NOVEMBRE 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Repo » dl. des. 01, 2008 9:07 pm

NEW YORK ha escrit:HOLA CHICAS!!
ME OLVIDE DE DECIROS QUE LA SEMANA PASADA FUI AL REGISTRO Y YA TENGO FECHA PARA ENTREGAR LOS PAPELES EL 01/04/2009. ME HAN DICHO QUE DESPUES DE ESE DIA EN TRES MESES TENDRE EL EXPEDIENTE LISTO.

COMO LLEVAIS VOSOTRAS ESE TEMA?

Yo me caso por la iglesia!!
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: Repo » dl. des. 01, 2008 9:11 pm

Iramselegna ha escrit:Hola!!!

Con vuestro permiso, me gustaria formar parte de vuestro foro. Yo tambien me caso en noviembre del 2009, concretamente el 14/11/2009 a las 12:45. Veo que muchas de vosotras teneis muchos temas adelantados. Yo de momento solo tengo restaurante, iglesia y estoy en vias de cerrar el tema del fotografo. Pensaba dejar el tema vestido para el mes de febrero/marzo, pero creo que voy a empezar ya!!!!

No se vosotras pero yo a estas alturas y ya empiezo a estar nerviosa, mira que queda.......

Por cierto, muchas felicidades a todas!!

Bieeeeen! Cada vez somos más!!

Felicidades a tí también por la boda!!! Te casas justo una semana después que yo! Cuéntanso cositas! Dónde lo celebras?

Yo también tengo iglesia, restaurante, vestido elegido (que no comprado ni reservado), alianzas elegidas (aunque tampoco compradas aún, las ví por casualidad) y mañana cerramos el tema del fotógrafo. Poco a poco voy adelantando cosas, más que nada porque me lo estoy pasando pipa con todos los preparativos!!!
Soy bastante nerviosa también y a ratos lo pienso y bufff, cada vez va qudando menos! qué nervios sí!
Venga, pues nos vamos leyendo eh?
Imatge
Repo

EntradaAutor: elivan » dl. des. 01, 2008 10:20 pm

hola chicas como van los preparativos???
Iramselegna bienvenida al foro, como no??? sabes nos casamos el kismo dia :-):-):-): , jiji...donde te casas??? Yo me caso en mas sola de santa coloma de farners, y solo tengo el restaurante y el fotografo, de vestido nada, lo dejare para febrero o marzo, creo que voy bien... bueno nos vamos escribiendo :-.:·::
[Imatge
elivan
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 6:25 pm
Ubicació: Blanes ( Girona)

EntradaAutor: NEW YORK » dt. des. 02, 2008 11:11 am

IRAMSELEGNA BIENVENIDA Y FELICIDADES! UNA NOVEMBRERA MAS!!

CUENTA, CUENTA DONDE TE CASAS?

EN MI CASO PARECE QUE TENGO MUCHOS TEMAS CERRADOS PERO SOLO ESTA UNO, ESO SI EL MAS IMPORTANTE, EL DIA DE LA BODA!!!
DE MOMENTO SOLO TENGO SEGURO EL DIA Y QUE SERA POR LO CIVIL EN EL PALACETE DE CAN BUIXERAS.
EL RESTAURANTE SUPONGO QUE LO ACABARE DE DECIDIR ESTE MES, EL FOTOGRAFO EN CUANTO TENGA RESTAURANTE Y EL VESTIDO AUN ESTOY PENDIENTE DE PROBARME ALGUNO MAS ASI QUE SUPONGO QUE HASTA ENERO NADA.
ESO SI ME HACE TANTA ILUSION IR HACIENDO COSILLAS Y QUE EL TIEMPO VAYA PASANDO :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
NEW YORK

Entrades: 139
Membre des de: dj. juny 12, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: elivan » dt. des. 02, 2008 4:28 pm

hola new york, y vestidos, ya has mirado en alguna tienda???
[Imatge
elivan

EntradaAutor: NEW YORK » dt. des. 02, 2008 9:29 pm

HOLA ELIVAN, YA HE DESCARTADO BERTA NOVIAS Y PRONOVIAS XQ LOS QUE ME PROBE NO ME GUSTABAN COMO ME QUEDABAN AUNQUE TENIAN MODELOS MUY CHULOS, EN AIRE HAY UNO QUE ME GUSTA MUCHO PERO ESTOY A LA ESPERA DE QUE ME LLAMEN DE ROSA CLARA XQ ME GUSTAN UNOS VESTIDOS QUE NO TENIAN EN LA TIENDA Y ME DIJO QUE ME LOS TENIA QUE PEDIR DE MUESTRA A LA FABRICA Y QUE TARDARIAN POR ESO DIGO QUE SUPONGO QUE HASTA ENERO MAS O MENOS NO PODRE DECIDIRME :-/ :-/ :-/
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » dc. des. 03, 2008 12:23 am

Hola novembreras!!
Avui ja he reservat el fotògraf i demà vaig a mirar vestits de festa amb ma mare. Tot i que ja tinc el vestit decidit, tinc concertades hores per 2 botigues els 2 propers divendres, aviam si en trobo algun que em faci dubtar o bé em reconfirma que em quedo el meu vestit.

Ara ja fins gener / febrer deixaré una mica de banda el tema boda, a nivell de buscar més coses és clar, perque el meu cap és imparable...i més endavant seguiré buscant altres coses tipus DJ, decoració... etc

Anem xerrant!!! Ja explicareu les vostres novetats!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: Iramselegna » dc. des. 03, 2008 11:17 pm

Hola!!!

Moltissimes gràcies per la vostra benvinguda. Espero que les que ja esteu amb el tema del vestit gaudiu molt buscant-lo, que guai, jo ja tinc unes ganes...

Em faltava dir-vos que em caso a Santa Maria del Mar i el convit el fem al restaurant Vil·la Minerva.

Fins aviat!!
Imatge
Iramselegna

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 30, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: elivan » dj. des. 04, 2008 4:15 pm

HOLA NOVEMBRERAS *.-o-o.*
COMO VAN LAS COSITAS???
YO TENGO TAMBIEN EL FOTOGRAFO, Y EL RESTAURANTE POR LO DEMAS :--( NA DE NA!!!DESPUES DE FIESTAS SUPONGO QUE EMPEZAREMOS A MIRAR ....TODO..JEJE
[Imatge
elivan

EntradaAutor: Iramselegna » dl. des. 08, 2008 10:05 pm

Hola Elivan,

Yo tambien estoy como tu y tambien hemos decidido despues de navidades reprender el tema boda. Esta semana confirmaremos el fotografo y ya está, ya tendremos las tres cosas principales: iglesia, restaurante y fotografo.

Que guay, nos casamos el mismo dia!! La verdad es que nos queda tiempo para prepararlo todo con calma (pero sin pausa).

Saludins.
Imatge
Iramselegna

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 30, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Repo » dl. des. 08, 2008 10:42 pm

Hola chicas! Ya veo que poco a poco todas vamos avanzando? Alguna novedad a comentar? *.-o-o.*
Yo ya sé que voy a ser chica pronovias!

Nos vamos leyendo!
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dt. des. 09, 2008 4:03 pm

hola noies jo em caso es 21 de novembre!!!

pero només tinc l'esglesia i el mossen que es un amic nostre!! estava molt tranquila fins que us he llegit i veig que vosaltres teniu moltes coses. i jo que només li he dit ala meus pares i als del meu novio i dues amigues!!! i llavors us veig a vosaltres que ja teniu vestit!!! potser jo soc massa tranquila!!jejejej
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: NEW YORK » dt. des. 09, 2008 9:23 pm

BENVINGUDA MIREIA I MOLTES FELICITATS PEL CASAMENT!!!!!!!
JA TENIM UN ALTRE NOVEMBRERA!!!!!!!!
D'ON ETS I ON ET CASES?
AQUI ANEM FENT, XINU-XANO. NO CAL ESTRESSAR-SE.
JO ENCARA NO TINC EL VESTIT RESERVAT PERO SI QUE HE COMENÇAT A MIRAR I JA TINC UNA IDEA MOLT CLARA DEL QUE VULL ES QUE FA TANTA IL.LUSIÓ ...
PER CERT REPO JA VEIG QUE JA TENS VESTIT, A VEURE SI EXPLICAS UNA MIQUETA COM ES
I LA RESTA ALGUNA NOVETAT?
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » dt. des. 09, 2008 11:48 pm

Benvinguda Mireia!
Tu tranquila, nosaltres anem fent, tot i que és cert que tenim algunes coses adelantades però totes escollides amb bastanta calma.

New York, sí, ja tinc vestit. És molt senzill, no dic massa pq crec que tinc una espia. I després d'haver vist un Pepe Botella genial finalment em decanto pel meu pronovias, és taaaaaaaaan maco!!
Ja tens novetats del restaurant?

La resta que tal tot?
Imatge
Repo

EntradaAutor: suyoscar » dc. des. 10, 2008 1:25 pm

FELIZ NAVIDAD MIS NIÑAS DEL 2009!!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: Repo » dc. des. 10, 2008 11:02 pm

Eres un sol Susana! Feliz Navidad para todas!!!!!!!!!! xxo.0.o
Imatge
Repo

EntradaAutor: mireiaixavier » dj. des. 11, 2008 9:18 am

Sóc de Lleida i a part de que em caso el 21 de novembre ::love:: no sé gaire cosa més, només l'esglesia, i el restaurant que l'estem mirant aquests dies per deixar-ho lligat abans de nadal!!!! xx;-.)
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: NEW YORK » dj. des. 11, 2008 1:26 pm

HOLA REPO, ENCARA NO TINC OFICIALMENT RESTAURANT PERO AQUEST DISSABTE VAIG I ESPERO NO PORTARME CAP DESIL.LUSIO I PERFI EL TINDRE. JA US EXPLICARE QUE TAL...
PER CERT BBBnadal:-) A TOTES
xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: NEW YORK » dg. des. 14, 2008 6:02 pm

PER FI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:
AHIR VAIG ESTAR AL RESTAURANT I VAIG PODER VEURE EL MUNTATGE,
ES UNA PASSADA, M'ENCANTA!!!!!!!
TOT I QUE NO EM DONAT LA PAGA I SENAYL PERQUE NO PORTAVA RES PREPARAT I LA NOIA EM TE QUE TANCAR EL PRESSUPOST JA PUC DIR QUE TINC RESTAURANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » dg. des. 14, 2008 7:41 pm

Felicitats New York!!! Ja tens el restaurant escollit! Un pas més dels molts que ens queden!!! xx:-D
Imatge
Repo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants