MAS SOLA

un any fantàstic.

EntradaAutor: jomi » dt. març 03, 2009 7:56 pm

Hola Laurapatoso, benvinguda!
Jo si que sabia que a l'aperitiu no hi havia proba, no recordo si m'ho va dir en David...
Estigues tranquila que l'aperitiu és genial, tant el primer com el segon, jo he estat a casament allà i t'asseguro que és molt complert i està molt bé. No l'hi has demanat que t'ensenyi les fotos? En té i es veu bé com els presenten.
Ostres , et cases l'11 de Juliol? Hi ha una noia d'aquí al foro que també. Jo em caso el dia 10, el divendres.
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: jomi » dt. març 03, 2009 7:57 pm

Jo tenia entés que feien 1 casament al dia :-/
Imatge
jomi

EntradaAutor: Laurapatoso » dc. març 04, 2009 9:52 am

Bueno, "1 boda por dia"...tiene un poco de trampa, es decir, el dia 11 por ejemplo, yo lo celebro a medio día en el salón grande, y la otra chica, lo celebra por la tade-noche en el salon de la masia pequeña...con lo cual, en teoría no nos vemos...

Nosotros cuando nos enteramos que había otra boda el mismo día, tampoco nos gustó mucho, por lo que tu dices de 1 una boda al día. Llamamos a David y nos lo explicó.

La verdad es que todo el mundo dice maravillas de Mas Solà, pero nosotros ya empezamos con mal pié, nos reservaron una día de mayo, dimos paga y señal, y luego nos llamaron para decir que se habían equivocado!!! Imaginate...queriamos matar a David...luego nos dió el 11 de Julio, y nos prometió una compensación por el mal trago...por que no te imaginas el mes que pasamos pensando que teníamos que cambiar de restaurante.

En fin, no se si alguien tiene la prueba el día 28 de marzo...

Ah! una pregunta, ¿que platos nos recomdais pedir para la prueba? andamos un poco perdidos.

Gracias por vuestra ayuda.
Laurapatoso

Entrades: 5
Membre des de: dl. oct. 17, 2005 9:43 pm

EntradaAutor: FERZAY » dc. març 04, 2009 10:23 am

hola a todos!!!
laura te casas el mismo dia que yooo!!!
a mi no me importa, porque se que no nos vamos a encontrar, y se que la mayoria de restaurantes es así
por el tema del aperitivo, te digo lo mismo que mireia...sin problema...los dos son increibles...y realmente no creo necesario ninguna prueba de menu...
Imatge
FERZAY

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: jomi » dc. març 04, 2009 10:27 am

Laura, si miras alguna pagina atras, hay una chica, ANITAMC, QUE YA HA HECHO LA PRUEBA del menu. Però yo creo que esto es una cosa muy personal depende mucho de los gustos de cada persona.

Ostras , veo que si que habeis entrado con mal pie... eto de la fecha si que es un poco xungo, vamos, vaya disgusto si ya teniais dia reservado.
Imatge
jomi

EntradaAutor: jomi » dc. març 04, 2009 11:35 am

Laura, tranquila que ya veras que te sale todo muy bien, no te enfades mujer! Como dice Zayda ni osvais a dar cuenta de que esais las dos y por lo del aperitivo , ya veras, todo bien!!
Como llevas los otros preparativos?
Imatge
jomi

EntradaAutor: FERZAY » dc. març 04, 2009 12:53 pm

Mireia.....
que jo no tengo ningun problema proque se case alguien...no pasa nada!!! realemente no es un probleam....yo que se...incluso he llamado a pat para comentarle que si fuera que esa persona es en el mismo salon....o eso me sabria mal..parecería que estas echando a alguien, pero que va al contrario....
besitosssssssss
Imatge
FERZAY

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: ANITAMC84 » dc. març 04, 2009 2:28 pm

laura tu tranquila todo ok ok!! los platos todos deliciosos!! y los apritivos igual yo tmb he estad en una boda y genial!!!
Quete vy a decir yo que me queda menos que canta un gallo.....jajaaaj!!!!
Imatge

Imatge
ANITAMC84
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: jomi » dc. març 04, 2009 2:34 pm

Estàs nerviosa?
Imatge
jomi

EntradaAutor: Laurapatoso » dc. març 04, 2009 3:28 pm

Hola,

No, si a mi no me molesta que haya otra boda el mismo día, en muchos sitios pasa, es totalmente normal. Es mas, si nos vemos, con eso nos saludamos! Je je

Bueno, veo que todas estais muy contentas con Mas Sola, confiaré en que todo saldrá bien...es lo del error en el día nos dejó muy tocados...la verdad.

Lo de no probar el aperitivo, el problema ha sido que nadie nos lo comentó...y nos hemos quedado un poco parados, pero cada restaurante es un mundo, y si ellos lo hacen así, pues es lo que hay.

FERZAY, tu cuando haces la prueba del menú?

Gracias a todas.
Laurapatoso

EntradaAutor: Laurapatoso » dc. març 04, 2009 3:45 pm

FERZAY no me lo puedo creer...estoy alucinando...acabo de entrar en vuestra página y al mirar vuestras fotos...Yo conozco a Fernando! Trabajamos en el mismo sitio (yo en marina...). No sabia que Fernando se casaba y menos el mismo día y en el mismo sitio!!! Me alegro un montón.
Laurapatoso

EntradaAutor: ANITAMC84 » dc. març 04, 2009 8:47 pm

hola Jomi, dons la veritat fins que no he entrar al foro ihe vist 38 dies, no m'he possat! pero algo ja si, aquest mes el tinc super ocupat, a tope!!!
Dilluns ja comencem per anar a vacunar-nos per el viatge, i deseprés a l'ajuntament de santa coloma, faig ceremonia civil, a parlar amb la Dolors per mirar tot com anira, després el dia 14 vaig a mas solà a mirar com monten les ceremonies civil, per si no m'agrda algo modificar-ho, i un pilo de coses mes a fer... el dia 12 segonsa prova....Bufff!!!

i tu com ho portes?
Imatge

Imatge
ANITAMC84

Entrades: 111
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: shiruby » dj. març 05, 2009 7:30 am

ANITAMC84 ha escrit:hola Jomi, dons la veritat fins que no he entrar al foro ihe vist 38 dies, no m'he possat! pero algo ja si, aquest mes el tinc super ocupat, a tope!!!
Dilluns ja comencem per anar a vacunar-nos per el viatge, i deseprés a l'ajuntament de santa coloma, faig ceremonia civil, a parlar amb la Dolors per mirar tot com anira, després el dia 14 vaig a mas solà a mirar com monten les ceremonies civil, per si no m'agrda algo modificar-ho, i un pilo de coses mes a fer... el dia 12 segonsa prova....Bufff!!!

i tu com ho portes?

veuras com anira genial!!!
la llastima es que el dia pasa molt i molt depresa :( jo vull repetir!!! pero amb el mateix ehhhh jajaja

ja tinc la foto del pastis. la presentacio quedava molt be i era bonisimmmmmmmmmmmmm
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
shiruby

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: jomi » dj. març 05, 2009 10:28 am

ANITAMC84 ha escrit:hola Jomi, dons la veritat fins que no he entrar al foro ihe vist 38 dies, no m'he possat! pero algo ja si, aquest mes el tinc super ocupat, a tope!!!

i tu com ho portes?

Clar, les coses d'ultima hora deuen ser les que vas a tope i amb nervis!

Jo ho porto bé per ara , tenim lo més gros, força enllestit!
Imatge
jomi

EntradaAutor: jomi » dj. març 05, 2009 10:30 am

shiruby ha escrit:

i tu com ho portes?

veuras com anira genial!!!
la llastima es que el dia pasa molt i molt depresa :( jo vull repetir!!! pero amb el mateix ehhhh jajaja

ja tinc la foto del pastis. la presentacio quedava molt be i era bonisimmmmmmmmmmmmm

Ai, Shiruby! Ja estàs per aquí! Espere la crònica ansiosament! neujor:-)

Que guapos a la foto!
Quin pastis era?
Imatge
jomi

EntradaAutor: shiruby » dj. març 05, 2009 2:42 pm

era el pastis imperial, tot de xocolata!! a tothom li va encantar!!! fins i tot m'han dit que pregunti a en David si el fan ells i es pot comprar que volen repetir jajajaja

La cronica... quan tingui totes les fotos m'hi poso ;)
Imatge
shiruby

EntradaAutor: Paulags » dj. març 05, 2009 7:55 pm

Hola a tod@s, felicidades a las casaderas!!!
Escribí hace unos dias buscando referencias de la discomobil Imagine, creo que Shirubi los contrato, si lees mi mensaje me podrias contar que tal te fue? Se lo quiero regalar a mi hermana, se casa este verano y quisera saber que tal lo hacen antes de contratarlos.

A nosotros con la boda de mi hermana nos esta entrando el gusanillo y nos estamos planteando casarnos para finales del año que viene ( llevamos ja 5 años viviendo juntos), que tal es el Mas Solà, veo que la gente habla muy bien, alguien conoce el Fornells Park y si hacen bodas?
Paulags

Entrades: 6
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: shiruby » dj. març 05, 2009 8:24 pm

Paulags ha escrit:Hola a tod@s, felicidades a las casaderas!!!
Escribí hace unos dias buscando referencias de la discomobil Imagine, creo que Shirubi los contrato, si lees mi mensaje me podrias contar que tal te fue? Se lo quiero regalar a mi hermana, se casa este verano y quisera saber que tal lo hacen antes de contratarlos.

A nosotros con la boda de mi hermana nos esta entrando el gusanillo y nos estamos planteando casarnos para finales del año que viene ( llevamos ja 5 años viviendo juntos), que tal es el Mas Solà, veo que la gente habla muy bien, alguien conoce el Fornells Park y si hacen bodas?

con Imagine fue muy bien. Te mandan una plantilla guion para ir poniendo las canciones que quieres concretas y luego las que fueron pusiendo ellos tambien estaban bastante bien.

y Mas Solas pues.... una maravilla!!!! :)
Imatge
shiruby

EntradaAutor: ximpum » dv. març 06, 2009 11:39 am

hola shiruby com a anat?? A mi ja me falta moooolt poc!!!! com va anar tot en gneral, i el mas sola??? jo estic una mica força nerviosa ja. Vau fer dinar o spar vosaltres?? a quina hora vau acabar mes o menys del ball al restaurant?? Es per saber si despres de les dues hores s'allarga molt mes normalment o no, ja que si jo puc o vull allargar mooolt alla aixi no tindre que anar a cap mes lloc, pero bueno com es comenci a animar la gent no se com es pot acabar tambe. Vagi be!!
[Imatge
ximpum

Entrades: 32
Membre des de: dv. set. 19, 2008 10:03 am

EntradaAutor: jomi » dv. març 06, 2009 11:47 am

Ximpum, hi ha fotos de la precrònica de la Shiruby, no les has vist?
Imatge
jomi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants