CAN RIBES DE MONTBUI 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: SONIA08 » dj. març 13, 2008 6:41 pm

HOLA MAJAS!!!

ESTOY ECHANDO UN VISTAZO AL FORO DE CAN RIBES Y VEO QUE SIGUE COMO SIEMPRE ME HACIA GRACIA VER QUE LA GENTE SIGUE ESCRIBIENDO Y HACIENDO PREGUNTAS.

PUES BIEN SOLO QUIERO QUE SEPAIS QUE YO ME CASE EN CAN RIBES EN SEPTIEMBRE DEL 2007 Y SI PODEIS DE VERDAD FUE TODO GENIAL...
ME ENCANTARIA PODER IR A UNA BODA EN CAN RIBES PARA PODER TODABIA DISFRUTAR MAS QUE EL DIA DE MI BODA YA QUE ESE DIA PASA EN UN SG.

EN SERIO SI PODEIS POR DINERO PORQUE ESO SI QUE ES UN POQUITO NO MUCHO MAS CARO QUE OTROS CASAROS ALLI ES GENIAL TODO EL RESTAURANTE ESTA EN TODO A TODO MOMENTO NO HACE FALTA QUE TE MAREES MUCHO ELLOS LO HACEN POR TI A DEMAS ES COMO ESTAR CON ALGUIEN MAS DE TU FAMILIA PORQUE ELLOS TE HACEN SERTIR ASI ESE DIA.

BSOS PARA TODAS Y QUE OS VAYA MUY BIEN.
ME CASO EL 08/09/07!!!!!
SONIA08

Entrades: 0
Membre des de: dt. nov. 21, 2006 8:58 pm
Ubicació: PARETS

EntradaAutor: rayma2009 » dj. març 13, 2008 7:54 pm

SONIA08 ha escrit:HOLA MAJAS!!!

ESTOY ECHANDO UN VISTAZO AL FORO DE CAN RIBES Y VEO QUE SIGUE COMO SIEMPRE ME HACIA GRACIA VER QUE LA GENTE SIGUE ESCRIBIENDO Y HACIENDO PREGUNTAS.

PUES BIEN SOLO QUIERO QUE SEPAIS QUE YO ME CASE EN CAN RIBES EN SEPTIEMBRE DEL 2007 Y SI PODEIS DE VERDAD FUE TODO GENIAL...
ME ENCANTARIA PODER IR A UNA BODA EN CAN RIBES PARA PODER TODABIA DISFRUTAR MAS QUE EL DIA DE MI BODA YA QUE ESE DIA PASA EN UN SG.

EN SERIO SI PODEIS POR DINERO PORQUE ESO SI QUE ES UN POQUITO NO MUCHO MAS CARO QUE OTROS CASAROS ALLI ES GENIAL TODO EL RESTAURANTE ESTA EN TODO A TODO MOMENTO NO HACE FALTA QUE TE MAREES MUCHO ELLOS LO HACEN POR TI A DEMAS ES COMO ESTAR CON ALGUIEN MAS DE TU FAMILIA PORQUE ELLOS TE HACEN SERTIR ASI ESE DIA.

BSOS PARA TODAS Y QUE OS VAYA MUY BIEN.

Muchas gracias por escribir!!!! da gusto oir cosas preciosas del lugar donde te vas a casar!!!!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: niña chica » dv. març 14, 2008 6:00 pm

Gracias por dar tu opinion sobre Can Ribas, la verdad todo lo que he leido y oido hasta ahora de Can Ribas es bueno. Ya tengo ganas de que se acerque el dia para poder disfrutarlo como tu.

Besitos
Imatge
niña chica
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

CAN RIBES

EntradaAutor: DAINA » dt. març 18, 2008 3:52 pm

HOLA CHICAS!

SOY NUEVA EN EL FORUM, Y BUENO ME CASO EN CAN RIBAS EN EL 2009, VEO QUE COMENTAIS A VECES QUE ENVIAIS FOTOS O QUE LAS COLGAIS, PERO YO NO CONSIGO VERLAS, ME PODEIS ECHAR UNA MANO DE COMO PORDER VERLAS?? GRACIAS
DAINA

Entrades: 16
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 3:38 pm

EntradaAutor: carmends » dc. març 26, 2008 6:55 pm

Benvinguda Daina!!!!

Per poder veure les fotos has de registrar-te, si ho fas, ja pots veure-les, no?.
Rayma, que ja et queda menys d'1 any!!!!. Què tal? Com ho portes?. Jo la veritat, és que un cop vaig decidir el lloc, ( a més em caso allà mateix, serà cerimònia civil), em vaig relaxar "de lo lindo" jejeje....però aviat vull posar-me a mirar els fotògrafs, i tot això....perquè ´cada cop que penso en tot el que hem de fer....buffff!: invitacions, aliançes, vestit....
On mirareu el vestit? Us han recomanat alguna cosa? Heu llegit algo als foros?. Jo estic super perduda....
I les invitacions, les targetes d'agraïment????

Bueno guapes, seguim en contacte.... *.-o-o.*
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: rayma2009 » dc. març 26, 2008 9:14 pm

carmends ha escrit:Benvinguda Daina!!!!

Per poder veure les fotos has de registrar-te, si ho fas, ja pots veure-les, no?.
Rayma, que ja et queda menys d'1 any!!!!. Què tal? Com ho portes?. Jo la veritat, és que un cop vaig decidir el lloc, ( a més em caso allà mateix, serà cerimònia civil), em vaig relaxar "de lo lindo" jejeje....però aviat vull posar-me a mirar els fotògrafs, i tot això....perquè ´cada cop que penso en tot el que hem de fer....buffff!: invitacions, aliançes, vestit....
On mirareu el vestit? Us han recomanat alguna cosa? Heu llegit algo als foros?. Jo estic super perduda....
I les invitacions, les targetes d'agraïment????

Bueno guapes, seguim en contacte.... *.-o-o.*

Hola Carmends!!!!

doncs sí, quins nervis jejee ja em queda menys d'un any. A nosaltres ens ha passat el mateix. Des que vam triar el lloc ens hem relaxat una miqueta bastant i ens haurem de posar les piles ja que només tenim això: restaurant i església. A veure si a partir de la setmana vinent mirem els fotogràfs i les invitacions (les volem fer nosaltres però anirem a una tenda per agafar idees jeje).
El vestit començaré a mirar-m'ho a partir de l'abril-maig. Ja t'aniré explicant.
Petonetssss
rayma2009

EntradaAutor: mima » dc. març 26, 2008 10:29 pm

Hola noies! Carmends, Rayma, no patiu, teniu temps d sobres. Jo anava igual q vosaltres, i d fet a tot arreu et diuen q teniu temps d sobres i q ja ho fareu. Jo vaig anar als llocs amb molt d temps, i tot i així, he hagut d correr fins al ultim moment. Ara ncara corro x algunes coses, i això q em falta un mes i poc...
Disfruteu d cada moment, xq dps pasa el temps volant! Es lo maco d preparar el casament amb tant d temps. Jo he sigut com vosaltres i moltes dles noies q es casen al 2010! Imaginat!! Un any i pico preparant coses, o pensant... buf! Es super maco!!!
Ui kin rollo!! :-) jeje!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: carmends » dc. abr. 02, 2008 9:31 am

Hola a totes!

Com teu?. Quin dia us caseu?. Cres que la 1era. és la Rayma, no?. Jo em caso el 30 de Maig...sembla que encara queda molt de temps eh....
Ja m'anireu explicant els avenços que feu, eh?
Petonarrus!
carmends

EntradaAutor: rayma2009 » dg. abr. 06, 2008 3:12 pm

carmends ha escrit:Hola a totes!

Com teu?. Quin dia us caseu?. Cres que la 1era. és la Rayma, no?. Jo em caso el 30 de Maig...sembla que encara queda molt de temps eh....
Ja m'anireu explicant els avenços que feu, eh?
Petonarrus!

Síiiii crec que la "Primens" sóc jo. Podriem fer una llista per saber quina data és la nostra a can ribes. Començo:

21/3/09 RAYMA
rayma2009

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 11, 2008 9:21 am

eis noies, que tal??? he passat per llegir a veure que deieu!!! Si necessiteu res... jo em vaig casar al juliol de l'any passat i un 10!!! La gent va quedar enamorada :-))
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » ds. abr. 12, 2008 12:14 pm

Pilar, i no m'estranya q quedesin enamorats!! :-) Es precios noies, heu triat el millo restaurant! jeje!!
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: carmends » dg. abr. 13, 2008 4:15 pm

Can Riberenques del 2009, estem dormides eh!!!!!
Com aneu?
carmends

EntradaAutor: elisa13 » dg. abr. 13, 2008 8:26 pm

hola rayma que tal? soy nueva en esto y me gustaria saber una aproximacion sobre los precios del menu de este restaurante ,ya que he ido a ver unos cuantos y en todos le encuentro alguna pega o me la ponen directamente ,vamos un poco perdida nos casamos el dia 13 junio 20009 y ya no puedo dormirme en encontrar algo.

y también saber que tal todo la ceremonia civil y eso para saber, y luego ir a visitar pq me he visto ya unos cuantos y la verdad que he hecho viajes ebn valde

bueno espero tu respuesta

gracias y felicidades por tu boda

saludos
elisa13

Entrades: 2125
Membre des de: ds. abr. 12, 2008 3:37 pm
Ubicació: castellbisbal

EntradaAutor: pilimili » dv. abr. 18, 2008 10:42 am

elisa13, los menús depende de lo que tú quieras, pq te confeccionas tu tu menú, tienes de 100e para arriba.
La ceremonia civil hay dos sitios para hacerlo, yo lo hice en el jardín y quedó de ensueño, parecía un bosque de hadas :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: alanis » dv. abr. 18, 2008 2:26 pm

Hola noietes!! Jo també em caso a can ribes, el 21 de juny!!! Em caso en diumenge xq treballo a una botiga i m'agradaria que totes le meves companyes poguessin venir... i com no tancaran tota la empresa pel meu casament...doncs en diumenge!!! He llegit el que escribiu i...encara tinc més ganes de casarme!
Un petonàs a totes!!
Per cert, coneixeu alguna església per Barcelona o voltants del restauran que casi els diumenges? no trobem cap!
Gràcies maques! *.-o-o.*
alanis

Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 2:05 pm

EntradaAutor: elisa13 » dv. abr. 18, 2008 7:42 pm

holas pilimili ,muchas gracias por la informacion iremos a ver que tal y ya os contare a todas que tal

gracias

un saludo
elisa13

EntradaAutor: rayma2009 » dg. abr. 20, 2008 12:14 pm

Hola Elisa, bienvenida!!!!! sólo te puedo contar maravillas de Can Ribas. Como bien dice Pilimili los menús varian bastante. Lo mejor es que vayas a hablar con ellos porqué te lo puedes confeccionar como quieras. Conozco una chica que hizo un aperitivo muy extenso y luego postres y todo el mundo quedó encantado.
Yo me caso por la iglesia y la verdad es que nos hemos sentido muy rechazados por las iglesias de los alrededores, ya se sabe, si no estais empadronados allí no os dejan. Asi que al final me casó en la de mi pueblo que es bien bonita jeje.

Un besazo a todas
rayma2009

EntradaAutor: elisa13 » dg. abr. 20, 2008 4:42 pm

ok gracias marta a ver ya te contare pq ya he visto unos cuantos y creo que estoy mas liada que aql principio pero bueno a ver que pasa

chaoooo
elisa13

EntradaAutor: carmends » dg. abr. 20, 2008 7:53 pm

Hola a totes i benvinguda Elisa!

Com ja t'han dit a Can Ribes pots més o menys fer-te un menú "a mida", i és un lloc preciós!
Veig que tens una data clara, i potser és un impediment...jo volia casar-me el 6 de juny, perquè el 7 és el meu aniversari, i em feia gràcia...però ja estava ple el Juny (i parlo de que va ser a finals Gener-Febrer quan nosaltres vam donar la paga i senyal), així que...no sé...ja ens explicaràs què et sembla....però tens raó quan estas mirant és un agobio, perquè a tots els llocs els trobes una pega...ja veuràs com quan ja tinguis el lloc decidit és una tranquilitat enooooooorme!

Rayma, i tu com vas?tan tranquila com jo?. Has mirat ja els fotògrafs?. Jo encara no he fet res...ay!!!!

Petonarrus!
carmends

EntradaAutor: rayma2009 » dg. abr. 20, 2008 8:15 pm

carmends ha escrit:Hola a totes i benvinguda Elisa!

Com ja t'han dit a Can Ribes pots més o menys fer-te un menú "a mida", i és un lloc preciós!
Veig que tens una data clara, i potser és un impediment...jo volia casar-me el 6 de juny, perquè el 7 és el meu aniversari, i em feia gràcia...però ja estava ple el Juny (i parlo de que va ser a finals Gener-Febrer quan nosaltres vam donar la paga i senyal), així que...no sé...ja ens explicaràs què et sembla....però tens raó quan estas mirant és un agobio, perquè a tots els llocs els trobes una pega...ja veuràs com quan ja tinguis el lloc decidit és una tranquilitat enooooooorme!

Rayma, i tu com vas?tan tranquila com jo?. Has mirat ja els fotògrafs?. Jo encara no he fet res...ay!!!!

Petonarrus!

Buffff carmends, doncs sí, crec que estem tan adormits com vosaltres jejjeje però d'aquesta setmana no passa. No hem mirat res més, ni fotògrafs ni res de res i es que va ser tan gran el pes que ens vam treure de sobre un cop que vam decidir el restaurant que ara ens hem relaxat massa jejeje. Demà anirem a veure les invitacions, només a tafanejar models, a veure què tal.

Elisa, se que és un agobio muy grande (estuvimos casi un año buscando y llegamos al punto de desesperarnos muuuucho). Tranquila, que pronto encontrarás el tuyo.
rayma2009

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant