Tened cuidado con el sol porque luego nos empezamos a pelar y queda fatal! jeje
Autor: helenuski » dl. jul. 27, 2009 8:40 am
Autor: noeelita » dl. jul. 27, 2009 8:47 am
Autor: irenusky » dl. jul. 27, 2009 8:53 am
Autor: *Alba* » dl. jul. 27, 2009 8:55 am
Autor: *Alba* » dl. jul. 27, 2009 8:56 am
irenusky ha escrit:dons la música el mateix més o menys traida, però dissabte vem anar de boda i van posar un parell que voliem posar, però em resisteixo a canviar-les pq m'encanten!
per cert! quines son les que et posen els pèls de punta?
Autor: irenusky » dl. jul. 27, 2009 8:58 am
*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:dons la música el mateix més o menys traida, però dissabte vem anar de boda i van posar un parell que voliem posar, però em resisteixo a canviar-les pq m'encanten!
BEN FET EH!!!!.. és normal que es repeteixin cançons neni!!!
Autor: *Alba* » dl. jul. 27, 2009 9:06 am
irenusky ha escrit:*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:dons la música el mateix més o menys traida, però dissabte vem anar de boda i van posar un parell que voliem posar, però em resisteixo a canviar-les pq m'encanten!
és el que li vaig dir al Jordi... ad+ que son cançon inamovibles!!! la llàstima (bueno putad@) és que era el casament del meu cosí, però crec que realment després només s'adonen ells i poc més!
Autor: irenusky » dl. jul. 27, 2009 9:12 am
*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:dons la música el mateix més o menys traida, però dissabte vem anar de boda i van posar un parell que voliem posar, però em resisteixo a canviar-les pq m'encanten!
és el que li vaig dir al Jordi... ad+ que son cançon inamovibles!!! la llàstima (bueno putad@) és que era el casament del meu cosí, però crec que realment després només s'adonen ells i poc més!
Que te quiten lo baialo!!!!... la gent no se'n recorda pas.. en tot cas ells potser si!... però sel's hi diu i arreando!!! o ni això!!!
Autor: *Alba* » dl. jul. 27, 2009 9:20 am
irenusky ha escrit:*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:dons la música el mateix més o menys traida, però dissabte vem anar de boda i van posar un parell que voliem posar, però em resisteixo a canviar-les pq m'encanten!
Que te quiten lo baialo!!!!... la gent no se'n recorda pas.. en tot cas ells potser si!... però sel's hi diu i arreando!!! o ni això!!!
![]()
![]()
això últim.... arreando!
Autor: helenuski » dl. jul. 27, 2009 10:10 am
Autor: Kaoru » dl. jul. 27, 2009 5:38 pm
Autor: helenuski » dg. ago. 02, 2009 7:30 pm
Autor: miriameta » dg. ago. 02, 2009 9:25 pm
Autor: MLM » dg. ago. 02, 2009 10:09 pm
Autor: irenusky » dl. ago. 03, 2009 7:25 am
Autor: Kaoru » dl. ago. 03, 2009 1:57 pm
Autor: irenusky » dl. ago. 03, 2009 7:53 pm
Kaoru ha escrit:TIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA cada cop que et llegeixo em poso més nervi!!!!!!
Autor: glory22 » dt. ago. 04, 2009 9:54 am
Autor: irenusky » dt. ago. 04, 2009 9:58 am
glory22 ha escrit:Hola wapiisss, com anem jo hiper mega nerviosa.
Hem falta acabar de triar les flors, els nuvis que donare ja els tinc encarregats.... els anells ja els tinc... i els detalls hem falta acabar de possar les etiquetes.
Pero vai anar a la prova del pentinat i no m'agrada res.... no se al igual portava un mal dia i ara i haure de tornar a finals d'akesta setmana.
I les cançons del restaurant mes o menys però vaig trucar al capalla i m'ha dit que ni he de portar 4 per l' esglesia... algu amb pot ajudar ????