soraya-LO ha escrit:BONES!!
sóc nova per aquí...nosaltres ens casem el 6 de juny a l'església de celrà i després farem el dinar al mas solà.
divendres vam anar a fer la prova del menú i vam decidir el següent:.
Aperitiu 1
Rapet de la costa amb patates
Melós de vedella
Sorbet de mandarina imperial amb fruits vermells
pastis Farners
El rap era boníssim!!! i el melós de vedella una passada. De carn vam provar també el carré de xai i el garrinet. El xai no ens va convencer pq tenia força greix i poca carn. El garrinet era boníssim!! però ens vam decidir per melós perquè sembla que és un plat que agrada a més gent. Una passada també, es desfeia a la boca.
El sorbet molt bó i vam pensar que seria molt digestiu. I el pastís farners que és de xocolata también molt bé.
La veritat és que no hi havia res de dolent, tot era bo! jejeje vam quedar encantats, la veritat. El nostre maitre per aquell dia serà en Toni que ens va atendre super bé. Estem molt tranquils, perquè transmeten molta confiança. I jo que estic obsessionada amb tenir-ho tot controlat, valoro molt això, ja que em permetrà estar tranquila sabent que tothom estara ben atès.
Soraya, benvinguda!
Jo també tinc el melós de vedella al cap... bé tots dos, el volem provar a veure què tal!
Felicitats pel casament!
Va, explica'ns cosetes que tens!
Quin vestit? Els detalls... ja ho deus tenir tot força enllestit, no?