Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: Aley » ds. nov. 07, 2009 9:06 am

Hola noietes, com passa el temps ehhhhhhhhhhhhhhhh ja torna a fer fred kk!!!

Us escric abans d'anar cap a casori, festa festa :-///: :-///: :-///: i menjar molt :-///: :-///: que bé!!!!

Però abans de tot això he de fer un encàrrec!, jaja se m'havia olvidat de dir-vos-ho , em compro un cotxe!, he d'anar al concesionari avui mateix a portar els papers! :-///: ahir em van deixar probar ja el meu, ja el tenen aquí, jaja fa una setmaneta i vaig anar i em devien veure cara convençuda perque ahir quan i vaig tornar a provar-lo (teoricament només era provar-lo sense compromís) jaja va i em diu, no mira, que ja està aquí, aniràs amb el teu!! i jo que???????????????? flipant es nota que no en venen gaires... :-)) :-)) . Doncs res tu, vaig pensar, si ja està aquí me'l quedo i punt, li vaig demanar els papers que necesitava i avui ja els hi porto i el cap de setmana que be cotxe nou tu!! ole ole ole.

PD: demà us explico que tal el bodorrio :-):-):-):
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: xocolatina » dg. nov. 08, 2009 7:23 pm

Bona tarda noies!!!

Ja tornem a estar per aquí, vàrem arribar el dijous al vespre amb un jet lack impresionant i a sobre malaltons, tenim grip estomacal o ben bé no sé el que!

Ho hem passat genial, ha fet bon clima, l'hotel estava molt bé, hem visitat un munt de racons amb un guia independent i hem fet det tot parasaling, muntar a cavall per la platja, snorkeling als coralls donant menjar al peixos...

En fin ja tornem a la realitat, però us he de confesar que 15 dies ja estan bé jo ja tinc ganes de tornar a la feina (crec que sóc massoca) jajajaja a veure si demà ja estem millor de tot.

Noies que expliqueu estic perduda!!! un resum please si em deixo quelcom!! he llegit algunes cosetes!! com que les noves gironines ja tenen vestit!!! :-) vull fotos!!

Eva reina enhorabona!!! ja queda menys!! ara doncs ja saps k els nom de nois que tenieu clars era pk el destí deia que seria un nen!! per quin nom us heu decidit??

Esther veig que tu també tens bones notícies i que aviat comences una nova feina!! cuenta, cuenta...

Sonia ja vius a la nova caseta doncs?? jo también vull veure les fotos!!

Anna enhorabona ara ja tens el cotxe nou doncs?? quin t'has comprat??

Irene encara et tenen sense fotos??

Jomi reina com estas??

Ja teniu data per la propera quedada??
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dg. nov. 08, 2009 8:19 pm

bones guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XOCO ja te tenim aqui de nou benvinguda quina pasada ::love:: ::love:: ::love:: les fotos estan en el meu post :-)ok:

GIRONINES 2010 jo no he vist el vestit de ninguna que es aixo????? vinga va aensenyarme'l

ALEY felicitats nou cotxe que be en 5 dies estrenant cotxe ::love::

CARME com va la feina del marit

EVA com van les patadetes??? quina ilusio :-)) :-)) :-))

JOMI com vas??? ens tens abandonadetes a veure si ens expliques la cronica

IRENE que es aixo de no tenir fotos vinga va fotlis canya :-///:

la resta com anem??? aixo aixo per quan la proxima quedada?????
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dg. nov. 08, 2009 9:20 pm

BOna nit reinas!!

Aixx, vaig de cul i casi no tinc temps de entrar...com esteu totes??
Veig que molt bé!
Algunes del 2010 preparant el gran dia, altres que començen feina nova, altres decorant el piset..altres treballant a tope, i d'altres amb una panxonaaaa, aixx Eva, però que guapa que estas eh!!!
En fi, que entro a tirar-vos molts de petonicos que encara que no passi gaire per aquí, penso amb vosaltres eh!!!
Per cert, jo demà també començo curro nou!!!! Mitja jornada!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
I els super bé, el dijous va ser el cumple de l'Arnau i la Irina ja ha començat amb la fruiteta! >.-<: >.-<: >.-<:
A veure si torno més aviadet!!
MOLTS PETONETS.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: S&M2009 » dl. nov. 09, 2009 11:17 am

Bon dia reines!!!!
Quantes novetats!!!! que m´agrada això!!!! jejejej

Eva però quina panxa taaaaan maca!!!! ::love:: ja t´ho he dit alguna vegada, m´encanten lesa embarassades ::love:: , i la eco es preciosa es veu tan bé en PAU!!!! segur q serà un "cacho" nen!!! jejejej, amb l´alçada de la seva mami ... jejejej

Sònia molt i molt maca la teva caseta, ja he vist les fotos i chapó les vistes que tens ... jo si em toca la loteria ja em vindré de veina teva ... jejejejejej

Irene guapa!!! encara no he entrat a la teva crònica, segur que has escrit alguna coseta més durant aquesta setmana :-)) , ja veig q tot :-)ok: i mimitos al teu home q es millori ben aviat :-)ok:

Jomi q passa guapa???? com va tot???? ja veig q tornes a entrar una miqueta més ::love:: genial!!! ens agrada mooooolt :-)ok:

Ester i tu que?? vas liadeta, eh??? canvies de feina!!! que guai!! s´ha de mirar sempre de millorar :-)ok: , ja ens diras que tal ha anat? i la feina del teu home bé??

Anna guapa!!!!! que et tenen catigada ... tu díga-li al teu company que no miri i llestos ...jejejeej
Quin cotxe t´has comprat???

Xoco ja estas aquí???? així que ja veniu ben descansats, eh? nena 15 dies uuuoooohhhhh, quines vacances!!!!

Miriam que vagi molt bé la nova feina :-)ok: , molta sort guapa!!!

I la resta que tal???
les del 2010 com ho porteu????
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: xocolatina » dl. nov. 09, 2009 11:28 am

Vinga noies activació!!!! avui som dilluns!! ja se que us fa pal pero en un plis plas ja tornarem a pasar la setmana!! jo ja tenia ganes de tornar a la vida cotidiada!! enacara no em trobo al 100% però ... faré el que pugui :-)

Noies com ha anat el finde?? ja esteu fent plans pel proper pont del desembre?? qui posa data per la nova trobada?
xocolatina

EntradaAutor: S&M2009 » dt. nov. 10, 2009 6:42 pm

Hola noies!!!
Ja os trobava a faltar, eh!!! tot el dia sense entrar ... jejejeje
Ara vaig a veure la teva crònica Irene!!
Has vis le fotos del Face??? es en cert que aquí un s´entera d tot!!!! jejejejej
Vam sortir de festa i(fins les 7h) al cumple de la meva cunyada!!! yuupiiiii
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: ehidalgol » dt. nov. 10, 2009 7:34 pm

Hola noies!!!!!!!!!

Prometo no desapareixer mes, jajajajjaajjajaja

Avui he començat la nova feina i estic molt relaxada, l'horari es genial i m'he tret un pes del cim (per l'altra feina)

Estic nervi pq encara no ticn les fotos i aixo que havia de ser la setmana pasadaaaaaaaa :-(

Xoco, suposo q molt b l'escapadeta oi????

Irene, jo también tinc casament l'any vinent pero es al març i fara una fredddddddddddddd

Carme, ja anire a veure les fotos del faceb,jajaajajaj

Eva, com vas? et trobes be???

Jomi, on ets?? i Anna, q diuen q et compres cotxe???

I.... la Soniaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: Aley » dc. nov. 11, 2009 7:17 am

Si si ja ho tinc tot enllestit! A finals d'aquesta setmana o la que ve l'estreno! M'he comprat el nou seat ibiza. Ta bé, com que ja tenim el civic voliem una cosa més senzilleta per jo anar a treballar i com que aquell gasta massa .... :--( ens l'hem quedat així petitó i de gasoil!!!

El casament a les cols... aix pobres els va caure una pedregada... que tela :--( :--( i feia una fred... crec que m'he constipat... no se... crec que al fer tant fred no va lluir tant perque la gent estavem com ensopida no se si m'explico, només ens preocupaven els nostres peus.. jaja i sobretot buscar una estufa. I llavors ja vam estar tot el dia amb la fred al cos i no vam fer gaire jarana :--(

Ester fes-nos cinc centrims de la teva nova feina.

Carme posa alguna foticu!

Eva i en Pau que fa? com estàs

Carme si es que no se't pot deixar sola... jo también he vist les fotos... i tela

Irene i tu que tal, que t'expliques de bo? también voleu mirar cotxes? quin us fa tilin

I les de més que tal?
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dc. nov. 11, 2009 12:25 pm

Nenes ja tenia un "cachu" missatge escrit i s´ha borrat
una merdaaaaaaaa
:star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star::

Bé deia que el careto de es fotos del face ... no tenen desperdici .... jejjejeje

Anna nosaltres també tenim en ment canviar-nos el cote però fins que la situació laboral del meu maridet no estigui més estable ens esperarem :-)ok: que només em falta una letra de cotxe ... calla, calla

Ester guapaaaaaaa, que be canvi de feina!!!! segur que et a genial!!
Ojalà jo trobés alguna coseta interessat, en aquesta tin la sensació que ja ho tinc tot fet :--(
que més, que més ....
aaahhhhh siiiiii, ja he vist el meu àlbum de fotos!!!!! uuuuueeeeee, per fi!!!!
ara només falta el dvd que fins que el paguem no ens el donen (lògic, oi), espero que a mitjans de es ja el tinguem :-)ok:
ah!!! i també una foto gran per sota el sofà del Pont de Manhatan del viatge de nuvis a NY, ha quedat preciosa ::love::
Ara ens falta triar una del casament per possar al menjador, sobre el bufet (no tenia ni un cuadre ,... jejejje, ara ja estara ... jejejeej)

Que us expliqueu guapes???
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dc. nov. 11, 2009 8:13 pm

bones guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

si si estic ben desconectada pero la veritat intento entrar tot el que puc pero noies no dono a bast ara tinc que treure temps del que tinc lliure i clar.. costa més que si l' has de treure de la feina :-)

anna felicitats pel cotxe jo encara tinc el meu primer cotxe que va ser un ibiza i ja te 260000km me va de fabula i mai he tingut cap averia forta son molt bons cotxes nosaltres al final el vam guardar per en carlos per el dia a dia i per si s' espatlla algun del nostre...

ara no paro de tenir visites es una bojeria tots volen venir a veure la casa i el video i no dono abast se que no us ho creureu pero estic avorint el video de veritat... mireu l' ultima semana l' hem vist 5 vegades ja... i bueno divendres, disabte i diumenge un altre cop ja me'l se de memoria de tant veurel

me sembla que finals d' aquesta semana principis de l' altre el fotograf posara el video de post boda ja us posare el link :-)ok:

bueno noies me'n vaig a fer feineta de casa quina mandra pero bueno s' ha de fer no??? jajajaj

un petonas a totes, per cert per quan la proxima quedada????? que ja mateix estem a nadal i despres ja imposible

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dj. nov. 12, 2009 8:11 pm

vinga va quedada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

si si si si vinga va doncs el divendres 4 de decembre jo m' apunto :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: si es nomes per xerrar on vulgueu i bueno si es per mirar videos doncs podem quedar a casa meva pero bueno penseu que estic a begur a veure com vulgueu decidim alguna cosa jo ja fotria a fora de casa en carlos cap problema jajajajjaaj

bueno va vinga jo el 4 de decembre me va be a veure que diuen les altres i ja nomes quedara decidir el lloc :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Aley » dv. nov. 13, 2009 7:44 am

A mi en un principi el 4 de desembre em va bé! pero si anem a begur quedem a girona les que sou d'allí i si cal ja us baixo jo, no hi ha problema, amb el meu super cotxe nou jeje :-)) Però anar sola fins allí em fa molt pal.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dv. nov. 13, 2009 12:17 pm

Boooooon diaaaaaa!!!

Nenes i si quedem mb el nostres homes i anem a dinar un dissabte o diumenge al migdia??

Sinó com diu l´Anna vaig fins Girona i la que sàpiga arribar a Begur ... jejejejej que condueixi... jajajajaj

Per cert ens debeu una quedada a la Mireia i a mi prop nostre ... jejejej, ale ja ho he dit :-))

Bé sigu com sigui el 4 va bé!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Aley » dv. nov. 13, 2009 12:32 pm

A mi en principi m'és igual, el tema cotxe ja l'agafaria jo si calgués, però no sé anar-hi suposo que entre totes ja ens en sortiriem i sino sempre queda el recurs mòbil en mà. I si més no, ens parem a qualsevol lloc i la fem petar allí.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: xocolatina » dv. nov. 13, 2009 2:38 pm

Nines a mi el divendres 4 em va bé también! a Girona o a Begur.. tant m'és em queda si fa o no fa igual de lluny.
xocolatina

EntradaAutor: Aley » dv. nov. 13, 2009 4:57 pm

A no et preocupis Irene, podriem fer com l'última vegada, quedar sobre les 7.15 i anar tirant a poc a poquet.

PD: li he fet incís al meu home de fer quedada tots junts homes inclós i m'ha dit que ell ja vindria.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dv. nov. 13, 2009 4:57 pm

Veig que la idea d´anar ab els homes no us ha fet molta gràcia, eh? pendejes???
jeejejejjeje
Com ja ho havien dit més d´una vegada ... però bé un altre dia serà!

Vinga Anna on quedem de Girona? hi cabem totes al teu cotxe??

Que tingueu bon cap de setmana si no ens veiem :-)ok:
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: ehidalgol » dv. nov. 13, 2009 6:03 pm

Hola wapisimes!!!!!!!!!!!!!

Jo m'apunto pel dia 4 de desembre pero en divendres es molt complicat que jo hi porti el meu home :star::

Per cert, acabo de parlar amb els fotografs i dema vaig a recollir el dvd i els albums!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

i ja us dire la pagina web!!!!! AIX QUINS NERVISSSSSSSSSSSSSSSSS

Ah!!! en quant a la meva feina us dic q es tracta d'una multinacional, que tinc horari de reina comparat amb abans, ara faig de 8 a 13,30 pero com no vull sortir a esmorzar surto a la 13,05 i de 15 a 17,45 i els divendres de 8 a 14,30 =0-0-)

Estic a la gloria, sembla que tot es comença a recuperar una mica, estic molt mes optimista que a l'ultima trobada.

El cap de setmna es presenta mogudet!!!! es el cumple dels meus pares i diumenge preparo dinar a casa, i dema vaig als fotografs i a sopar amb el meu maridet que fa que no fem res a soles ::love::

Bon cap de setmana a totes!!!!!!
Imatge
ehidalgol

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: soniah86 » dv. nov. 13, 2009 7:27 pm

jajjajaj esque nosaltres els homes no els volem jajajjajaaj

bueno si per un altre amb els homes :-)ok:

noies us donc la direccio i gps o sino quedem a palafrugell algun lloc que conegueu totes i us vinc a recollir a veure si llavors ja tinc el meu cotxet.... :-( noies no us ho havia pogut comentar m'ha surtit al cotxe l' averia del segle porta 2 semanes arreglantlo i encara te per 3 semanes almenys s' ha de desmontar tot el motor no me feu parlaar del preu per sort el meu pare s' ha apiadat de mi i se'n fa carreg ell de la averia que noies era per apiadarse de mi ehhh casi agafo i estampo el cotxe quan me van pasar presupost pero ara ja esta esperar que l' areglin

esther mataria per el teu horari ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

bueno noies us deixo que tinc sopar i sesio de boda :-)

Imatge
soniah86

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants