ANITAMC84 ha escrit:hola macas!!!!
Ahir al vespre vaig anar a Mas Sola al fer el Tastet!!!! tot molt i molt be!!!! dels tres plats que vam elegir primer ens hem quedat amb el bogavante al estil port de la selva, delicios!!! ens va agradar a tots ( a el nuvi, a els pares del nuvi, i a els meus pares i am i mes!), i de segon vam elegir carre de xai a la farigola o algo aixi. Ja que sino s'ens disparava masa el preu del menu, pero eh, bonissssssim tot tot tot tot. Despres de postres hem elegit la sopa de fruits vermells amb gelat de vainilla, tambe boniiiiisim, i de pastis el montseny. Despres en David va seure amb nosaltres, i vam estar parlant de com ho combinariem tot.
Per cert el centres de taula, els han modernitsat!!! yuju!!! estrenem centres nous!!! mes moderns!!!! per a les que us agrada els de sempre, tambe hi son. jeje!!!
que us sembla? si voleu preguntar ataqueu!!!
petonets!!!!
Hola!!! Quina ilusió anar a fer el tastet! Això vol dir que s'està acostant!!
A mi el que em fa gràcia és un que porta cranc, no sé si saps quin vull dir i si l'has provat, i de segon em fa gràcia el melós de vedella i no m'en recordo quin més. Així no et va acabar de convencer?