CAN RIBES DE MONTBUI 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: mima » dj. feb. 21, 2008 6:25 pm

Rayma, me'n alegro q ja hi hagi un post d Can Ribas al 2009. Ben fet!!
Nosaltres també hem triat d postre, el coulant d xocolata! Kin èxit!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 21, 2008 6:36 pm

Es que té una pinta increible!!!!!!!! això sense tastar-ho!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: mima » dj. feb. 21, 2008 7:45 pm

Doncs si ja te bona pinta sense tastar-ho, imagina't quan el provis....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 21, 2008 8:01 pm

Deliciósssssss, m'he guardat totes les imatges dels plats que vas posar. Estic tan ilusionada!!!!! Gracies pel cop de mà que ens dones a les poques del 2009 jejeje
rayma2009

EntradaAutor: mima » dj. feb. 21, 2008 8:22 pm

Ui Rayma, jo vaig començar com tu. Parlant amb les noies dl 2006, en akell any, a mi em kdaven dos anys... I mira, ja hi som! Això és lo mes maco, poder compartir akets moments mes macos amb gent q està igual o més ilusionada q tu!
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 21, 2008 8:27 pm

mima ha escrit:Ui Rayma, jo vaig començar com tu. Parlant amb les noies dl 2006, en akell any, a mi em kdaven dos anys... I mira, ja hi som! Això és lo mes maco, poder compartir akets moments mes macos amb gent q està igual o més ilusionada q tu!

Jo ja fa un anyet que estic per aqui, igual que tu vaig començar dos anys amb antelació i sempre he vist els diferents restaurants però ... des que hem triat Can Ribes m'encanta veure el vostre post i llegir tot el que us passa a les que us falta tan poquet!
rayma2009

EntradaAutor: LABANDA » dj. feb. 21, 2008 8:32 pm

Hola canriberenques!! he entrat un moment per dir-te Rayma que t'he deixat una pregunta al post2009... i com que he vist de casualitat el super postre aquest de Coulant de xocolata.. he de dir-vos que m'ha fet gràcia perquè és exctament igual que al meu restaurant.... Ca n'alzina... i la veritat es que es el postre estrella d'aquest any!!! segur que está bonísm!!!

*.-o-o.*
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. feb. 21, 2008 8:33 pm

Per cert Mima, h vist al post 2008 que tens itnenció de vendre el teu MArcela... penso que es una bona opció o q segur que a algú li faràs un favor venent-li més barat... és un vestit preciós... a mi fins i tot m'interessaria si no fos perquè crec q ja el tinc triat!!!!!!
LABANDA

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 21, 2008 8:39 pm

LABANDA ha escrit:Hola canriberenques!! he entrat un moment per dir-te Rayma que t'he deixat una pregunta al post2009... i com que he vist de casualitat el super postre aquest de Coulant de xocolata.. he de dir-vos que m'ha fet gràcia perquè és exctament igual que al meu restaurant.... Ca n'alzina... i la veritat es que es el postre estrella d'aquest any!!! segur que está bonísm!!!

*.-o-o.*

Eiii vaig ara mateix a l'altre post a mirar la teva pregunta. Si es que sabem triar molt bé, i segur que el de ca n'alzina també el fan bonisisisisim
rayma2009

EntradaAutor: LABANDA » dj. feb. 21, 2008 10:51 pm

això diuen les que ja han fet el tast!!!jejejejeje :-)
LABANDA

EntradaAutor: Sandrix » dv. feb. 22, 2008 9:28 am

Nenessss! No em poseu la foto, per favor! Que si ja no me'l trec del cap, imagina't veient la fotoooooo neujor:-) neujor:-)

De veritat, és brutal. Poses la cullera i comença a sortir xoco de dins, ohhhhhhhhhh!!! Se'm fa la boca aigua!! I amb la barreja del gelat! Deliciós!!!!! >.-<: >.-<:
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: mima » dv. feb. 22, 2008 1:25 pm

Siii, siii, està boníssiiiiim!!!! mmmmm!!!

Labanda, si em vull vendre el vestit. Ja ho saps, si tinteresa...Aviam si hi ha sort i algú està interesat. D moment ningú ha dit res.
Imatge
mima

EntradaAutor: niña chica » dg. feb. 24, 2008 1:51 pm

hola ya dimos la paga y señal al restaurante ahora tenemos que buscar fotografo.Estamos entre abril y estudi3 pero todavia no lo hemos mirado mucho :mu::
Imatge
niña chica
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

EntradaAutor: rayma2009 » dl. feb. 25, 2008 7:48 am

niña chica ha escrit:hola ya dimos la paga y señal al restaurante ahora tenemos que buscar fotografo.Estamos entre abril y estudi3 pero todavia no lo hemos mirado mucho :mu::

Holaaa! buenos dias!!!!
Nosotros tampoco lo hemos mirado mucho todavía. Me han dicho que Laura Ruiz está bien y que Bohemius es carete
rayma2009

EntradaAutor: carmends » dc. feb. 27, 2008 7:17 pm

Hola Rayma!

Q tal?. És graciós saludar-te a tú, perquè et recordo perfectament....A les demés me les imagino.....
Mima, moltíssimes gràcies per totes les fotos. Son de gran ajuda.....
Rayma....quants sou? He vist que dius que sou molts....Nosaltres també som molts, però ni així ens fan una rebaixeta a Can Ribas....Però tú intenta-ho perquè a mi quan ho vaig insinuar em van dir que no podien fer res perquè era temporada alta...aíxí que el Març no conta com a temporada alta...perquè entre unes coses i altres.....músics, fotògrafs, barra lliure.....és un past´´on!
Petonitus!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 27, 2008 7:23 pm

carmends ha escrit:Hola Rayma!

Q tal?. És graciós saludar-te a tú, perquè et recordo perfectament....A les demés me les imagino.....
Mima, moltíssimes gràcies per totes les fotos. Son de gran ajuda.....
Rayma....quants sou? He vist que dius que sou molts....Nosaltres també som molts, però ni així ens fan una rebaixeta a Can Ribas....Però tú intenta-ho perquè a mi quan ho vaig insinuar em van dir que no podien fer res perquè era temporada alta...aíxí que el Març no conta com a temporada alta...perquè entre unes coses i altres.....músics, fotògrafs, barra lliure.....és un past´´on!
Petonitus!

Holaaaaa!!! a mi també em fa gracia saludar-te jeje, es curiós fer-ho per aqui i posar-te cara!
Nosaltres serem 200 i sí, per sort ens fan la rebaixeta del 10% de descompte en ser tants i a més en temporada baixa, per això ens vam quedar el març. La veritat es que es caret però sé que valdrà tant la pena. Tot surtirà genial, ja ho veuràs!
Per cert, a les bodes del 2008 hi ha un foro de Can Ribes on totes les noies (maquísimes per cert) pengen les seves opinions sobre el tastet, etc etc.
Petonetssssss
rayma2009

EntradaAutor: carmends » dj. feb. 28, 2008 11:47 am

Hola Rayma!. 200!!!. Nosaltres també por ahí....Som uns 220, que al final suposo quedaran en uns200. Som molta familia....Per una part genial, però quina despesa!!!!...
Algú pot orientar-me per on ronden els preus dels fotògrafs?, no en tinc ni idea....
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 28, 2008 7:25 pm

Nosaltres ja hem comptat amb la gent que es faltarà jeje en veritat som uns 245! i gairebé tots son de part meva. Com bé dius, és una alegria poder reunir a tanta gent però per altra....... bé, tapem-nos els ulls millor jeje i llancem-nos a la piscina.
Doncs encara no he mirat res de fotografs així que de moment no et puc ajudar
rayma2009

EntradaAutor: Eysuke » dj. feb. 28, 2008 10:48 pm

hola chicas felicidades a todas las can riberencas del 2009. Yo me caso este año, por lo que als interesadas podeis pasaros también por el post del 2008 que está muy animado y explicamos muchas cositas. Rayma ya nos conoce a todas....

FELICIDADES A TODAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! QUE RESTAURANTE MÁS BONITO HEMOS ELEGIDO.

BSS

www.nuvis.org/jose-rosamari
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: rayma2009 » dj. març 06, 2008 6:36 pm

Y que lo digas, es precioso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rayma2009

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants