NOVEMBRE 2009

un any fantàstic.

Re: NOVEMBRE 2009

EntradaAutor: RO1411 » dl. oct. 26, 2009 12:23 pm

No me digas eso...siii el veranito de sant marti...............yo sólo espero que no me llueva, a parte el hombre del tiempo dice que este otoño va a ser caluroso....por mi que llueva entre semana y los sabadetes de noviembre y dominguetes que nos salga a todas el sol....
Chicas teneis avanzes ??? Yo tengo a mi futuro malito malito....se ha comido algo que le ha sentado fatal ,(estuvimos en Alemania), y tiene que estar en reposo y encima no puede comer casi nada.....aixxxxxxxxxxxxxxx
Imatge

Imatge
RO1411
:: núvia experimentada

Entrades: 210
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 10:26 am

EntradaAutor: Repo » dl. oct. 26, 2009 1:31 pm

Hola chicaaaaaaaas!
Qué tal el finde?? Nosoatros hemos avanzado bastante! Aunque aún hay cosas por hacer.
Esta semana volvemos a ir a tope!! Yo creo que así será ya hasta el final, aunque espero tener un par de días de “descanso” antes!!!
El tiempo muy bien , no? Yo ya firmo que me haga un día así!!!

Por cierto, la semana que viene me caso!!!!!!!!!!!!!! Jajajajaja!!!!!!!!! Ahora sí que y alo puedo decir!!! *.-o-o.*
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: desastredenovia » dl. oct. 26, 2009 4:03 pm

vaya RO! en reposo, bueno en 2 dias recuperado!
y ya habeis exo la despedida??? al final yo no hago, hablé con mis amigas y les dije k no me apetece, ya se k soy rara... pero es k prefiero estar en casa con mis hijos.... a parte k no me veo de fiesta, hace tanto tanto k no salgo...... con las fiestas k me pegaba yo de joven y "soltera"
CASADOS DESDE EL 29/11/2009
desastredenovia

Entrades: 231
Membre des de: dv. juny 19, 2009 2:22 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LL

EntradaAutor: RO1411 » dl. oct. 26, 2009 5:12 pm

Pues si reposo de 48h sin tomar comida sólida sólo liquidos, si es que mi niño es el pupas, y luego sólo verduras nada de salsas ni cosas fuertes, jjjej
Yo la despedida la tengo este sábado.........y que miedo me dan, pero me dejare llevar...Desastre y porque no haces sólo una cenita con tus amigas??
Imatge

Imatge
RO1411

EntradaAutor: RO1411 » dl. oct. 26, 2009 5:13 pm

Se me olvidaba hoy tengo prueba de maquillaje y el viernes el pelo............ >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
RO1411

EntradaAutor: mireiaixavier » dl. oct. 26, 2009 5:41 pm

hola noies!!

jo la despedida no sé res encara. no se ni quan es!! per que de tant en tant em truquen i em pregunten per dies diferents i ja he decidit qe no fare gaire cas i quan vulguin pos au anirem de festa! :-)
aquest finde no hem fet res de la boda per que tenia reunions i coses de l'esplai i ja no he fet res i el xavi ha estat montant els mobles i pintant cosetes pel pis!! jejeje
ara ja tenim els anells, hem d'anar a parlar amb el fotograf i divendres el tast :yium:-) .... tot es quedar amb gent, jejej pero ens agrada bastant!!! *.-o-o.*
també hem de teñir arròs, fer els llibrets de missa, ...
pero nervis ni un que les coses van sortint!!!jejej
vosatres com esteu??
Repo que es la setmana vinent!!! :-///: quina emoció!!! >.-<: >.-<:
Imatge
mireiaixavier
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: ninou » dl. oct. 26, 2009 6:47 pm

Noies, em pregunteu pel dia que ens va fer.....
Mireu, TOTS les caps de setmana de novembre de 2007 va fer sol. Concretament el dia del meu casament va fer un cel clar i un sol radiant com poques vegades! Això sí, tampoc us puc enganyar: va fer molt, PERÒ MOLT de fred. El dia abans, a la pelu, i a les notícies, ia tot arreu deien que les previsions eren de neu!! (hauria estat bé també, eh!) La veritat és que va fer tant de fred que si hagués plogut, segur que hauria caigut neu. Al vespre estàvem a 0 graus! Però no patiu, va ser un any excepcional, ho van dir per la tele i tot.
A més:
*Anireu de la cerimònia al restaurant
* Estareu eufòriques i us serà igual el fred
* No patiu pels convidats, perquè aniran amb abrics!
* Nosaltres vam fer l'aperitiu a l'exterior!!! hi havia estufes d'exterior, jejee i s'havia d'aprofitar el gran sol que feia!

Però ja veureu que faci el temps que faci, serà un dia especial! I tots els colors de la tardor, uuuufffff, que guai!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Repo » dl. oct. 26, 2009 7:39 pm

Gràcies pels ànims Ninou!!! Jo recordo el novembre passat i va fer un temps molt bé... el del 2007 ja no el recordo però com encara no sabia que em casaria al novembre no m'hi vaig fixar!
Noietes novembreras!!! Ja he tancat TOTS els temes amb el mossèn, el proper cop que el vegi serà a l'altar!!!! :-):-):-):
Ja se a quina hora ve el fotògraf a casa!!! I ja tinc el planning del dia!
Ara ja em van quedant petites coses que crec que amb calma e il.lusió les treurem endavant, que el més gran ja està fet!
Em caso la setmana vinent, quina emoció! Estic molt feliç!!! I m'encanta compartir aquests últims preparatius amb vosaltres!!!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: RO1411 » dt. oct. 27, 2009 9:29 am

Repo que la setmana vinent et cases....quina alegria poder compartir-lo ja veuràs com es farà uns dies magnífics.
Jo al restaurant també tinc les estufes...
Ahir vaig tenir la prova de maquillatge i molt bé.....
Imatge

Imatge
RO1411

EntradaAutor: Mique » dt. oct. 27, 2009 11:01 am

Hola xicas buenos dias, que tal todo???

Repo que te queda poquito yaaaaaa. *.- O-o .* *.- o-o .* :-///: >.-<:

Bueno el tiempo por lo que veo es estupendo, espero que siga así para cada una de nosotras.Yo también he tenido en mi futuro una semanita en casa con una gastrointeritis, mucho arrocito, caldo de arroz, zanahorias y manzanita. . . , Y como es buen paciente: - (: - (: - (, pues nada.

bueno este sabado voy a la segunda prueba del vestido, ya con la modista, pk fui hace dos sabados y me tiene que coger el vestido por todos los lados: star::: star::: star:: !!!!!! la chica miró la talla para ver si era una menos como habían pedido. Me echo una bronca !!!!, pero bueno.

también fui a la cata, estaba todo ricoooooooooo, madre mia no llegue a los segundos platos! no podía mas !!!!!!!!!!!!!!!!!.

Ahora tenemos el problema de mi coche,: star::: star::: star::, se le ha roto el motor es un Rolls Royce y se lo han llevado a Londres para poder arreglarlo, pero no lo tendrán aquí para mi boda . Me han ofrecido un Bentley, pero parece un tanque !!!!!!, lo he visto decorado y es bonito, pero nose. . . .

De momento ya me han confirmado 7 personas que no vienen, son de la familia de mi futuro. Con algunos ya contábamos que no vendrían, pero otros no.

Desastre que no me has pasado nada ehhhhhhh !!!!!.

Ya sabeis yo aparezco y desaparezca ja ja ja.

Besotes millll chicas.
Imatge
http://www.nuvis.org/luis_i_mariajose/
http://www.elparatge.com
CADA PALABRA DE CADA CANCIÓN QUE ÉL CANTÓ, ERA PARA MI
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mique

Entrades: 197
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:42 pm
Ubicació: La Verneda-Sant Marti

EntradaAutor: NEW YORK » dt. oct. 27, 2009 11:24 am

BUENO CHICAS QUE YA EMPIEZA NUESTRO MES :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
REPO ERES LA PRIMER QUE GUAY ::love:: ::love:: ::love::

YO ESTA TARDE VOY A MI SEGUNDA PRUEBA DEL VESTIDO :-)) :-)) :-))
ME HAN COMFIRMADO 3 MAS, BUENO BUENO ESTO SE ACERCA
Imatge
NEW YORK

Entrades: 139
Membre des de: dj. juny 12, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: Repo » dt. oct. 27, 2009 1:25 pm

Sí que se acerca sí!!!! Y tan lejos que parecía!!!!
Ya vamos cerrando cosas, cuesta cerrarlas del todo pero parece que avanzams lentos pero seguros!

Qué bien esos tasts!!! Y qué bueno está todo! El mío lo hice en julio y lo veo lejano ya!!!

Hoy ya encargo definitivamente mi ramo de novia!! Y el viernes tengo la última prueba del vestido! Espero que todo esté bien ya y que me quede como un guante!!! Vosotras cómo llevais las pruebas? Os han retocado mucho? A mí no la verdad pero me apretaba un poco y espero no haber engordado en estos días!!!
Imatge
Repo

Re:

EntradaAutor: desastredenovia » dt. oct. 27, 2009 5:13 pm

NEW YORK ha escrit:AL PRINCIPI PENSAVA AMB ALGUN BOLERO O ESTOLA PERO EL DILLUNS PASSAT QUE EM VAIG PROBAR UN VESTIT A AIRE LA NOIA EM VA COMENTAR QUE PERQUE NO EM POSABA VEL QUE DESPRES TAMBE EL PODIA FER SERVIR COM DE XAL I M'EL VA POSAR PERQUE HU VEIES I LA VERITAT ES QUE EM VA ENCANTAR, ENCARA NO SE QUE FARE PERQUE VULL MIRAR MES VESTITS, PERO AQUELL VESTIT Y VEL TENEN MOLTS NUMEROS.
DE TOTES MANERES JO NO SOC FREDOLICA SINO TOT EL CONTRARI I ENTRE ELS NERVIS I LES PRESSES SUPOSU QUE NO PASARE TANT DE FRED

HACE 1 AÑO HABLABAIS DE ESTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
desastredenovia

Re:

EntradaAutor: desastredenovia » dt. oct. 27, 2009 5:14 pm

Repo ha escrit:Vaig anar divendres passat per 1a vegada a mirar-ne però m'ho prenc amb clama. Ho vull disfrutar. I tu? Per cert, com solucionaràs el tema de passar fred? Has pensat en possar-te un bolero o jaqueta o similar?

HACE 1 AÑO HABLABAIS DE ESTO!!!!!!!!!
desastredenovia

EntradaAutor: desastredenovia » dt. oct. 27, 2009 5:15 pm

Y ahora ya ........... se acerca el GRAN DIA!!!!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
desastredenovia

EntradaAutor: desastredenovia » dt. oct. 27, 2009 5:17 pm

jjajajjaa y seguimos teniendo la misma preocupación... EL FRIO!!!!!!!!!!!!!!
desastredenovia

EntradaAutor: Mique » dt. oct. 27, 2009 6:13 pm

desastredenovia ha escrit:jjajajjaa y seguimos teniendo la misma preocupación... EL FRIO!!!!!!!!!!!!!!

ja ja ja po ziiiiii.

con mi vestido viene un velo ( mas bien yo diria que es un pañuelo para el cuello) y no se que hacer, pk estos días yo no tengo frio, bueno lo que se dice frio de invierno no, pero. . . ese día, no se ni que mirar ni naaa y queda un messssssssssssssssssssssss

NY que nos queda un mes y unas horejasssssss.DIOS PIOOOOOO!!!!!!!!!

Besotes chicas.
Imatge
http://www.nuvis.org/luis_i_mariajose/
http://www.elparatge.com
CADA PALABRA DE CADA CANCIÓN QUE ÉL CANTÓ, ERA PARA MI
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mique

Entrades: 197
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:42 pm
Ubicació: La Verneda-Sant Marti

EntradaAutor: Repo » dt. oct. 27, 2009 11:32 pm

Muy bueno desastre!!! Me ha encantado ese recordatoria de ya hace 1 año!!! Bufff y ahora ya nos quedan días!!!! >.-<: >.-<:

Chicas, esto se acerca!!! qué ilusión!!!!!!!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dc. oct. 28, 2009 9:16 am

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ESTO YA ESTA AQUI Y PARA TI REPO YA MISMO, POR CIERTO A TI CON CUANTO TIEMPO TE HA CONTACTADO EVA SANZ PARA COMFIRMAR LAS HORAS Y TODO ESO? ES POR SI LE MANDO YO UN MAIL O ME ESPERO...
AYER TUBE MI SEGUNDA PRUEBA Y UFFFFF YA ME IMAGINABA EL DIA ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
SOLO ME QUEDA QUE ME RETOQUEN UNA COSA PARA EL SUJETADOR Y YA!!! EL 1911 ME LO VOLVERE A PROBAR Y LISTO PARA RECOGER DOS DIAS ANTES QUE NERVIOS!!!! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
NEW YORK

Entrades: 139
Membre des de: dj. juny 12, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: RO1411 » dc. oct. 28, 2009 9:17 am

Repo a 10 dias :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
RO1411