Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Vanesaiignasi » dv. set. 05, 2008 8:14 pm

Ei noies!!

Kina casualitat, a veure si serem totes de cappont!! jejeje... Cappont al poder!!!

Aquesta tarda aprofitant que estic de vacances he anat a mirar invitacions de boda i detallets... la veritat es q sol ho he mirat a l'artfang i un altre lloc, xò es força car...

El tema del fotograf encara no el tenim començat, ja que no en coneixem cap En sabeu de bons?

Fins aviat,

ciao!!! :-///:
Vanesaiignasi
:: núvia rookie

Entrades: 54
Membre des de: dj. set. 04, 2008 11:58 am

EntradaAutor: Evie » dg. set. 07, 2008 6:01 pm

Jajajjajaa ke bo, kines casualitats!

De fotografs..ni idea..la veritat és que no conec a cap que destaqui més, parlen molt be del jordi pou, pero bueno..jo he agafat l'esther remacha de pardinyes, de tots els treballs que vam mirar de varis fotografs ella va ser la que més s'apropava al que nosaltres voliem, pots anar-hi si vols i mirar a veure si és el teu estil i sino doncs hi ha d'altres ja et dic, el que més he sentit es el jordi pou, el garsaball, i ara mateix no se.. jejejejej
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 07, 2008 8:37 pm

Hola hola a totes, els meus pares van agafar el Garsaball com a fotògraf, i la coincidencia es que el nostre cognom es aquest. Jejeje, sempre em confonen amb familia seva. Imagineu-vos la tapa del nostre album de boda amb el meu cognom. Els meus pares ho tenen aixi.
La veritat es que fan molt bones fotos, m´agrade com treballen pero potser jo busco alguna coseta mes moderna, mes detallista.

Es un tema que hem de pensar be, ja que será el record que tindrem per tota la vida.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Vanesaiignasi » dl. set. 08, 2008 5:15 pm

Hola a totes!!

merci per les suggerencies sobre fotografs, a veure si aviat podem començar a fer la ruta, pq man dit q si en vols un en concret i es força conegut has de fer-ho amb temps.

ciao
Vanesaiignasi

EntradaAutor: silviangel » dg. set. 14, 2008 10:29 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
us he trobaaaaaaaat!!!
Porfin!!! menos mal de la Evie que m'ha rescatat perduda en un altre forum!! moltes merces!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Soc nova en aquest mundillo i tot just començo ens casem al maig del 2009, nomes tinc el restaurant i l'esglesia.
Tot el que es fotograf, video, detalls, PROTOCOL DE CELEBRACIO!!! etc.. etc.. no he mirat res de res!!
Havia pensat en esperarme a la fira nuvi que fan a Lleida pel novembre, però no se si es esperar masa.
Si algú hem pot anar donant un cop de mà, estaré eternament agraida, a mes a mes hem trobo amb el problema que fa 7 anys que no visc a Lleida i tot just torno a finals d'octubre (que ja en tinc unes ganeeeeeees *.-o-o.* ) aixi que no puc visitar res nomes algun cap de setmana al mes i he d'estar contenta que he pogut triar dia a l'esglesia i el restaurant.

Ens veiem!! Espero que fins aviat :-///:

a10 a10
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 10:27 pm

Escolteu??? que hi ha algu???? on sou??? :( heu abandonat el post?????

Torneuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: silviangel » dl. set. 15, 2008 11:13 pm

Hole guapetes!! :-))
jo en concret no he marxat en lloc. :: orrr:: estic per aquiiii!!! entro cada dia un parell de cops per mirar que dieu. :-)ok:
Vaig mirant altres forums d'altres anys per veure si trobo alguna cosa interessant. De moment he vist que a Pronovias ja tenen la temporada 2009 en stock. Serà qüestió de començar a mirar. Vosaltres ja teniu el vestit, les invitacions i tota la pesca?? O teniu tot lligat ja??

:-.:·:: ns veiem aviat!!
silviangel

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 11:34 pm

Jo tinc dia a rosa clará per probarme vestits, tambe al tiara, a pronovias no, perque son molt bordes i no ma agradat el tracte que man donat.. i a casajuana i he d´anar. Divendres me vaig probar vestits al Cymbeline i he de dir que es una pasada, ni han de wapisssims!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 3:19 pm

Aixo del pronovias ja ho havia sentit que son una mica bordes!! man comentat que a mes a mes les talles son bastant petites i concretament el meu cul no se si entraria, tampoc vull emportar-me cap xasco!!!
De Cimbeline n'he sentit a parlar molt be, on esta la botiga?? :-)(-:
silviangel

EntradaAutor: Evie » dt. set. 16, 2008 4:28 pm

Hola noies!!!

Ja soc per aquí!!!

mm..comencem.. jo ja tinc algunes coses mirades, pero si vols pots esperar-te a la fira ademés que hi pots trobar moltes idees...jo ja hi vaig anar a l'anterior que van fer...pero segur que hi tornem aquest any de nou.

sobre el tema de pronovias que dieu...la veritat és que jo hi vaig anar i em van tractar super bé! no em vaig sentri per a res malament tot el contrari aixi que no se...talles....doncs hi ha el de mostra i després t'agafen les mesures teves i quan te'l porten és adequat al teu cos. Jo la veritat es que vaig quedar molt contenta, ara he de tornar un altre cop a mirar més vestits que m'han agradat uns quants més a vere que tal queden jejejeje

Petoneeeets!!
Imatge
Evie

EntradaAutor: snow » dt. set. 16, 2008 7:19 pm

Hola noies,

jo tinc una amiga de la universitat que es de Lleida i es va comprar el vestit a Lluna de Drap,... me'n recordo del nom perque em va fer molta gracia,... ella estava molt guapa,....
snow

Entrades: 30
Membre des de: dl. feb. 12, 2007 11:15 pm

EntradaAutor: Vanesaiignasi » dt. set. 16, 2008 7:33 pm

Ei noies!!

com va? jo la veritat es q estic força relaxada, com us vaig dir tenim restaurant i esglèsia reservats però res més.
La meva idea era ara a l'octubre començar a mirar fotografs i vestits... així q aprofitare les vostres suggerencies per iniciar la ruta.

Pel que fa a les invitacions i els detalls, vaig anar un dia a l'artfang i la veritat és q ho vaig trobar força car... i a més a més, dels detalls no em va acabar de convèncer res.

Fins aviat,

Salutacions a totes i en especial a la meva veïna, q petit és el món!!! :-)
Vanesaiignasi

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 7:35 pm

Hola Evie!!
he vist que surts en altres temes dels forums i he lleguit per ahi que el cap de setmana pasat va anar de bodes, jo tambe!!! no estaries per casualitat a la del Celler de l'Arnau a Montsonis??? :-))
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 7:40 pm

Bones Vanessaiignasi,
fa unes setmanes varem pasar tambe per l'artfang i tampoc ens van agradar, bueno, la veritat es que no vam preguntar perque ho veiem tot tan car que ja no gosavam :o-o: se que a prop de la pastisseria montraba, no se si al costat de pronovias, pero mes o menys per alla hi ha cosetes pels detallets, tampoc he preguntat preus, pero man comentat que hi ha de tot. :-)ok:
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: Evie » dt. set. 16, 2008 8:48 pm

Vanesaiignasi boooness!!!! jajajjaja que petit es el mon quina rao tens!!! jejejejje

Silviangel nops, estava en una boda a la Fonda del Nastasi jejeje casi!!

Doncs, vanesaiignasi sobre el tema fotògrafs, parlen molt be del jordi pou i un altre que ara mateix no em surt el nom es que es molt semblant a aquest i me lio jejjejjee, també hi ha a Torrefarrera l'estudio154 que també fa fotos chules i originals, i després està la nostra la que hem escollit perque dels que vaig veure es la que ens va agradar més jejeje es la Esther Remacha, l'espai fotogràfic a pardinyes, pots preguntar si vols..

sobre el tema vestits...jejejje doncs jo aniré a pronovias..a provar-me alguns models nous que han sortit amb la col.lecció nova del 2009 i aixi ja també el tindre escollit jijij quines ganetes!!

Pel que necessiteu ja sabeu!
Imatge
Evie

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 8:56 pm

I del fotograf ARIÑO, neu sentit a parlar?? a mi me l'han recomanat, pero ningu m'ha dit on esta :-/
silviangel

EntradaAutor: Evie » dt. set. 16, 2008 9:01 pm

ni idea...jo tampoc he sentit a parlar d'ell. :-/ :-/ :-/
Imatge
Evie

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 9:05 pm

jo soc mes de fotos originals, com aquest que dius de Torrefarrera!! la Esther on tu t'ho faras quin estil te?? fa video tambe? :-)
silviangel

EntradaAutor: Evie » dt. set. 16, 2008 9:09 pm

La esther també fa coses molt originals bueno a mi em van agradar clar, son moderns ademes que té una decoradora que es la que monta l'album i els fan molt personalitzats a com tu ho vols ..no se es una chulada, pots anar-hi i que t'ho ensenyi...video..també en fan..i és lo mateix..peersonalitzat a com el vulguis..tens l'opció de fer-ho com videoclip o més video casero no se..com tu ho vulguis.
Imatge
Evie

EntradaAutor: silviangel » dt. set. 16, 2008 9:33 pm

esta prou be, on tenen l'oficina??? :-)
silviangel

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 14 visitants