Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

Re: Nuvies Lleida 2009

EntradaAutor: silviangel » ds. ago. 29, 2009 1:32 am

Nenetes meues!!!! que no us queda reeeeeeeeeees!!!! el vostre dia gairebe esta aquiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel
:: núvia experta

Entrades: 800
Membre des de: dg. set. 14, 2008 6:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Evie » ds. ago. 29, 2009 6:42 pm

Bona tardaaaaaaaaa!!!!!

Acabem d'arribar a casa...hem anat a dinar a casa de la meva sister i hem estat prenent el sol i banyant-nos a la seva piscina agafant coloret jijij...ara ens hem dutxat i marxarem que hem quedat amb una amiga meva :-) :-) :-)

Silviaaaaaa!!!!!! moltes felicitaaaaaaaaaaats!!!! ja t'ho he dit al post d'embarassades pero ho torno a dir!! em fa moltissimaaa il.lusio!!! ara cuida't ehhh (+:-) (+:-) (+:-) (+:-)

Només volia dir...que avui ja em queden 2 setmanetes justes!! i que dimecres ja tinc vacances!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: miriameta » dg. ago. 30, 2009 12:18 pm

1 setmanetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aix aix aixxxxx :-()-) :-()-) >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: silviangel » dl. ago. 31, 2009 8:09 pm

Evie ha escrit:Bona tardaaaaaaaaa!!!!!

Acabem d'arribar a casa...hem anat a dinar a casa de la meva sister i hem estat prenent el sol i banyant-nos a la seva piscina agafant coloret jijij...ara ens hem dutxat i marxarem que hem quedat amb una amiga meva :-) :-) :-)

Silviaaaaaa!!!!!! moltes felicitaaaaaaaaaaats!!!! ja t'ho he dit al post d'embarassades pero ho torno a dir!! em fa moltissimaaa il.lusio!!! ara cuida't ehhh (+:-) (+:-) (+:-) (+:-)

Només volia dir...que avui ja em queden 2 setmanetes justes!! i que dimecres ja tinc vacances!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

moltes gracies guapisima!!!! tambe estem molt contents a casa!! esperem que vagi tot be aix kina ilu :-):-):-): :-):-):-):

I PER TU MOLTS ANIMS QUE JA QUEDA MENOS PEL GRAN DIAAAAAAAAAA!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
09 de Maig del 2009 ----- 10 MESOS CASADA i a l'Agustí li queden 8 setmanes per neixer!!!
silviangel

EntradaAutor: Evie » dt. set. 01, 2009 7:28 am

Bon dia wapes!!!

Avui el meu ultim dia a la feina i no hem començat gaire be...ahir a la tarda vaig comneçar amb migranyes doncs be tota la nit igual..i ademes ha vingut la emva amiga de cada mes amb lo que estic feta un cromo!!! puf!!! esperem que avui sigui tranquil!!!!!

Silviaa!! ja ens aniràs contant eh!!! qeu ets la primera de totes!
Imatge
Evie

hola

EntradaAutor: carlina » dc. set. 02, 2009 6:03 pm

hola noies.

Evie i miriameta que això ja ho teniu aquí ara ultimant detallets d'ultima hora eh...

Bé fins una altra.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: silviangel » dj. set. 03, 2009 8:44 pm

deu meu!!! que poquet us queda per ser unes dones casades!!! kina emociooooooooo :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
silviangel

EntradaAutor: arbecub » dv. set. 04, 2009 10:36 am

Wpissimes!!!!!!!!!!!!!!

diumenge es casa la miriameta!!!!!!!!!!!!!!!
et desitjo que passis un gran dia.....i disfrutal mooooooooooolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

i a tu Evie!!!!!!!!!1
que te he de dir....que ets una persona magnifica que mas ajudat mooolt i que ja tinc ganes de que sigui el dia 12 per poder veuret vestida de novia i poder compartir amb tu d'akest dia tant especial per vosaltres......no testressis i disfruta moooolt dakests uktims dies e???????

a vere si ens podem veure duna vegada que ara ja fa dies que no podem quedar!!!!!!!

un peto mooolt fort a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: Evie » dg. set. 06, 2009 1:38 pm

Neneeeeeeeeeeeessss..avui em queden 6 dies pel gran diaa!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ahir ens van fer la despedidaaaaaaaaaaaaaaaaa i va ser genial!!! va venir la arbecub i el seu marit i va ser una sorpresaaaaa jejejejee ens van fer passar molt vergonya pero ho va valer! pq s'ho van currar moltisssim!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Ja no queda reeeeeeeeeeeessss!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Evie

EntradaAutor: arbecub » dg. set. 06, 2009 9:42 pm

Com diu la Evie, ahir vam anar a la seva despedida...i ens ho vam passar mooolt b...els seus amics s'ho van currar mooolt,
la pena va ser que nosaltres vam tenir que marxar aviat....xo trankila ingrid que dissabte mes i millor!!!!

un peto mooolt fort!!!!!!!!

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: silviangel » dc. set. 09, 2009 10:07 pm

nenis com esteu que fa dies que no entreu?? la meita de lluna de mel i l'altra meitat acabant d'ultimar coses no???? jeejejejejej
avere quan tornem a entrar totes que me moro de ganes de lleguir-vos ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
silviangel

EntradaAutor: Evie » dj. set. 10, 2009 2:13 pm

Arbecub wapii!!! va ser una sorpresa que vinguessis i una llastima que marxessiu tan aviat pero dissabte re de re!! no us ho posarem tan fàcil jijiji.

Nenesss a vui hem portat les coses al restaurant!!! quin descans!!! mare mevaa!!! i aquesta tarda tinc sessió a l'esteticien.

A evre si per fi podem tenir una mica de relaxx que portem uns dies horribles!!!

Ens veiem!!!!

PEtoneeeeeets!!!
Imatge
Evie

hola

EntradaAutor: carlina » dj. set. 10, 2009 5:02 pm

hola noies,

He vist les fotos de la miriameta, estaves molt guapa miriam. Felicitats pel teu casament! Però he mirat a veure si hi havia fotos de La I i Ona a croniques 2009 i no veig cap post d'elles.

Dissabte fem la despedida de ma germana, la fem conjunta, li fem una gimcama per Golmés, anem a sopar a Poal i li portem un cambrer falç durant el sopar, li regalem algunes cosetes i després sortirem per Mollerussa.

Ah i per fi he pogut acabar el discurs que li llegiré, el tinc que imprimir,em falta fer el power point amb les fotos desde que van neixer fins ara i atres sorpresetes. Encara tinc molta feina i això és divendres de la setmana que bé.

Bé fins una altra.
carlina

EntradaAutor: arbecub » dj. set. 10, 2009 6:12 pm

Wpissimes!!!

jo ara suposo que podre entrar mes sovint, xo es que ahir tenia examen i he estat estudiant per lexamen (tot i que n va ana gaire b)....

la setmana que ve acabare la meva cronik per les que la seguiu.....

INGRID!!!!!

a mi también em va saber greu haver de marxar tant aviat, xo es que lantoni estava mooort....xo trankila que dissabte haura descansat mes.....que dormira tot el mati"!!!!!!

Ja tinc ganes de veuret vestida de novia.....i lo quapa que estaras......buffffff....estik nerviosa jo i tot!!!!!!!

disfruta moooolt dakests ultims dies!!!!!!!!

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: aresia » dg. set. 13, 2009 7:54 pm

hola a totes!!!feia dies que no entraba...es que era fora.. ei on son les fotos de la miriameta???les vui veureeeeeeeee!!!!
aresia

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: aresia » dc. set. 16, 2009 10:46 am

eiiii,on us he ficat totes????
aresia

EntradaAutor: carlina » dj. set. 17, 2009 5:50 pm

La despedida de ma germana va anar molt bé,amb pluja i tot que van fer la gimcama i quin fart de riure amb això del cambrer falç.
Demà és la boda, espero que no li plogui pobra.
Adéu!
carlina

EntradaAutor: silviangel » dj. set. 17, 2009 6:02 pm

Hole guapis!! deu ni do !! com hem deixat akest post una mica abandonat, la veritat es que jo feia molts dies que no entrava perque no me trobo gaire be, sembla que per les tardes estic millor!! ja provare d'entrar mes sobint!!! un peto a totes i avere si ens veiem mes per aki ::love::
silviangel

EntradaAutor: aresia » dv. set. 18, 2009 1:40 pm

aixo esta molt parat no???que ja ens hem casat totes????o queda algu encara???ara tindrem que fer un post de futures mamis no???perque en teoria es lo que toca despres de la boda,com a aconteixement important,no se si m 'he explicat be..es que em lio jo soleta jejej
aresia

EntradaAutor: arbecub » dv. set. 18, 2009 4:05 pm

Wpes!!!!

em sembla que encara queda algu per casarse.....
i lo del post dembarassades ia nhi ha un....

silvia: aixi no et trobes gaire b????suposo q deu se normal durant els primers mesos...

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat