Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: Hansen » dc. gen. 16, 2008 6:43 pm

Recopilo les dates de les que de moment ens casem al Mas dels Vivencs:

18 de juliol de 2008 - Scarlet :-()-)
Octubre de 2008 - Karla :-()-)
6 de juny de 2009 - Nuria_Raul :-()-)
13 de juny de 2009 - Hansen :-()-)

Així que de moment soc la última.

Felicitats noies, heu escollit el millor restaurant!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Hansen l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 17, 2008 7:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Nuria_Raul » dc. gen. 16, 2008 10:22 pm

nomes rectificar una coseta... em caso el 06.06 del 2009 , no del 2008!! ja veig que teniu ganes que em casi abans... jjejeje
Imatge
Imatge
Nuria_Raul
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: ds. set. 15, 2007 5:58 pm

EntradaAutor: Nuria_Raul » dc. gen. 16, 2008 10:27 pm

Responent l Scarlet, doncs jo visc a Sant Pere De Riudebitlles, aixi que em keda genial el restaurant, just entre Vilafranca i Igualada, com jo! Nosaltres hem pensat fer ho tot alla : casament als jardins o a la piscina , fotos i banquet. Tot alla. No volem fer moure a la gent d un sol lloc.

Per cert, la Blanca em va comentar de q segons el num d invitats hi ha la possibilita de fer la "cerimonia" al costat de la piscina... amb flors flotant dins l'aigua... i l aperitiu als jardins. Com ho veieu aixo? quines son les vostres idees?

Nuria
Imatge
Imatge
Nuria_Raul

EntradaAutor: Hansen » dj. gen. 17, 2008 9:25 pm

Ja t´he rectificat la data.

Nosaltres soposo que farem la cerimònia allà on estava la pèrgola aquella i l´aperitiu sota els arbres, que al migdia al juny se suposa que farà caloreta. He sentit de gent que ho ha fet a la zona de la piscina i es queixaven de que s´havia de caminar massa. Però suposo que quan parlem amb Blanca ja ho acabarem de parlar.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dl. gen. 21, 2008 10:26 pm

Nuria_Raul ha escrit:Responent l Scarlet, doncs jo visc a Sant Pere De Riudebitlles, aixi que em keda genial el restaurant, just entre Vilafranca i Igualada, com jo! Nosaltres hem pensat fer ho tot alla : casament als jardins o a la piscina , fotos i banquet. Tot alla. No volem fer moure a la gent d un sol lloc.

Per cert, la Blanca em va comentar de q segons el num d invitats hi ha la possibilita de fer la "cerimonia" al costat de la piscina... amb flors flotant dins l'aigua... i l aperitiu als jardins. Com ho veieu aixo? quines son les vostres idees?

Nuria

Bones!

de st pere de riudebitlles!!! una companya meva de feina és d'allà i es casa aquest també a mas vivencs! ja ja ja La veritat és q queda un pèl més a prop q desde Vilafranca però vaja la nostra idea és quedar-nos a l'hotel Robert, molts dels convidats ja ens han dit q els reservem habitacions!

Divendres vam anar a iniciar l'expedient matrimonial i quan vam dir que viviem junts li va canviar la cara, em sembla q no s'ho va prendre massa bé però tampoc va fer cap comentari. ja tenim data pel curs prematriomonial! És un dissabte vespre i un diumenge matí, en total 3-4 hores, no és massa oi?

Apa, vaig a continuar fent el meu treball pel màster q l'haig de presentar dissabte i el tinc força atrassat!!

muacks
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: scarlet » dl. gen. 21, 2008 10:30 pm

karla ha escrit:Nosaltres coneixem el restaurant perquè vam anar-hi a una boda el juny passat i ens va agradar molt. Tant l'organitzación com el menjar.. Sobretot la llibertat que et donen per triar horaris, nombre de convidats.... Ho pots fer tot al teu gust!!!!

El fotògraf hem agafat el mateix que la meva amiga i el DJ encara no ho tenim, però poder també agafarem el mateix (DM grup de Sant Andreu de la Barca). Ens estem esperant a la fira d'Igualada a veure si allà trobem alguna oferta.

Algú de vosaltres sap el preu de l'habitació de l'Hotel Robert?

Per cert Karla, el preu de l'habitació doble normal és de 55€ esmorzar inclòs (la suite val algu més), però jo crec que si es queda molta gent li demanarem que ens fagi descompte! Pots visitar la seva web:

www.hotel-robert.com
scarlet

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 21, 2008 11:52 pm

Ei que sou cada vegada més les que us caseu al Mas dels Vivencs!!! molt bona elecció!!!!!

és un lloc preciós!!!!!!

pd.signat: una ca n'alzinera!!!!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Hansen » dt. gen. 22, 2008 9:19 am

Bones Labanda! De moment som 2 del 2009 i 2 del 2008. A veure si s´anima això més que és un lloc preciòs!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hansen » ds. gen. 26, 2008 1:58 pm

Scarlet, et poso les dades que t'havia promès del Castell de la Pobla:

HORARI DE VISITES

Horari estiu: (a partir de l’últim diumenge de març)
Matí: de les 10 del matí a les 2 del migdia
Tarda: de les 4 a les 7 de la tarda
Horari hivern: (a partir de l’últim diumenge d'octubre)
Matí: de 2/4 de 10 del matí a les 2 del migdia
Tarda: de 3 a les 5 de la tarda
(El canvi d'horari coincideix amb el canvi d'hora oficial)

El castell està obert de dimecres a diumenge. Dilluns i dimarts està tancat, excepte si són festius a Catalunya.

PREUS:
Dies feiners (dimecres i dijous):
Adults ........................................... 1, 85,-€
Nens fins a 12 anys ........................ 1,55,-€
Jubilats, pensionistes,
Titulars dels Carnet Jove,
Carnet + 25 i carnet d'estudiant........ 1,55,-€

Dies festius (dissabtes, diumenges i festius):
Adults ........................................... 2,52,-€
Nens fins a 12 anys ........................ 1,85,-€
Jubilats, pensionistes,
Titulars dels Carnet Jove,
Carnet + 25 i carnet d'estudiant ....... 1,85,-€

Per visitar el castell de Claramunt o per rebre més informació cal trucar al telèfon 670 225 516 d'Antoni Escudé, el guia, o bé, al 93 808 60 75 o 93 808 64 42 de l'Ajuntament.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Nuria_Raul » dg. gen. 27, 2008 10:19 am

Quina casualitat no Scarlett?

una altra noia de St pere de Riudebitlles i que tambe es casa a Mas dels Vivencs? a veure si em dones alguna pista...

chao!
Imatge
Imatge
Nuria_Raul

EntradaAutor: scarlet » dl. gen. 28, 2008 4:56 pm

gracias hansen per la info! em sembla pero q no serem a temps d'arribar-h i pq la ceremonia es a les 6 a vilafranca!!!

nuria, la noia del teu poble és diu marta té 30 anys,... no sé q més dir-te pq no reocrdo exactament on viu del poble!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dl. gen. 28, 2008 6:00 pm

Quina llàstima Scarlet, t'anirà molt just. Però no et preocupis i et convido a que vagis un altre dia a veure-ho.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Nuria_Raul » dt. gen. 29, 2008 7:13 pm

merci per la info, marta de 30 anys en conec alguna...

canviant de tema,
algu ja ha visitat algun any la fira de nuvis d Igualada? hi ha força serveis que ens poguin ser útils (ofertes de fotografs, flors, musics,...)?

Per cert, les casen al jardi directament ( sense passar per cap lloc prèviament com ara una església), ja han pensat qui els farà la cerimonia ? algun actor, algun regidor d'aquell poble...?
Imatge
Imatge
Nuria_Raul

EntradaAutor: Hansen » dj. gen. 31, 2008 9:40 pm

Bones!!! Jo vaig anar a la Fira de nuvis d'Igualada farà uns 3 ó 4 anys, per tafanejar. Està prou bé, no sé dir-te, és que nomès he anat a la de BodasBodas de Barcelona. No és tan gran, però com son serveis més propers em va agradar més. Anireu? Ja queda molt poquet, és el 16 i 17 de febrer! Si aneu podem conèixer-nos, no? Què us sembla?

Tema qui ens casa: no ho sé, però de moment no em preocupa. Si no em puc casar aquell dia oficialment, em caso abans i ja trobaré a algún "mestre de cerimònies". De fet, ja tinc alguna cosa en ment...
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dv. feb. 01, 2008 4:59 pm

Bones!!

jo no em caso al restaurant mateix així que no us puc ajudar. Una amiga es casa pel civil i els hi va el mateix alcalde, però cada poble és un món.

no sé si anirem a la fira d'igualada però estaria bé quedar si hi aneu!!! m'he descarregat invitacions per anar a la de l'hospitalet aquest cap de setmana però no sé si tindrem ganes d'anar-hi. Abans ens anava millor perquè no tenim res triat i la veritat és q a les fires fas via ja que no t'has de desplaçar, concertar cites prèvies, ... Vam anar a la de Vilanova i a Bodas Bodas. Aneu aquet cap de setmana a l'H?
scarlet

EntradaAutor: scarlet » dv. feb. 01, 2008 5:02 pm

ostres hansen acabo de llegir en altre post les idees q tens pel casament i realment tindràs un casament diferent!!! ja ens explicaràs si tens més idees!!! jo haig de dir q tot i q m'agraden les coses diferents sóc potser més classica.

ole ole ja som divendres tarda!!!
scarlet

EntradaAutor: Hansen » dv. feb. 01, 2008 6:21 pm

Jo no soc gens clàssica.

Per cert, com ho portes tot? Tens novetats?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Nuria_Raul » ds. feb. 02, 2008 1:13 pm

jo si que tinc previst anar a la fira d Igualada, és més, espero anar-hi per poder trobar fotograf ! el q no sé és si hi aniré dissabte o diumenge...
Imatge
Imatge
Nuria_Raul

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 02, 2008 2:08 pm

Jo aniré el dissabte amb el Sergi i el diumenge tornaré amb ma mare per veure les desfilades.

A la fira passa't per l'estand de L'art de la llum. Són fotògrafs i ho fan genial. Ho sé perquè he treballat amb ells i he vist la seva feina. Jo ho faré amb ells. Vaig anar a l'octubre per veure pressupostos i ara a la fira ensenyaràn les novetats pel 2008. Suposo que ja els hi donaré la paga i senyal.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » ds. feb. 02, 2008 3:40 pm

uola! doncs encara no tinc res més! bé si ja he encarregat el vestit!!!

aquesta setmana la meva companya de feina va anar a fer el tast a Mas dels Vivencs i això és el que m'ha comentat:

Les floristeries: FLOR ALBA que està a la Plaça de la Creu d'Igualada i NUS que està en un carrer que va de la Plaça de Cal Font al C/ Òdena també a Igualada. La floristeria NUS és molt moderna. Ens van dir que anéssim a mirar les dues i un cop decidits s'ha de trucar al restaurant i avisar de quina hem triat.
Les minutes: 15 dies abans del gran dia s'han d'anar a recollir a l'Hotel Robert. No són res de l'altre món, paper reciclat beix, lletra negra molt clàssica, gens modernes.
Les taules: poden ser de 8, 10 o 12 persones. Les estovalles ves.... totes de color beix clar.La funda de les cadires és beix més fosc també.
Música: no tenen cap equip, te l'has de portar.
Menú infantil: macarrons/canalons i pollastre amb patates.
Tast: ens vam posar les botes, vam sopar en una habitació de la masoveria els quatre sols, és un luxe, perquè sembla que estiguis al menjador de casa i et van portant plats... tota una experiència. La noia que ens servia, tota una professional, espero que també siguin així la resta de cambrers, no sé com explicar-ho, però en sabia un munt de servir i cada plat que portava el comentava. Vam provar el canaló farcit de fruits del mar, que no era dolent, perquè tot està boníssim, però tenia un gust peculiar. L'amanida de fruites és molt original i vistosa (em sap un greu no haver portat la càmara), porta salmó fumat, bacallà, una anxova, pinya baby, kiwi, maracuià, síndria, dos tipus de meló i raïm. És molt xula, però és clar, no és un plat espectacular i no és comparable amb un primer plat de peix o una caldereta...
De segons vam provar la llaminera de porc ibèric, que estava molt bo, però farem el filet de vedella amb salsa de ceps, que estava boníssssssiiiimmm... és un bon taco de carn però..
I les postres.......ooooo.... vam provar la copa de gelée de taronja i maduixes amb gelat de vainilla, boníssim, la barreja de gustos és..... també vam provar el tast de gelats i sorbets del mas, són tres boles dins una tulipa de galeta banyada amb xocolata, també estava bo, és que tot està molt bo...però no tant.
I els pastissos... el coulant de xocolata és boníssim, també vam provar el pastís òpera, però teníem tant clar el coulant...
Begudes: com que la majoria de vins ja els havíem provat, vam voler provar els Sotrac i els vam trobar molt bons... ens van explicar que són d'una cava molt petita de Font Rubí.
Preus: només vaig captar que el filet val 22€, les postres 4,70 i el pastís també 4,70.

Apa, ja us feu una idea de com va anar el tast.

Aquesta tarda estaré per la fira de l'Hospitalet, si algú va potser ens creuen sense saber-ho!
scarlet

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants