Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

Re: Nuvies Lleida 2009

EntradaAutor: arbecub » ds. oct. 10, 2009 11:15 am

Wpes!!!!

l'ultima per casar-se es la mireiaixavier!!!!
i es casen el 21 de novembre!!!!!!

estaria mooolt be poder anar-la a veure, ja que es lultima lleidatana.....i aixi li donarem moooolts anims!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: carlina » dl. oct. 12, 2009 10:27 pm

Hola noies!

Primer de tot benvinguda nuvolet i felicitats per la teva boda. Jo em vaig casar a la Boscana a Bellvís així que no et puc ajudar en el tema de la prats però si necessites rés més estic aquí.

Hem tornat avui a les 18.00 de la tarda, ara estic amb el jet lag i encara no tinc són així que m'he dit vaig a escriure a guia nupcial. Vam anar a Riviera Maya vam marxar el 30 de setembre i hem tornat avui dia 12, hem fet 10 i mig dies reals(volíem fer 10 dies i a l'agència li vam dir que nosaltres els voliem reals pq ells et diuen 10 dies i has de descomptar el d'anada i tornada, llavors són 8 dies no 10, així que hem fet 10 i mig reals, dic i mig pq hem marxat de l'hotel a la 13.45h).

Bé com que no faig cronica ho explico per aquí.

Feiem un dia excursió i un dia ens quedavem a l'hotel a disfrutar de la platja la piscina i els còctels.

Hem fet un munt d'excursions chitzen-Itzá, la piramide maya és una passada a més vam anar amb dos guies un era un autentic maya, siiii jo vaig flipar, i ens va explicar un munt de coses sobre la cultura maya, i l'altre era maya per part de mare i vasc per part de pare, bé doncs és fascinant escoltar les explicacions sobre la piramide maya, sobre com es veu la serp emplumada als equinocis, el joc de la pilota, el lloc on feïen els sacrifis,el temple dels jaguars em sembla que es diu, i la resta de ruines que ara mateix no recordo el nom. És fascinant com els mayes van dissenyar de tal manera les ruines que hi han, ens contaven que van venir cientifics de la Nasa i alucinaven com una cultura tant "atrasada" podia haver fet tot allò i calcular amb tanta precisió tot el que feien tant els equinocis, com les collites, el calendari maya, l'acustica del joc de la pilota etc. Ens va impactar molt que ens van dir que el 21 de desembre de 2012 el món canviarà del tot, tant a nivell de clima com les persones també canviarem i es veu que hi ha gent que s'està preparant per aquest canvi.

A Ek-Balam vam pujar a la piramide i ens van dir que aprofitessim per fer-nos fotos a dalt perquè dintre de poc segur que fan igual que la piramide maya que no deixaran pujar. Bé és dur pujar-hi però con dos cojones i vam pujar i baixar! Allò era un palau de no sé quin rei,¡com es complicaven la vida aquesta gent pujant tantes escales!

A Xcaret ens vam banyar amb els dofins, els vam acariciar, petonejar, ens van empenyer i ens van fer volar, vam jugar amb ells,¡us ho recomano és una experiència única!, i el parc amb tots els seus animals, desde rats-penats, fins a taurons, tortugues i també papallones i a la nit fan un espectacle on t'expliquen desde l'inici dels mayes fins a la conquesta dels espanyols.

Vam fer snorkel al tour de corall, és la segona barrera de corall més gran del món. És meravellós, és com si tu fossis un peix i estiguessis dins un aquari molt gran. 3 tours guiats en 3 zones diferents de l'arrecife de 40 minuts cadascun, vam veure un munt de peixos de tota manera, de colors, grans, petits, mitjans i una ratlla petita, un pop petit i vam poder tocar una estrella de mar negra i petita.

Vam anar a tulum, aquelles ruines són molt boniques n'hi ha un munt, la muralla, una casa, un palau i el temple de les pintures i el castell. Hi ha una figura que ara no recordo on està situada que quan hi ha els equinocis(el 21 de març i 21 de desembre) passa una llum per dins la figura i sembla un far.

I finalment vam anar a Isla Mujeres, una illa molt petita però molt bonica, i vam anar amb un catamaran enorme, allí també vam fer snorkel i vam veure peixets de tota mena i una barracuda i calamars(són preciosos els calamars). I després vam anar a banyar-nos a la platja d'allí i vam tornar fent festa al catamaran.

L'hotel bahia principe akumal està superbé, i la resta el de tulum, premier i coba també estan superbé, la platja era preciosa, el menjar boníssim i el licor maya i el café maya encara més, el tracte superbé, els espectacles de la nit també estaven molt bé, l'habitació insuperable, tot molt requetebé. Una lluna de mel que no oblidarem mai!!!!!!!!!!!

El que no ens ha agradat és la tornada amb l'avió de pullmantur era molt estret l'espai entre seients. Mai més tornem a viatjar amb aquesta companyia!

Era el meu primer viatge llarg amb l'avió ja que només havia agafat l'avió per anar a Mallorca i ha estat pesat tantes hores però ha valgut la pena, dintre d'uns anyets i volem tornar encara hi ha moltes més ruines per visitar per allí.

Bé noies, fins aviat!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: aresia » dt. oct. 13, 2009 12:02 am

hola carlina!!!!!!!!!wapa!!!!!ja veig que us ha agradat la riviera maya eh!!!!la figura aquesta que no t'enrecordes,la del far es al pati de les mil columnes jejeje lo dels dofins mola eh!!!el meu marit es va banyar amb els taurons a xcaret...vau anar al parc de les orquidiees?i al riu subterrani????chichenitza es una passada allo del equinocci o podeu mirar al youtube que es veu molt be,es precios........ay com m'anyoro de les platjes i del akumal...joooooooo i tulum esta superbenconservat eh!!!!que es el que mes us va agradar??? ::love::
aresia

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: mireiaixavier » dt. oct. 13, 2009 4:02 pm

hola noies fa dies que no paso per aqui he anat llegint les vostres croniques i prenent nota!!!jejej la veritat es que totes anaveu guapisimes jejej jo ara vaig tancant coses i per això cada vegada paso menys per que vaig de cul!!! ja us anire contant cosetes!!
Imatge
mireiaixavier
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 14, 2009 12:14 am

hola aresia doncs siiiiiii ens ha agradat moltissim riviera maya i tornarem t'ho asseguro però a veure la resta de ruines, l'únic que repetirem serà el dels dofins, a veure ens agradaría repetir-ho tot però es clar si hi tornem voldríem veure coses noves.

Al parc de les orquidees?No em recordo ara mateix. Vam veure la cova dels ratpenats, les papallones, com una mena de plaça de toros, les tortugues, els taurons, aquell part on hi ha lloros, la representació d' un poble maya, les abelles, l'espectacle de cavalls, cocodrils, l'aquari, si vam fer lo del riu subterrani, vam agafar el que no era tot cobert, o sigui el que només tenia alguns trams coberts.Ens va faltar veure moltes coses pq allò és molt gran.

El que més ens ha agradat és banyar-nos amb els dofins i fer snorkel a la barrera de corall.

Nosaltres fent aquest viatge ens van agafar ganes de quedar-nos a viure allí, encara que fa molta calor preferim la calor que l'hivern tant dur de Lleida.

Nosaltres aresia també l'anyorem l'hotel avui ens hem tingut que fer el dinar i pensavem deu meu no el volem fer on és el buffet i el cambrer que em posaba aigua, i la piscina amb el seu bar on feien aquells còctels boníssims, nosaltres els vam provar tots li vam donar dos tombs a la carta. Quins són els que més us van agradar? A nosaltres el colibri, sabroso, mojito i coco banana. No vau provar el café maya que feien per la nit?

Saps que vam fer un dia? Vam agafar unes quantes algues que flotaven pel mar i les anavem trocejant i les tiravem als peixets que hi havia per allà, de cop ens van venir peixos de tot arreu hi tenia com uns 20 peixos al meu voltant. El meu marit ho va filmar i tot.

Nosaltres érem a la villa 54.

Si tulum està super ben conservat i és preciós. No ens vam banyar a la platja. ah ja ho miraré pel youtube el de l'equinoci, li he fet prometre al meu marit que m'hi portarà un any el 21 de març a veure l'equinoci.

Què us va agradar més a vosaltres de la riviera maya?
carlina

EntradaAutor: aresia » dc. oct. 14, 2009 12:33 pm

carlina ha escrit:hola aresia doncs siiiiiii ens ha agradat moltissim riviera maya i tornarem t'ho asseguro però a veure la resta de ruines, l'únic que repetirem serà el dels dofins, a veure ens agradaría repetir-ho tot però es clar si hi tornem voldríem veure coses noves.

Al parc de les orquidees?No em recordo ara mateix. Vam veure la cova dels ratpenats, les papallones, com una mena de plaça de toros, les tortugues, els taurons, aquell part on hi ha lloros, la representació d' un poble maya, les abelles, l'espectacle de cavalls, cocodrils, l'aquari, si vam fer lo del riu subterrani, vam agafar el que no era tot cobert, o sigui el que només tenia alguns trams coberts.Ens va faltar veure moltes coses pq allò és molt gran.

El que més ens ha agradat és banyar-nos amb els dofins i fer snorkel a la barrera de corall.

Nosaltres fent aquest viatge ens van agafar ganes de quedar-nos a viure allí, encara que fa molta calor preferim la calor que l'hivern tant dur de Lleida.

Nosaltres aresia també l'anyorem l'hotel avui ens hem tingut que fer el dinar i pensavem deu meu no el volem fer on és el buffet i el cambrer que em posaba aigua, i la piscina amb el seu bar on feien aquells còctels boníssims, nosaltres els vam provar tots li vam donar dos tombs a la carta. Quins són els que més us van agradar? A nosaltres el colibri, sabroso, mojito i coco banana. No vau provar el café maya que feien per la nit?

Saps que vam fer un dia? Vam agafar unes quantes algues que flotaven pel mar i les anavem trocejant i les tiravem als peixets que hi havia per allà, de cop ens van venir peixos de tot arreu hi tenia com uns 20 peixos al meu voltant. El meu marit ho va filmar i tot.

Nosaltres érem a la villa 54.

Si tulum està super ben conservat i és preciós. No ens vam banyar a la platja. ah ja ho miraré pel youtube el de l'equinoci, li he fet prometre al meu marit que m'hi portarà un any el 21 de març a veure l'equinoci.

Què us va agradar més a vosaltres de la riviera maya?

Hola wapa!!!,el parc de les orquidees estaba a xcaret tambe,pero es que allo es impossible de veure tot en un dia,naltres ens vem fer una foto amb els lloros jejeje,a tulum si que ens vem banyar naltres...lo dels peixos tambe ho vem fer pero hi tirabem pa i no vegis com venien!!!lo de la barrera de coral impresiona eh!!!naltres estabam a la villa que esta al canto del auditori on feien els espectacles ,quan arribi el meu marit li preguntare quin numero era que jo no m'enrecordo jajaja.Si que es veritat que agafen ganes de quedarse alla a viure eh!!!a mi lo que mes em va agradar va ser chichenitza em va impresionar molt la veritat...i tulum tambe em va agradar moltissim.Naltres per poc que poguem i tornarem vem tornar encantats i enamorats de mejico i la cultura maya..
aresia

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 14, 2009 2:06 pm

siiiii com diuen allà: Viva mexico!
carlina

EntradaAutor: aresia » dc. oct. 14, 2009 2:20 pm

mireiaixavier ha escrit:hola noies fa dies que no paso per aqui he anat llegint les vostres croniques i prenent nota!!!jejej la veritat es que totes anaveu guapisimes jejej jo ara vaig tancant coses i per això cada vegada paso menys per que vaig de cul!!! ja us anire contant cosetes!!

Mireia que ja et queda mooooollllltttttttttttt poooooooccccc!!!!!!!!!!que be nena i quina enveja jo em tornaria a casar ara mateix,es un dia tan bobic..pero es que passa volant,disfrutaho molt ja ens aniras contant...
aresia

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 15, 2009 11:16 pm

hola.

Aresia avui estaba mirant les fotos i el video del bany amb els dofins que ens vam comprar i la femella dofí que vam tenir nosaltres es deïa chiquila, el fill no me'n recordo com es deïa. Com es deïa la vostra?
carlina

EntradaAutor: aresia » dj. oct. 15, 2009 11:35 pm

carlina ha escrit:hola.

Aresia avui estaba mirant les fotos i el video del bany amb els dofins que ens vam comprar i la femella dofí que vam tenir nosaltres es deïa chiquila, el fill no me'n recordo com es deïa. Com es deïa la vostra?

hola wapa!!!que tal???concs no m'enrecordo com es deia jejeje i el meu marit tampoc.. :-(
aresia

EntradaAutor: carlina » dv. oct. 16, 2009 12:37 am

Tranquil·la no passa rés. Com van les classes?
carlina

EntradaAutor: aresia » dv. oct. 16, 2009 12:58 am

carlina ha escrit:Tranquil·la no passa rés. Com van les classes?

de moment be..i vosaltres que tal el jetlag????a mi em va costar moltissim tornar a la rutina ufffffff els primes 4 o 5 dies van ser mortals nomes tenia son i gana jejeje :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star:: :star::
aresia

EntradaAutor: La I » dv. oct. 16, 2009 7:56 am

Benvinguda nuvolet! i enhorabona per la boda! però falta molt encara ehhh? ufff....tens temps de sobres!

Mireiaixavier ja estas a la recta final! quina ilusió! jo tmb em tornaria a casar ara mateix....quin dia mes bonic......

Carlina, benvinguda de nou, m'alegro que us ho hagueu passat tant be. He llegit atentament els comentaris teus i de l'aresia i la veritat es que donen ganes de anar-hi ara mateix!!!! nosaltres vam anar a New York i Washington, un viatge bastant diferent que el vostre. També molt be ehhh? però potser un altre rotllo....ciutat, molt caminar, etc....jejeje
No m'havia plantejat mai anar a Riviera Maya però despres d'això..............no puc dir que no hi aniré mai! ves a saber...

I la Ona? no ha entrat desde la boda, o si ho ha fet, sol un cop....on es????

Bon cap de setmana a totes!
Imatge
Imatge
La I

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: carlina » dv. oct. 16, 2009 9:00 pm

Aresia el jet lag fatal, a veure si ens recuperem aviat.

La I és un viatge únic no te n'arrepentiràs d'anar-hi. L'ona fa molts dies que no entra, jo no he vist ni el seu vestit.
carlina

EntradaAutor: arbecub » ds. oct. 17, 2009 9:04 am

Wpes!!!!

com esteu???
jo ara mateix he entrat una estoneta per desconectar una mik de la feina de la uni...que em tenen super liada!!!!!
no puc parar ni un moment!!!!

dema anem a dinar a la fuliola en un restaurant amb el meu pare, la seva dona i els meus tres germanets!!!!!!
despres vindran a Mollerussa a veure el piset.....

i vosaltres com se us presenta el finde???
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: carlina » ds. oct. 17, 2009 11:41 am

hola.

Doncs a mi tranquilet, per aquí al pis feinejant i tal però amb tranquil·litat sense presses, si una cosa he après dels mayes es que es viu millor i més anys sense estressar-se.
carlina

EntradaAutor: La I » dl. oct. 19, 2009 3:00 pm

Això carlina no t'ho negaré. N'estic convençuda però a vegades....costa no estressar-se ehhh? com es nota que has arribat fa poc d'alli ehhh? ben relaxada!!! jejeje a mi a la feina ara ja em comença el moviment i vaig de cul....ojalà poguesas estar ara mateix allí amb els mayes....., o en una platjeta....jejeje :) ohhhh ...
Imatge
Imatge
La I

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: carlina » dl. oct. 19, 2009 3:37 pm

Em sembla que no m'has entès, la feina es pot fer igual però sense possar-se nerviosa i estressar-se. És igual deixa-ho estar. Fa dies que no entra la mireia i xavier deu tenir feina amb els preparatius. I l'ona no dona senyals de vida. Què li haurà passat?
carlina

EntradaAutor: aresia » dl. oct. 19, 2009 7:30 pm

hola a totes,com va???
aresia