Autor: Repo » dl. nov. 03, 2008 12:30 am
Autor: Alezeia » dl. nov. 03, 2008 12:34 am
Autor: **DESI y DAVID** » dl. nov. 03, 2008 12:38 am
Autor: Jess_1981 » dl. nov. 03, 2008 7:59 am
**DESI y DAVID** ha escrit:yo he bajado 6k en 2 semanas![]()
Autor: moonbdn » dl. nov. 03, 2008 8:13 am
Autor: metalhet » dl. nov. 03, 2008 8:32 am
Autor: xurdit » dl. nov. 03, 2008 8:35 am
Autor: **DESI y DAVID** » dl. nov. 03, 2008 8:38 am
Jess_1981 ha escrit:**DESI y DAVID** ha escrit:yo he bajado 6,5k en 2 semanas![]()
Jolin que bien![]()
Animo chicas!!!!!!!
Autor: **DESI y DAVID** » dl. nov. 03, 2008 8:40 am
Autor: SaraC » dl. nov. 03, 2008 9:03 am
Autor: **DESI y DAVID** » dl. nov. 03, 2008 9:08 am
SaraC ha escrit:Hola!!!
Yo también estoy con esto de perder algunos kilos... de momento llevo 5, y como minimo me faltan 10 mas.
El problema es que llevo como 2 semanas estnacada, un poco desanimada... Es que al contrario que otra gente, cuando veo que he perdido me dejo ir... y ya no sigo.
![]()
![]()
![]()
Pero esta semana va a ser la mia! Voy a ponerme sera!!!
![]()
Autor: loreyn » dl. nov. 03, 2008 9:51 am
Autor: aglaya79 » dl. nov. 03, 2008 12:36 pm
Autor: xurdit » dl. nov. 03, 2008 2:23 pm
NyiNyi ha escrit:Jo m'uneixo amb vosaltres!!
Ultimament no tinc control, i tot i que no em peso mai perquè no ho suporto segur que m'estic engreixant....
La setmana passada vaig estar de vacances, i ja tenia molt clar que era la última per disfrutar del menjar, ja que a partir d'avui començo dieta!!!!i anar al gimnàs en sèrio!!
El meu problema és que també tinc un xicot que menja per els descosits i no s'engreixa ni de casualitat!i jo menjo com ell però si que s'em nota, sobretot a la panxa! l'odio!!!
![]()
I el que no puc portar-me bé és el cap de setmana.... buf! que si a casa meu després de dinar pastetes, a casa seu bons menjars... horrible! però s'ha acabat! fins a nadal a fer bondat!!! i després de Nadal a tornar-hi!![]()
TOTES JUNTES PODREM!!!
Autor: SaraC » dl. nov. 03, 2008 3:55 pm
Autor: aglaya79 » dl. nov. 03, 2008 4:20 pm
Autor: aliaga79 » dl. nov. 03, 2008 4:53 pm
çLABANDA ha escrit:cada vez que veo el anuncio de SPECIAL K digo.... va pruebalo una temporada....
pero es que odio los cereales...
hoy ya he picado con un croissant.... me pierdo me pierdo!!!!!
Autor: silviangel » dl. nov. 03, 2008 5:06 pm
Autor: aliaga79 » dl. nov. 03, 2008 5:07 pm
NyiNyi ha escrit:Jo tinc la sort que tan a mi com a ell no en fa res menjar verdura, el que passa que sopar amb ell és un bon plat de verdura, carn/peix i una bona amanida, i la veritat es que a mi a vegades em sobra l'amanida i la meitat de la verdura!!! però com que fa ell el sopar i quan arribo de gimnàs tinc tanta gana que em menjo tot el que m'ha posat al plat, i no hi ha manera de fer-li entendre que jo no vull tan de menjar...
Avui ja l'hi he dit que començo règim i que res de plats grossos!!!
SaraC a mi em costa molt menjar algu diferent a ell.. i ja ho sé que ho haig de fer, però veure'l com es menja una pizza i jo una amanida... em mata!!!! i que consti que molts cops ho faig!!
En fi!!
Avui per dinar amanida, un bistec i pinya! al gim i per sopar... no xe que farà
Autor: aglaya79 » dl. nov. 03, 2008 5:38 pm
aliaga79 ha escrit:çLABANDA ha escrit:cada vez que veo el anuncio de SPECIAL K digo.... va pruebalo una temporada....
pero es que odio los cereales...
hoy ya he picado con un croissant.... me pierdo me pierdo!!!!!
jajajaja... labanda...cómo te entiendo...
yo este finde fatal... uff... empecé con el viernes noche... LA CASTAÑADA!
comí como una llorda...
el sábado fuimos a comer fuera, que mi suegro se ha jubilado, a la Espluga de Francolí... menú de 3 platos + postre!!! de muerrrrte... y al llegar a casa, mi suegra va y saca los panellets... fatal...
y ayer... qué os voy a decir... domingo en casa de mi mami... orgía de calorías...
a este paso, para ponerme el vestido de novia, tendré que saltar del balcón y que alguien me espere abajo, con el vestido bien abierto, que si no no entro...![]()
![]()
![]()