Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

Re: Nuvies Lleida 2009

EntradaAutor: aresia » dv. set. 18, 2009 4:14 pm

arbecub ha escrit:Wpes!!!!

em sembla que encara queda algu per casarse.....
i lo del post dembarassades ia nhi ha un....

silvia: aixi no et trobes gaire b????suposo q deu se normal durant els primers mesos...

ja pero jo em referia a ferlo de les de lleida 2009...
aresia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: mireiaixavier » dv. set. 18, 2009 4:37 pm

ei qu encara quedo jo!!!!jejej com que sòc del novembre ningú s'en recorda!!! jejejej
pero jo de moment de fills res!!! jejej
Imatge
mireiaixavier
:: núvia rookie

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

EntradaAutor: aresia » dv. set. 18, 2009 4:38 pm

mireiaixavier ha escrit:ei qu encara quedo jo!!!!jejej com que sòc del novembre ningú s'en recorda!!! jejejej
pero jo de moment de fills res!!! jejej

wapiiiiiii,es veritat que faltes tu encara...com van els preparatius mireia??'
aresia

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 18, 2009 4:49 pm

hola nenessssss jejeje

Jo m´apunto al post de les preñis de lleida :D

Ja soc aqui wapes!!!!

ara a fer la crònica!!!

com va tot per aqui???? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aresia » dv. set. 18, 2009 5:33 pm

hola miriam!!!que tal??sisis fes la cronica wapi que la volem llegiiiirrrr i veure foticos eh!!!!a ver quei s'anima a obrir el post de les preñis com diu la miriameta..jejeje,jo crec que els honors els tindria que fer la silviangel no???
aresia

EntradaAutor: La I » dl. set. 21, 2009 8:45 am

Hola a totes!

primer de tot. Enhorabona a la Miriameta i a la Evie.
Ja he vist fotos vostres al facebook. Estaveu les dos molt guapes. Jo al facebook es que no n'he penjat cap. Evie espero que tot el que tenies preparat sortís be. Ja me contaràs.
Si voleu veure'n alguna de foto, us deixo aquí un link de la pagina web dels castellers.
http://www.castellersdelleida.cat/cpg14 ... ?album=758

Va anar tot super be, una mica de calor però bueno, això no es pot controlar! jejeje va ser una festa molt animada. No paravem de fer coses amb tota la estona i de fer-nos-en a nosaltres tmb! la gent deia que havien estat super distrets! van haver-hi molts moments emocionants de llagrimeta ehhh? van ser especials. A última hora va apareixer la Ona! amb el seu novio que venien a mirar algo de la musica pel divendres següent. Pel poc que se tmb tinc entes que els hiva anar super be.

Si no m'equivoco només falta una lleidatana per casar.
Enhorabona Silvia per l'embaràs, ara mirare el post de les preñis com dieu vosaltres jejeje

I les demès? a veure qui serà la propera ehh?
Imatge
Imatge
La I

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm

EntradaAutor: La I » dl. set. 21, 2009 9:04 am

Aix ja he vist que el post de embarassabdes de les de lleida no existeix.
A veure si la Silviaiangel fa els honors.
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: aresia » dl. set. 21, 2009 9:58 am

nenaaaaaaa!!!!!!moltes felicitats!!!!!Estaves molt guapa la i!!a veure si fas la cronica i la llegim que hio ha ganetes!!!
aresia

EntradaAutor: arbecub » dl. set. 21, 2009 12:10 pm

Wpes!!!!

La_I, anaves preciosa!!!!!!

les que us heu casat ultimament a vere si comenceu la cronik i podem viure akell dia amb vosaltres!!!

jo akesta setmana intentare ficarmi per acabar la meva!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: carlina » dc. set. 23, 2009 12:41 am

hola noies.

Per fi tinc internet a casa, ja no tindré que anar més a casa de ma germana o cunyada.

La I anaves molt guapa, felicitats pel casament.

A10.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: La I » dc. set. 23, 2009 7:42 am

Ostras avui fa un mes que em vaig casar! quina gràcia. M'ha passat volant! ja ho diuen que el primer any passa visto i no visto....

Arbecub i carlina gràcies per la felicitació, carlina no em va donar temps de fer-nos fotos a la Boscana.....quina pena....tant xules que haguessin quedat!!!! nomes a la seu vella! bueno que hi farem.....

Lo de la crònica....uff....es que em fa una mica de mandra ehhh? jejejejejeje
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: carlina » dc. set. 23, 2009 3:54 pm

hola,
No et va donar temps, ostres quina llàstima pq surten unes fotos precioses. Però fés una cosa ja sé que no té tanta gràcia però és una solució, hi ha parelles que fan post-bodes a la platja oi, doncs tu fés un post boda a la Boscana, us torneu a vestir de nuvis i ja està solucionat.

Per cert noies del post de lleida tranquil·les que me'n recordo que us he d'enviar una foto per privat on es vegi el vestit sencer, us n'enviaré del reportatge de nuvis que el vam fer allí mateix a la Boscana, quan tingui el cd amb les fotos del nostre fotògraf us ho envio.

Avui anem a l'agència de viatges, a contractar el nostre viatge de noces, per fi!!!!!!!!

Rivera maya prepara't que venim!!!!!!!!

Ja us donaré més detallets a la nit.
carlina

EntradaAutor: aresia » dc. set. 23, 2009 7:23 pm

carlina ha escrit:hola,
No et va donar temps, ostres quina llàstima pq surten unes fotos precioses. Però fés una cosa ja sé que no té tanta gràcia però és una solució, hi ha parelles que fan post-bodes a la platja oi, doncs tu fés un post boda a la Boscana, us torneu a vestir de nuvis i ja està solucionat.

Per cert noies del post de lleida tranquil·les que me'n recordo que us he d'enviar una foto per privat on es vegi el vestit sencer, us n'enviaré del reportatge de nuvis que el vam fer allí mateix a la Boscana, quan tingui el cd amb les fotos del nostre fotògraf us ho envio.

Avui anem a l'agència de viatges, a contractar el nostre viatge de noces, per fi!!!!!!!!

Rivera maya prepara't que venim!!!!!!!!

Ja us donaré més detallets a la nit.

neniiiiiii!!!vas a riviera maya???que be!!!a nosaltres ens va encantar!!!ja em contaras eh!!!
aresia

EntradaAutor: carlina » dj. set. 24, 2009 11:08 pm

hola noies.

Aresia siiii marxem a riviera maya!!!!!!!! Si tothom amb qui he parlat que hi han anat els ha agradat molt.

El dilluns farem 3 mesos de casats i ha estat llarga l'espera però per fi podem fer la lluna de mel, es clar vam marxar 4dies a la platja després de casar-nos però per nosaltres no comptaba com lluna de mel i ara sí que per fi podem dir que marxem de viatge de noces.Visca!!!!!!!!!!! Marxem el 30 de setembre i tornem l'onze d'octubre, anem al complejo gran bahia riviera maya està situat a Akumal però encara no sabem exactament quin hotel tenim dels tres, ens ho diran dilluns.
I marxem amb pasaport i dnie nous, em fa il·lusió això ves per on. Ja us heu fet el dnie vosaltres? Us informo que si us el voleu fer l'hora que us donaran serà per dintre de 3dies, a no ser que us vulgueu arriscar a anar-hi i provar sort. Nosaltres com que el Ramon treballa no ens hem volgut arriscar pq sinó igual perdem tot el matí i no pot ell.

Com porteu els preparatius les que us falta per casar?Qui falta la mireia i xavier i qui més?uhmm ho vaig a mirar.

Ah la boda de la meva germana va anar molt bé, el discurs el vaig ensajar i ensajar i no m'emocionava quan l'ensajava i quan vaig sortir allí va ser tanta l'emoció de veure casar a la meva germana que vaig plorar desde la primera línea, el discurs en si ja ho era d'emotiu però aquell dia es junten moltes emocions. I em miraba a ma germana i encara plorava més que jo i llavors encara me n'agafaven més ganes de plorar a mi, cap a la meitat del discurs vaig poder parar de plorar una mica. Ara entenc pq ma germana també va plorar desde la primera línea el dia de la meva boda. I quan ens vam abraçar les dos plorant i em vaig sentar ma mare i el meu marit em van felicitar pel bé que ho havia fet i l'escrit tant bonic que havia escrit. I els vaig preguntar se m'entenia amb els plors? I em van dir que sí que van escoltar perfectament tot el que llegia. Em vaig sentir molt feliç que em felicitessin.
No va ploure gràcies a Déu i van poder fer el reportatge al jardí del palau de margalef, el convit va estar molt divertit, per part de la nostra família els vam fer llegir un tros de romeu i julieta modificat, vam agafar el text i el vam modificar ficant-hi per exemple quan ma germana deïa així que juram que m'estimes i seré teva el seu marit havia de respondre t'ho juro estimada meva per la millor botella de bourbon de reserva de 10 anys amb barrica de roure(al meu cunyat li agrada molt aquest wisky). I després com a compensació per l'esforç els hi vam regalar un llibres que vaig fer jo amb tot d'informació sobre l'any que van néixer tant a nivell polític com els anuncis que feien per la televisió quan valien les coses...i també una foto emmarcada de la meva boda on hi erem jo i ma germana. Vam riure molt amb aquesta broma. El power point que els vaig fer també els va agradar molt.

Bé noies, fins una altra.
carlina

EntradaAutor: aresia » dj. set. 24, 2009 11:27 pm

carlina ha escrit:hola noies.

Aresia siiii marxem a riviera maya!!!!!!!! Si tothom amb qui he parlat que hi han anat els ha agradat molt.

El dilluns farem 3 mesos de casats i ha estat llarga l'espera però per fi podem fer la lluna de mel, es clar vam marxar 4dies a la platja després de casar-nos però per nosaltres no comptaba com lluna de mel i ara sí que per fi podem dir que marxem de viatge de noces.Visca!!!!!!!!!!! Marxem el 30 de setembre i tornem l'onze d'octubre, anem al complejo gran bahia riviera maya està situat a Akumal però encara no sabem exactament quin hotel tenim dels tres, ens ho diran dilluns.
I marxem amb pasaport i dnie nous, em fa il·lusió això ves per on. Ja us heu fet el dnie vosaltres? Us informo que si us el voleu fer l'hora que us donaran serà per dintre de 3dies, a no ser que us vulgueu arriscar a anar-hi i provar sort. Nosaltres com que el Ramon treballa no ens hem volgut arriscar pq sinó igual perdem tot el matí i no pot ell.

Com porteu els preparatius les que us falta per casar?Qui falta la mireia i xavier i qui més?uhmm ho vaig a mirar.

Ah la boda de la meva germana va anar molt bé, el discurs el vaig ensajar i ensajar i no m'emocionava quan l'ensajava i quan vaig sortir allí va ser tanta l'emoció de veure casar a la meva germana que vaig plorar desde la primera línea, el discurs en si ja ho era d'emotiu però aquell dia es junten moltes emocions. I em miraba a ma germana i encara plorava més que jo i llavors encara me n'agafaven més ganes de plorar a mi, cap a la meitat del discurs vaig poder parar de plorar una mica. Ara entenc pq ma germana també va plorar desde la primera línea el dia de la meva boda. I quan ens vam abraçar les dos plorant i em vaig sentar ma mare i el meu marit em van felicitar pel bé que ho havia fet i l'escrit tant bonic que havia escrit. I els vaig preguntar se m'entenia amb els plors? I em van dir que sí que van escoltar perfectament tot el que llegia. Em vaig sentir molt feliç que em felicitessin.
No va ploure gràcies a Déu i van poder fer el reportatge al jardí del palau de margalef, el convit va estar molt divertit, per part de la nostra família els vam fer llegir un tros de romeu i julieta modificat, vam agafar el text i el vam modificar ficant-hi per exemple quan ma germana deïa així que juram que m'estimes i seré teva el seu marit havia de respondre t'ho juro estimada meva per la millor botella de bourbon de reserva de 10 anys amb barrica de roure(al meu cunyat li agrada molt aquest wisky). I després com a compensació per l'esforç els hi vam regalar un llibres que vaig fer jo amb tot d'informació sobre l'any que van néixer tant a nivell polític com els anuncis que feien per la televisió quan valien les coses...i també una foto emmarcada de la meva boda on hi erem jo i ma germana. Vam riure molt amb aquesta broma. El power point que els vaig fer també els va agradar molt.

Bé noies, fins una altra.

wapiiiiiiiiiii!!!!la espera a sigut llarga pero ja veuras com val la pena!!!en 3 semanetes pujare al teu poble t'aviso i nem a fer un beuret eh!!!aixi em contes ok???, m'en alegro moltissim que anes be la boda de ta germana,veus tan que paties xula...molts petons maca!!!
aresia

EntradaAutor: carlina » dj. set. 24, 2009 11:54 pm

bé a veure si podem coincidir que jo no hi vaig cada setmana a Alguaire. Ja m'ho diràs.
Ah per cert al viatge tenim un tot inclos, allò que vas amb la pulsera groga.
carlina

EntradaAutor: aresia » dv. set. 25, 2009 1:04 am

carlina ha escrit:bé a veure si podem coincidir que jo no hi vaig cada setmana a Alguaire. Ja m'ho diràs.
Ah per cert al viatge tenim un tot inclos, allò que vas amb la pulsera groga.

si lo de la pulsereta mole un munt perque t ho donen to fet jejeje es un tot inclos! a quin hotel aneu??? sisi jo t'avisare amb temps..
aresia

EntradaAutor: arbecub » dg. set. 27, 2009 6:09 pm

Wpes!!!!

com aneu???
jo encara de baixa....xo anem fent per aki....

em sembla que nomes queda la mireiaixavier per casar-se.....hauriem de fer una qdada i anarla a veure....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: aresia » dg. set. 27, 2009 7:08 pm

arbecub ha escrit:Wpes!!!!

com aneu???
jo encara de baixa....xo anem fent per aki....

em sembla que nomes queda la mireiaixavier per casar-se.....hauriem de fer una qdada i anarla a veure....

Hla.quin dia es casa???
aresia

EntradaAutor: carlina » dl. set. 28, 2009 9:28 pm

hola noies,

De baixa arbecub? ostres espero que et recuperis aviat. Arbecub em sembla que al novembre es casava la Istar, no ho sé segur.

Aresia hi ficava al missatge que vaig escriure però no passa na t'ho torno a repetir, anem al complejo gran bahia principe riviera maya de cinc estrelles situat a Akumal.

Bé no crec que tingui temps de conecta'm demà pq estaré liada ultimant els preparatius per dimecres així que fins que torni de lluna de mel no em conectaré.

Fins a la tornada noies!
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants