Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: txellb » dl. set. 08, 2008 8:07 pm

hola flit! a mi no em sona, pero em sembla haver vist un post o un anunci d'aquest fotograf per aqui, a veure si hi ha sort!
txellb
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

Vivianne fotogaf.

EntradaAutor: solterra » dc. set. 10, 2008 12:17 pm

Hola Flit,
jo he anat un casament aquest juliol al mas sola i el fotograf era la vivianne de palamos.
Ens va ensenyar opcions, i preus i la veritat és que surt força bé.
Les fotos que fa fer del casament molt bé.
La única condició que posa és que li deixis posar " una mini parada" i que ella pugui vendre les fotos que ha fet de cada parella mentre es dinava. I aixi els invitats ja surten amb les fotos que volen ( totalment voluntari).
de totes maneres té pagina web: http://www.viviannefotograf.com

Per cert si teniu referencies del Jardi de Calders o Gijoler....s'agrairia.
Nosaltres en casem el 4 de juliol
solterra
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:28 am

EntradaAutor: flit » dc. set. 10, 2008 3:10 pm

hola solterra lo de la paradeta no tenim cap problema el contrari així la gent ja s'emporta un record nostre, la familia de l'ismael son de tarregona i així ja tenen el record , els preus ja ens els va enviar i estan bastant be. la meva cunyada es va casar als jardins de calders amb el ginjoler i molt be el menja bonisim i el lloc precios ens va encantar, treballem molt be i el servei impecable.
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: shiruby » dj. set. 11, 2008 10:46 am

ainos28 ha escrit:Nosaltres hem agafat un pack complert:
* Book de fotografia (fotògraf + ajudant)
* Video
* Fotos pels convidats (2) (1 nosaltres dos i 1 nosaltres amb parella corresponent)
* 2 books pels pares més petits
* Previ boda (que nosaltres no l'hem fet)
Tot 3000 € (oferta fira nuvis 2007)

De totes maneres, tinc la tarifa a casa, així que demà et dic què costa sense el video, ok??
Nosaltres al principi tampoc voliem video, però llavors pensant crec que ens haguessim arrepentit de no tenir-lo, són molt macos els videos de casament... t'ho has pensat bé???

Jo tambe ho faré amb Artimage el mes segur, però em costa el pack 2500,00 euros.
Suposo que ens costa menys per que serem poquets
shiruby

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: shiruby » dj. set. 11, 2008 10:56 am

Per cert, que no m'he presentat!!

Em dic Silvia, soc de Girona y ens casem a Mas Sola.

Fa poc que he descobert el foro. Vaig a mirar una mica i posar-me al dia
shiruby

EntradaAutor: txellb » dj. set. 11, 2008 11:44 am

shiruby ha escrit:Per cert, que no m'he presentat!!

hola silvia! benvinguda!
quin dia et cases?????? ja tens vestit????? jejeje es que soc una xafardera!

per cert noies, a finals d'octure ja he quedat amb ma mare per anar a mirar/comprar el vestit. creieu que es aviat?
txellb

EntradaAutor: shiruby » dj. set. 11, 2008 3:45 pm

txellidani ha escrit:
shiruby ha escrit:Per cert, que no m'he presentat!!

hola silvia! benvinguda!
quin dia et cases?????? ja tens vestit????? jejeje es que soc una xafardera!

per cert noies, a finals d'octure ja he quedat amb ma mare per anar a mirar/comprar el vestit. creieu que es aviat?

Hola!! Gracies

Ens casem el 14 de febrer.
Si que tinc vestit, el model Basera de Sant Patrick :D

Jo crec que ja pots anar mirant vestits, potser trobes el teu a la primera o potser n'has de mirar molts.

Jo només me'n vaig probar 3 :)
shiruby

EntradaAutor: txellb » dv. set. 12, 2008 11:24 am

hola noies!
una cosa... ja ho he preguntat tambe al post del setembre pero potser vosaltres m'ho sabreu dir millor...
nosaltres som de girona, pero ens casa un amic nostre a l'ajuntament de celra. sabeu quins passos he de seguir pels papers? he d'anar al registre de girona o directament a celra? i quan ho he de començar a mirar?
ai! quants dubtes!
txellb

EntradaAutor: shiruby » dv. set. 12, 2008 12:19 pm

txellidani ha escrit:hola noies!
una cosa... ja ho he preguntat tambe al post del setembre pero potser vosaltres m'ho sabreu dir millor...
nosaltres som de girona, pero ens casa un amic nostre a l'ajuntament de celra. sabeu quins passos he de seguir pels papers? he d'anar al registre de girona o directament a celra? i quan ho he de començar a mirar?
ai! quants dubtes!

Nosaltres som de Salt pero ens casa l'alcalde de Santa coloma.
Hem presentat l'expedient a Salt i després quan el tinguem l'hem de portar a Santa Coloma.

No se si cada registre ho fa a la seva manera, pero llavors haurieu d'anar al de Girona a presentar els papers.
Pero abans de fer la cua al registre podeu trucar-hi i així no perdeu temps esperant allà.
Imatge
shiruby

EntradaAutor: txellb » dv. set. 12, 2008 2:22 pm

hola nyinyi! doncs si em pots passar el document aquest em faries un favor, es que aquests dies estic liada i no tinc temps d'anar al registre, aixi em faig una idea.
tu ja has començat?
txellb

EntradaAutor: flit » dg. set. 14, 2008 10:58 pm

hola noies com ha anat el pont???
Solterra has parlat ultima ment amb jardins de calders??? es que m'han dit que ha tencat perque no tenia els papers i la gent que habia de celebrar el convit allà s'ha quedat sense restaurant. tampoc no ho ser segur però es el que diuen, jo de tu i trucaria per estar segura.
Imatge
flit

EntradaAutor: cari » dj. set. 18, 2008 11:07 am

Hola noies, doncs es que vaig super liada i no tinc gaire temps per conectar-me. Però ja tenim els deures fets! Hem anat a veure tots els llocs que ens interessaven. Ens faltava Mas d'Osor i la veritat és que està super bé i la cuina també. Però de tots els que hem vist, la veritat és que el que més ens agrada és Mas El Martí. El tracte ens va agradar molt i ens van informar super bé i tot molt clar. Pots escollir el tipus de cuina que vols. Hem estat fent numeros, també, i surt més o menys com Mas d'Osor i força més econòmic que Mas Ferrer, també hem demanat que hi posen a la Barra del ball i també esta molt bé. En els altres llocs et cobren suplements per barres de més qualitat. En fí, em sembla que ens decidirem aviat, ara només falta concretar una mica la data, però segurament serà per la primavera...
cari

Entrades: 8
Membre des de: ds. ago. 16, 2008 3:45 pm

EntradaAutor: txellb » dj. set. 18, 2008 7:09 pm

nyi nyi! t'enrecordes de mi? :o-o:
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* quan tinguis un moment si em pots passar la info del papeleo.

avui he anat a veure els fotogras giroimatges i està prou be, m'han donat entrades per la fira dels nuvis del novembre i m'han comentat que faran ofertes llavors, per si us interessa a les que encara no tingueu fotograf. nosaltres encara no sabem que farem.

i a veure si animem una mica aquest post que el tenim molt abandonat!!!!! :-///: :-///: :-///: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
txellb

EntradaAutor: flit » dv. set. 19, 2008 1:33 am

nyiny m'els podries passar a mi tambe???
la veritat es que si que tenim aquest post una mica avandonadet, nosaltres em d'anar aquest diumenge a mirar el fotograf, es vivianne fotograf. ens fa oferta per està registrats a guianupcial.
Imatge
flit

EntradaAutor: ximpum » dv. set. 19, 2008 10:13 am

hola noies, jo me caso el 4 d'abril del 2009 i ja ho tenim tot mes o menys, l'unica cosa que me falta es el vestit que encara no he anat mirar res. Faig tard o no?? Alguna recomanació de botigues de nuvies de girona. Gràcies.
ximpum

Entrades: 32
Membre des de: dv. set. 19, 2008 10:03 am

EntradaAutor: flit » dv. set. 19, 2008 12:31 pm

merci pel papers nyinyi
Imatge
flit

EntradaAutor: flit » dv. set. 19, 2008 12:34 pm

benvinguda ximpum. *.-o-o.* no et puc ajudar amb botigues de Girona perque encara no he mirat bestits. d'on ets on et cases .....
Imatge
flit

EntradaAutor: txellb » dv. set. 19, 2008 4:20 pm

nyinyi, merci pel paper!

ximpum holaaaa!!!!!!! felicitats pel casament, i ja saps... explica cosetes que som un mica xafarderes per aqui!

tot nuvis es a finals de novembre, l'ultim finde. si vas a alguna botiga relacionada amb el casament a demanar pressupost o a provar-te vestits demana invitacions.
txellb

EntradaAutor: shiruby » dv. set. 19, 2008 7:09 pm

ximpum ha escrit:hola noies, jo me caso el 4 d'abril del 2009 i ja ho tenim tot mes o menys, l'unica cosa que me falta es el vestit que encara no he anat mirar res. Faig tard o no?? Alguna recomanació de botigues de nuvies de girona. Gràcies.

Jo l'he comprat al Kihabi, davant del Nuria. M'ha agradat molt el tracte i els vestits és clar. Es a l'unica botiga que he anat
Imatge
shiruby

EntradaAutor: flit » dg. set. 21, 2008 1:13 pm

bon dia a totes JA TENIM FOTOGRAF!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* Al final ens hem quedat amb vivianne fotografs, ens costa 1600 euros l'album de 80 pagines i a mes ens regala el video, (si li deixes fer un tenderete perque vengui les fotos el dia del casament)ens ha donat molt bones bibracions, ara ens falta l'esglesia i el mosen que encara no ho tenim confirmat. demà haig de trucar a l'ajuntament per confirmar el dia i buscar un mosen perque l'ermita on ns casem no te mosen, si que te mosen el de palafrugell però no vol casarnos.
Imatge
flit

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants