11 de setembre...casar-se un festiu!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: *Alba* » dv. jul. 10, 2009 8:23 am

Bon dia nenes!!
Ahir no me vaig poder connectar a la tarda!! :(

Aix el tema peinaos!! jajaja... me encanta el de la Cinta negra!!! WOOO... Nimi.. me encanta... yo no te veo con el pelo liso.. yo soy de las que quiero verme natural o sea.. verme yo pero evidentemente DIFERENTE claro! jajaj no con un recogido como los que me hago yo!!

Este de las cintas negras mola mucho y con la Cinta que me he comprado yo quedaria genial!!!
Susi el que has puesto me gusta pero lo veo mas clásico.. pero es bonito!

A mi me da miedo el flequillo porque todo el mundo me ha dicho que no se me ven tanto los ojos... y eso me ralla!! pero me veo bien con flequi!
qué opinais?
http://www.nuvis.org/albaialbert/fotos/aia.jpg bueno en esta foto estoy fatal.. pero el flequi me gusta! ME TAPA EL FRONTÓN! jajaja

Ahora tengo la paranoia que lo tengo corto el pelo!! :( aixxx.. porque ahora se me riza más!!??? seran las pastillas antibaby? hace un mes que me las tomo!! :-(

Si nimi, tengo la prueba el dia 18!! el sábado que viene!! JUUURR jajaja...
QUE GANITAS!... espero salir con algo claro!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: SUSI 76 » dv. jul. 10, 2009 12:13 pm

ALBA que guapas eres!!!!!
Pero, que esa tonteria que dices del fronton?? Quita, quita que me parece que estás cargada de puñetas, jejeje!!!
Si te pones flequillo que no sea para taparte nada sino porque el peinado
que te gusta lo lleva. A ver si ahora vas a dejar de hacerte algun peinado, como los dos que me gustan, solo porque no tienen flequillo.
Dejate de tonterias que tienes la carita muy fina y unos ojos muy bonitos para que se te vean!
Además que eso de que se te riza el pelo por las pastillas que yo sepa
no pasa. Yo las tomo desde hace 12 años (joer, cuanto tiempo) y nunca me pasó eso. Lo unico que me crecieron un poco las tetas, y triunfé, pero luego
volvieron a su estado natural, jejeje.
NIMI, ya te he adjudicado peinado ....... el liso con el flequillito de lado.
Ala, ya os he aclarado más que ayer.
Hoy voy con ideas radicales, eh? Jejeje
Todavia no tengo hora para la prueba. No sé, me da cosilla llamarle porque ya lo hice hace un mes y Eva me dijo que me tenia en cuenta pero como tengo que ir un viernes, que de momento lo tenia ocupado porque tenia bastantes bodas. Me tiene apuntada, supongo que me llamará para agosto.
Uys, no se, puede que mejor que le llame, no?
Imatge
SUSI 76
:: núvia experimentada

Entrades: 366
Membre des de: dj. maig 22, 2008 12:35 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: *Alba* » dv. jul. 10, 2009 3:25 pm

SUSI 76 ha escrit:ALBA que guapas eres!!!!!
Pero, que esa tonteria que dices del fronton?? Quita, quita que me parece que estás cargada de puñetas, jejeje!!!
Si te pones flequillo que no sea para taparte nada sino porque el peinado
que te gusta lo lleva. A ver si ahora vas a dejar de hacerte algun peinado, como los dos que me gustan, solo porque no tienen flequillo.
Dejate de tonterias que tienes la carita muy fina y unos ojos muy bonitos para que se te vean!
Además que eso de que se te riza el pelo por las pastillas que yo sepa
no pasa. Yo las tomo desde hace 12 años (joer, cuanto tiempo) y nunca me pasó eso. Lo unico que me crecieron un poco las tetas, y triunfé, pero luego
volvieron a su estado natural, jejeje.
NIMI, ya te he adjudicado peinado ....... el liso con el flequillito de lado.
Ala, ya os he aclarado más que ayer.
Hoy voy con ideas radicales, eh? Jejeje
Todavia no tengo hora para la prueba. No sé, me da cosilla llamarle porque ya lo hice hace un mes y Eva me dijo que me tenia en cuenta pero como tengo que ir un viernes, que de momento lo tenia ocupado porque tenia bastantes bodas. Me tiene apuntada, supongo que me llamará para agosto.
Uys, no se, puede que mejor que le llame, no?

Gracias por lo de guapa SUSI! Pero no pienso lo mismo! jejee.. será porque soy yo misma! jajaja.. Bueno se agradecen los piropos!!! :D
A ver... lo de la frente es lo que tiene... si te pasas por mi cuenta atras ya verás! hay mas fotos! jeje :P

Ya veremos el peinado! Hoy llevo una coleta y el contable me ha dicho! Ui que diferente estas muy guapa así!! JOERR ahora que hago?? ME LO REPEINO?? jajaja mu mal.. esta gente no me ayuda! jaja

Si que vas con las ideas claras hoy eh! jaja
Si, lo de las tetas tambien me ha pasado! JAJAAJ.. pero yo decia que lo del pelo no fuera eso! DIGO YO!! no tengo ni idea! jajaaj... Si dices que no, me lo creo! JAJA

Susi... llamala si tiens que estar mas tranquila no?? por una llamadita!! :-/
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: Miruchi » ds. jul. 11, 2009 8:03 am

A ver chicas, cómo me haceis esto????
Me he levantado pronto porque hoy acompaño a mi prima ( testigo histèrica) a mirarse el vestido y he decidido pasarme por el foro a ver si había algo y se me han pegao los ojos!!!!

1º: Susi, me encantan las fotos de la chica del lazo, tanto en tema fotografía com en tema peinados.
2º:Alba, m'agraden tots dos pentinats. El primer és chulísim, el rollo de la doble cinta és super original i el segon amb la flor......preciòs!!!Jo vui portar floreta al cap.
3º: Nimi, la indecisión te persigue..................... :star:: M'agraden el 1r pentinat i el cuart. El 1r és més currat amb tanta floreta i el 4t és amb doble cinta ( no coments).
Ara pongo los mios, si sé.
Besitus miles!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Miruchi

Entrades: 312
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 4:51 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nimi » dg. jul. 12, 2009 9:05 am

Cosetes, cosetes....Alba, jo no sé si seré poc critica però...esk a mi m'agrada molt com queden els cerrells al costat, donan un punt molt maco i per tant...m'agrada com et queda. Però como diu la Susi, no el pondria com a punt clau i imprescindible. Si per exemple et fas el peinat de les tires negres que he enviat, doncs potser no et quedaria bé aquell cerrell...El dia de la prova ho veuràs molt clar, ho almenys, jo confio en que el dia de la prova ho veuré toooot clar.

Gràcies per les opinions, variades però totes molt útiles!! el divendres em vaig comprar el tocado...una tiara! La veritat esk m'encanten les tiares (però les que no són molt princessa....) però estava a la botiga i m'anaven provant diademes d'aquestes i em sentia tan ridicula...jajjaja. Clar, amb els texants i en plan deixada i amb la super tiara de brillantets...jajajja.

Dimarts quedarà confirmat si monyo arrissat o lis i si em deixo algun rinxo colgant amb el arrissat. Veuré si em sento comode i l'efecte que fa.
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: nimi » dg. jul. 12, 2009 9:08 am

aish miruchi!! les 4 fotos estan bé! son molt similars.... a mi m'agrada més la primera foto (perquè se la vaig veure a una noia del post i quedava molt natural i romàntic, et pega molt per l'estil que vaig veient que tens) i el tercer de la floreta. Els altres dos también m'agraden però la part de debant del front no m'acaba de convencer....el que més, el primer. Sencill però natural i aquest tipus de pentinat queda genial amb el velo, encara que no sé si portaràs...

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dl. jul. 13, 2009 8:25 am

Miruchi!! definitivament el primer es preciós!!!! el de la flor no m'agrada, potser és la noia eh! jajaja.. però el primer el veig molt modernet i elegant!!!

nimi, geenial que ja tinguis la tiara no?? jo vaig anar a buscar arrecades i res!! pero bueno... no em vull atavalar pas!! tot al seu temps!!!
Ara estem amb els hotels de NY! que al final ens quedarem sense hotel! JAJAJAJAJA :-)ok:
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dl. jul. 13, 2009 5:44 pm

tranqui per les arracades, de moment no hi ha pressa per aquest tema, anem bé.

Tema hotel de NY...això si que ho heu d'agafar ja homeee!! que feu que no teniu els hotels!! enga, vaaa!!! us heu de posar! però ja!!

Nosaltres ja tenim les aliances guardadetas al armari...que boniques que son...estic enamorada.

I em comprat una tela per embolicar els detallets...a veure el invento com surt!

I demà prova, prova del pentinat i maquillatgeee!! Quines ganes!! tinc moltes, moltes ganes!!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dt. jul. 14, 2009 11:45 am

nimi ha escrit:tranqui per les arracades, de moment no hi ha pressa per aquest tema, anem bé.

Tema hotel de NY...això si que ho heu d'agafar ja homeee!! que feu que no teniu els hotels!! enga, vaaa!!! us heu de posar! però ja!!

Nosaltres ja tenim les aliances guardadetas al armari...que boniques que son...estic enamorada.

I em comprat una tela per embolicar els detallets...a veure el invento com surt!

I demà prova, prova del pentinat i maquillatgeee!! Quines ganes!! tinc moltes, moltes ganes!!!

Que vagi bé la prova eh!!!!

Doncs ahir ja vaig comprar les arrecades!!
SORPRESA LA MEVA! jajaja
Avui agafarem l'hotel sense FALTA!!!!! :-/ SOM MOLT INDECISOS!!! :S

Les aliances encara no.. fins la setmana que ve!!!

JO VULL VEURE FOTOS DE LA PROVAAAAAAAAAAA EH!!! ;) :-))
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dc. jul. 15, 2009 5:22 pm

Molt be alba! arracades llestes! una cosa menys... i el que queda poc a poc...

Doncs ahir la prova bé. Realment Eva es una artistaza i es profesional de veritat. Vaig estar 4 hores i pico fent la prova...el maquillatge genial, molt maco i natural. I el pentinat....aish, que indecisa soc. Al final vaig probar varios tipos de monyos. El problema es que jo el volia super super alt i realment no puc portar-ho perquè el meu xicot no es molt més alt que jo...i vam aver de fer un mix (perquè jo el volia alt..jajaj). Total, que vam anar probant i al final em vaig quedar amb un recogit molt sencill però que estilitza molt i em trobava maca. Igualment...m'hauria agradat probar-me un pentinat semirecogit, un recogit arrissat...però esk vaig arribar a les 15:45 al seu taller i vam marxar a les 20 i pico...no podia tenir-la explotada tota la nit...
Fotos em va fer un munt! jajaj perquè segons el pentinat em feia fotos i canviava también pel cerrell, pel tocado...Que per cert, segurament no pugui portar la tiara que em vaig comprar (no em va agradar...)

Susi, parla amb ella. Em va tornar a fer el comentari de que se'n recordava de que tenia una noia a les 19 de la tarda el mateix dia que jo. I tu no ets...i a més ara s'anava de vancances una setmana o algo així....que no se li pasi! Demanali hora per la prova jaaa!! (el meu monyo final crec que es com el que tu vols...jajajaj)

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dj. jul. 16, 2009 7:51 am

nena que bé no??? OLEEE!! això ja és molt eh!!.. jo dissabte passo per la prova! jajajajaja... JO VULL VEURE FOTOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

Per això dic que jo vull un pentinat pero el que portaré realment no ho se... perque vas allà i amb el que millor et veus és el que vas.. i potser no te res a veure amb el que havies pensat no??? :-/

M'alegro que aquest dilema ja el tinguis solucionat nimi!!!! :-()-)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dj. jul. 16, 2009 9:05 pm

Aiiiissshhh!!! dilema solucionat?? no sé, no seeee!! Esk sóc molt insegura i la veritat esk no estic 100x100 segura del pentinat. Del maquillatge sí, perfecte. Però el pentinat...encara dubto en si he fet bé de portar el monyo i no un semi...sóc un cas.

Em moro de ganes de que m'envii les fotos!!! :-///: :-///: i de que tu vagis a la teva prova!!! que tu también tens varies opcions...ja veuràs que wapa que et deixen! I amb la prova de maquillatge fliparàs...a mi al menys em va maquillar al super detall i va quedar hiper natural però perfecta.

Dissabte ja he quedat per sessió de embolicament de detallets pels convidats...jejej. Em faré un fart!

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dv. jul. 17, 2009 8:23 am

nimi ha escrit:Aiiiissshhh!!! dilema solucionat?? no sé, no seeee!! Esk sóc molt insegura i la veritat esk no estic 100x100 segura del pentinat. Del maquillatge sí, perfecte. Però el pentinat...encara dubto en si he fet bé de portar el monyo i no un semi...sóc un cas.

Em moro de ganes de que m'envii les fotos!!! :-///: :-///: i de que tu vagis a la teva prova!!! que tu también tens varies opcions...ja veuràs que wapa que et deixen! I amb la prova de maquillatge fliparàs...a mi al menys em va maquillar al super detall i va quedar hiper natural però perfecta.

Dissabte ja he quedat per sessió de embolicament de detallets pels convidats...jejej. Em faré un fart!

Jajaja... segur que etsaras guapissima amb qualsevol dels dos eh!!!.. NO T'ATABALIS TANT!!!!! EN SERIO!! va dona fes pito pito! jaja

A veure què em fan sip!... ja tinc ganes de veure què! el que passa és que el maquillatge no m'el fan a la pelu, me'l fa una amiga que sempre ha fet cursos de maquillatge i tal!!! M'ho farà da'qui uns dies.. perque ara esta a Menorca la tia pilingui! jajaja

nena jo vull veure els detallets eh!!! foto foto!! JAJAJAJA

Ja tenim les aliances.. demà les anem aemprovar!! QUINNNNNN ESTRESS! jajajaj.. avui ram i demà tot això!! JUUU! haajajaj :-)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: Papita » dv. jul. 17, 2009 12:10 pm

wapes!! que avançades aneu ja.. a vuer quean et passa les fotos i les penges!! que quedes xulíssimes!! jo també estic en el dilema del pentinat.. jejej en ppi volia un semi molt semi, i he acabat en un recollit de costat, però està prou bé..si voleu verue fotos n'hi ha al meus post a la pg 99!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: nimi » dv. jul. 17, 2009 4:30 pm

jajaj, Papita! Que crack! En quant he vist que deies que estaven les fotos del teu pentinat he fet.....fiiiiiiiiiiiuuuuuuuu!!! I ja t'he vist!! Estàs molt maca nena! m'ha fet molta gràcia perque et veig 100x100. Després d'anar veient els teus gustos pel vestit i pel ram...et pega moltisim aquest pentinat amb la gerbera i la ploma...genial. Ho trobo super natural i original, molt gràcios. De veritat. I la forma del recogit per darrera es molt maco. Jo...pot ser em marcaria més els rizos a la part suelta (a mi m'agraden bastant marcats i pensa que després poc a poc es desfaran). Per cert, el menú riquisim!! Les fotos feien una pinta...mmmmm......

Oh! alba! ja tens escogides les aliances! FOTO!!! al final quin tipus de model es?

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dv. jul. 17, 2009 11:30 pm

nimi ha escrit:jajaj, Papita! Que crack! En quant he vist que deies que estaven les fotos del teu pentinat he fet.....fiiiiiiiiiiiuuuuuuuu!!! I ja t'he vist!! Estàs molt maca nena! m'ha fet molta gràcia perque et veig 100x100. Després d'anar veient els teus gustos pel vestit i pel ram...et pega moltisim aquest pentinat amb la gerbera i la ploma...genial. Ho trobo super natural i original, molt gràcios. De veritat. I la forma del recogit per darrera es molt maco. Jo...pot ser em marcaria més els rizos a la part suelta (a mi m'agraden bastant marcats i pensa que després poc a poc es desfaran). Per cert, el menú riquisim!! Les fotos feien una pinta...mmmmm......

Oh! alba! ja tens escogides les aliances! FOTO!!! al final quin tipus de model es?

nimi gràcies pel privat!! FIT FIUUUUUUUU! jjaja :)
Demà anem a provar-les... no se si ens deixran fer fotos!!! :) OLEEEEEE! si puc les penjo!!!! :-)ok: :-)ok: JA TINC RAM TAMBÉ!!!!
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: nimi » dg. jul. 19, 2009 9:50 am

Albaa! Que tal la prova del pentinat? Segur que molt bé...

nena, com que ja tens el ram!! al final quin es? el de las orquideas fucsies amb flors blanques i plomes? (m'enrecordo tant perquè a mi también em va agradar...jejeje), ara em paso pel teu compte enrere per si dius algo amb més detall i et responc al privi...que no pot ser que em diguis que estic tan guapa! que no es veritat, home, que no ho es...xageraaa

nimi gràcies pel privat!! FIT FIUUUUUUUU! jjaja :)
Demà anem a provar-les... no se si ens deixran fer fotos!!! :) OLEEEEEE! si puc les penjo!!!! :-)ok: :-)ok: JA TINC RAM TAMBÉ!!!![/quote]

Imatge
nimi

EntradaAutor: *Alba* » dg. jul. 19, 2009 5:39 pm

nimi!! estas guapissima!!!! en serio!! per mi una carona guapissima!! :-)

Al final el ram serà semblant al de les plomes pero sense plomes i amb la flor tota granate o vermella.. fucsia no!! :) tot amb adurat i granate o vermell!!! nuseeeeeeeeeeeee.. em va agradar!!!! =0-0-)

El pentinat per privat te'l passo!! :)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: Miruchi » dg. jul. 19, 2009 9:44 pm

Nenis!!!!Que aneu molt avançades!!!!
I jo crec que vaig tard per tot!!!!
Miruchi

Entrades: 312
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 4:51 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: *Alba* » dg. jul. 19, 2009 10:07 pm

Miruchi ha escrit:Nenis!!!!Que aneu molt avançades!!!!
I jo crec que vaig tard per tot!!!!

No t'atavalis guapa!!!! de veritat aniràs genial... jo vull tnier-ho tot llest abans de les vacances-...sóc una mica histèrica1 jajajaaj :-)ok:
Imatge
*Alba*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants