc tranquil.

Uis ara no se m'ocurreix cap pregunta...mmmmm... :hmm::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Estelet » dv. juny 05, 2009 11:52 am

Doncs nosaltres marxarem de lluna de mel a meitat d'agost, ja que abans no podem per tema de feina. Jo sóc productora d'esdeveniments musicals i el mes de juliol tinc feina d'uns concerts que organitzo i pel mig el meu casament, jejeje!!! A l'agost ho tenim molt millor!

Anirem a la Selva Negra i a Berlín!

Pregunta: us espereu alguna sorpresa el dia del casament dels vostres amics?
Imatge
Estelet
:: núvia rookie

Entrades: 114
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 9:02 pm

EntradaAutor: Repo » dv. juny 05, 2009 11:59 am

Crec que no, que estan posant tots els esforços en el comiat de soltera. Porten 1 any organitzant-lo!! Quina por... :o-o:

El dia/mes en el que us caseu l'heu escollit perque és un dia especial per vosaltres o per quin motiu?
Imatge
Repo

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. juny 05, 2009 12:20 pm

Per què es un dia especial per nosaltres , ens vam conèixer un 24 d'Octubre i hem decidit casar-nos el 24 d'Octubre....
::love::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Estelet » dv. juny 05, 2009 12:24 pm

És molt especial per a nosaltres, el dia 25 de juliol és el nostre aniversari, farà 10 anys que estem junts i ho vam voler fer coincidir amb el casament!. Serà molt maco!!! ::love::

Ja us ha confirmat tothom que vindrà o encara us queda gent? A mi em fa rabia pq hi ha gent que no es pronuncia... hauré de començar a trucar!!! :*:-)
Imatge
Estelet

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 05, 2009 12:32 pm

Estelet ha escrit:És molt especial per a nosaltres, el dia 25 de juliol és el nostre aniversari, farà 10 anys que estem junts i ho vam voler fer coincidir amb el casament!. Serà molt maco!!! ::love::

Ja us ha confirmat tothom que vindrà o encara us queda gent? A mi em fa rabia pq hi ha gent que no es pronuncia... hauré de començar a trucar!!! :*:-)

a mi encara em falten invis per donar!!!!!
estelet, el 25 de juliol, que és quan ens casem, farà 6 anys que estem junts!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
poseu la tarja amb número de compte a la invi?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: nimi » dv. juny 05, 2009 12:33 pm

El nostre aniversari es al novembre...i totes les dates importants nostres són a l'ivern i no voliem casar-nos amb fred, així que ho fem el 11 de setembre! però es una data pensada, eh!! volíem un festiu i una epoca que no fes ni fred ni calor! :)

Docs estem donant les invitacions encara...però en general sabem qui vendrà i qui no...encara que tenim una variable de gent que creiem que fins l'ultim moment no en sabrem res...i dona una rabia....

Ja teniu pensat el ram?
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 05, 2009 12:36 pm

sííííí´!!! serà una mica estrany, dos anthuriums grans... amb filigranes de filferro...

on dormireu la darrera nit de solters?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Estelet » dv. juny 05, 2009 12:47 pm

Aliaga quina gracia com nosaltres, per vosaltres també és el vostre aniversari hi ho heu fet coincidir el 25 de juliol, que maco!!! ::love:: Així la data de sortir junts i la de casament serà la mateixa, jejeje!!!

Respostes: nosaltres ho vam estar pensant molt lo del número de compte i al final vam decidir no posar res. La gent que et vol fer un regal ja es preocupa de dir-t'ho, aquests dies hem tingut varis regals, uns tiets de la meva parella van venir a sopar i ens van donar diners amb una targeta d'aquestes de nuvis, també em pregunten el número de compte i els hi dic... i els que no ens facin res seran ells els que quedaran malament...!

tema ram: el meu serà amb roses vermelles i amb la tija molt llarga, és molt maco!

la nit abans del casament dormirem a l'hotel on ens casem i dormirem junts o no... encara ho estem discutint, també hi haurà amics, familia i farem una mini-festa el dia abans.

pregunta.. ufff no tinc res més per preguntar... aveure...: quina gent del vostre entorn s'està implicant més amb el casament i qui passa més del tema?
Imatge
Estelet

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. juny 05, 2009 1:29 pm

Doncs la nit abans ell dormirá a casa nostra i jo a casa ma mare, es perquè ma mare viu a Lleida, on em caso i casa nostra està a Alcarràs a 8km, així podré anar a la pelu i lo que faci falta sense tenir que agafar el punyetero cotxe, a més el dia abans vindran els seus dos germans amb la cunyadeta i la seva mare i millor que es quedin a casa amb ell...jo ja faré ja...jejejeje!!! potser fins i tot surto de fiestorra !!!

El tema del ram, havia pensat unes cales crec que es diuen, de color taronja o bé una cascada de flors , per allí van els tiros.

Portareu sabates de talonazo o un taló més aviat baixet???

Jo he obtat per un taló baixet per no cansar-me ni que em fagin mal els peus. I vosaltres??? :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Repo » ds. juny 06, 2009 12:05 pm

Respostes: Talonets baixets, d'uns 2 cm perque mai en porto, no se caminar bé amb molt de tacó i perque ja sóc força alta.
Amb això de qui s'implica més he tingut un parell de decpecions però en general, qui sabia que em respondria ho està fent.

Feu algun regalet especial al padrí? I als testimonis?
Imatge
Repo

hla

EntradaAutor: carlina » ds. juny 06, 2009 1:24 pm

Tacó sabates: 6cm.
Regal padrino: pòster el padrino.
Regal testimonis: Xocolata jack daniel's i un platet de disseny amb una espelma.
Què li regaleu als pares?
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Papita » dg. juny 07, 2009 3:46 pm

hello!!! començo a repondre..

nosaltres ens casem 11 octubre, el dia que farà 3 anys que estem junts.. vem vloer que coincidís!!
el ram de gerberes i plomes fucsies..
les sabates de 4,5cm més omenys, no gaire altes..
jo dormiré a casa nostra (on vivim desde fa 2 anys) i ell a casa dels seus pares... la nit del casament al pis que ens estem comprant ara!!

al padrí.. mm.. és el meu millor a mic.. li deixaré a la taula un mini poster del padrí en un marc molt xulo transparent de metraquilat.. però no sé q més..

pregunta: quants prendidos demanareu per casa del nuvi? per tots els homes que hi vagin o només per la familia???
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Estelet » dl. juny 08, 2009 1:29 pm

Jo portaré molt poc taló pq sóc alta i a part vull anar comode! Als pares i als testimonis els hi regalem una caricatura individual de cadascun.
respondria la última pregunta però no sé a que et refereixes?

a la vostra millor amiga i les àvies els hi fareu algun regal, el q?
Imatge
Estelet

EntradaAutor: Papita » dl. juny 08, 2009 4:47 pm

Estelet ha escrit:Jo portaré molt poc taló pq sóc alta i a part vull anar comode! Als pares i als testimonis els hi regalem una caricatura individual de cadascun.
respondria la última pregunta però no sé a que et refereixes?

a la vostra millor amiga i les àvies els hi fareu algun regal, el q?

Hello!! els prendidos sonles flors que porten els nois a la solapa!! el nuvi també!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: emes » dl. juny 08, 2009 6:12 pm

aliaga79 ha escrit:
Estelet ha escrit:És molt especial per a nosaltres, el dia 25 de juliol és el nostre aniversari, farà 10 anys que estem junts i ho vam voler fer coincidir amb el casament!. Serà molt maco!!! ::love::

a mi encara em falten invis per donar!!!!!
estelet, el 25 de juliol, que és quan ens casem, farà 6 anys que estem junts!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
poseu la tarja amb número de compte a la invi?

Noies jo el 25 de Juliol farà 15 anys que estem junts!!! (5 vivint).

Quina data mes maca, eh??
emes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ninona » dt. juny 09, 2009 6:08 pm

De flors a la solapa només en portarà el nuvi. A la meva millor amiga li vull donar el ram, a les àvies res.

Quants testimonis teniu?
[1HD/F13/T10.png[/img] [/url]
ninona

Entrades: 12
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 12:18 pm

EntradaAutor: Estelet » dt. juny 09, 2009 7:43 pm

El nuvi no portarà cap flor a la butxaca.... nosaltres tenim 4 testimonis que són els germans, una cosina i un amic.
Imatge
Estelet

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. juny 15, 2009 11:19 am

Doncs nosaltres a les mares per haver-nos parit els hi regalarem un ram de flors, el padrí , el meu pare portaran la típica gardenia, el meu nòvio portarà a la solapa alguna de les flors que porti el meu ram. ::love::
Els testimonis son el mateix padrí de la boda i la meva millor amiga. Amb dos n'hi ha prou. A ell li farem algun detallet i a ella li vull donar el ram perquè sé que li farà il·lusió....aunque ja tingui nòvio i visqui amb ell, a veure si s'animen!!! jejejeje :-)

Portareu alguna cosa blava com diu la tradició?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat