CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: MOT » dl. set. 07, 2009 2:05 pm

Hola noies!!!

Tania i Majestic, només hi ha un lloc on no es pot llençar arròs, i és a la casa, a dins de la casa. Si us caseu dins, us llençaran l'arròs quan sortiu al jardí.

I si és fora... em temo molt que no hi haurà altra remei. Jo no vaig preparar cap bosseta, i resulta que algú havia previst tant de pètals com d'arròs... no sé si ho va posar el mateix ca n'alzina (crec que els pètals sí) però d'arròs, sol portar-ne la gent, els convidats.

No patiu per la pluja d'arròs... tampoc es poden tirar petards, i nosaltres vam tenir una bona traca!!! jejeje (no per voluntat pròpia) No es pot controlar als convidats... és lògic!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dl. set. 07, 2009 2:13 pm

Meri&Javi ha escrit:Boooooon dia!!

Com van les futures nuvies??

Majestic... 6 dies! Relaxa't el màxim que puguis!
No sabia tampoc lo del arròs! però a mi la veritat és que no m'importa massa... crec que els petals han de quedar preciosos!

Lo dels busos, amb quant temps creieu que s'ha de demanar? Jo sóc de Piera i aquí al costat a Cape hi ha la companyia Montferri. Si truco ara em prendran per boja??? (+:-)

Arare, m'encanten els nuvis! A mi m'agradaria poder presonalitzar molt les coses, però ja veurem que podrem fer...

Mot, l'altre dia vaig llegir la teva crónica i vaig veure les teves fotos i em va encantar! El vestit és molt macó.

Amb els avis... jo només en tinc una i tinc els dits creuats per a què pugui estar al meu casament. Està tan gran ja...

mferrer molt bé el comiat, no? Per mi es trcat precisament d'això, de passar una estona amb totes les teves amigues i que es barrejin en cara que siguin mooolt diferents per fer-te passar una bona estona a tu.

Jo he pogut esbrinar que no em faran un típic comiat amb boy i tot el rotllo. Sort perquè aquest pal no va mab mi...

Bon dilluns!

Mferrer, gràcies pels "piropos" de la boda... la veritat és que ara que ja ha passat més d'un any, no esperava pas que algú llegís la crònica...jeje, me l'hauré de copiar en algun lloc, que encara es perdrà...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Majestic » dl. set. 07, 2009 2:49 pm

Ahora no Mot.
Ayer me llamó Ariana y me dijo que tiene totalmente prohibido el arróz y los confeti en todo el recinto, porque luego no hay quien lo recoja del cesped.
Me dijo que avisan a los invitados cuando llegan.
Yo ya tenia las bolsitas preparadas y nada.
Seguramente alguno se colará, pero premeditado está prohibido.
Imaginate, tengo como 3kg de arróz para dárselos a alguna gallina!!! :-D
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: esterock » dl. set. 07, 2009 3:33 pm

Holaaaa!!

me paso por aquí pq acabo de concertar visita con lluis para que me enseñe can alzina!!!!!
me quiero casar para el 2010...no sé qué problemas tendré con las fechas que queden...ellos me han dicho que no...que hay todavía fechas disponibles...la cosa es que tengo visita este viernes a las 11.30h antes de una boda que será a las 13.30....está la novia por aquí???? jejjejje

otra cosa...la verdad que yo me he enamorado de este sitio y es el primero que voy a ver...y aquí va la pregunta: qué haces cuando vas alli?? te enseñan la finca?? te dan precios??? me ha preguntado por los invitados pero yo no sé cuantos vendrán....le he dicho que maás o menos entre 80-100...pero no sé...hay algún problema luego por cambiar el número??? la paga y señal va dependiendo de los invitados que sean??? aaahhhh

me podéis ayyudar a hacer una listita de cosas importantes que le tengo que preguntar?????...ya sé que parezco corta...jajjajajj...pero es que no sé de que va este tipo de visitas...si a alguien se le ha escapado de hacer alguna pregunta y quiere que se la haga yo que me lo diga también así os informo...jejjeje
muchas gracias!!!!
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: MOT » dl. set. 07, 2009 4:38 pm

esterock ha escrit:Holaaaa!!

me paso por aquí pq acabo de concertar visita con lluis para que me enseñe can alzina!!!!!
me quiero casar para el 2010...no sé qué problemas tendré con las fechas que queden...ellos me han dicho que no...que hay todavía fechas disponibles...la cosa es que tengo visita este viernes a las 11.30h antes de una boda que será a las 13.30....está la novia por aquí???? jejjejje

otra cosa...la verdad que yo me he enamorado de este sitio y es el primero que voy a ver...y aquí va la pregunta: qué haces cuando vas alli?? te enseñan la finca?? te dan precios??? me ha preguntado por los invitados pero yo no sé cuantos vendrán....le he dicho que maás o menos entre 80-100...pero no sé...hay algún problema luego por cambiar el número??? la paga y señal va dependiendo de los invitados que sean??? aaahhhh

me podéis ayyudar a hacer una listita de cosas importantes que le tengo que preguntar?????...ya sé que parezco corta...jajjajajj...pero es que no sé de que va este tipo de visitas...si a alguien se le ha escapado de hacer alguna pregunta y quiere que se la haga yo que me lo diga también así os informo...jejjeje
muchas gracias!!!!

Hola Esterock,

Doncs normalment t'ensenyen la finca, et pregunten el nombre de convidats per explicar-te com serà la distribució de les taules, perquè en funció del nombre, podeu organitzar-ho d'una manera o una altra. Ara bé, amb menys de 100 convidats, no hi haurà gaire per decidir, serà al saló gran. Us preguntaran per la cerimònia, si la voleu civil al jardí o a dins, o si la voleu per l'església (llavors això ja va a compte vostre). La paga i senyal sempre és la mateixa, que fa un any era de 1000€, sigueu els convidats que sigueu, no varia.
Les preguntes que pots fer... no sé pas, noia, segur que se t'aniran acudint de mica en mica... nosaltres ho tenim molt clar, i llavors també t'ajudarem, si vols. Els preus... et podran orientar, però ja t'avisem que no tenen menús fixes, és a dir, que segons el plat de primer, el de segon, el postre i el prepostre que triïs el preu podrà ser un o un altre. Potser us convidria conèixer les facilitats de pagament, si n'hi ha o no (això no ho sé), crec que normalment en demanen la meitat abans de la boda i l'altra meitat el mateix dia de la boda, però això us ho diran ells.
Només et puc dir que de la nostra boda, tothom va sortir moooolt content. Si vols veure la crònica, està a Cròniques 2008.

Espero haver-te ajudat.

Majestic,... vaja... van canviant a mida que van veient... però bé,... pensa que d'espontanis sempre n'hi ha, així que dóna l'arròs als espontanis i potser l'acabaran fent servir... jejeje
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ARARE » dl. set. 07, 2009 8:31 pm

Esterock si per la web ja t'ha agradat quan ho vegis en directe quedaràs enamoradissima!! Per nosaltres també va ser el primer lloc en veure i tot els altres que varem mirar no es podien comparar!!!

Sobre les preguntes, no et preocupis. Tot anirà sortint. El lluis t'ensenyara la casa, la suite, la sala de les arcades.. i t'anirà explicant. Per mi, les coses més importants de les que em van dir van ser: 1 casament per dia, sense limit d'horari, no pagues canon per portar el teu dj o el teu fotògraf, es pot fumar, et regalen una nit a la suite (jo no em puc quedar pq marxo l'endemà mateix a le 7 del matí de viatge). La paga i senyal és de 1000 euros, com diu la MOT, el 50% de la factura es paga 30 dies abans del casament, la resta el dia del casament. Dins del preu entren les minutes i la decoració floral (sempre pots afegir extres si pagues més). Que més.... Ahh si fas la cerimònia civil allà amb l'alcalde de Rubió, els papers tenen validesa, no cal que vagis dos dies abans a l'ajuntament, en el moment del casament et cases de veritat!!!

Bueno, crec que ja he posat cosetes no??

Esperem les teves impressions vale?
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. set. 07, 2009 9:44 pm

MOT, no he estat jo la dels piropos, penso que és una forera nova!!! però también vaig llegir-me la teva crònica i también penso que anaves molt maca!!!
I tampoc vaig ser jo la que demanava els papers del civil i no sé que més!!!! que jo em caso per l'església!!!

MAJESTIC, AIXÒ JA ESTÀ AQUÍ MATEIX!!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: tanialolo » dl. set. 07, 2009 10:50 pm

Gracias mot >.-<: igualmente si se pueden tirar petalos ya es suficiente ahora voi a empezar a mirar el viaje los autocares y los regalitos >.-<: ya keda menos chicas besitoss
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: joan y susana » dl. set. 07, 2009 10:56 pm

hola chicas!!! me caso en ca n´alzina el 17-09-2010, alguna de vosotras alquilo autobuses? yo tengo pensado alquilar pero no tengo claro que por el camino puedan subir :-)
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. set. 08, 2009 8:03 am

Bon dia!

Avui tinc un dia de gossos a la feina, així que no crec que pugui passar-me gaire estona!
Ràpid:

Mot, sóc jo la dels comentaris de la teva crónica! Però amb tanta gent és molt normal confondre's!

Majestic 4 dies per dissabte!

Bon dimarts!!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: MOT » dt. set. 08, 2009 11:42 am

Sorry per les confusions de noms... aixxx... és que tinc un cap... :P

Ànim, noies que aquesta a setmana només li queden 2 dies més de feina!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: sonieta14 » dt. set. 08, 2009 11:59 am

Hola noies!!
Fa dies que mirem cases rurals a prop de ca N'Alzina, algú ha llogat una? Es que tenim invitats de fora i pot ser que surti més económic que no pas un hotel a prop de Barcelona.
ARARE: son preciosos els ninots, felicitats!! Segur que els rebren amb tota la il·lusió que tu has tingut al fer-los. Jo també penso regalar algu diferent a les embarassades. Sort i que disfruteu el vostre dia!
Gràcies
Imatge
Imatge
sonieta14

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

EntradaAutor: MOT » dt. set. 08, 2009 12:12 pm

Hola Sonieta! Crec que hi ha qui sí que n'ha llogat. Si mires la web de l'ajuntament de Rubió, t'indica quines cases rurals hi ha. Crec que més d'una ha fet servir la Casa Tomàs. Nosaltres, finalment, vam llogar un autocar que els portés a tots fins a casa, enlloc de quedar-se a dormir.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 08, 2009 2:42 pm

nosaltres vam llogar Cal pau jordana amb els amics i genial!!! a més, té piscina, que abans no en tenia!

Arare, els ninos genials! super personlitzats!!! me pido el DOLCE GABBANNA
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dc. set. 09, 2009 7:17 pm

Hola noies,
ostres no m'arribaven els missatges...ja deia jo que era raro que ningú escribís..
Mot m'alegro que el teu avi estigui millor, encara que hagi d'estar a una residència segur que allà poden estar més per ell i el cuidaran millor.
Mare meva quantes cosetes, Majestic no et queda res. Arare són molt monos aquests ninos, tens molta traça noia!!
Vec que això ja s'està omplint de les del 2010, mare meva com passa el temps!!
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: dido » dc. set. 09, 2009 7:58 pm

sonieta14 ha escrit:Hola noies!!
Fa dies que mirem cases rurals a prop de ca N'Alzina, algú ha llogat una? Es que tenim invitats de fora i pot ser que surti més económic que no pas un hotel a prop de Barcelona.
ARARE: son preciosos els ninots, felicitats!! Segur que els rebren amb tota la il·lusió que tu has tingut al fer-los. Jo també penso regalar algu diferent a les embarassades. Sort i que disfruteu el vostre dia!
Gràcies

Sonieta, també hi ha Les Muntades a prop. La majoria dels nostres convidats es van quedar en cases rurals de prop, així que no tindràs problemes per trobar-ne! A Jorba hi ha l'hotel Molí Blanc, es veu que és molt maco.
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dc. set. 09, 2009 8:02 pm

Nenes, estaré una setmaneta fora per feina, així que:

Majestic, disfruta de tu día al máximo, pasadlo bien, sin agobios ni nervios, todo saldrá redondo!!

A tu vuelta ya nos contarás los detalles y el viaje.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: Majestic » dc. set. 09, 2009 10:03 pm

Dido, muchas gracias!!!!
Espero que si, que todo vaya bien y , sobre todo, que no llueva!!! a ver si hay suerte :-D
Un beso!!
Majestic

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Drix » dj. set. 10, 2009 8:16 am

Bon dia CAN ALZINERES... tinc una pregunta per les que feu la cerimònia civil a can alzina... amb el que paguem per fer allí la cerimònia també s'inclou la música, o la hem de portar nosaltres?

PETONS
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: dido » dj. set. 10, 2009 8:46 am

Majestic ha escrit:Dido, muchas gracias!!!!
Espero que si, que todo vaya bien y , sobre todo, que no llueva!!! a ver si hay suerte :-D
Un beso!!

Todo irá estupendamente, ya lo verás! Incluso si se pusiera a llover (que no va a ser), ese día ni siquiera te importaría, te lo digo por experiencia, que le llegué a encontrar su encanto a entrar al aperitivo debajo de un paraguas de tamaño extra maxi, jejeje
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants