CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: ARARE » dl. ago. 31, 2009 7:46 pm

Mferrer que guay lo del segon viatge!! Una rehoney moon!!! Quina passada!!

No us passa que esteu estressades noies? Jo ho estic molt, pq tinc moltes coses a fer i només tres setmanes per fer-les!! A la Majestic encara menys!!!

Sabina quina sort nena, 100 eurillos van bé eh?? I respecte la fincaprats.. sense paraules, ha de ser genial!!!

Aix.. sort que ja ha passat el dilluns! dimecres vaig a Ca n'alzina, a la floristeria i a parlar amb l'alcalde de rubió! Ja s'acosta nenes!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. set. 01, 2009 8:49 am

Noies!! jo también estic com atabalada!! tinc com un cuquet o nuset a l'estómac, com de nerviosillos!!!
Però ens ho hem de prendre amb calma!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: VBCDAB » dt. set. 01, 2009 9:42 am

Hola a todas,
Me caso el año que viene y he ido a visitar ca n'alzina ya que despues de leer vestros comentarios me animé, la verdad es que el sitio es muy bonito y me gustaria saber de vuestra opinión que tal el servicio, el trato y la comida...
Las que habeis hecho la prueba de menú, que tal los platos? ponen bastante cantidad de comida?
también quiero opiniones sobre celebrar la ceremonia en la iglesia de Rubio, la vimos y nos pareció encantadora aunque no pudimos entrar pq no la tenian abierta...

Agradezco de antemano todas vuestras opiniones que son de gran yuda para tomar esta decision tan importante!

Un saludo!
VBCDAB

Entrades: 6
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 12:09 pm

EntradaAutor: dido » dt. set. 01, 2009 11:33 am

mferrer ha escrit:Noies!! jo también estic com atabalada!! tinc com un cuquet o nuset a l'estómac, com de nerviosillos!!!
Però ens ho hem de prendre amb calma!!!

Noies, fora atabalament! Aprofiteu d'aquests nervis, que en el fons són genials, perquè són nervis d'il·lusió!
Tot sortirà d'allò més bé i les coses s'aniran completant de mica en mica. Ànims!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. set. 01, 2009 12:16 pm

Hola noies!

Avui és dilluns per mi... ahir vaig tenir festa! Com costen els dilluns.... :--(

M'agradaria començar a moure'm per el tema paper però no sé per on començar...

Quins papers necessito i on els he d'anar a buscar si ens casem per el civil a Can Alzina?

Mferrer quina sort fer dos viatges! Però el millor és que et facin aquest tipus de sorpresa, que hagin estat els 4 pensant en fer-vos aquest regal.

S&X quin hotel!!! Jo mai he estat en un lloc així... pendent queda! I m'apunto el nom!!! :)

VBCDAB jo no et puc ajudar gaire perquè em caso l'any vinent, però et puc dir que jo només vaig anar a veure un lloc ( Can alzina ) i als 2 dies ja pagava la paga i senyal. Em pots dir suicida, si... però crec què és la millor elecció que he fet mai. I estic ben tranquil·la en tots els aspectes.

I res, segueixo en búsqueda i captura de que posar a la cara B del usb... però ara amb tanta feina com tinc no puc ni parar per pensar aquestes coses!

Bueno, que passeu un bon dimarts/dilluns!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: MOT » dv. set. 04, 2009 3:51 pm

Hola guapes!!!!

Ja torno a estar per aquí!!!!

Gràcies a totes per preguntar pel meu avi... s'ha millorat i ara ens hem vist obligats a posar-lo en una residència, pq mon àvia no se'n pot fer el càrrec, ell no es val per si mateix, ni tan sols obre els ulls...

L'última setmana que teníem vacances i que mon avi ja estava estable, vam decidir marxar cap a Menorca... i va estar genial!!! És una illa moooolt recomanable amb unes platges idíl.liques!!!

Bé, Majestic, et queda res!!!! a veure si els nervis dels últims dies t'ajuden a acabar d'enllestir-ho tot.

Mferrer, quina enveja... un viatge prebodorril i un altre post bodorril... com s'enrotllen els teus pares i els teus sogres!!! m'he emocionat i tot només de llegir-ho!!!! No us queixareu, eh?!... jejeje

VBCDAB, només que llegeixis la crònica de la Labanda, et quedaras sense dubtes!!! jeje, Va anar tot perfecte!!!!

S&X, em temo que el sorteig va ser al meu poble, i... quan ho has dit he pensat que no he revisat la llista de premiats, a veure si ens haurà tocat alguna cosa i no ho sabrem...

Mferrer, has de trucar al Registre Civil i demanar hora, i ells mateixos et diran què has de dur. Normalment són les fotocòpies del DNI del Testimoni i vostres, i crec que res més. El testimoni hi ha d'anar el dia que us citin pq potser li faran alguna pregunta (per assegurar-se que no és una boda de conveniència).

Bé, vaig a veure fotos que no les he vist, les que heu penjat aquest mes...

Fins ara!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » dv. set. 04, 2009 8:32 pm

MOT me n'alegro que el teu avi estigui millor. Això de la residència és una pena però segur que ell està més ben cuidat i l'avia està més tranquila, segur que a ella li costa estar sense ell pq han viscut tota la vida un al costat de l'altre però estic segura que és el millor per tots dos.

La Labanda ja ha fet crònica? Ara investigaré!

Jo estic molt bé, tinc una mica d'estress però tot es va tancant perfecte: DJ, Restaurant, Floristeria, Alcalde, Puros, Bus, Pelu, Fotos.. està tot ben lligat!!!

Que tingueu un molt bon cap de setmana!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dv. set. 04, 2009 10:08 pm

no em pressioneu amb la cronicaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!jejejejeje

la faré la faré... amb calma!!

despres llegeixo que marxo
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dg. set. 06, 2009 9:46 am

Nenes!! Ahir em vaig passar tot el dia fent manualitats!! Em feia gràcia fer uns nuvis personalitzats per cada parella que ve al casament que no està casada i ahir vaig fer un intensiu!! Eren 22!! O sigui, 44 ninotes... quin estrés! Per sort els vaig acabar i ja només em quedara fer els rams de xupa-xups i preparar la presentació de les pashmines (que ja les tinc a casa).

A veure que us sembla la meva obra d'art?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: MOT » dg. set. 06, 2009 11:56 am

Gràcies Arare, és com dius això dels avis... fa una mica de pena, però s'ha de fer pel seu bé. A la llarga tots estarem millor així.

Nena, quina currada!!! quina matada!!! 44 ninotets!!! pero bueno!!! suposo que no faràs entrega, sinó que els hi deixaràs a la taula, o faràs una entrega conjunta... perquè... ufff, quantes parelles!!!! i quin detall! segur que cap d'ells s'ho espera!!!! Quina traça, nena!

I pel que fa a la crònica, Labanda... no, no t'estressem, no, prent-ho amb calma, però fes-la eh?! Em referia a la precrònica quan deia que anava a veure-la... però bé, que no estaria de més, conèixer de primera mà les emocions i sentiments de la núvia... jejeje :P
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » dg. set. 06, 2009 2:25 pm

No farem entregues!!!... estariem un ou!!! Els deixarem a les taules, amb els detallets i els puros. També vull preparar algo per les embarassades, que son 3, suposo que una caixeta amb cosetes tipus pipa, pitet..
Imatge
ARARE

EntradaAutor: mferrer » dg. set. 06, 2009 7:08 pm

Hola noies!!

Mot, quan els avis són grans ja se sap!!!

Arare, quina currada!!! quantes parelles!!!
Nosaltres ara estem començant a escriure els testets on anirà la rosa de pitiminí. els testos són molt cucos, de 7 cm i nosaltres hi escrivim com una senefa a la part baixa (on s'acaba el test) on hi posa: maira jordi maira jordi maira jordi i la data, donant la volta al testet. Els de flor d'alba hi posaran una targeteta amb un cordillet i les rosetes.

también hem començat a fer una propsta de taules, doncs ja tenim el convidats confirmats i els que no!!! de fet, algunes "baixes" en han sapigut molt greu! alguns cops amb aquestes coses et sorprens!!!

Ahir vaig tenir COMIAT!!! va ser especial, pq es van ajuntar amigues meves de diferents àmbits, estils (colla del poble, colla de la feina, colla de la colla dels pares, facultat, la meva cunyada...) És guay veure que les companyes es posen d'acord i s'ho passen bé juntes i,... Aix!!! que vaig estar molt emocionada tota l'estona, sobretot per estar totes juntes durant un dia!!!

Va ser força relax: primer platja a bcn, després em van posar una còfia d'infermera i tot de flors,... més que res per fer la gràcia, dinar a la platja fideuà i arrós. Em van fer un joc on havia d'endevinar qui era la persona que em feia el regal, mitjançant un escrit que hi havi en cada paquetet, i clar, amb alguns escrits em vaig emocionar!!!!
A la tarda, sense saber on em duien, vam anar a l'espà de l'hotel senator i a més em van reglar un tractament de peeling, massatge corporal, bany amb crema de no sé què!!!! i vam estar totes juntes per les diferents piscines de l'spa.

Després ja n'hi va haver un parell que van marxar, embarassades de 6 mesos, i la resta vam anar a sopar i em van fer una gincama. Després vam anar a cantar a un caraoke i a ballar!!!

Ho vam passar molt bé, i sobretot, em va agrdar que s'ajuntessin totes!!!

Labanda, no tenim pressa, tu, tota la calma.
mferrer

EntradaAutor: Majestic » dg. set. 06, 2009 7:48 pm

Chicassssssss!!!

Siento mucho el abandono..., pero no tengo tiempo de naaaaaaaa!!!

Por fin ya tengo vacaciones, a ver si así voy más descansada.

Qué mal!!! me acaba de llamar Ariana para decirme que NO se puede lanzar arróz en la boda!!!!!
A mi no me lo habían dicho, y yo toda la mañana haciendo mis bolsitas de organza preciosas...., ainssssss.
A ver si encuentro a alguien que tenga gallinas para darle todo el arróz que tendré que tirar. ;-PPP

Arare, vaya currada los muñequitos, yo no tengo ni maña ni paciencia. Te han quedado monísimos.

Maira (por cierto, mi mejor amiga se llama como tú pero con "y", Mayra), qué chula la despedida, la verdad es que hace mucha ilusión, te sientes protagonista y querida.

Tengo la semana a topeeeee.
Lunes:, dentista, DJ, Flor Alba...
MArtes: Peluqueria, autobuses y subir a Cal Ble
Miércoles: limpieza de cutis y cuidados corporales varios.
Jueves: prueba de peinado y maquillaje ...., siii, a 2 dias de la boda y aún no me lo he hecho. Recoger vestido
Viernes: intentar descansar
Sábado......Ayyyyyyyy!!! jajjajaja

Bueno guapas..., voy a preparar la cena que tengo un hambreeeeee. Yo soy la excepción que confirma la regla de que las novias adelgazan la última semana, tengo un hambreeeeeee canina!!!!

Muakssss
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: tanialolo » dg. set. 06, 2009 10:57 pm

Majestic ha escrit:Chicassssssss!!!

Siento mucho el abandono..., pero no tengo tiempo de naaaaaaaa!!!

Por fin ya tengo vacaciones, a ver si así voy más descansada.

Qué mal!!! me acaba de llamar Ariana para decirme que NO se puede lanzar arróz en la boda!!!!!
A mi no me lo habían dicho, y yo toda la mañana haciendo mis bolsitas de organza preciosas...., ainssssss.
A ver si encuentro a alguien que tenga gallinas para darle todo el arróz que tendré que tirar. ;-PPP

Arare, vaya currada los muñequitos, yo no tengo ni maña ni paciencia. Te han quedado monísimos.

Maira (por cierto, mi mejor amiga se llama como tú pero con "y", Mayra), qué chula la despedida, la verdad es que hace mucha ilusión, te sientes protagonista y querida.

Tengo la semana a topeeeee.
Lunes:, dentista, DJ, Flor Alba...
MArtes: Peluqueria, autobuses y subir a Cal Ble
Miércoles: limpieza de cutis y cuidados corporales varios.
Jueves: prueba de peinado y maquillaje ...., siii, a 2 dias de la boda y aún no me lo he hecho. Recoger vestido
Viernes: intentar descansar
Sábado......Ayyyyyyyy!!! jajjajaja

Bueno guapas..., voy a preparar la cena que tengo un hambreeeeee. Yo soy la excepción que confirma la regla de que las novias adelgazan la última semana, tengo un hambreeeeeee canina!!!!

Muakssss

Hola Ariana soi tania del 2010 e leido lo k as puesto de k no se puede tirar arroz y puf entonces k? me ha exo siemprer muxa ilusion lo del arroz :--( entonces k tienes preparado k la gente lance?? otra pregunta s lo de lo autocares sabes cuales son lo k suben asta la masia yo tengo k poner para toda la gente de la boda y me gustaria saber precios o compañias k as buscado tu?? gracias y enhorabuena por la boda!!!
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. set. 07, 2009 8:15 am

Hola Tania!!
Yo No soy Ariana!!!!! jajjaja Ariana es la comerial de Can Alzina que se encarga de la organización.
No se puede lanzar ni arróz ni confeti, sólo pétalos de flores.
Autocares, sólo suben hasta arriba los de 35 plazas máximo.
Yo he tenido que poner 3, 2 de 25 y uno de 30.
Y los precios rondan los 400-500€ en casi todas las compañías. Yo he contratado con Ravigo.
Un besazooo!!!
Majestic

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Drix » dl. set. 07, 2009 8:35 am

LABANDA ha escrit:no em pressioneu amb la cronicaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!jejejejeje

la faré la faré... amb calma!!

despres llegeixo que marxo

Labanda, el teu vestit d'on és? és preciós !!!
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: dido » dl. set. 07, 2009 9:01 am

Hola maques, bon inici de setmana a totes!

MOT, estic segura que és la bona decisió pel teu avi. Jo també vaig viure una situació semblant, és dur però no hi ha altra solució. Ànims!

Arare, quines manetes, noia, i quin curro! Segur que a les parelles els farà molta il·lusió tenir uns nuvis personalitzats fets per tu!

Mferrer, molt xulo el comiat, la veritat és que és genial quan saps que hi ha tanta gent reunida per tu i que han passat tant de temps per preparar-te un dia especialment per tu. :-)ok:

Majestic, esto ya está aquí!! :-):-):-):
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. set. 07, 2009 9:11 am

Bon dilluns!!!

Tinc ganes que arribi el dia 10pq comencen les meves 2nes vacances!!! vaja, més que vacances, comença el nostre compte enrere estressant!!

S&X hem reservat la finca prats pels papis!!! el dia del casament els donarem la sorpresa!!!
Ens va encantar el lloc, i hem pensat que segur que a ells els farà i·lusió.
mferrer

EntradaAutor: tanialolo » dl. set. 07, 2009 10:30 am

Majestic ha escrit:Hola Tania!!
Yo No soy Ariana!!!!! jajjaja Ariana es la comerial de Can Alzina que se encarga de la organización.
No se puede lanzar ni arróz ni confeti, sólo pétalos de flores.
Autocares, sólo suben hasta arriba los de 35 plazas máximo.
Yo he tenido que poner 3, 2 de 25 y uno de 30.
Y los precios rondan los 400-500€ en casi todas las compañías. Yo he contratado con Ravigo.
Un besazooo!!!

Ostras k cabeza jajaja :star:: estoi ya de los nervios y eso k me kedan 8 meses muxas gracias por contestarme ahora k se
las cantidades de personas mirarems diferentes presupuestos por k keremos k toda la gente vaya en autocar es k esta muy lejos jeje y lo de el arroz un rollo tiraran petalos pero me hacia ilu el arroz asi k :-/
un besazo enormeeeeeee
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. set. 07, 2009 12:14 pm

Boooooon dia!!

Com van les futures nuvies??

Majestic... 6 dies! Relaxa't el màxim que puguis!
No sabia tampoc lo del arròs! però a mi la veritat és que no m'importa massa... crec que els petals han de quedar preciosos!

Lo dels busos, amb quant temps creieu que s'ha de demanar? Jo sóc de Piera i aquí al costat a Cape hi ha la companyia Montferri. Si truco ara em prendran per boja??? (+:-)

Arare, m'encanten els nuvis! A mi m'agradaria poder presonalitzar molt les coses, però ja veurem que podrem fer...

Mot, l'altre dia vaig llegir la teva crónica i vaig veure les teves fotos i em va encantar! El vestit és molt macó.

Amb els avis... jo només en tinc una i tinc els dits creuats per a què pugui estar al meu casament. Està tan gran ja...

mferrer molt bé el comiat, no? Per mi es trcat precisament d'això, de passar una estona amb totes les teves amigues i que es barrejin en cara que siguin mooolt diferents per fer-te passar una bona estona a tu.

Jo he pogut esbrinar que no em faran un típic comiat amb boy i tot el rotllo. Sort perquè aquest pal no va mab mi...

Bon dilluns!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants