Nuvies 2009 de Tarragona

un any fantàstic.

EntradaAutor: aglaya79 » ds. juny 07, 2008 7:12 pm

Mimi

Com la vas veure muntada amb els blaus o amb els daurats!!

Si que son clàssic pero a mi también me va dir q la idea es que cada cop poguessim triar mes cosetes... jo els centres si que els vaig trobar sosos...xo podem posar-hi petals... o a veure el fet de triar com va

No se... jo es q a mi m'interessa lo bo que es el menjar, lo altre ho trobo mes secundari!!
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: mimijordi » ds. juny 07, 2008 8:37 pm

silvia,
vaig veure montat amb el daurat.. (hi ha en blau también??)
si va dir q per l'any q ve renovaria cosetes... a veure q tal
si tens raó el primer es el menjar i el servei, pero si ademés acompanya la decoració millor q millor!!!!
a veure si li anem dient i s'enrotlla el Joan Carles.. jejeje

ah vosaltres quan sou? et cabran sense posar a damunt la pista de ball??
adeu guapa
Imatge Imatge
mimijordi
:: núvia experta

Entrades: 817
Membre des de: dv. maig 30, 2008 10:30 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: aglaya79 » ds. juny 07, 2008 8:46 pm

De convidats???

Pues com els bolets... ma mare contava amb uns 20 xq molta familia ve de fora pero a dia d'avui ella ja ne te 60!! i menos 4 o 5 tos confirmats!!!

Després la familia del miguel son 80...

I d'amics pues segur q uns 40/50 también fem...

Es a dir q no ho vull ni pensar.

Si! hi ha una de blava... mira-ho a la web.-..

De totes maneres a mi me va dir que de manterleria no podria triar gaires xq com q ell treballa amb taules de diferentes mides pues al hora de llogar és més complicat.

A la boda que ho vaig anar erem uns 180 (crec recordar) i damunt la pista de ball no hi havia ningu...

vosaltres quants sou??

Silvia
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: mimijordi » ds. juny 07, 2008 8:55 pm

de moment he contat 175 pero segur q en fallen, jo penso q serem uns 165 +o-
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: aglaya79 » ds. juny 07, 2008 8:58 pm

i q t ha dit que us posarien alla dalt? amb la mesa presidencial??

nosaltres a la taula central serem 6

hs vist la web?? les fotos que et deia!

silvia
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: mimijordi » ds. juny 07, 2008 9:04 pm

si la taula presidencial va a dalt sempre, no??
si nos 6 també, pares i nosaltres.
el q penso q els amics no els vull posar molt lluny pq son els q animen la festa pero es clar a sota la presidencial nomes caben 4 taules i la family més directa... no sé com ho farem
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: aglaya79 » dg. juny 08, 2008 9:50 am

Nosaltres els amics estavam cap al final pero centrats... a més eren taules grans d'uns 20... i va ser molt divertit!

Ja tinc unes ganes de veure coses: de triar els plats, de veure com muntem les taules... com dissenyem els marca-taules, com identifiquem les taules

La veritat es que aquets mesos se'ns passaran rapid... La gent me diu si no se'm fara pesat pero jo crec que cada mes estem en una etapa diferent...

Després de donar les invitacions haurem de començar a confirmar, fer taules...

Tinc ja unes ganes!
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: mimijordi » dg. juny 08, 2008 10:39 am

silvia, si noia fa molta ilusio tot en general...
tu quan dones les invitacions, amb quanta antelació?
encara q no hagis donat les invit vas trucant a la gent per confirmar??
es q no se si començar ja o es massa aviat..
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: mimijordi » dg. juny 08, 2008 3:24 pm

::bna//
hola noies q no hi ha ningú per aqui avui??
animeu-vos!!
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: gringa » dg. juny 08, 2008 9:11 pm

Felicidades a todas!!! yo soy muy nueva en esto de los foros, hace unas semanitas hemos decidido casarnos y estoy super ilusionada, soy de valls y me encanta la idea de compartir experiencia y nervios con todas.
Hoy hemos ido a visitar algunos sitios pero estoy hecha un lio, si me pueden
acosejar un sitio dentro de tarragona sera bienvenido...

visitamos Mas Sedo, Mas Folch y Castell de Vilafortuny, tienen buenas
referencia de alguno? gracias
gringa

Entrades: 13
Membre des de: dg. juny 08, 2008 8:50 pm

EntradaAutor: aglaya79 » dg. juny 08, 2008 10:25 pm

Hola noies!

Avui hem fet les presentacions pares/sogres i ha anat molt be. Hem anat a dinar i després a visitar el Dorado d'estrangis amb les families

M'ha agradat molt més... no recordava que hi haguessin tants jardins!

Avui la sala estava muntada amb blaus...

Miriam, les invitacions jo la gran majoria les dono al setembre xq com que la familia meva esta a Lleo aprofitem que hem d'anar per entregar-les... El Miguel les donara al novembre xq también es reuneix la seva familia de fora en un dinar...

I les d'amics m'imagino que al Nadal.

El que passa es que a la familia ja els hem anat dient que ens casem i molts ja m'han dit que vindran,...

Gringa BENVINGUDA!!

De Mas Folch vaig anar un cop a un sopar d'empresa i em va agradar molt. Mas Sedó he anat a un parell de bodes: El lloc és preciós i el menjar bonissim

Ara los dos pueden tener un problemilla: que se abone en los campos de alrededor... porque entonces "huele"... en Mas Sedó me pasó en las dos bodas... (en una mas que en otra) pero supongo que dependerá de la fecha que elijas. En mas Folch cuando estuve no hubo ese problema...

Yo el Castillo de Vilafortuny lo estuve mirando... la única pega que le vi (y me corroboro el fotografo) es la forma algo estrcha y alargada de la sala...
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: gringa » dg. juny 08, 2008 10:37 pm

Hola aglaya79, si tienes toda la razon con el castell de vilafortuny, nosotros tambien tuvimos esa sensacion, por parte de mas sedo nos encanta, pero en muchos foros no me han gustado las criticas que hay y eso me confunde, contame si ya tenes la fecha confirmada, nosotrao para julio pero todo depende en el sitio que lo hagamos.
que bueno lo del encuentro de la flia, la mia esta muy lejos y se conoceran un mes antes de la boda, solo podran venir mis padres y me moriria por tener tambien a mis hermanos ,pero bueno todo no se puede en esta vida, no!!
contame que tenes preparado... has avanzado mucho o estas como nosotros
gringa

EntradaAutor: Sara_80 » dl. juny 09, 2008 12:40 am

aglaya79 me alegro de que haya ido muy bien entre las familias!!
Enhorabuena por el sitio, es precioso el jardín del Dorado y está al lado del mar, sencillamente precioso, además se come muy bien!!

Gringra felicidades y bienvenida!!
Yo te recomendaria dos restaurantes que yo he visitado, además del Dorado que está muy bien, a mi me gustó l'encanteri, el jardín es precioso también y el hotel Regina en Salou (es donde lo celebramos nosotros), está muy bien y me han dicho que la comida es muy buena.
Imatge
Imatge
Sara_80
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 158
Membre des de: dl. set. 17, 2007 11:11 pm

EntradaAutor: aglaya79 » dl. juny 09, 2008 9:00 am

Ei Gringa!

A mi me también me han dicho que esta muy bien Casablanca (q es de los mismos que el Castell de Vilafortuny)... dicen q el pica pica está muy bien y es a pie de playa!

Silvia
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: NATIBG » dl. juny 09, 2008 9:20 am

Hola chicas!!

Teneis razón! castell de vilafortuny es una caña pero el espació es muy estrecho!!!

Yo me caso en el moli del Mallol en montblanc, me patee 100 restaurantes y al final lo más cerquita possible para no marear mucho a la gente!

El que no conocia y me hablo de él aliaga es el Castell del Rourell i lo he encontrado muy xulo!!!!

No ´sé si teneis referencias de él...
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: aglaya79 » dl. juny 09, 2008 9:28 am

La verdad q del Castell de Rourell no tengo referencias pero la web pinta muy bien!!

Y Mas Sedó... pues yo en la boda que estuve (aparte del olor) pues fue muy bien!! aunque es como un espectáculo xq se contrataron muchas actuaciones: polinesios, mariachis, danza del vientre...

Sin embargo ayer mi cuñado me decía que ellos estuvieron allí y no les gustó.! Parece ser que te echan si despues tienen mas bodas... Y ellos sí que por lo menos han ido a 20 bodas...

El PArc Sama no te lo recomiendo... y el castell de tamarit sí (auqn quiza lo veo algo caro)...

No sé... Yo tampoco busqué demasiado... Fui a una boda en el Dorado, me encantó TODO y decidí que no buscaba más... tenian la fecha que queria libre y lo contraté!

Luego busqué IGlesia (Misericordia en Reus)... y ¡bueno! pues pensando detallitos, sorpresas... elaborando lista de invitados...
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: gringa » dl. juny 09, 2008 9:51 am

Estoy tomando nota de todos los sitios, por lo visto me queda mucho camino por recorrer todavia jajajajaa porque solo he visto 3 y por una cosa o la otra ninguno me convence, porquè lo queremos todo tan perfecto!! me estoy volviendo muy esquisita hee jejejejee
Para los regalos de los invitados me ha gustado la ideas de la camara de fotos desechable, para que puedan inmortalisar el momento que deceen, saben mas o menos cuanto puede salir y donde encontrarlo, tienen alguna otra idea original?
gringa

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 09, 2008 10:11 am

WOLE A TOTES!!!
OSTRES NENES, COM LI DONEU A LA TECLA...PRIMER M'HE HAGUT DE POSAR UNA MICA LES PILES, I VEURE QUÈ HAVÍEU EXPLICAT!!!
MIMI, QUE GUAY QUE ESTIGUIS TAN CONTENTA AMB EL RESTAURANT! ARA, EN QUATRE DIES JA HAS ARREGLAT EL MÉS IMPORTANT, LA FAMOSA TRILOGIA: ESGLÈSIA, RESTAURANT I FOTÒGRAF...
NOSALTRES (JA T'HO VAIG EXPLICAR, NATI) VAM ANAR A VEURE EL GERARD GENÉ... LA HISTÒRIA SE N'ANAVA ALS 3000 €, AMB VÍDEO INCLÓS... I PENSAVA QUE ERA MOLT CAR... PERÒ VEIG QUE LA GENT ESTÀ PARLANT D'AQUESTS PREUS... VOSALTRES QUÈ OPINEU?
MIMI, ELS DE COMPOSIT DIUS QUE 3000, SEMPRE I QUAN ELS DEIXIS VENDRE FOTOS A LA BODA? ÉS QUE NO HO ENTÉS...
MERCI!!! ESPERO LES VOSTRES OPINIONS, NENIS... QUE LES NECESSITO!!! TINC UN LIO AMB EL FOTOGRAFO... BUÁÁÁÁÁ
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dl. juny 09, 2008 10:17 am

gringa ha escrit:Estoy tomando nota de todos los sitios, por lo visto me queda mucho camino por recorrer todavia jajajajaa porque solo he visto 3 y por una cosa o la otra ninguno me convence, porquè lo queremos todo tan perfecto!! me estoy volviendo muy esquisita hee jejejejee
Para los regalos de los invitados me ha gustado la ideas de la camara de fotos desechable, para que puedan inmortalisar el momento que deceen, saben mas o menos cuanto puede salir y donde encontrarlo, tienen alguna otra idea original?
.,

Por cierto, GRINGA!!! Bienvenida al club... ya verás cuántas ideas sacas de aquí... es una pasada!! te casas en julio? yo también!! y mimi también es julianera!!!!
a ver, restaurantes... yo que te voy a decir, para mi el mejor es el mio, jejeje... igual que para todas el mejor es el suyo... Yo me caso en Montferri, en un pueblo cerca del tuyo, de valls, y el convite lo hacemos en el castell del Rourell, que es un restaurante del grupo Encanteri.
Restaurantes que están muy bien son El Dorado, que tiene unos jardines preciosos, el Encanteni, lo mismo... Mas Sedó está muy bien, pero para mi tiene el problema que hacen más de una boda a la vez, y creo que es importante casarte en un sitio donde vayan a estar por ti todo el día (es mi opinión). El Castell de Vilafortuny dicen que la comida es muy buena, pero yo he visto fotos (estuve invitada a una boda allí, pero no pude ir, porque coincidía con la de mi primo), y la sala me parecía muy larga y sobre todo muy oscura... Después está el Termes de MOntbrió, que se come bien, pero lo mismo, muchas bodas a la vez...
El único sitio que no te recomendaría, por mi experiencia y por otra gente que me ha hablado (y espero que nadie se ofenda), es Villaurrutia... ufff... la comida fatal, y el trato también muy mal...
Bueno, creo que ya te he hecho una mini tesis... jejejeje...
un besete a todas!
(jajajaja... veo que yo también le doy bastante a la tecla)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: NATIBG » dl. juny 09, 2008 10:41 am

aliaga!! bones de nou!

dons a gringa ja li he parlat del teu restaurant!! el castell del rourel em va agradar molt quan m'hen vas parlar!! el dorado es una aposta segura i el meu... bueno... es el meu!!!!!!!!!!!!!!!jejejeje

Sabeu de quin també m'han donat bones referencies? de l'oRANGERIE... UN NOU DE CAMBRILS O VILAFORTUNYS... NO HO SE SEGUR...
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat