NOVEMBRE 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Repo » ds. nov. 15, 2008 11:37 am

Noieta ha escrit:Hola a tothom,

Fa mesos que volia registrar-me, però entre unes coses i les altres no he pogut fins avui :(
Espero poder ajudar en qualsevol cosa que estigui a les meves mans, poder coincidir alguna vegada amb totes vosaltres.

Nosaltres ens casem el 7 de novembre del 2009, a l’església de Sant Pere de Vilamajor i el convit el celebrem a Vil•la Minerva.

Encara ens falta el fotògraf, però vaja que estem amb el tema buscant buscant. .:..::.:::-)

Bé ja us aniré llegint i comentant cosetes.

Salutacions,

Noieta.

Hola noieta! Et cases el mateix dia que jo! Quina il.lusió!!! Així que fins després de Nadal, no? Jo ja he començat l'aventura i he anat a un parell de botigues i la setmana vinent i l'altre tinc altre cites a botigues. Explica cosetes, on us caseu si es pot saber?

Benvingudaaaaaa!!
Imatge
Repo
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: Repo » ds. nov. 15, 2008 11:37 am

Aix, ara ho he vist, a Vil.la Minerva!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » ds. nov. 15, 2008 9:41 pm

NEW YORK ha escrit:AQUI ESTA EL VESTIT QUE EM TE ENAMORADA

New York, aquest vestit me'l vaig emprovar quan vaig anar a Aire Collection! És molt maco`!! A mi el que no em va perosnalment convèncer és com em quedavan els volants.

Ja has anat al restaurant a veure'l muntat? espero que tot anés bé i ja puguis dir que tens restaurant!

Divendres vinent torno a l'atac amb els vestits! Ja explicaré!!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » ds. nov. 15, 2008 9:45 pm

Mique ha escrit:Hola chicas!!!!!!!!

perdonar por no aparecer por aquí estos días.

Hola Noieta bienvenida al mejor mes bodorril :-)0(-: del año :-)0(-: :-)0(-: ,
Os cuento estuvimos el finde pasado en la fira del Palau Sant Jordi y de momento seguimos igual, mirando. Este finde espero ir Bodas&Bodas y ver que más hay y supongo que para primeros de año empezaremos a mirarlo con más detalle.

En cuanto al vestido . . . el día13/12 voy a Rosa Clara de Sabadell a mirar vestido y probarme ya os contaré. Os doy una idea de lo que me gusta. En la pag. de Pronovias la colecc. del 2008 hay dos que son los modelos Nesga y Daven . . . . lo malo es que no me hacen el cuerpo de la modelo!!!!!!!!!!

Bueno pero ya estamos en ello. . . espero perder unos Kilillos de aquí a mi boda.

Pos nada chicas Besotes mil

Hola Mique! Ya contarás qué tal la feria. Yo sólo fui a la de sabadell y la verdad es que´me sirvió para encontrar el fotógrafo. Nos encantó Artboda y creo que nos vamos a decidir por él.

Ah! yo también trato de perder unos kilillos, de momento llevo 2!

Bueno, ya contarás que tal todo.

Besos
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dg. nov. 16, 2008 9:19 pm

HOLA REPO
ENCARA NO HE ANAT AL RESTAURANT, SI NO HI HA CAP PROBLEMA ANIRE EL CAP DE SEMANA QUE VE, AIXI QUE ENCARA NO PUC DIR QUE TINGUI RESTAURANT OFICIALMENT, :o-o:
EN QUAN EL VESTIT A MI SI QUE EM VA AGRADAR MOLTISSIM EL TEMA DELS VOLANTS PERO ES NORMAL QUE NO A TOTES ES POT AGRADAR EL MATEIX NI A TOTES ES POT QUE TOT IGUAL, SI NO, NO FARIEN TANTS MODELS I ANIRIEM TOTES IGUALS.
PER CERT MIQUE,
HE VIST ELS VESTITS QUE DIUS DE PRONOVIAS 08 I SON MOLT MACOS EL QUE NO SE ES SI ENCARA ES POT COMPRAR LA COLECCIO 2008 QUAN VAGI A PRONOVIAS U PREGUNTARE XQ A MI TAMBE M'AGRADEN ALGUNS DE LA TEMPORADA ANTERIOR. COM ENCARA NO TINC HORA A PRONOVIAS SI T'ENTERAS AVANS QUE JO JA MU DIRAS.

PER CERT JO PASSAT FESTES TAMBE EM VULL POSAR A DIETA PER PERDRE UNS 5KG, ENCARA QUE NO SER SI HU ACONSEGUIRE PERQUE EM COSTA MOLT COMENÇAR. ENS EM D'ANIMA NOIES

PODEMOS, PODEMOS, SIIIIIIIIII!!!!!! >.-<:
Imatge
NEW YORK
:: núvia rookie

Entrades: 139
Membre des de: dj. juny 12, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: NEW YORK » dt. nov. 18, 2008 12:32 pm

HOLA A TOTES!!
TENIU ALGUNA NOVETAT MES QUE EXPLICAR?
JO DE MOMENT POCA COSA, A PART DE ANAR AQUEST DIJOUS A ROSA CLARA EL PROXIM DILLUNS TINC HORA A PRONOVIAS I SUPOSU QUE JA HAURE ACABAT LA "TOURNE" , JA US DIRE QUE TAL
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » dt. nov. 18, 2008 11:29 pm

Hola New York!
No tinc masses novetats. Divendres tinc cita a Pronovias i en res a Rosa Clará. I també estic pensant en començar a mirar el tema del viatge. Voldriem anar a Nova Zelanda i estaria bé començar a mirar preus amb temps per aconseguir bones ofertes.

També tinc pendent de demanar al restaurant menús amb plats d'hivern...pq els que tenim són de primavera-estiu, però per això tinc temps.

Vaig fent poc a poc, m'agrada disfrutar de tots els preparatius!!!

Tu com ho portes?
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dc. nov. 19, 2008 1:41 pm

HOLA!!!!!!!!
TAL COM ET VAIG DIR EL TEMA DEL VESTIT SUPOSU QUE JA EM DECIRE LA SETMANA QUE VE PERQUE JA HAURE ANAT A TOTES LES BOTIGUES QUE VULL.
AQUEST CAP DE SETMANA AL FINAL NO ANIRE AL VEURE AL RESTAURANT I HU TINC QUE DEIXAR PER MITJANS DEL MES QUE VE AIXI QUE TOT POQUET A POQUET I COM TU DIUS A DISFRUTAR-HU
JA ENS EXPLICAREM QUE TAL LES NOSTRES VISITES A ROSA CLARA I PRONOVIAS :-///:
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » ds. nov. 22, 2008 1:53 am

NEW YORK ha escrit:HOLA!!!!!!!!
TAL COM ET VAIG DIR EL TEMA DEL VESTIT SUPOSU QUE JA EM DECIRE LA SETMANA QUE VE PERQUE JA HAURE ANAT A TOTES LES BOTIGUES QUE VULL.
AQUEST CAP DE SETMANA AL FINAL NO ANIRE AL VEURE AL RESTAURANT I HU TINC QUE DEIXAR PER MITJANS DEL MES QUE VE AIXI QUE TOT POQUET A POQUET I COM TU DIUS A DISFRUTAR-HU
JA ENS EXPLICAREM QUE TAL LES NOSTRES VISITES A ROSA CLARA I PRONOVIAS :-///:

Ha anat de conya, crec que ja tinc vestit! M'he emocionat quan me l'he emprovat!!!! :··;..:
Imatge
Repo

EntradaAutor: Repo » dt. nov. 25, 2008 9:08 pm

NEW YORK ha escrit:HOLA A TOTES!!
TENIU ALGUNA NOVETAT MES QUE EXPLICAR?
JO DE MOMENT POCA COSA, A PART DE ANAR AQUEST DIJOUS A ROSA CLARA EL PROXIM DILLUNS TINC HORA A PRONOVIAS I SUPOSU QUE JA HAURE ACABAT LA "TOURNE" , JA US DIRE QUE TAL

Que tal New York? Ja tens vestit? Explica, explica!! Jo a falta d'anar a Rosa Clará i emprovar-me un parell de pepe botellas crec que sí. Algo molt especial hauria de veure perque superi el meu vestit que m'encaaaaaaaanta!! :-))
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dj. nov. 27, 2008 11:59 am

PRONOVIAS YA ESTA DESCARTAT, ELS VESTITS QUE EM VAIG PROBAR CAP SUPERAVEN EL DE AIRE, PERO ARA TINC UN GRAN DILEMA.
TAMBE VAIG ANR A ROSA CLARA I EM VAIG PROBAR UN QUE ERA MAQUISSIM PERO TAMBE EM VOLIS PROBAR 2 MES QUE NO TENIEN I MELS HA DE DEMANAR I EM VA DIR QUE TRIGARIEN AIXI QUE ARA ESTIC PENDENT DE QUE EM TRUQUI LA NOIA PER PROBAR-MELS.
I TU REPO JA TENS VESTIT?
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Mique » dj. nov. 27, 2008 12:03 pm

Hola xicas,

por fin doy señales de vida. He estado liadilla.

Bueno fuia a las ferias de BCN . . . . más de lo mismo. En el stand de Guia Nupcial me lo pase genial, pero aparte de eso nada más.

Vestido: seguimos en ello. Me han hablado de Berta Novias y de Casajuana. Ire mirando comentarios y cuando vaya ya os diré. El día 13.12 tengo cita en Rosa Clara Sabadell.

Fotografo: tenemos dos en mente Nikkart y ahyyyyyyy que no acuerdo del otro y eso que me han encantado. Estaban en la fira de Sabadell. Dinamics Casaments.

Viaje de novios: seguimos mirando el cambinado que queremos NY+RM. Este finde vamos a una agencia de viajes con la que hemos hablado en varias ocasiones que nos van a hacer un presupuesto. Ya veremos.

Por lo demás sigo igual el restaurante ya lo tengo (al menos reservado), las invitaciones y los papales también y con la dieta pos eso unos días mejor otros peor.

Bueno chicas BESOTES MIL
Imatge
http://www.nuvis.org/luis_i_mariajose/
http://www.elparatge.com
CADA PALABRA DE CADA CANCIÓN QUE ÉL CANTÓ, ERA PARA MI
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mique

Entrades: 197
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:42 pm
Ubicació: La Verneda-Sant Marti

EntradaAutor: elivan » dj. nov. 27, 2008 5:18 pm

hola a todas *.-o-o.*
Aqui se presenta una mas de noviembre, me caso el 14-11-2009
me caso por lo civil en Mas Sola y sera al mediodia. Nunca he entrado en este post, ni lo habia visto, bueno ahora que ya he entrado , felicidades a todas , y ya nos vamos escribiendo,
besotes
[Imatge
elivan

Entrades: 116
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 6:25 pm
Ubicació: Blanes ( Girona)

EntradaAutor: NEW YORK » dj. nov. 27, 2008 5:40 pm

FELICIDADES ELIVAN!!!! OTRA NOVEMBRERA MAS!!!!!!!!!!!!
MIQUE YA NOS IRAS CONTANDO TUS NOVEDADES
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » dj. nov. 27, 2008 11:59 pm

Bienvenida Elivan! Ya somos más Novembreras!! A ver si te vas pasando por el post y nos comentas novedades.

Mique, ya veo que tienes muchas vías abiertas... que si el vestido, el fotógrafo, el viaje. Yo estoy a la par, el vestido creo que ya lo tengo, de Pronovias, el fotógrafo lo contrato el martes que viene y el viaje mañana recogemos un presupuesto para ir a Nueva Zelanda. A ver qué tal. Muchas cosas abiertas! Yo al menos me lo paso pipa organizándolo todo!!

New York, aviam que passa amb aquests 2 vestits que et falten per emprovar. Jo vaig el 5/12 a Rosa Clará aviam que tal, però ja et vaig comentar que em va encantar un vestit i que gairebé segur que em quedaré amb ell. Per cert, ja has anat al restaurant?

Bueno, anem xerrant!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: Mique » dv. nov. 28, 2008 11:09 am

Hola Elvian bienvenida!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)

Por cierto New York, de aquí a una añitoooooooo :-)(-: :-)(-: :-)(-:

Besotes mil a todas
Imatge
http://www.nuvis.org/luis_i_mariajose/
http://www.elparatge.com
CADA PALABRA DE CADA CANCIÓN QUE ÉL CANTÓ, ERA PARA MI
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mique

Entrades: 197
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:42 pm
Ubicació: La Verneda-Sant Marti

EntradaAutor: NEW YORK » dv. nov. 28, 2008 12:31 pm

ES VERDAD MIQUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AYER LO PENSABA PERO HOY NO ME HABIA DADO CUENTA.

NOS FALTA UN AÑITO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)(-: :-):-):-): :-)(-: :-):-):-): :-)(-: :-):-):-): :-)(-: :-):-):-):
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Repo » ds. nov. 29, 2008 1:05 pm

Si!!!!!!!!!! New York, menos de 1 año! El tiempo pasa volando!!!!!!!!!!!
Imatge
Repo

EntradaAutor: NEW YORK » dl. des. 01, 2008 1:43 pm

HOLA CHICAS!!
ME OLVIDE DE DECIROS QUE LA SEMANA PASADA FUI AL REGISTRO Y YA TENGO FECHA PARA ENTREGAR LOS PAPELES EL 01/04/2009. ME HAN DICHO QUE DESPUES DE ESE DIA EN TRES MESES TENDRE EL EXPEDIENTE LISTO.

COMO LLEVAIS VOSOTRAS ESE TEMA?
Imatge
NEW YORK

EntradaAutor: Iramselegna » dl. des. 01, 2008 8:18 pm

Hola!!!

Con vuestro permiso, me gustaria formar parte de vuestro foro. Yo tambien me caso en noviembre del 2009, concretamente el 14/11/2009 a las 12:45. Veo que muchas de vosotras teneis muchos temas adelantados. Yo de momento solo tengo restaurante, iglesia y estoy en vias de cerrar el tema del fotografo. Pensaba dejar el tema vestido para el mes de febrero/marzo, pero creo que voy a empezar ya!!!!

No se vosotras pero yo a estas alturas y ya empiezo a estar nerviosa, mira que queda.......

Por cierto, muchas felicidades a todas!!
Imatge
Iramselegna

Entrades: 4
Membre des de: dl. juny 30, 2008 10:01 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants