Autor: Pincessa85 » dv. oct. 19, 2007 10:45 am
Autor: xurdit » dv. oct. 19, 2007 10:49 am
Autor: Pincessa85 » dv. oct. 19, 2007 10:53 am
Autor: xurdit » dv. oct. 19, 2007 10:55 am
Autor: Pincessa85 » dv. oct. 19, 2007 11:36 am
Autor: xurdit » dv. oct. 19, 2007 3:39 pm
Autor: VANESSA&GERARD2011 » dv. oct. 19, 2007 7:12 pm
xurdit ha escrit:BOON DIAAA PEL MATIINET!
LABANDA es q q tela! creo q es una pasada d caroo... no veas
BRIDGET JONES he estat parlant amb la dona del Mas Solers m'ha enviat informació però no acabo dentendre coses dl lloguer d les sales... no se si soc jo q me liat o q...
a part q también u vui veure esta clar! i no acabem d trobar el moment, espero poder fero aviat! tu vas dilluns? fes moltes fotus ee!!!
si es extrany q no facin reserves... a un lloc on vem anar ja apuntaven pel 2010 i tot!!!
can jon on es??
Autor: xurdit » ds. oct. 20, 2007 7:57 am
BRIDGET JONES ha escrit:xurdit ha escrit:BOON DIAAA PEL MATIINET!
BRIDGET JONES he estat parlant amb la dona del Mas Solers m'ha enviat informació però no acabo dentendre coses dl lloguer d les sales... no se si soc jo q me liat o q...
a part q también u vui veure esta clar! i no acabem d trobar el moment, espero poder fero aviat! tu vas dilluns? fes moltes fotus ee!!!
si es extrany q no facin reserves... a un lloc on vem anar ja apuntaven pel 2010 i tot!!!
can jon on es??
Bona nit wapa, Can Jonc està a Alella, hem anat mirant diferents llocs per si de cas, demà anem a Mas Solers i can Jonc, jo volia casar-me el 6 de Juny , però he pre-reservat a Can Jonc el dia 13, a més si els nuvis que tenen pre-reservat el dia 6 no ho fan allà, puc cambiar la data. Casar-me en 13 em dóna igual, no sóc supersticiosa.
Vam anar a mirar también Mas de Sant Lleí, però o només tenien Maig o el 27 de Juny ( massa tard per a mi, a la feina comencem temporada super alta, i no em va gràcia deixar-los penjats) i también vam anar a Bell Recó, però es passen un ou amb els preus i a més t'ho has de montar tot tú, et donen folletons amb noms de càterings, floristeries, fotògrafs, dj's i apa posa't tu en contacte, lliga-ho tot... crec que no podria fer-ho, amb la feina que tinc, em manca temps...
Ja t'explicaré...
Autor: xurdit » ds. oct. 20, 2007 7:58 am
BRIDGET JONES ha escrit:xurdit ha escrit:BOON DIAAA PEL MATIINET!
can jon on es??
Bona nit wapa, Can Jonc està a Alella, hem anat mirant diferents llocs per si de cas, demà anem a Mas Solers i can Jonc, jo volia casar-me el 6 de Juny , però he pre-reservat a Can Jonc el dia 13, a més si els nuvis que tenen pre-reservat el dia 6 no ho fan allà, puc cambiar la data. Casar-me en 13 em dóna igual, no sóc supersticiosa.
Vam anar a mirar también Mas de Sant Lleí, però o només tenien Maig o el 27 de Juny ( massa tard per a mi, a la feina comencem temporada super alta, i no em va gràcia deixar-los penjats) i también vam anar a Bell Recó, però es passen un ou amb els preus i a més t'ho has de montar tot tú, et donen folletons amb noms de càterings, floristeries, fotògrafs, dj's i apa posa't tu en contacte, lliga-ho tot... crec que no podria fer-ho, amb la feina que tinc, em manca temps...
Ja t'explicaré...
Autor: xurdit » ds. oct. 20, 2007 7:59 am
Autor: Pincessa85 » ds. oct. 20, 2007 3:35 pm
Autor: FERZAY » ds. oct. 20, 2007 6:05 pm
Autor: VANESSA&GERARD2011 » ds. oct. 20, 2007 6:51 pm
Autor: LABANDA » ds. oct. 20, 2007 7:11 pm
Autor: LABANDA » ds. oct. 20, 2007 7:14 pm
Autor: xurdit » ds. oct. 20, 2007 8:00 pm
BRIDGET JONES ha escrit:A mi lo de la fecha me da igual, si fuese martes 13, aún...
Per cert Judit, he anat a visitar Mas Solers, filla, kina desil.lusió ,'he emportat... en parlem per privis.
Autor: VANESSA&GERARD2011 » ds. oct. 20, 2007 9:13 pm
LABANDA ha escrit:sobre lo de las fechas que comentais...
hombre, a mi me ha dado un poco de rabia tener que cambiar el dia... porque yo nunca en la vida hubiera dicho que me casaria en agosto... (pero bueno, es el dia 1, digamos que es como julio...) pero nuestra primera idea era casarnos el 27 d junio, que es el cumple de Sergi... pero estaba cogido... sinó... el 25 de julio porque es el dia que se casaron mis padres... y mirad,... al final.. pues un sabado después...
ahora nos gusta mucho la fecha... pero yo sinceramente en dia 13 no me casaria... no sé... para mi no me es bonita... y no es que sea muy supersiticosa...
Autor: xurdit » dg. oct. 21, 2007 10:31 am
Autor: LABANDA » dg. oct. 21, 2007 5:37 pm
Autor: xurdit » dg. oct. 21, 2007 8:51 pm