Autor: nurieta_ » dc. ago. 19, 2009 9:57 pm
Autor: Evie » dc. ago. 19, 2009 10:53 pm
Autor: arbecub » dj. ago. 20, 2009 9:05 am
Evie ha escrit:bona niiit wapes!!!
Ona!! ja us queda molt poquet! vec que has agafat el meu consell jejejej jo tambe penso aixi encara que estic molt i molt nerviosa pq no tinc temps i vui fer moltes coses pero finalment haure de fer el que predico..fins on arribem arribem![]()
Avui ja ens han fet l'expedient i ja l'hem portat al mossen que ens casarà!!! per fiiii!! ha costat pero ja una cosa menos en la que pensar jejejeje.
El dia 3 hem quedat amb ell per fer l'assaig a l'esglesia i per acabar d'ultimar els detalls de l'esglesia ;)
La I wapiiiiiiiii!!!! no se si arribarem a parlar mes pero et desitjo que vagi mooolt i mooolt bee!!! no podre anar a veure't els amics ens han donat ordres que no ens moguem de casa..aixi q bueno suposo q ens vindràn a buscar..i algo ens faran...
Ja contaras que tal ha anat!! et desitjo tota la felicitat del mon! pq te la mereixes![]()
Ona encara queda una setmaneta mes..aixi que ja anirem parlant!
Molts petonets a totes!!
PD: per cert...que se m'oblidava-1!!! nurieta..no se on pots comprar-ho fet ja..jo tmb els vaig fer jo...com l'arbecub... em sap greu, a vere si trobem algun lloc que els facin ;)
Autor: Evie » dj. ago. 20, 2009 10:20 am
Autor: arbecub » dj. ago. 20, 2009 10:26 am
Evie ha escrit:Ostres!! doncs no se...a quina hora voleu que pugem??? com us vagi millor a vosaltres.
Autor: La I » ds. ago. 22, 2009 9:40 pm
Autor: miriameta » ds. ago. 22, 2009 9:47 pm
La I ha escrit:Noies! que demà em caso! otra al monton de les casades!
Avui si que estic una mica nerviosa ehh? i ell tmb! però tot ja està fet i preparat. Lo millor es que no tinc la sensació de no haver fet res per falta de temps. I això està be.
Bueno noies, quan torna a entrar ja estaré casada!
Ona que et vaigui molt be el divendres que be!
Petonets a totes !!!
Autor: silviangel » ds. ago. 22, 2009 10:20 pm
Autor: M_i_O » dg. ago. 23, 2009 10:24 pm
Autor: Evie » dl. ago. 24, 2009 9:55 am
Autor: arbecub » dl. ago. 24, 2009 1:34 pm
Evie ha escrit:Moltes felicitats M_I_O!!!
que tal va la vida de casada?![]()
![]()
![]()
Nosaltres aqui estem amb els nervis! ja ens queda poquet i volem enllestir moltes cosetes jijiji
Autor: Evie » dt. ago. 25, 2009 8:59 pm
Autor: silviangel » dc. ago. 26, 2009 1:59 am
Evie ha escrit:Wapeesss!!!
Avui he fet la prova de maquillatge! ha anat molt be!! u
Una cosa menos...que ja etsa llesta!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: Evie » dc. ago. 26, 2009 7:17 am
Autor: aresia » dc. ago. 26, 2009 9:55 am
carinyuuuuuuuuuuuuu!!!aixo ja s'atansa eh!!!!que wai neni qui na enveja que em fas..jo em vui tornar a casar jooooooooo,espero que sigui el dia mes especial de la teva vida i que ho disfrutis molt carinyet!!!Evie ha escrit:Bon diaaaa!!!!
Silviangel! doncs encara em queden cosetes per enllestir...uns dies ho port millor i d'altres pitjor pero bueno...jejejee.
i es que ja queda moooolt poqueeeeet!!!!
Autor: Evie » dc. ago. 26, 2009 11:40 am
aresia ha escrit:carinyuuuuuuuuuuuuu!!!aixo ja s'atansa eh!!!!que wai neni qui na enveja que em fas..jo em vui tornar a casar jooooooooo,espero que sigui el dia mes especial de la teva vida i que ho disfrutis molt carinyet!!!Evie ha escrit:Bon diaaaa!!!!
Silviangel! doncs encara em queden cosetes per enllestir...uns dies ho port millor i d'altres pitjor pero bueno...jejejee.
i es que ja queda moooolt poqueeeeet!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()