nuevaa!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: Pincessa85 » dv. oct. 19, 2007 10:45 am

si, yo flipe cuando me dijo que Mayo, julio y septiembre completo (esto a finales de agosto9 y junio libre el 6 o el 13 solo

Pues bien con bastante trabajo, pero bueno.. bien!
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Cronica de la boda: viewtopic.php?p=2433755#2433755

Video de la boda: http://www.guianupcial.tv
Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10000
Membre des de: dg. maig 06, 2007 6:01 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: xurdit » dv. oct. 19, 2007 10:49 am

impresionante si si!
tu t casas en junio verdad? la semana siguiente d mi!

ai nena estoy d los nervios!
aun no me han confirmado vuelos y m voy el lunes! y a las 2 salgo dl curro ya
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Pincessa85 » dv. oct. 19, 2007 10:53 am

Si, el 6!! Fuera preferido para mediados finales de Junio por el tema Luna de miel pero es que el 13 no me gusta nada.. no soy supersticiosa pero nose. me daba cosilla...

¿Todavía no ¿Y a qué esperan? Pues tendrán que decirte algo en estas dos horas que quedan porque sino ya me dirás tú qué haces el lunes!!
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dv. oct. 19, 2007 10:55 am

sii ahora me han llamado y yoo.,.. bueno ACORDAROS q esta tarde no curro! cn mi hilito d voz!

nosotros es q lo q tenemos claro era el dia... es inamobible... lo otro d todo s puede hablar jejejej!!
q waii! llevare 1 semana casada el dia d tu boda!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pincessa85 » dv. oct. 19, 2007 11:36 am

Ya serás señora.. y yo señorita todavia.. jajaja
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dv. oct. 19, 2007 3:39 pm

jajajaj esto d señora da miedo y todo e!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » dv. oct. 19, 2007 7:12 pm

xurdit ha escrit:BOON DIAAA PEL MATIINET!

LABANDA es q q tela! creo q es una pasada d caroo... no veas

BRIDGET JONES he estat parlant amb la dona del Mas Solers m'ha enviat informació però no acabo dentendre coses dl lloguer d les sales... no se si soc jo q me liat o q...
a part q también u vui veure esta clar! i no acabem d trobar el moment, espero poder fero aviat! tu vas dilluns? fes moltes fotus ee!!!
si es extrany q no facin reserves... a un lloc on vem anar ja apuntaven pel 2010 i tot!!!

can jon on es??

Bona nit wapa, Can Jonc està a Alella, hem anat mirant diferents llocs per si de cas, demà anem a Mas Solers i can Jonc, jo volia casar-me el 6 de Juny , però he pre-reservat a Can Jonc el dia 13, a més si els nuvis que tenen pre-reservat el dia 6 no ho fan allà, puc cambiar la data. Casar-me en 13 em dóna igual, no sóc supersticiosa.
Vam anar a mirar también Mas de Sant Lleí, però o només tenien Maig o el 27 de Juny ( massa tard per a mi, a la feina comencem temporada super alta, i no em va gràcia deixar-los penjats) i también vam anar a Bell Recó, però es passen un ou amb els preus i a més t'ho has de montar tot tú, et donen folletons amb noms de càterings, floristeries, fotògrafs, dj's i apa posa't tu en contacte, lliga-ho tot... crec que no podria fer-ho, amb la feina que tinc, em manca temps...

Ja t'explicaré...
[url=http://nuvis.org/gerard_i_vanessa] [img]http://tickers.nuvis.org//HDA3/F13/T5.png[/img] [/url]
VANESSA&GERARD2011
:: núvia experimentada

Entrades: 390
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 9:15 pm

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 20, 2007 7:57 am

BRIDGET JONES ha escrit:

BRIDGET JONES he estat parlant amb la dona del Mas Solers m'ha enviat informació però no acabo dentendre coses dl lloguer d les sales... no se si soc jo q me liat o q...
a part q también u vui veure esta clar! i no acabem d trobar el moment, espero poder fero aviat! tu vas dilluns? fes moltes fotus ee!!!
si es extrany q no facin reserves... a un lloc on vem anar ja apuntaven pel 2010 i tot!!!

can jon on es??

Bona nit wapa, Can Jonc està a Alella, hem anat mirant diferents llocs per si de cas, demà anem a Mas Solers i can Jonc, jo volia casar-me el 6 de Juny , però he pre-reservat a Can Jonc el dia 13, a més si els nuvis que tenen pre-reservat el dia 6 no ho fan allà, puc cambiar la data. Casar-me en 13 em dóna igual, no sóc supersticiosa.
Vam anar a mirar también Mas de Sant Lleí, però o només tenien Maig o el 27 de Juny ( massa tard per a mi, a la feina comencem temporada super alta, i no em va gràcia deixar-los penjats) i también vam anar a Bell Recó, però es passen un ou amb els preus i a més t'ho has de montar tot tú, et donen folletons amb noms de càterings, floristeries, fotògrafs, dj's i apa posa't tu en contacte, lliga-ho tot... crec que no podria fer-ho, amb la feina que tinc, em manca temps...

Ja t'explicaré...

wapa, doncs a veure si coincidim i macabes d'explicar tot això!
nosaltres ahir al vespre nit... (si si sobre quarts d 10 al segon lloc!) vam anar a veure dos llocs més a sitges, el melia i un altre q ara no recordo com es deia... (quin cap q tinc! :o-o: ) el melià molt maku, l'altre unes vistes molt maques però hi havia coses que deixaven bastant que desitjar; el diumenge tornem a baixar a veure la cucanya! a aquest pas ja ens podem llogar un pisito a sitges pq hi baixem dos cops per setmana casi!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 20, 2007 7:58 am

BRIDGET JONES ha escrit:

can jon on es??

Ja t'explicaré...

wapa, doncs a veure si coincidim i macabes d'explicar tot això!
nosaltres ahir al vespre nit... (si si sobre quarts d 10 al segon lloc!) vam anar a veure dos llocs més a sitges, el melia i un altre q ara no recordo com es deia... (quin cap q tinc! :o-o: ) el melià molt maku, l'altre unes vistes molt maques però hi havia coses que deixaven bastant que desitjar; el diumenge tornem a baixar a veure la cucanya! a aquest pas ja ens podem llogar un pisito a sitges pq hi baixem dos cops per setmana casi!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 20, 2007 7:59 am

ups se ma penjat 2 cops :-/
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pincessa85 » ds. oct. 20, 2007 3:35 pm

no pasa nada!!! jejeje

madre mia.. yo es que vi dos restaurantes los 2me gustaron y pense (como miré más me haré un lio) e hice calculos y me quede con el mio :-))
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: FERZAY » ds. oct. 20, 2007 6:05 pm

alba....
yo tambien pensé el 13 (siempre he querido casarme para la fecha de mi cumple que es el 10) y lo mas cercano es el 13 pero me empecé a rallar porque me daba llullu...y eso que no soy nada supersticiosa pero no se...dije va el 20 jejeje
FERZAY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » ds. oct. 20, 2007 6:51 pm

A mi lo de la fecha me da igual, si fuese martes 13, aún...

Per cert Judit, he anat a visitar Mas Solers, filla, kina desil.lusió ,'he emportat... en parlem per privis.
[url=http://nuvis.org/gerard_i_vanessa] [img]http://tickers.nuvis.org//HDA3/F13/T5.png[/img] [/url]
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: LABANDA » ds. oct. 20, 2007 7:11 pm

oSTRAS!! bridget wapa!! cuanto tiempo... hace que no hablamos...

oye.. cuentanos a todas esas desilusiones de Finca mas solers????? que aunque ya tengo restaurante... sabes que me interesaba tambien-... y así vamos sabiendo cositas...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » ds. oct. 20, 2007 7:14 pm

sobre lo de las fechas que comentais...
hombre, a mi me ha dado un poco de rabia tener que cambiar el dia... porque yo nunca en la vida hubiera dicho que me casaria en agosto... (pero bueno, es el dia 1, digamos que es como julio...) pero nuestra primera idea era casarnos el 27 d junio, que es el cumple de Sergi... pero estaba cogido... sinó... el 25 de julio porque es el dia que se casaron mis padres... y mirad,... al final.. pues un sabado después...

ahora nos gusta mucho la fecha... pero yo sinceramente en dia 13 no me casaria... no sé... para mi no me es bonita... y no es que sea muy supersiticosa...
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » ds. oct. 20, 2007 8:00 pm

BRIDGET JONES ha escrit:A mi lo de la fecha me da igual, si fuese martes 13, aún...

Per cert Judit, he anat a visitar Mas Solers, filla, kina desil.lusió ,'he emportat... en parlem per privis.

aiii explicam explicaaam!
q no em vui emportar un ensurt d'entrada jo jaa!!!

demà tornem a baixar a sitges a mirar més cosetes!!

LABANDA penso q hem tancat el tema i q ens decantem casi al 90% per sitges... aquesta setmana q bé q jo estaré a madrid, aprofitarem per acabar-hi d pensar per separat... almenys tindré algu q pensar a part dls cursos q e d fer :o-o:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: VANESSA&GERARD2011 » ds. oct. 20, 2007 9:13 pm

LABANDA ha escrit:sobre lo de las fechas que comentais...
hombre, a mi me ha dado un poco de rabia tener que cambiar el dia... porque yo nunca en la vida hubiera dicho que me casaria en agosto... (pero bueno, es el dia 1, digamos que es como julio...) pero nuestra primera idea era casarnos el 27 d junio, que es el cumple de Sergi... pero estaba cogido... sinó... el 25 de julio porque es el dia que se casaron mis padres... y mirad,... al final.. pues un sabado después...

ahora nos gusta mucho la fecha... pero yo sinceramente en dia 13 no me casaria... no sé... para mi no me es bonita... y no es que sea muy supersiticosa...

A mi también me gustaria que fuese el día 6 de Junio, todavía no es seguro que sea el 13, y como he dixo antes a mi no me importa que sea 13, anda que no han habido y hay bodas que caen en 13!!! Yo no puedo cambiar más fechas, o es el 6 o el 13.

Vaya cuántos 13 he puesto!!!

P.D. Lo de Mas Solers, cada uno lo tiene que juzgar por si mismo, pero me ha decepcionado bastante... lo imaginaba diferente.
VANESSA&GERARD2011

EntradaAutor: xurdit » dg. oct. 21, 2007 10:31 am

uiui el findesemana q viene vamos nosotros a la Finca Mas Solers a ver q tal!

pues para nosotros la fecha era algo inamobible...
es el dia q nos conocimos y nos hace sumamente gracia...
pero ya... viendo como va el tema en sitges ya me veo cambiandolo : muaahhhh :
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dg. oct. 21, 2007 5:37 pm

bueno chicas... no os preocupeis por la fecha! lo importante es que nos queremos casar!! tanto da, que dia!
LABANDA

EntradaAutor: xurdit » dg. oct. 21, 2007 8:51 pm

sii!
está claro que lo más importante es q nos queremos casar!!

hoy he ido a ver la cucanya, ha habido un momento en el que no sabiamos si reir o llorar ?:) ?:) pero bueno... la semana q viene seguiremos cn la ruta y listos!

niñas q mañana me voy ya...
aisss q d pokitas ganas... q dentro d 5 horas tengo q levantarme para ir al aeropuerto y aun estoy cn la maleta por hacer...
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants