Autor: Papita » dv. abr. 24, 2009 11:25 am
Autor: aliaga79 » dl. maig 04, 2009 10:44 am
Papita ha escrit:jajaja!!!
nosaltres tenim sopar dissabte amb les de la uni!!! deretrobada!! tinc ganes.. crec que amb les que encara ens fem totes ja estan casades,, però segueixen sent uns pendons!! (en el bon sentit, eh???)
Autor: Sandrix » dt. maig 05, 2009 12:03 pm
Autor: Sandrix » dt. maig 05, 2009 12:09 pm
irenusky ha escrit:neujor:-)![]()
![]()
que va nena!!! aqui estarem fent apoyo moral!!!! ad+ jo també sóc de les tardies... així que... aqui estarem fent-nos companyía
Autor: aliaga79 » dt. maig 05, 2009 1:52 pm
Sandrix ha escrit:Nenis, feia molt q no em passava per akí!
Per si no em recordeu, jo también sóc un bollicao: ja en tinc 31!!! Ole i ole!!!![]()
Autor: irenusky » dt. maig 05, 2009 5:03 pm
Sandrix ha escrit:irenusky ha escrit:neujor:-)![]()
![]()
que va nena!!! aqui estarem fent apoyo moral!!!! ad+ jo també sóc de les tardies... així que... aqui estarem fent-nos companyía
Tia has vist? Estic akí también. I sense perdre'm!!!![]()
![]()
No val passar-se al sócpetit l'any q ve! Hem d'esperar una mica q encara som molt joves!!!!
Autor: Sandrix » dv. maig 08, 2009 7:03 pm
aliaga79 ha escrit::-///:![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: irenusky » dl. maig 11, 2009 3:46 pm
Autor: aliaga79 » dl. maig 11, 2009 3:57 pm
irenusky ha escrit:juer nenas no sé si os pasa pero con las edad las lorzas se quedan estancadas... estoy haciendo dieta y ha llegado un momento en que de ahí no bajo (vale que tampoco es estricta, pero antes no me costaba tanto perder peso...)
mi madre dice que es que me hago mayor![]()
que cabrita la tía!
Autor: irenusky » dl. maig 11, 2009 4:02 pm
aliaga79 ha escrit:irenusky ha escrit:juer nenas no sé si os pasa pero con las edad las lorzas se quedan estancadas... estoy haciendo dieta y ha llegado un momento en que de ahí no bajo (vale que tampoco es estricta, pero antes no me costaba tanto perder peso...)
que cabrita la tía!
jajajaja... i tant que t'entenc... jo estic igual d'estancadilla, per això ja opto directament per les cremes, que sembla que tinguin que donar més resutlat...
Autor: aliaga79 » dl. maig 11, 2009 4:03 pm
irenusky ha escrit:aliaga79 ha escrit:irenusky ha escrit:juer nenas no sé si os pasa pero con las edad las lorzas se quedan estancadas... estoy haciendo dieta y ha llegado un momento en que de ahí no bajo (vale que tampoco es estricta, pero antes no me costaba tanto perder peso...)
que cabrita la tía!
jajajaja... i tant que t'entenc... jo estic igual d'estancadilla, per això ja opto directament per les cremes, que sembla que tinguin que donar més resutlat...
si¿?¿? i quina et poses??? estic pensant en comprar-me la roc, però he vist que hi han un parell![]()
i passo de gastar-me la pasta si no em funcionarà.
també he pensat en fer-me massatges linfatics d'aquests... però no he fet mai...![]()
Autor: irenusky » dl. maig 11, 2009 4:04 pm
aliaga79 ha escrit:irenusky ha escrit:aliaga79 ha escrit:irenusky ha escrit:juer nenas no sé si os pasa pero con las edad las lorzas se quedan estancadas... estoy haciendo dieta y ha llegado un momento en que de ahí no bajo (vale que tampoco es estricta, pero antes no me costaba tanto perder peso...)
que cabrita la tía!
si¿?¿? i quina et poses??? estic pensant en comprar-me la roc, però he vist que hi han un parell![]()
i passo de gastar-me la pasta si no em funcionarà.
també he pensat en fer-me massatges linfatics d'aquests... però no he fet mai...![]()
la roc va bé, titi, t'ho asseguro... t'ho diu una que també ve amb les seves lorzes de serie...
Autor: irenusky » dl. maig 11, 2009 4:06 pm
aliaga79 ha escrit:a veure, que busco la foto i te la penjo...