Novias septiembre 2009??

un any fantàstic.

EntradaAutor: helenuski » dj. jul. 16, 2009 5:14 pm

jessy25 ha escrit:hola xicas como tenéis lo del viaje alguna se ba de crucero

Holaaaaaa!! yo me voy de cruceroooooo Aix qué ganas!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Salimos el 14 se septiembre con el Gran Mistral por las islas griegas. Vamos en vuelo hacia Atenas y hacemos: Santorini, Mikonos, Corfú, Creta, Dubrovnik y Venecia. Aquí desembarcamos y nos quedaremos un par de noches en un hotel de 4* justo en la plaza San Marcos y regresamos con Vueling. Total 9 noches. A ver qué tiempo nos hace...espero que bueno porque en septiembre aun hace calorcilla y más en Grecia no?
Tú vas de crucero? con cual?
helenuski
:: núvia experimentada

Entrades: 241
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 4:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

EntradaAutor: *Alba* » dv. jul. 17, 2009 8:33 am

helenuski ha escrit:

Holaaaaaa!! yo me voy de cruceroooooo Aix qué ganas!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Salimos el 14 se septiembre con el Gran Mistral por las islas griegas. Vamos en vuelo hacia Atenas y hacemos: Santorini, Mikonos, Corfú, Creta, Dubrovnik y Venecia. Aquí desembarcamos y nos quedaremos un par de noches en un hotel de 4* justo en la plaza San Marcos y regresamos con Vueling. Total 9 noches. A ver qué tiempo nos hace...espero que bueno porque en septiembre aun hace calorcilla y más en Grecia no?

Oh Que guai!!!! si no hubieramos ido a NY me hubiera gustado ir a las Islas Griegas!!! que guai!!!... el verano que viene no me lo dejo escapar!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: irenusky » dv. jul. 17, 2009 9:27 am

t'entenc perfectament! jo també vaig donar les "més pal" i ara ja les que hem queden son poquetes...

com neu amb el tema de convidats????
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sandrix » dv. jul. 17, 2009 10:29 am

*Alba* ha escrit:
helenuski ha escrit:

Oh Que guai!!!! si no hubieramos ido a NY me hubiera gustado ir a las Islas Griegas!!! que guai!!!... el verano que viene no me lo dejo escapar!!!!!!!!!!!!! :-)ok:

Nena, nosaltres también volem fer ille gregues l'any q ve!!
http://nuvis.org/jordi_sandra2009[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Sandrix

Entrades: 2421
Membre des de: dv. nov. 09, 2007 11:50 am

EntradaAutor: irenusky » dv. jul. 17, 2009 10:33 am

Sandrix ha escrit:
*Alba* ha escrit:
helenuski ha escrit:

Nena, nosaltres también volem fer ille gregues l'any q ve!!

nosaltres també el tenim com a pendent ::love::
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: helenuski » dv. jul. 17, 2009 10:34 am

Quan torni ja t'explicaré com ens ha anat!! :-)ok: i així teniu més info.

A nosaltres ens falta repartir les invis dels amics i algunes que no han arribat per correu i les hem de tornar a enviar. A part, ens han faltat 2 invis i ara per no tornar-les a demanar per internet que ens cobren 40€ per només 2 farem dues còpies a la copisteria amb el mateix tipus de paper i amb làser perquè la tinta penetri bé. Amb aquest tema estem bastant agobiats perquè és una pallissa. És l'unic que ens ha sortit una mica malament (l'organització nostre clar!) :--( jejeje Però bueno, tot arriba i ja gairebé està.
helenuski

Entrades: 241
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 4:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

EntradaAutor: MLM » dv. jul. 17, 2009 2:30 pm

Nosotros de momento solo nos han fallado 5, esto de la crisis!!! :star::

Nosotros tambien querias hacer las Islas Griegass sino pasa nada para el año que viene iremos, eso si Helenusky tu nos cuentas que tal!!!
>.-<:
Imatge
MLM

Entrades: 325
Membre des de: dt. nov. 25, 2008 8:48 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: glory22 » dv. jul. 17, 2009 2:59 pm

Hola wapes jo hem caso el 11 de setembre.... a Mas el Marti Viladrau... quins nervis, a mi tambe hem falten unes quantes invitacions per repartir... pero no us hi trobeu , que tothom esta a la platja o a la piscina o simplement ni hi son...
Imatge
glory22

Entrades: 22
Membre des de: dt. des. 16, 2008 6:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

EntradaAutor: noeelita » dt. jul. 21, 2009 3:15 am

doncs nosaltres encara no les hem començat a donar, sort que donarem poques, unes 20 o aixi, sols som 70 convidats, i un parell que ens faltaran perque no els hi podem donar invitació viuen fora. Les donarem totes la setmana que bé.
Imatge [/url]
noeelita
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dl. nov. 07, 2005 9:33 pm

EntradaAutor: irenusky » dt. jul. 21, 2009 6:08 am

a nosaltres ens queden per donar unes 8 :-)ok: i a veure si m'ho trec ja de sobre!

ara em començat amb les taules :star:: :star:: :star:: :star::
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: *Alba* » dt. jul. 21, 2009 8:15 am

irenusky ha escrit:a nosaltres ens queden per donar unes 8 :-)ok: i a veure si m'ho trec ja de sobre!

A nosaltres ens en queden 10... i sembla que no s'acaba mai!! uffff.... :o-o: Però poc a poc...

On ho feu Noelia?
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: *Alba* » dt. jul. 21, 2009 8:17 am

glory22 ha escrit:Hola wapes jo hem caso el 11 de setembre.... a Mas el Marti Viladrau... quins nervis, a mi tambe hem falten unes quantes invitacions per repartir... pero no us hi trobeu , que tothom esta a la platja o a la piscina o simplement ni hi son...

Hola Gloria... suposo que és el teu nom! jajaja
Jo també em caso el dia 11.. hi ha un post d'aquest dia per aqui! :) Si vols ja saps!.. som unes quantes! jajaja..

On és això de Martí Viladrau, a Viladrau?.... explican's una micona vaaa jajaj :-)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: irenusky » dt. jul. 21, 2009 8:18 am

*Alba* ha escrit:
irenusky ha escrit:a nosaltres ens queden per donar unes 8 :-)ok: i a veure si m'ho trec ja de sobre!

A nosaltres ens en queden 10... i sembla que no s'acaba mai!! uffff.... :o-o: Però poc a poc...

On ho feu Noelia?

son com el Gremlins! per la nit es multipliequen!!!!!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: *Alba* » dt. jul. 21, 2009 9:14 am

irenusky ha escrit:
*Alba* ha escrit:

On ho feu Noelia?

son com el Gremlins! per la nit es multipliequen!!!!!

Jajajaja... esperem que no es mullin per això!! jajajaja... ai ja tinc ganes d'acabar el tema eh!!! jajaja
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: glory22 » dt. jul. 21, 2009 9:20 am

Hola alba doncs Mas el Marti esta a Viladrau es una masis antiga amb unes vistes fantastiques del montseny es un lloc molt xulo si vols veure la weeb per fer-te una idea es www.masmarti.es, despres ens venen a fer catering es un restaurant molt xulo de arbucies les magnolies.
Quins nervis estic com un flam i encara amb falten moltes coses.
Imatge
glory22

EntradaAutor: *Alba* » dt. jul. 21, 2009 9:44 am

glory22 ha escrit:Hola alba doncs Mas el Marti esta a Viladrau es una masis antiga amb unes vistes fantastiques del montseny es un lloc molt xulo si vols veure la weeb per fer-te una idea es www.masmarti.es, despres ens venen a fer catering es un restaurant molt xulo de arbucies les magnolies.
Quins nervis estic com un flam i encara amb falten moltes coses.

No t'atabalis gens que a totes ens falten moltes coses eh!!!!... VA DONA!!!
QUE ANIRÀ TO RODAT! sempre surt rodat!!!!! ::love::

Es veu maco no el restaurant?? les fotos una mica velles però es veu molt acollidor!!!!... :-)ok:
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: glory22 » dt. jul. 21, 2009 9:48 am

Nena que me equivocat de pagina weeb que es la seguent www.elmarti.com amb rao em deies que les fotos eren una mica velles... mira'l wapi
Imatge
glory22

EntradaAutor: *Alba* » dt. jul. 21, 2009 10:04 am

glory22 ha escrit:Nena que me equivocat de pagina weeb que es la seguent www.elmarti.com amb rao em deies que les fotos eren una mica velles... mira'l wapi

Ostres quina diferencia de web! jajaja!!

OSTES QUINA PASSAAAAAAAAAAAAAADAAAA WOOOO això es super boniccccccccc! no?? QUINA PASSADA NO??? ESTIC FLIPANT!!!.. et deu haver costat un ull de la cara llogar aquesta masia no????...
QUINA PASSADA!! m'he enamorat! jajajaja...

m'encanta!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: irenusky » dt. jul. 21, 2009 10:07 am

que maco nena!!!!

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: glory22 » dt. jul. 21, 2009 10:15 am

Hola wapes pues la veritat despres de haver mirat molts restaurants que feien molts casaments al mateix dia i em demanaven 150€ el cobert, vaig trobar aquesta masia fan un preu pack de la masia mes el catering i em surt a uns 130€ el cobert, ells nomes es dediquen a casaments . Mes economic que molts llocs que havia vist, hi han menus mes barats pero he agafat amanida de vieires de primer i de segon filet i a mes a mes pernil al pica pica, i per aquest motiu ma pujat una miketa mes.
Imatge
glory22

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant