CASTELL TAMARIT, FECHAS!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: veroab26 » dl. març 09, 2009 2:00 pm

Aquesta tarda vull anar a Mon Verd a Vilanova per començar a mirar què puc ficar. Em va semblar molt fort que amb tot lo que val la manteleria blanca sigui com la d'un restaurant xino. No ho entenc. Per tant la blau marí és la única opció encara que no sé com quedarà això de mantel blau i plats negres.... Estic per parlar amb els de CS i com a mínim dir-los que no pot ser que tinguin aquesta manteleria blanca tan vella. Li vaig dir al Fernando però va passar de mi... Estic pensant en una flor groga o taronja per trencar amb el blau marí del mantel, pq la flor blanca la trobo molt sosa. Tu les flors amb qui ho fas?? Per cert, quan et cases???
veroab26

Entrades: 20
Membre des de: dl. juny 30, 2008 8:28 pm

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dl. març 09, 2009 2:19 pm

YO ME CASO EL 31 DE OCTUBRE

SOBRE LO DE LES FLORES YO E MIRADO LOS DOS EL GARDEN FLORS DE TARRAGONA Y EL MONT VERD DE VILANOVA, SON MAS O MENOS DEL MISMO PRECIO...

PERO YO CREEO Q COGERE LAS FLORES BLANCAS Y CON VERDES, XQ NO SE Q COLORES PUEDEN QUEDAR BIEN, NO SE..NO LO TERMINO DE VER...

VERO YA ME CONTARAS, Q DECIDES, HAVER SI TU LO VES MAS CLARO..
Imatge
MONTSESABADELL
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dj. des. 18, 2008 11:07 am

EntradaAutor: veroab26 » dt. març 10, 2009 7:39 pm

Hola nenes!! Alguna de vosaltres sap com trobar una perruquera per Altafulla o el Castell??? Passa que la meva perruquera no podrà venir el dia 11 de Setembre al Castell i he de trobar alguna de per Altafulla. Vosaltres com ho fareu?? gràcies!! :*:-)
veroab26

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dc. març 11, 2009 2:42 pm

YO ME PEINO EN BARCELONA,NO TE PUEDO AYUDAR, VAYA MALA SUERTE...

ESPERO Q ENCUENTRES PRONTO UN PELUQUERA/O!!
Imatge
MONTSESABADELL

EntradaAutor: Momotaro » dg. març 15, 2009 7:11 pm

Hola a todas!!

Cuanto tiempo sin poderme conectar...que locura de trabajo.

Ya he visto que habeis ido a hacer la prueba de menu. Yo voy este mes, así que contarme!! Que menus escogisteis para la prueba?? Alguno que recomendeis??

Me preocupa el tema de la manteleria...no entiendo que no tengan un mantel blanco decente!! La verdad es que con estas cosas me desepero!! Creo que se aprobechan mucho!! Mis amigas que se casan en otros sitios esta mucho mejor de precio y mucho mas completo. Bueno, no lo pienso mas...

De todas formas, creo que les podriamos exigir que compren una manteleria nueva si esta esta muy vieja, no creeis?? Alomejor si todas se lo decimos lo hacen... Otra pregunta, de que color son lo platos? negros?

Muchas gracias y disculpar por el enfado pero es que no aguanto este tipo de cosas y sobretodo oq es un sitio muy bonito!

Saludos!!
EVA
Momotaro

Entrades: 40
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 5:08 pm

EntradaAutor: veroab26 » dg. març 15, 2009 7:22 pm

Momotaro ha escrit:Hola a todas!!

Cuanto tiempo sin poderme conectar...que locura de trabajo.

Ya he visto que habeis ido a hacer la prueba de menu. Yo voy este mes, así que contarme!! Que menus escogisteis para la prueba?? Alguno que recomendeis??

Me preocupa el tema de la manteleria...no entiendo que no tengan un mantel blanco decente!! La verdad es que con estas cosas me desepero!! Creo que se aprobechan mucho!! Mis amigas que se casan en otros sitios esta mucho mejor de precio y mucho mas completo. Bueno, no lo pienso mas...

De todas formas, creo que les podriamos exigir que compren una manteleria nueva si esta esta muy vieja, no creeis?? Alomejor si todas se lo decimos lo hacen... Otra pregunta, de que color son lo platos? negros?

Muchas gracias y disculpar por el enfado pero es que no aguanto este tipo de cosas y sobretodo oq es un sitio muy bonito!

Saludos!!

Hola Momotaro! Jo em caso el dia 11 setembre al Castell amb CS. Com ja vaig comentar amb la Montse de Sabadell em sembla fatal que el mantel blanc sigui vell i de mala qualitat (ho vaig poder comprovar quan vaig fer la prova de menú). Els plats son negres i blancs i la única opció mig decent que et donen és el mantel blau a ratlles blanques, però és clar, plat negre amb mantel blau/gris no sé si quedarà gaire bé. Jo estic molt indignada amb aquest tema. Fins i tot he tingut problemes a l'hora de les flors del centre de taula,pq és clar, et limita molt el mantel blau i blanc.
No sé, crec que ho podriem dir unes quantes, si només ho comenta una no li faran cas, si ho diem moltes doncs a lo millor s'ho plantegen.
Ja et dic, vaig triar el blau de ratlles pq era inadmissible posar el blanc que està vell i gastat. Amb la pasta que val... Estic una mica decepcionada amb aquests petits detalls...

Ja em dius què trobes.... Petó
VERO
veroab26

EntradaAutor: veroab26 » dg. març 15, 2009 7:25 pm

MONTSESABADELL ha escrit:YO ME PEINO EN BARCELONA,NO TE PUEDO AYUDAR, VAYA MALA SUERTE...

ESPERO Q ENCUENTRES PRONTO UN PELUQUERA/O!!

Hola Montse! Doncs sí, estic preocupada pel tema perruquera, ja que la boda és per la tarda i no puc anar al matí i després 1 hora de cotxe fins el Castell i vestir-me... buff no sé com ho faré, a veure si hi ha algú més que ho hagi pogut arreglar....
Gràcies igualment guapa!
veroab26

EntradaAutor: Momotaro » dg. març 15, 2009 7:52 pm

Merci Vero! Ja us comentare que tal la prova, de totes formes no crec que ens haguem de conformar sols amb una opció. Jo al ppi de parlar amb ells avans de contractar el castell els hi vaig preguntar per la manteelria i em van dir que hi havia varies opcions i que tenien un blanc, el que no pot ser es que estigui vell.

Respecte a lo de la peluqueria, jo encara no se com ho fare però jo havia pensat que si la meva peluquera no pot venir d'anar a tarragona a un cebado, llongueras o alguna d'aquestes... no se... de totes formes si veig alguna cosa interessant ja et diré.

Merci!
EVA
Momotaro

Entrades: 40
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 5:08 pm

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dc. març 18, 2009 11:37 am

hola chicas!!

Teneis razon con lo del mantel, pero como nos organizamos para acer presión?? llamamos al fernando, o le escribimos un correo firmado x todas, uff, no se... lo veo complicado

Ya teneis las flores alguna, para jugar con el mantel azul y blanco?? bueno yo diria q es gris el mantel con blanco, y ponen un tul gris en la silla, pero no se... y los platos negros como el carbon.

Sobre el menu, yo e cojido, lo del rap allagostat y un filete... tanto yo como Jesus nos gusta la comida tradicional, y no queriamos cosas mezcladas... lo llaman "original" pero a nosotros no nos gusta!!y el menu q nos emos quedado esta buenisimo y es dificil q no les guste...!!

Saludos.
Imatge
MONTSESABADELL

AII EL TEMA DJ!!

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dc. març 18, 2009 11:43 am

TEMA DJ!!

MAÑANA TENGO CITA CON EL DJ SILVIAYJORDI... ESTA MUY BIEN, Y TIENEN BUENA PINTA, ADEMAS TE DAN ALGUNA CLASE DE BAILE, X SI ERES UN PATO BAILANDO, JAJAJA!!

YA OS CONTARE...
Imatge
MONTSESABADELL

EntradaAutor: veroab26 » dc. març 18, 2009 5:05 pm

Hola nenes!! Doncs no sé què hem de fer amb lo del mantel.... a veure si hi ha més gent que opina igual i podrem fer alguna pressió....
Nosaltres de menú hem triat Margallons de Rap amb llagonstins a la crema de nècores i Filet amb Foie, no he volgut innovar amb el menú pq crec que aquests plats poden agradar a la majoria, no sé ja innovaré amb d'altres coses. De postre coulant de xocolata amb gelat after eight, i de pastís: pastís de broxetes de l'Escribà!!! Una canya...
veroab26

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dc. març 18, 2009 5:57 pm

Vero, com es el pastel aquet de broxetes de l`escribà??
Imatge
MONTSESABADELL

EntradaAutor: veroab26 » dc. març 18, 2009 6:07 pm

MONTSESABADELL ha escrit:Vero, com es el pastel aquet de broxetes de l`escribà??

El pastís no el fem amb CS el fem de la pastisseria Escribà de BCN, mira a www.escriba.es. És un pastís que va recobert de broxetes de xocolata, fruites, caramel.... i així la gent si en vol més s'aixeca a buscar les que vulgui... no sé si m'explico... és una cosa diferent, no innovaré amb el menú però sí amb el pastís..., és una cosa que em feia il.lusió de fer i els de CS m'han dit que em treuran algo de diners per no fer el pastís amb ells, però no gaire,
veroab26

EntradaAutor: Iaione-Borja » dc. març 18, 2009 11:06 pm

Hola chicas!

yo fui a hacer la prueba de menu hace 3 semanas y escogi la manteleria blanca... la verdad es que yo no la vi en tal mal estado como comentais algunas... pero bueno.... no se....

escogi la blanca con sillas rojas xq pense que me da mas juego a la hora de escoger la decoracion floral....

no se.... me he quedado de piedra cuando he leido todo esto....
Iaione-Borja
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 952
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 3:40 pm
Ubicació: Cambrils

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dj. març 19, 2009 9:21 am

bueno, alomejor, tienen mas viejas y mas nuevas!! yo lo q vi, bastante echo caldo fue las fundas de las sillas, q estaban asta cedidas, yo ayer decidi con Jesus q nos quedaremos con el gris y blanco, porque pondremos las flores blancas y verdes, y punto!!bueno almenos es una manteleria diferente,y e visto alguna foto de todo el salon montado, y queda chulo!!

un beso chicassss!!x cierto Vero lo de las brochetas me parece super original!!
Imatge
MONTSESABADELL

EntradaAutor: carolgoldmora » dj. març 26, 2009 9:25 pm

Hola chicas!! Q fuerte lo del mantel blanco. Yo fui a hacer la prueba el 4 de marzo y la comida me gustó mucho mucho.
Tenía claro que quería la manteleria de rayas gris y blanca con los platos negros y blancos. Me parece que queda genial!!!
Como ya lo tenía claro, no me fijé en las otras mantelerías, la verdad...
Si queréis la mantelería blanca, yo os diría q hagáis presión. Es nuestro dia y pagamos un pastón para que luego nos pongan manteles viejos. No hay derecho!
carolgoldmora

Entrades: 44
Membre des de: dl. nov. 24, 2008 12:06 am

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dv. març 27, 2009 9:33 am

carol, entonces los centros de mesa, pondras las bolitas blancas, o tienes otra idea??
Imatge
MONTSESABADELL

EntradaAutor: carolgoldmora » dc. abr. 01, 2009 1:01 pm

Hola Montse,

Pondré las bolitas blancas sin duda!!! Quedan muy bien, me parece super original y elegante. Le pregunté al Sr. Francisco o algo así (no me acuerdo del nombre) y me dijo que eran de la floristería de tarragona, creo q es la Garden Flors, verdad?

Quiero pasarme un día para escoger los centros y después las demás flores para adornar el castillo.

has pensado qué flores poner en el castillo? no quiero dejarme un dineral pero algo hay que poner en la inglesia y el apertitivo, verdad?
Imatge
carolgoldmora

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dc. abr. 01, 2009 1:16 pm

yo pondre,sobretodo en la iglesia, en el aperitivo no pondre nada, xq el sitio ya es precioso, no necesita adornos!!

quiza si pongo algo mas, sera en los baños, o en la escalera de bajada o subida al salon!!!a y en la entrada del castillo

a mi tambien me parecieron muy chulos los adornos redondos.

a x cierto, ya tengo el curso prematrimonial, me voy a Montserrat un fin de semana y lo acemos un sabado, asi de paso voy a ver a mi Virgen!!

un saludo a todas!!
Imatge
MONTSESABADELL

EntradaAutor: carolgoldmora » dl. abr. 20, 2009 5:27 pm

Yo también he hecho el cursillo matrimonial! Bueno, mini cursillo porque fue una charla de 30 minutos con el cura de mi pueblo. Biennnnnnn

Es muy buena idea poner algo de flores en los lavabos y en la escalera de subida y bajada del salón a los lavabos. Creo que también lo pondré, si no me sube mucho claro...

Q tipo de flor has pensado para la escalera?? Para los lavabos cualquier cosilla puede quedar bien, no?
Imatge
carolgoldmora

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants