MAS SOLA

un any fantàstic.

EntradaAutor: jomi » dl. març 23, 2009 10:39 am

soraya-LO ha escrit:BONES!!

sóc nova per aquí...nosaltres ens casem el 6 de juny a l'església de celrà i després farem el dinar al mas solà.
divendres vam anar a fer la prova del menú i vam decidir el següent:.

Aperitiu 1
Rapet de la costa amb patates
Melós de vedella
Sorbet de mandarina imperial amb fruits vermells
pastis Farners

El rap era boníssim!!! i el melós de vedella una passada. De carn vam provar també el carré de xai i el garrinet. El xai no ens va convencer pq tenia força greix i poca carn. El garrinet era boníssim!! però ens vam decidir per melós perquè sembla que és un plat que agrada a més gent. Una passada també, es desfeia a la boca.

El sorbet molt bó i vam pensar que seria molt digestiu. I el pastís farners que és de xocolata también molt bé.

La veritat és que no hi havia res de dolent, tot era bo! jejeje vam quedar encantats, la veritat. El nostre maitre per aquell dia serà en Toni que ens va atendre super bé. Estem molt tranquils, perquè transmeten molta confiança. I jo que estic obsessionada amb tenir-ho tot controlat, valoro molt això, ja que em permetrà estar tranquila sabent que tothom estara ben atès.

Soraya, benvinguda!

Jo també tinc el melós de vedella al cap... bé tots dos, el volem provar a veure què tal!

Felicitats pel casament!

Va, explica'ns cosetes que tens!

Quin vestit? Els detalls... ja ho deus tenir tot força enllestit, no?
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: soraya-LO » dl. març 23, 2009 4:42 pm

El vestit us puc dir que és un model de Cosmobella, i me l'he comprat a palamós. No puc dir res més pq el meu xicot l'he enxampat xafardejant tots aquests foros també, jejeje.

Els complements me'ls vaig comprar a part, seguint amb la nostra política de retallar costos! . A la botiga de núvies només he agafat vestit i roba interior.
Les sabates són de Fosco: 39€ de rebaixes.
Els complements: vel, complement cabell, un "broche" per recollir la cua, i un bano de núvia. per internet. Comparant preu botiga núvies m'he estalviat 260€!!

mmm què més...les aliançes són de can Comas, del c/ Nou de Girona. Ja ens les vam probar i aquesta setmana les recollirem ja grabades.

L'església és a celrà, que és on vivim. Els detalls dels homes ja els tenim (són uns tubs transparents amb barretes d'encens) i els de les dones estan al caure (són banos).

Ell el traje se l'ha comprat a palamós también, al mateix carrer que jo! jjejeje. Ja se'l va probar i l'ha de recollir el mes vinent, em sembla.

No sé, ho tenim tot ja. Els núvis per regalar. El ram encarregat. La decoració de l'església i el cotxe me l'he fet jo (pressupost floristeria= 250€ / material pel que m'he fet jo: 14€!!). ja veieu, que he anat posant imaginació per les coses que pogués fer-me jo mateixa. Hi ha coses en les que no voliem retallar, com ara el banquet, per això vam fer-ho al mas solà, pq sabiem que era un bon lloc i que trobariem qualitat. Però d'altres coses a mi em semblava llençar els diners, i les he anat buscant i fent pel meu compte.

Tornant al tema del melós de vedella. No us defraudarà!, jo no sabia ni quina part de la vaca era! (és la galta), i de veritat que es desfà, és molt bó. A més, cada plat te'l porten amb una guarnició però les pots intercanviar si vols. I si t'agrada la carn d'un plat però la guarnició de l'altre, et fan la combinació.
soraya-LO

Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 11:50 pm

EntradaAutor: jomi » dl. març 23, 2009 8:22 pm

Soraya!! Doncs ho tens molt enllestit, ja!

I veig que deus tenir manetes per les manualitats >.-<:

Com te la fas la decoració del cotxe i l'esglesia?

Et queda poqueta cosa!

Doncs això que es podien canviar les guarnicions no ho sabia i està bé, perquè a vegades t'agrada més la d'un altre plat.

Hi ha un post de nuvies gironines, passa-t'hi!

viewtopic.php?t=13925&start=2580
Imatge
jomi

EntradaAutor: soraya-LO » dl. març 23, 2009 9:21 pm

no et pensis que sóc gaire manetes eh...a classe de plàstic sempre em posaven SUFI!! jajjaa

he anat mirant a diversos fòrums i agafant idees d'aquí i d'allà.

Mira et poso un enllaç del fòrum on ho vaig explicar que hi ha foto i tot, pq no sé com copiar-lo aquí amb foto.

http://foro.todoboda.es/viewtopic.php?t=114402

tot el material el vaig comprar a la botiga CASA (saps on és a girona? allà al costat de la biblioteca, que té el cartell verd)...allà hi ha cosetes que estan bé. També hi vaig comprar un mini joier que farem servir per portar els anells.
Imatge
soraya-LO

EntradaAutor: jomi » dt. març 24, 2009 12:44 pm

soraya-LO ha escrit:no et pensis que sóc gaire manetes eh...a classe de plàstic sempre em posaven SUFI!! jajjaa

he anat mirant a diversos fòrums i agafant idees d'aquí i d'allà.

Mira et poso un enllaç del fòrum on ho vaig explicar que hi ha foto i tot, pq no sé com copiar-lo aquí amb foto.

http://foro.todoboda.es/viewtopic.php?t=114402

tot el material el vaig comprar a la botiga CASA (saps on és a girona? allà al costat de la biblioteca, que té el cartell verd)...allà hi ha cosetes que estan bé. També hi vaig comprar un mini joier que farem servir per portar els anells.

Si, ja sé on és la botiga , Ablanes també n'hi ha una i tenen coses molt xules! Nenaaaaaaaa, és genial això que has fet! M'agrada! Però què anava separat lo verd amb el cor o ja ho venien així? Sembla lo verd que té forma de teula, no? Es molt xulo
Imatge
jomi

EntradaAutor: FERZAY » dt. març 24, 2009 3:04 pm

Hola wapiiiiss com ho porteu?
avui he parlat amb el meu home...i m´ha explicat lo de la "laurapatoso" quina casualitat laura, que et casis al mateix restaurant que jo, el mateix dia, i treballis amb el meu home....
Imatge
FERZAY

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: soraya-LO » dt. març 24, 2009 3:57 pm

hola JOMI. jo hi vaig molt a la botiga de blanes!! jejeje
és que sóc comercial i de tant en tant baixo a blanes i si tinc un moment passo a donar un cop d'ull.

Doncs mira són 3 coses diferents:

- La part verda. És un rotllo. no sé quants metres són, és com una mena de malla enrollada. a la botiga fan servir molt aquesta malla per decoració. Queda en forma de teula perquè com que anava enrollada s'ha quedat així, jejeje

- El llaç blanc: també era un rollo de tela, el vaig trobar i jo me'l retallo.

- Els cors els vaig comprar a la botiga de blanes em sembla. Bueno, doncs per Sant valentí de l'any passat van fer unes bossetes amb aquests cors que porten una corda per penjar (com les boles de l'arbre de nadal), i aquest any también per sant valentí ho tenien a la botiga tirat de preu perquè eren les sobres de l'any passat.

Vaig anar mirant pq no sabia com fer-m'ho i em vaig comprar aquest material per fer una prova i em va agradar, o sigui que ja ho deixaré així.
ja t'ensenyaré la caixeta dels anells q también és del casa. Allà hi ha coses molt xules per fer-t'ho tu mateixa. És posar-hi una mica d'imaginació.
Imatge
soraya-LO

EntradaAutor: jomi » dt. març 24, 2009 4:01 pm

soraya-LO ha escrit:hola JOMI. jo hi vaig molt a la botiga de blanes!! jejeje
és que sóc comercial i de tant en tant baixo a blanes i si tinc un moment passo a donar un cop d'ull.

Doncs mira són 3 coses diferents:

- La part verda. És un rotllo. no sé quants metres són, és com una mena de malla enrollada. a la botiga fan servir molt aquesta malla per decoració. Queda en forma de teula perquè com que anava enrollada s'ha quedat així, jejeje

- El llaç blanc: també era un rollo de tela, el vaig trobar i jo me'l retallo.

- Els cors els vaig comprar a la botiga de blanes em sembla. Bueno, doncs per Sant valentí de l'any passat van fer unes bossetes amb aquests cors que porten una corda per penjar (com les boles de l'arbre de nadal), i aquest any también per sant valentí ho tenien a la botiga tirat de preu perquè eren les sobres de l'any passat.

Vaig anar mirant pq no sabia com fer-m'ho i em vaig comprar aquest material per fer una prova i em va agradar, o sigui que ja ho deixaré així.
ja t'ensenyaré la caixeta dels anells q también és del casa. Allà hi ha coses molt xules per fer-t'ho tu mateixa. És posar-hi una mica d'imaginació.

DONCS M'HA ENCANTAT, EN SERIO :-))

Ja m'hi passaré a donar un vistasso, jo ho faig a la floristeria, però potser trobo alguna coseta per lo dels rams xupa xups.

Si, i ja m'ensenyaràs la caixeta!

Escolta, aquest divendres fem un sopar de les Gironines, t'apuntes?
Imatge
jomi

EntradaAutor: FERZAY » dc. març 25, 2009 1:56 pm

aixo aquest divendres sopar..ja n´hi ha ganes ja
Imatge
FERZAY

EntradaAutor: soraya-LO » dc. març 25, 2009 3:42 pm

hola JOMI!!!

doncs ja he posat per un altre banda, que divendres no puc per feina (reunió a Vidreres a les 20.30!), però la propera vegada vindré segur, jeje

Doncs avui he estat al casa de girona però quan baixi a blanes passaré per allà pq m'agrada molt com ho tenen col·locat tot.... vaig pensant en el tema dels nens i tal a veure què se'm passa pel cap. :hmm::

espero que es torni a organtizar un soparet ben aviat perquè pugui venir!! jejeje
Imatge
soraya-LO

EntradaAutor: jomi » dc. març 25, 2009 5:11 pm

soraya-LO ha escrit:hola JOMI!!!

doncs ja he posat per un altre banda, que divendres no puc per feina (reunió a Vidreres a les 20.30!), però la propera vegada vindré segur, jeje

Doncs avui he estat al casa de girona però quan baixi a blanes passaré per allà pq m'agrada molt com ho tenen col·locat tot.... vaig pensant en el tema dels nens i tal a veure què se'm passa pel cap. :hmm::

espero que es torni a organtizar un soparet ben aviat perquè pugui venir!! jejeje

Ja ens explicaràs això dels nens. Segur que s'atacudeix algo !

Tranquila, segur que en farem més!
Imatge
jomi

EntradaAutor: FERZAY » dc. març 25, 2009 9:19 pm

soraya-LO ha escrit:hola JOMI!!!

Hola soraya, que no t´havia dit res..perdona´m soc una mica desastre...veig que estas feta una manitas quina sort...aixó tampoc es lo meu...
bueno espero que tot vagi molt be...que amb el restaurant ja has encertat jeejej i que ens expliquis moltes cosetes...
petons
Imatge
FERZAY

EntradaAutor: ANITAMC84 » dj. març 26, 2009 12:52 pm

HOAL GUAPISSIMES!!!!

QUE TAL, COM ESTEU TOTES?¿?¿ FEIA UN PILO QUE NO ENTRABA!!!! :''(

FELICTATS A TOTES LES NOUVINGUDES!!!!!

JO VAIG ESTRESADA PERDUDA!!!
QUE NETEJES DE CUTIS, PROBES DE PELU, MAQUILLATGE, RECOLLIR DETALLS, ENLLESTIR VIATJE, PREGUTNAR QUI VE QUI NO VE, FER LES TAULES,MUSCIS, BUFF BUFFFNO MES PENSAR-HO...JEJEJE!! EN EL FONS ES MOLT XULO!!

SORAYA -LO !!!! QUINES MANETES NENA!!! QUIN SORT!!! JO SOC UN DESASTRE!!! L'UNIC QUE ME MONTAT JO SON LES INVITACIONS I LES CAIXES DE TABAC, LES HE MONTAT I FER LES ENGANXINES.
Imatge

Imatge
ANITAMC84
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: FERZAY » dj. març 26, 2009 1:01 pm

ay anita nena que aixó ja está aqui...
com ho portes? els nervis que tal?
Imatge
FERZAY

EntradaAutor: jomi » dj. març 26, 2009 3:02 pm

Anitaaaaaaa!!!

Uix, no em vull ni imaginar lo a tope que deus anar! neujor:-)

2 setmanes!!! i :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
jomi

EntradaAutor: shiruby » dj. març 26, 2009 9:45 pm

Anitaaaa que poc que quedaaaaa
Imatge
shiruby

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ANITAMC84 » dj. març 26, 2009 10:15 pm

HOLA GUAPES!!

DONCS SI, A MIL VAIG!!!

ARA JA ESTIC BUSCANT LES ULTIMES COSETES, UNA SAFTA PER POSAR EL TABAC, REGALETS PER ELS NENS, ULTIMES PROBESDE PELUQUERIA I MAQUILLATGE...ETC ETC ETC....

DILLUNS ANEM AL MAS SOLA AL 20:30, A DONAR LLISTAT I CONVIDATS AMB LES TAULES, NOSE SI ME LES ACEPTARA, PERQUE POSABEN QUE TENIEN QUE SER DE 8A 10 I DUGUES DE 12, PERO DE EN TINC UNES DE 7.....AIXI QUE....A VEURE QUE EM DIUEN.

I VOSALTRES QUE TAL ANEU?¿
Imatge

Imatge
ANITAMC84

EntradaAutor: jomi » dj. març 26, 2009 10:18 pm

uOOOOOOOOO!!

De 8 i 10 són les taules? Mare de deu quins problemes que tindré!!

No t'ha donat cap opció per fer-ne de 12?

Has tingut molt de merder per fer-les?
Imatge
jomi

EntradaAutor: ANITAMC84 » dj. març 26, 2009 10:27 pm

jomi, son de 8 a 10 i 2 de 12

home....algun que altre si que he tingut pero tot te solucio...jejeje!!!

com ho portes tu=?¿
Imatge

Imatge
ANITAMC84

EntradaAutor: jomi » dj. març 26, 2009 10:29 pm

Jo, encara haig de muntar els detalls!

Una bona feinada i no sé pas quant començarem perquè encara estem repartint invitacions. Entre una cosa i l'altre s'escapa el temps de les mans.
Imatge
jomi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants