Novias septiembre 2009??

un any fantàstic.

EntradaAutor: nimi » dt. juny 23, 2009 10:52 am

Tens raó Irenusky, va segons els nervis i lo perfeccionista que sigui una persona. A mi no m'agrada improvisar en les coses importants..ho he de tindre tot planificat i controlat. Però vaig anar a una boda la setmana pasada en la que els dos eren super pasotes i rés perfeccionistes, tot els hi anava bé i només van mirar un restaurant, ella només va mirar una botiga de vestits, ell lo mateix, el viatge tmp ho van mirar pràcticament...tot els hi anava bé i no es van estresar en rés, així que super feliços. I ens ho vam passar molt bé!

Però jo es que penso en tots els detalls i es un estrés! ajjaja

irenusky ha escrit:
*Alba* ha escrit:QUE NO CUNDA EL PANICO NO?????!!!

LA VERDAD ES QUE YO LO LLEVO TODO BASTANTE MAL.. I NO HAY QUE PONERSE NERVIOSO!!!!! LO MAS IMPORTANTE YA LO TENEIS VERDAD???
Asi que lo otro poco a poco!!! NOS ESTRESAMOS POERQUE QUEREMOS!!!

CHICAS!!! CALMA QUE TENEMOS TIEMPO!!!!!!! :--=-)

a veure jo crec que cada una és com és i ha gent que va més amb la calma i gent que li agrada tenir-ho més controlat.

jo no crec que la gent s'estressi pq vulgui... si no pq per ser més o menys nerviosa dons s'estressa.

en fin! cada una som un món! jo a 2 mesos y pico em falten un munt d'invis per repartir però bueno neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) amb filosofia i humor! :-)ok:
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: *Alba* » dt. juny 23, 2009 10:55 am

irenusky ha escrit:
*Alba* ha escrit:QUE NO CUNDA EL PANICO NO?????!!!

LA VERDAD ES QUE YO LO LLEVO TODO BASTANTE MAL.. I NO HAY QUE PONERSE NERVIOSO!!!!! LO MAS IMPORTANTE YA LO TENEIS VERDAD???
Asi que lo otro poco a poco!!! NOS ESTRESAMOS POERQUE QUEREMOS!!!

CHICAS!!! CALMA QUE TENEMOS TIEMPO!!!!!!! :--=-)

a veure jo crec que cada una és com és i ha gent que va més amb la calma i gent que li agrada tenir-ho més controlat.

jo no crec que la gent s'estressi pq vulgui... si no pq per ser més o menys nerviosa dons s'estressa.

en fin! cada una som un món! jo a 2 mesos y pico em falten un munt d'invis per repartir però bueno neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) amb filosofia i humor! :-)ok:

Noietes era un dir... jo sóc nerviosisima eh! però si ens agafem les coses amb calma la cosa va diferent!!...
Però ja se que un no es posa nerviós perque VOL! aixxxx... jajajaj

Si et dic les que em falten a mi per repartir!!!! JAJAJAJA només n'hem donat 15 o 20! COM A MOLT!! jajaaj

Bueno, Meritxell doncs... és que estic liada amb entitats i merdetes i clar em xupen molt temps!!!!.. no se dir que no a ningú! i no tinc temps per a mi després ! per això em passa el que em passa!! ET FARÉ CAS!... UNA BONA LLISTA AMB COSES PER FER!!!!!!!!!1
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: irenusky » dt. juny 23, 2009 10:57 am

albeta jo cada vegada que faig una llista acabo així :star:: :star:: :star:: :star::

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: *Alba* » dt. juny 23, 2009 11:08 am

irenusky ha escrit:albeta jo cada vegada que faig una llista acabo així :star:: :star:: :star:: :star::

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

MORMAL!! ESTEM TOTES PER TANCAR a aquestes alçades!! jajajaja :P :star:: :star:: :star::
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: Kaoru » dt. juny 23, 2009 1:36 pm

no tanquem a ningú encara!!!!

a mi la llista em va de conya i la vaig seguint i senyalant el que ja tinc...a la FLOR la vaig ajudar l'altre dia a fer-se la seva i així està organitzada...
Kaoru
:: supernúvia

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: *Alba* » dt. juny 23, 2009 3:22 pm

Kaoru ha escrit:no tanquem a ningú encara!!!!

a mi la llista em va de conya i la vaig seguint i senyalant el que ja tinc...a la FLOR la vaig ajudar l'altre dia a fer-se la seva i així està organitzada...

No hi ha com ser ordenada!! JO NO EN SÓC GENS NI MICA!! jajaaj....
Di no m'en surto ja m'ajudràs eh!!! :-( jeje
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: helenuski » dc. juny 24, 2009 10:52 am

Jo estic d'acord en que no ens posem nervioses perquè volguem. En el meu cas, durant el dia estic perfecta però quan arriba la nit no se què em passa que m'agafen uns nervis...jeje És inconscient! Nosaltres no ho tenim del tot malament però ens queden algunes coses que no m'agradaria deixar per molt més endavant. A veure si la setmana que ve que la meva parella te festa i ens posem per les tardes a solucionar temes (música...)
helenuski
:: núvia experimentada

Entrades: 241
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 4:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

EntradaAutor: helenuski » dc. juny 24, 2009 10:58 am

Sabeu què em va passar ahir??? estic una mica nerviosa i preocupada perquè resulta que vaig quedar amb unes amigues i portava a la ma unes invitacions que hem d'enviar a Madrid i a Badajoz. Vaig preparar 2 invis i resulta que quan just les havia llençat per la finestra de la bústia, va dir una amiga: no li has posat el segell?? les he vist molt blanquetes... Així que em tocarà anar demà a les 5 de la tarda que és quan arriba el carter a buidar la bústia per demanar-li que em deixi buscar les 2 invis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajaja El que no em passi a mi... Una anècdota més!!! jajajaja
helenuski

EntradaAutor: nimi » dc. juny 24, 2009 1:57 pm

jajja, quin cas helenuski!! espero que no tinguis problemes per trobar al carter i que et doni les invitacions...jejeje. Jo ahir precisament vaig anar a correus i vaig enviar les invis de fora...Però la veritat esk menys als amics, pràcticament a tota la familia s'han encarregat de donar les invitacions els pares...

Demà tinc hora amb Bloomie para veure com decorem el restaurant! Que iluu!! Tema ram...només us dic que he cambiat de opinió 3 cops...i les tres opcions han sigut completament diferents...aish, jo si que estic fet un cas! que indecisa!

helenuski ha escrit:Sabeu què em va passar ahir??? estic una mica nerviosa i preocupada perquè resulta que vaig quedar amb unes amigues i portava a la ma unes invitacions que hem d'enviar a Madrid i a Badajoz. Vaig preparar 2 invis i resulta que quan just les havia llençat per la finestra de la bústia, va dir una amiga: no li has posat el segell?? les he vist molt blanquetes... Així que em tocarà anar demà a les 5 de la tarda que és quan arriba el carter a buidar la bústia per demanar-li que em deixi buscar les 2 invis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jajajaja El que no em passi a mi... Una anècdota més!!! jajajaja

Imatge
nimi

EntradaAutor: irenusky » dc. juny 24, 2009 2:01 pm

:star:: :star:: :star:: :star:: jo també he d'enviar un parell fora... jo dic d'enviar-les per correu però ma mare m'ha dit que millor certificat... ja li he dit que ho faci ella que jo no puc, així que em fio jejejeje
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dc. juny 24, 2009 2:03 pm

jajajja, no crec que faci falta certificat...Jo les he enviat de manera normal. El que passa es que havia d'anar a correus i vaig aprofitar per enviar-les. Porto com un mes dient que he de comprar segells però res...jajaj. Una cosa menys! I aquest divendres donaré unes quantes més a les amigues. Fa ilu repartir les invis, veritat?

Imatge
nimi

EntradaAutor: irenusky » dc. juny 24, 2009 2:07 pm

si jo ja li dic a ma mare per correu normal i ella no que després estaràs ha arrivat? o no? i ja passo de sentir-la i per això li he dit que s'encarregui ella neujor:-) neujor:-) neujor:-)

a mi se m'està fent una mica pessadet la veritat però bueno... cada vegada que veig totes les que hem queden per repartir em fot un mal de panxa jejejeje
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dc. juny 24, 2009 2:17 pm

Nosaltres sempre ens trobem que les invitacions familiars ens arriben pels pares...així que hem repartit als més propers i amics i la resta, els pares han donat als tiets les invitacions i ells ja s'encarreguen de donar-la als seus fills...potser no es tan personal però realment es hiper complicat coincidir o fer coincidir a tots per donar-li la invitació...

Nosaltres demà confirmarem l'autocar...això si que es un quebradero de cabeza...molta gent diu que si l'agafarà però pensem que més d'un no ho farà...però bueno, hem agafat el més gran i ja està.

Imatge
nimi

EntradaAutor: irenusky » dc. juny 24, 2009 2:56 pm

nosaltres també ens ho vem plantejar ho de autocar però ho vem veure una mica complicat i al final hem decidit que no, però bueno per això encara tenim temps, així que si ens ho repensem....
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Kaoru » dc. juny 24, 2009 6:05 pm

Albaaaaaaaaaaa si necessites ajut amb la llista m'ho dius!!!

Nenes ànims que aixo s'apropa!!!!
Kaoru

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: helenuski » dc. juny 24, 2009 6:25 pm

Nosaltra no posarem autocar tampoc perquè hi ha gent de tot arreu i es un follón. De totes maneres nosaltres ens casem a les 13.00 hores i no crec que faci falta. El tema serà els cotxes...Vosaltres com ho fareu? jo encara no se com aniré a l'esglesia perque se suposa que un amic de la meva parella ens deixarà un mega carro però encara no se res... :-/ :-/ :-/
helenuski

EntradaAutor: Euriari » dl. juny 29, 2009 10:21 pm

Hola,

No entro gaire al post de les setembreres, però avui m'he dit, entra a fer una ullada!

Ja ens queda poquet eh nenes!!!! Jo demà vaig al restaurant a començar a organitzar, el que passa que no se encara el que jeje
Imatge
Imatge
Euriari
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1562
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: irenusky » dt. juny 30, 2009 7:31 am

nenas com va??? tenim molt abandonadet el post!!!!!

vinga va que aviat l'haurem d'engalonar que això ja s'ens apropa! :-))
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: helenuski » dt. juny 30, 2009 8:19 am

Tinc un dubte amb el tema del ram perquè no se si s'ha d'encarregar pel mes de juliol o què perquè a l'agost les botigues tanquen... Vosaltres ja el teniu mirat?
helenuski

EntradaAutor: irenusky » dt. juny 30, 2009 8:23 am

helenuski ha escrit:Tinc un dubte amb el tema del ram perquè no se si s'ha d'encarregar pel mes de juliol o què perquè a l'agost les botigues tanquen... Vosaltres ja el teniu mirat?

hola wapa! ja tens clar el ram que vols i a la floristeria que ho vols fer??? pq si ja ho tens si ho pots deixar enllestit ja dons millor que millor no?

jo he d'anar a portar-li la foto del ram que més o menys vui, i les fotos dels rams de les mames del día del seu casament, i acabar de lligar cosetes, tot això ho deixaré abans d'agost! :-)ok:
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants