POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: Repo » dl. nov. 03, 2008 12:30 am

Yo en 1 semana llevo 1 kilo y hasta el mes que viene no tengo hora con la endocrina así que a portarme bien almenos hasta entonces. Quiero perder 3 o 4 kilos para quedarme como estaba el año pasado. Ánimos a todas!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: Alezeia » dl. nov. 03, 2008 12:34 am

Muchos ánimos chicas!!! Yo después de navidad me plantearé algo!!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dl. nov. 03, 2008 12:38 am

yo he bajado 6,5k en 2 semanas >.-<: >.-<:
**DESI y DAVID** l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 03, 2008 8:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
**DESI y DAVID**
:: supernúvia

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: Jess_1981 » dl. nov. 03, 2008 7:59 am

**DESI y DAVID** ha escrit:yo he bajado 6k en 2 semanas >.-<: >.-<:

Jolin que bien :-///:

Animo chicas!!!!!!!
Jess_1981
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2614
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 10:46 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: moonbdn » dl. nov. 03, 2008 8:13 am

Hola a todas, yo también me uno a vosotras! Yo llevo desde finales de Agosto a dieta, Ya he perdido 12 kilos y me quedan 5 más. Mido 1,76 cm y ahora mismo 72. El vestido me tiene que quedar como a la de la foto! jajajaja Yo también estoy harta como Papita de que me digan, es que eres muy grande, eres muy alta, por eso pesas tanto, eres de constitución grande...etc etc BASTA YA!jejejeje Ánimo a todas, se pasa muy mal, sobretodo cuando estás de bajón te lo comerías todo, pero hay que pensar en el vestido. Poneros una foto en el trabajo donde la tengais a mano, y cuando penseis en comer algo la mirais...a mi me ha funcionado!jajaja Un beso a todas, y viva la sacarina!
Imatge
moonbdn
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 183
Membre des de: dt. des. 04, 2007 5:16 pm

EntradaAutor: metalhet » dl. nov. 03, 2008 8:32 am

Bon dia wapes!!!

Acabo de ver este post!!! Yo hace como 2 semana fui al endocrino pq queria perder algo de kilos. Mi problemón es zona flotador, como yo lo llamo. También me veo mucho pecho y me gustaría rebajarlo un pokiko.

Total, cuando fui al endocrino me dijo que de dieta...la podía hacer pero que tampoco me serviría de mucho, que lo tengo que hacer es ejercicio para poner fuerte la zona, porque rebajar, rebajar no necesito rebajar. Me quedé :-(

Eso sí, me puse super-contenta porque ahora estoy comiendo sin hacer dieta (sin pasarme ehhhh!!!), pero esto de hacer ejercicio...es un palo!!

Como paso de apuntarme a un gimnasio (pq siempre lo acabo abandonando), de momento me voy a casa mi suegro, que a día de hoy no vive nadie y tiene una bici estática. Lo bueno es que estoy solita en casa, me pongo la tele y no tengo nadie que me mire lo patosa que soy :-)ok:

También me iré algún dia con el Joan a correr por el barrio, que antes de verano lo hacíamos y me iba bastante bien.

Me contáis el ejercicio como dieta,noooo??? Al fin y al cabo es un sacrificio!!! (al menos para mi :P)
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: xurdit » dl. nov. 03, 2008 8:35 am

Me uno a este post!!!
La verdad es que cuesta lo suyo, pero cuando ves los resultados todo merece la pena y almenos ves que el sacrificio da sus frutos!!!!
He perdido bastante, pero me queda mucho más por perder... hoy estoy muy optimista y lo veo todo muy "fácil", pero la verdad es que es algo que necesita mucha persisténcia, perseverancia y muchisima voluntad

Ánimooo a todas!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dl. nov. 03, 2008 8:38 am

Jess_1981 ha escrit:
**DESI y DAVID** ha escrit:yo he bajado 6,5k en 2 semanas >.-<: >.-<:

Jolin que bien :-///:

Animo chicas!!!!!!!

graciasssssssss :-()-)
**DESI y DAVID**

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dl. nov. 03, 2008 8:40 am

yo por suerte tengo todos mis kilitos repartidos asi que voy bajando de todo el cuerpo en general
**DESI y DAVID**

EntradaAutor: SaraC » dl. nov. 03, 2008 9:03 am

Hola!!!

Yo también estoy con esto de perder algunos kilos... de momento llevo 5, y como minimo me faltan 10 mas.
El problema es que llevo como 2 semanas estnacada :-( , un poco desanimada... Es que al contrario que otra gente, cuando veo que he perdido me dejo ir... y ya no sigo.
:--( :--( :--(
Pero esta semana va a ser la mia! Voy a ponerme sera!!!
>.-<: >.-<:
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dl. nov. 03, 2008 9:08 am

SaraC ha escrit:Hola!!!

Yo también estoy con esto de perder algunos kilos... de momento llevo 5, y como minimo me faltan 10 mas.
El problema es que llevo como 2 semanas estnacada :-( , un poco desanimada... Es que al contrario que otra gente, cuando veo que he perdido me dejo ir... y ya no sigo.
:--( :--( :--(
Pero esta semana va a ser la mia! Voy a ponerme sera!!!
>.-<: >.-<:

claro que si lo importante es que no cogas.intenta andar un poco o hacer algo mas de gasto de emergia y daras un empujon
**DESI y DAVID**

EntradaAutor: loreyn » dl. nov. 03, 2008 9:51 am

Pues os voy a ser sincera, me encantaría poder hacer dieta, pero soy incapaz, lo he intentado alguna vez pero no. Asi que yo he votado que para eso estan las modistas, que luego adelgazo por milagro.. pues bien, que no pues asi me quedo.
Y a la zona flotador yo ya lo tengo como un amigo, es miamigo Michel, simepre está ahí nunca me abandona
Imatge
Crónica Lorena y Oscar: viewtopic.php?t=19789
loreyn
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11978
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 1:57 pm

EntradaAutor: aglaya79 » dl. nov. 03, 2008 12:36 pm

pues yo estoy comiendo mnos... pero la verdad es q no noto mingun efecto todavia

veremos q tal a base de verdurita...
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: xurdit » dl. nov. 03, 2008 2:23 pm

NyiNyi ha escrit:Jo m'uneixo amb vosaltres!!

Ultimament no tinc control, i tot i que no em peso mai perquè no ho suporto segur que m'estic engreixant....
La setmana passada vaig estar de vacances, i ja tenia molt clar que era la última per disfrutar del menjar, ja que a partir d'avui començo dieta!!!!i anar al gimnàs en sèrio!!

El meu problema és que també tinc un xicot que menja per els descosits i no s'engreixa ni de casualitat! :-/ i jo menjo com ell però si que s'em nota, sobretot a la panxa! l'odio!!! :--(

I el que no puc portar-me bé és el cap de setmana.... buf! que si a casa meu després de dinar pastetes, a casa seu bons menjars... horrible! però s'ha acabat! fins a nadal a fer bondat!!! i després de Nadal a tornar-hi! :-))

TOTES JUNTES PODREM!!! *.-o-o.*

Nyinyi a tu et passa com a mi, el meu novio jala pels descosits, però és molt alt i no es nota per enlloc, i fer dieta al seu costat és lo peor, pq ell no es fa càrrec de lo complicat i sacrificat que és
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: SaraC » dl. nov. 03, 2008 3:55 pm

Aixo a mi es el que mes m'esta costant, pero m'he acostumat a que he de fer mejar difernt pel meu novio que per mi. Es un pal pero mira. Lo bo que tinc es que m'agrada tot, no em molesta menjar verdura, pero al final em cansa una mica, sobre tot que em fa mal la panxa...
Pero anim!!! I si el cap de semana es pasa una mica mes pues no es problema... mentre es compensi entre semana!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: aglaya79 » dl. nov. 03, 2008 4:20 pm

Be.,.. continuo amb problemes de visitar el bany!!

i q com q no tinc gana espero q aixo m'ajudi amb la dieta futura

Avui per dinar pure de carbasso (q m'encanta)
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: aliaga79 » dl. nov. 03, 2008 4:53 pm

LABANDA ha escrit:cada vez que veo el anuncio de SPECIAL K digo.... va pruebalo una temporada....

pero es que odio los cereales...

hoy ya he picado con un croissant.... me pierdo me pierdo!!!!!
ç

jajajaja... labanda...cómo te entiendo...
yo este finde fatal... uff... empecé con el viernes noche... LA CASTAÑADA!
comí como una llorda...
el sábado fuimos a comer fuera, que mi suegro se ha jubilado, a la Espluga de Francolí... menú de 3 platos + postre!!! de muerrrrte... y al llegar a casa, mi suegra va y saca los panellets... fatal...
y ayer... qué os voy a decir... domingo en casa de mi mami... orgía de calorías...
a este paso, para ponerme el vestido de novia, tendré que saltar del balcón y que alguien me espere abajo, con el vestido bien abierto, que si no no entro... :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: silviangel » dl. nov. 03, 2008 5:06 pm

uala!! que guay!! veig que no soc la unica que fa dieta!!! que contenta que estic!! sempre que tingui temptacions per menjar algo que no toca entrare al forum per a que me tregueu els mals pensaments del cap!!!
fa un mes que he començat a anar a un metge per perdre per que te fa acupuntura i mesoterapia! he de perdre 10 kilets! i nomes en porto 2! nomes tinc 6 mesos per perdrels sense quedarme tota pelleriga!!!! aixo es important noies!!! hem de perdre pes amb coneixement eh!! que sino d'espres ens haurem de posar cinta aillant per estirarnos les pells cap amunt!!! jejejejeejejejejejej
ANIMS A TOTES QUE PODEM AMB ELS PANELLETS!! AMB ELS TURRONS!!! I ELS POLVORONS I TOT LO QUE VINGO!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aliaga79 » dl. nov. 03, 2008 5:07 pm

NyiNyi ha escrit:Jo tinc la sort que tan a mi com a ell no en fa res menjar verdura, el que passa que sopar amb ell és un bon plat de verdura, carn/peix i una bona amanida, i la veritat es que a mi a vegades em sobra l'amanida i la meitat de la verdura!!! però com que fa ell el sopar i quan arribo de gimnàs tinc tanta gana que em menjo tot el que m'ha posat al plat, i no hi ha manera de fer-li entendre que jo no vull tan de menjar...

Avui ja l'hi he dit que començo règim i que res de plats grossos!!!

SaraC a mi em costa molt menjar algu diferent a ell.. i ja ho sé que ho haig de fer, però veure'l com es menja una pizza i jo una amanida... em mata!!!! i que consti que molts cops ho faig!!

En fi!!
Avui per dinar amanida, un bistec i pinya! al gim i per sopar... no xe que farà :-/

què bo, diana, és veritat.. jordi menja com una bèstia... i jo, una trista amanida o un caldet... no hi ha dret!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aglaya79 » dl. nov. 03, 2008 5:38 pm

aliaga79 ha escrit:
LABANDA ha escrit:cada vez que veo el anuncio de SPECIAL K digo.... va pruebalo una temporada....

pero es que odio los cereales...

hoy ya he picado con un croissant.... me pierdo me pierdo!!!!!
ç

jajajaja... labanda...cómo te entiendo...
yo este finde fatal... uff... empecé con el viernes noche... LA CASTAÑADA!
comí como una llorda...
el sábado fuimos a comer fuera, que mi suegro se ha jubilado, a la Espluga de Francolí... menú de 3 platos + postre!!! de muerrrrte... y al llegar a casa, mi suegra va y saca los panellets... fatal...
y ayer... qué os voy a decir... domingo en casa de mi mami... orgía de calorías...
a este paso, para ponerme el vestido de novia, tendré que saltar del balcón y que alguien me espere abajo, con el vestido bien abierto, que si no no entro... :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

JAJA

COMO NOSOTROS...Q EL DOMINGO QUEDAMOS PARA COMER EN LA MONTOLIVA

Y ESO SI Q ES EL ACABOSE!!!
Imatge
aglaya79

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat