xuxuneta ha escrit:això això je je je volia dir Gironasound, haurem de parlar amb ells. una pregunteta... quin fotograf has agafat? perquè no veig molt clar com poden surtir les fotos allà, tot i que hi ha unes vistes impressionants, l'espai on diuen per fer el reportatge ( davant de la masia ) el veig molt reduït.
has vits reportatges d'aquest lloc? no queda una mica com... un quiero y no puedo... ?
3 mesos! això és genial! com ho portes? nerviosa o no gaire pq fa temps que ho preparas.
Dons el fotograf no es ningú dels que posen a la web, nosaltres son de Cerdanyola i hem agafat a Luis Bueno.
Em sembla que no he vist cap reportatge de fotos allà dalt, en principi per fer-te el reportatge pots agafar toda la finca, jo habia pensat per la zona de la masia i de l'esglesia......no se....
La veritat es que hara que hi penso no ho tinc gaire clar....si de cas que sigui el fotograf el que decideixi confio molt en ell.
Dons si ja ens queden 3 mesos......encara no mu puc creure....el temps ha pasat tant depresa..... i si ara ja començo a tenir nervis...son tantes coses...
i tu per quan et toca???