Autor: Flikina » dc. jul. 11, 2007 2:45 pm
Hola wapes
Sóc del 2007 però tenia un momentet i he entrat a xafardejar i m'ha picat la curiositat aquest forum.
He llegit de la primera pàgina a la última, i veig que hi han moltes i moltes opinios. Però que la majoria NO perdonarieu.
Personalment no sé si el perdonaria, crec que TOTES ens hi hauriem de trobar. Però el que tinc clar és que si la meva parella m'enganyes amb un altre no seria només culpa d'ell, sinó dels dos; ja que la parella és cosa de 2. Crec que és impossible que la teva parella t'enganyi si t'estima en bogeria i esteu estupendament bé. Perquè si t'estima seria incapas d'enganyar-te per la por que tindria en perdet, la por no el deixaria actuar.
I penseu que si la vostra parella us enganyes no tornaria a ser MAI al mateix. Hi hauria desconfiança, por, gelos, mal humor etc. Tot això faria bastant dificil que tot tornes a ser com abans, més ben dit crec que seria impossible.
La meva opinió és que si l'altre persona t'estima o si més no et respecta, abans d'enganyar-te amb un altre et deixaria. I si tu l'estimes ho entendries i veuries que l'amor s'ha acabat i que és inutil seguir.
Aquesta és la meva opinió.
Suposo que penso això perquè MAI no m'han enganyat i MAI no he enganyat a ningú. Però si que m'han deixat per enamorar-se d'una altre persona; i li va sorprendre molt la meva reacció ja que li vaig dir: que tinguis sort! No li vaig fer cap retret; ja que tinc molt clar que VULL ALGU AL MEU COSTAT QUE M'ESTIMI EN BOJERIA, QUE HO DEIXI TOT PER MI IGUAL QUE JO HO FARIA PER ELL SENSE ESPERAR RES A CANVI.
Ja que us he explicat un tret de la meva vida. Us explicaré al final de la relació que vaig tenir en aquest noi que em va deixar. Ell em va deixar per una noia que van durar 3 mesos, i un dia vam quedar i en vam parlar. Em va dir que hi tornes que havia confós l'amistat amb l'amor i que m'estimava. Li vaig respondre que MAI no es pot confondre l'amistat amb l'amor, i que em sabia molt greu per ell que no hagués estat enamorat mai d'algu, ja que si ho hagués estat veuria que no es pot confodre aquest dos sentiments.
És molt dur deixar una relació i això si que ho se per experiència ja que vaig deixar una relació de 6 anys i els més dur de tot és que jo l'estimava amb bojeria, però ell no m'estimava com jo volia que m'estimés. Com us he dit la meva primera regla d'una parella és que: us estimeu en bojeria i que els dos sigueu capaços de deixar-ho tot per l'altre sense esperar res a canvi. Tant predicar aquesta regla i per desgràcia el meu xicot ho va tenir de fer: deixar feina, amics, universitat, familia,... HO VA DEIXAR TOT PER MI, ja que em vaig posar malalta i em van dir que tenia menys d'un mes de vida sinó m'operava i el problema és que no es podia operar. Però al final vam trobar un metge i tot ha anat molt bé, petites secules però res que impedeixi el nostre amor.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
[/url]