Autor: arbecub » ds. oct. 10, 2009 11:15 am
Autor: carlina » dl. oct. 12, 2009 10:27 pm
Autor: aresia » dt. oct. 13, 2009 12:02 am
Autor: mireiaixavier » dt. oct. 13, 2009 4:02 pm
Autor: carlina » dc. oct. 14, 2009 12:14 am
Autor: aresia » dc. oct. 14, 2009 12:33 pm
carlina ha escrit:hola aresia doncs siiiiiii ens ha agradat moltissim riviera maya i tornarem t'ho asseguro però a veure la resta de ruines, l'únic que repetirem serà el dels dofins, a veure ens agradaría repetir-ho tot però es clar si hi tornem voldríem veure coses noves.
Al parc de les orquidees?No em recordo ara mateix. Vam veure la cova dels ratpenats, les papallones, com una mena de plaça de toros, les tortugues, els taurons, aquell part on hi ha lloros, la representació d' un poble maya, les abelles, l'espectacle de cavalls, cocodrils, l'aquari, si vam fer lo del riu subterrani, vam agafar el que no era tot cobert, o sigui el que només tenia alguns trams coberts.Ens va faltar veure moltes coses pq allò és molt gran.
El que més ens ha agradat és banyar-nos amb els dofins i fer snorkel a la barrera de corall.
Nosaltres fent aquest viatge ens van agafar ganes de quedar-nos a viure allí, encara que fa molta calor preferim la calor que l'hivern tant dur de Lleida.
Nosaltres aresia també l'anyorem l'hotel avui ens hem tingut que fer el dinar i pensavem deu meu no el volem fer on és el buffet i el cambrer que em posaba aigua, i la piscina amb el seu bar on feien aquells còctels boníssims, nosaltres els vam provar tots li vam donar dos tombs a la carta. Quins són els que més us van agradar? A nosaltres el colibri, sabroso, mojito i coco banana. No vau provar el café maya que feien per la nit?
Saps que vam fer un dia? Vam agafar unes quantes algues que flotaven pel mar i les anavem trocejant i les tiravem als peixets que hi havia per allà, de cop ens van venir peixos de tot arreu hi tenia com uns 20 peixos al meu voltant. El meu marit ho va filmar i tot.
Nosaltres érem a la villa 54.
Si tulum està super ben conservat i és preciós. No ens vam banyar a la platja. ah ja ho miraré pel youtube el de l'equinoci, li he fet prometre al meu marit que m'hi portarà un any el 21 de març a veure l'equinoci.
Què us va agradar més a vosaltres de la riviera maya?
Autor: carlina » dc. oct. 14, 2009 2:06 pm
Autor: aresia » dc. oct. 14, 2009 2:20 pm
mireiaixavier ha escrit:hola noies fa dies que no paso per aqui he anat llegint les vostres croniques i prenent nota!!!jejej la veritat es que totes anaveu guapisimes jejej jo ara vaig tancant coses i per això cada vegada paso menys per que vaig de cul!!! ja us anire contant cosetes!!
Autor: carlina » dj. oct. 15, 2009 11:16 pm
Autor: aresia » dj. oct. 15, 2009 11:35 pm
carlina ha escrit:hola.
Aresia avui estaba mirant les fotos i el video del bany amb els dofins que ens vam comprar i la femella dofí que vam tenir nosaltres es deïa chiquila, el fill no me'n recordo com es deïa. Com es deïa la vostra?
Autor: carlina » dv. oct. 16, 2009 12:37 am
Autor: aresia » dv. oct. 16, 2009 12:58 am
carlina ha escrit:Tranquil·la no passa rés. Com van les classes?
Autor: La I » dv. oct. 16, 2009 7:56 am
Autor: carlina » dv. oct. 16, 2009 9:00 pm
Autor: arbecub » ds. oct. 17, 2009 9:04 am
Autor: carlina » ds. oct. 17, 2009 11:41 am
Autor: La I » dl. oct. 19, 2009 3:00 pm
Autor: carlina » dl. oct. 19, 2009 3:37 pm
Autor: carlina » dl. oct. 19, 2009 7:35 pm