Autor: MOT » dl. set. 07, 2009 2:05 pm
Autor: MOT » dl. set. 07, 2009 2:13 pm
Meri&Javi ha escrit:Boooooon dia!!
Com van les futures nuvies??
Majestic... 6 dies! Relaxa't el màxim que puguis!
No sabia tampoc lo del arròs! però a mi la veritat és que no m'importa massa... crec que els petals han de quedar preciosos!
Lo dels busos, amb quant temps creieu que s'ha de demanar? Jo sóc de Piera i aquí al costat a Cape hi ha la companyia Montferri. Si truco ara em prendran per boja???![]()
Arare, m'encanten els nuvis! A mi m'agradaria poder presonalitzar molt les coses, però ja veurem que podrem fer...
Mot, l'altre dia vaig llegir la teva crónica i vaig veure les teves fotos i em va encantar! El vestit és molt macó.
Amb els avis... jo només en tinc una i tinc els dits creuats per a què pugui estar al meu casament. Està tan gran ja...
mferrer molt bé el comiat, no? Per mi es trcat precisament d'això, de passar una estona amb totes les teves amigues i que es barrejin en cara que siguin mooolt diferents per fer-te passar una bona estona a tu.
Jo he pogut esbrinar que no em faran un típic comiat amb boy i tot el rotllo. Sort perquè aquest pal no va mab mi...
Bon dilluns!
Autor: Majestic » dl. set. 07, 2009 2:49 pm
Autor: esterock » dl. set. 07, 2009 3:33 pm
Autor: MOT » dl. set. 07, 2009 4:38 pm
esterock ha escrit:Holaaaa!!
me paso por aquí pq acabo de concertar visita con lluis para que me enseñe can alzina!!!!!
me quiero casar para el 2010...no sé qué problemas tendré con las fechas que queden...ellos me han dicho que no...que hay todavía fechas disponibles...la cosa es que tengo visita este viernes a las 11.30h antes de una boda que será a las 13.30....está la novia por aquí???? jejjejje
otra cosa...la verdad que yo me he enamorado de este sitio y es el primero que voy a ver...y aquí va la pregunta: qué haces cuando vas alli?? te enseñan la finca?? te dan precios??? me ha preguntado por los invitados pero yo no sé cuantos vendrán....le he dicho que maás o menos entre 80-100...pero no sé...hay algún problema luego por cambiar el número??? la paga y señal va dependiendo de los invitados que sean??? aaahhhh
me podéis ayyudar a hacer una listita de cosas importantes que le tengo que preguntar?????...ya sé que parezco corta...jajjajajj...pero es que no sé de que va este tipo de visitas...si a alguien se le ha escapado de hacer alguna pregunta y quiere que se la haga yo que me lo diga también así os informo...jejjeje
muchas gracias!!!!
Autor: ARARE » dl. set. 07, 2009 8:31 pm
Autor: mferrer » dl. set. 07, 2009 9:44 pm
Autor: tanialolo » dl. set. 07, 2009 10:50 pm
Autor: joan y susana » dl. set. 07, 2009 10:56 pm
Autor: Meri&Javi » dt. set. 08, 2009 8:03 am
Autor: MOT » dt. set. 08, 2009 11:42 am
Autor: sonieta14 » dt. set. 08, 2009 11:59 am
Autor: MOT » dt. set. 08, 2009 12:12 pm
Autor: LABANDA » dt. set. 08, 2009 2:42 pm
Autor: ANEROLA » dc. set. 09, 2009 7:17 pm
Autor: dido » dc. set. 09, 2009 7:58 pm
sonieta14 ha escrit:Hola noies!!
Fa dies que mirem cases rurals a prop de ca N'Alzina, algú ha llogat una? Es que tenim invitats de fora i pot ser que surti més económic que no pas un hotel a prop de Barcelona.
ARARE: son preciosos els ninots, felicitats!! Segur que els rebren amb tota la il·lusió que tu has tingut al fer-los. Jo també penso regalar algu diferent a les embarassades. Sort i que disfruteu el vostre dia!
Gràcies
Autor: dido » dc. set. 09, 2009 8:02 pm
Autor: Majestic » dc. set. 09, 2009 10:03 pm
Autor: Drix » dj. set. 10, 2009 8:16 am
Autor: dido » dj. set. 10, 2009 8:46 am
Majestic ha escrit:Dido, muchas gracias!!!!
Espero que si, que todo vaya bien y , sobre todo, que no llueva!!! a ver si hay suerte :-D
Un beso!!