Novias septiembre 2009??

un any fantàstic.

EntradaAutor: Kaoru » dt. maig 26, 2009 1:38 pm

jo ho pregunto directament però hi ha qui et diu que ja t'ho dirà....
Kaoru
:: supernúvia

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: helenuski » dt. maig 26, 2009 1:59 pm

Si, es veritat. El temps passa rapidíssim!!! Ahir em va comprar la meva mare les mitjes i al final les vam agafar de color natural i no blanques perquè les meves sabates son descobertes i no quedarien gens bé oi?? A més porten a la planta unes rodonetes que es veu que s'adhereixen a la sabata i sense costures visibles. Vosaltres què heu fet?
helenuski
:: núvia experimentada

Entrades: 241
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 4:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

EntradaAutor: irenusky » dt. maig 26, 2009 2:22 pm

a mi em queden un munt d'invis per repartir, de moment a la gent que li he donat era gent que segur que venen així que de mto. pocs ensurts...

bueno un amic que no pot venir pero que vindrà a l'esglèsia a veurem, després al casament de sa cosina i després a la disco amb nosaltres ::love::
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Kaoru » dt. maig 26, 2009 2:56 pm

ja has parlat amb ell nina?

s'homuntarà bé al final el tio!!!!
Kaoru

EntradaAutor: irenusky » dt. maig 26, 2009 3:11 pm

Kaoru ha escrit:ja has parlat amb ell nina?

s'homuntarà bé al final el tio!!!!

siii vem parlar m'ho va dir i la veritat és que van fer de dir-m'ho abans així estava més calmada :o-o: :o-o: :o-o: i bueno com ell ja em va fer el planing i tot dons m'el vaig menjar a petons!!!

em va dir que es compraria traje PER LA MEVA BODA! ::love:: ::love:: que es veu que la seva cosina només fan un pica pica però clar que li fot pq es la seva cosina i ha d'anar...
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: jessy25 » dt. maig 26, 2009 4:03 pm

hola a todas como lo lleváis los preparativos nos queda poquito
como ban los nervios.estáis nerviosas :-):-):-): :-()-)
Imatge
jessy25
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 64
Membre des de: ds. abr. 25, 2009 9:56 pm

EntradaAutor: glory22 » dt. maig 26, 2009 4:07 pm

Hola wapes jo hem caso el 11 de setembre uffff hem falten una pila de coses. Una pregunta a veure si hem podeu ajudar on hem puc comprar les sabates????
No tin ni sabates, ni roba interior, ni anells, ni Dj .... esticcc dels nervis i tot just m'acaben de donar les invitacions!!!!! Ara a repartir..... Em falta temps !!!!!!
Imatge
glory22

Entrades: 22
Membre des de: dt. des. 16, 2008 6:19 pm
Ubicació: Sant Celoni

EntradaAutor: irenusky » dt. maig 26, 2009 4:56 pm

glory22 ha escrit:Hola wapes jo hem caso el 11 de setembre uffff hem falten una pila de coses. Una pregunta a veure si hem podeu ajudar on hem puc comprar les sabates????
No tin ni sabates, ni roba interior, ni anells, ni Dj .... esticcc dels nervis i tot just m'acaben de donar les invitacions!!!!! Ara a repartir..... Em falta temps !!!!!!

has anat al Tocador de la Novia?? allà en tenen de molts modes ves-hi i dona un cop d'ull :-)ok:
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: bufiya » dt. maig 26, 2009 6:12 pm

Kaoru ha escrit:Setembreres que matem el post!!!!

Bufiya quin vestit portes?Ja has escollit el pentinat?

Alba la foto del avatar ara si que són les teves no?

Irene ja has decidit el ram exacte?T'han parlat de preus?

Kaoru!!
jo tinc el vestit Hamlet de pronovias, les aliances ja les tenim grabades pero les hem de passar a recollir (estem esperant la nòmina...jajajj), ara estic mirant rams, però encara no ho tinc decidit i m' han fet un presupost a una perruqueria fashion al costat de casa que em costa:
proba de pentinat i pentinat de boda:90 e
pak pentinat , maquillatge més proba de cadascun: 140
què us sembla?està prou bé no? a més ja vaig anar per una boda i m' agrada com treballen
Per cert ja sé mes o mens el tipus de pentinat: sera un recollit estil romàntic amb "mechones" que cauen per davant i el serrell de costat, res molt repentinat...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: irenusky » dc. maig 27, 2009 11:44 am

les meves mitges també son color carn pq al anar amb sandàlies dons son especials, porten els dits lliures i després ja es mitja
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Kaoru » dj. maig 28, 2009 4:35 pm

doncs juraria que les meves són blanques i tinc de provar-les amb les sabates pq m'hauré de comprar unes de recanvia i juraria que les que ja tinc tenen puntera...
Kaoru

EntradaAutor: irenusky » dj. maig 28, 2009 7:26 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: nenes per fiiiiiiiii ja tinc mail dient-me el día de tastet!!!!!

el 19 de juliol :-)) :-)) :-)) :-)) i sabeu que??? que el 19 de juliol es el cumple del meu nen!!!!! així que l'he trucat i li he dit nen que el dia del teu cumple la masia ens convida a menjar jajajaja i ell a si??? i jo sisisisis i ell flipant de ala que bé no???? neujor:-) neujor:-) neujor:-) es tannnn inocent!!!! ::love:: després li he dit que era el tastet eh! però que igualment era una manera xula de cel.lebrar el cumple!
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 28, 2009 7:34 pm

que guay irenusky, un dinar que no has de pagar a l´acabar de menjar per celebrar el cumple jeje

amb el tema invitacions jo tambe estic mot atabalada perque men falten 14.... i no se quan entregarles...

i no avanço res... hem de reservar viatge duna vegada... he de guardar ja els regalets, hem de aclarir varies coses, i les flors... i un munt de coses mes.. perque a l´estiu sens vindra tot a sobre....

aix nenes aquest post el tenia una mica abandonat... i es que no sono a l´abast....

tema mitges no tinc ni idea de coms eran les meves jejejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Kaoru » dv. maig 29, 2009 10:24 pm

pq a la gent li costa dir si vindrà o no?Si ja saps que no hi vas ho dius i punt...

Irene tu pregunta que el que sàpigues per avançat ja ho tens contat...
Kaoru

EntradaAutor: Kaoru » dv. maig 29, 2009 10:37 pm

noies!!!

qui és l'Elena Fondevila???
Kaoru

EntradaAutor: irenusky » ds. maig 30, 2009 11:03 am

elena fontdevila????

ni idea pq?????
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: helenuski » dg. maig 31, 2009 10:08 am

irenusky ha escrit:>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: nenes per fiiiiiiiii ja tinc mail dient-me el día de tastet!!!!!

el 19 de juliol :-)) :-)) :-)) :-)) i sabeu que??? que el 19 de juliol es el cumple del meu nen!!!!! així que l'he trucat i li he dit nen que el dia del teu cumple la masia ens convida a menjar jajajaja i ell a si??? i jo sisisisis i ell flipant de ala que bé no???? neujor:-) neujor:-) neujor:-) es tannnn inocent!!!! ::love:: després li he dit que era el tastet eh! però que igualment era una manera xula de cel.lebrar el cumple!

Irenusky!!!! A nosaltres també ens han dit de la masia que la proba del menú pel 19 de juliol. Tu ets de Mas Coll oi?? Coincidirem??? Nosaltrem hem d'estar a les 13.30 hores Quina ilu!!!! I ens han passat els pastissos...quina bona pinta que fan!!!!
helenuski

EntradaAutor: helenuski » dg. maig 31, 2009 10:25 am

glory22 ha escrit:Hola wapes jo hem caso el 11 de setembre uffff hem falten una pila de coses. Una pregunta a veure si hem podeu ajudar on hem puc comprar les sabates????

Glory22, yo la ropa interior la he comprado en el H&M!!! jejeje Al final, tanto buscar en tiendas caras...Corte Inglés...para acabar en el H&M. Mi vestido es palabra de honor y tenía que buscar un sujetador con mucho relleno porque bueno...jeje y resulta que vi un conjunto de sujetador y tanga/braguita super chulo a 22€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No me lo pude creer, me lo probé y queda genial! para las que tenemos poquito pecho y llevamos palabra de honor es la bomba!!!
helenuski

EntradaAutor: irenusky » dl. juny 01, 2009 12:47 am

helenuski ha escrit:
irenusky ha escrit:>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: nenes per fiiiiiiiii ja tinc mail dient-me el día de tastet!!!!!

Irenusky!!!! A nosaltres també ens han dit de la masia que la proba del menú pel 19 de juliol. Tu ets de Mas Coll oi?? Coincidirem??? Nosaltrem hem d'estar a les 13.30 hores Quina ilu!!!! I ens han passat els pastissos...quina bona pinta que fan!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: nena que bó!!!! siiii el 19 de juliol però a les 13:45h jajajaja ei a veure si ens reconeixem no???

per cert! passat pel post de mas coll i així xerrem dels menús i pastissos (mmmm quina pinta que tenen eh!!! ñam ñam)
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Kaoru » dt. juny 02, 2009 1:05 pm

Nenes les 2 anireu el mateix dia com mola!!!!

Irene la Elena aquesta és amiga d'un amic meu i li han obert una web als nuvis.org.... i pensava que potser la trobaria al post de setembre....
Kaoru

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants