Autor: Rosereta » dc. set. 15, 2010 10:03 pm
hola noies,
Us estava llegint per sobre, i he pensat, no em puc kedar sense donar la meva humil opinió!!
Jo crec que amb aquests dos restaurants nosaltres no hem estat de sort.
M'explico, sense voler ofendre a ningú eh!!
El Vilavallbona ens cridava molt l'atenció pk l'esglèisa és de la mare de deu del Roser i em feia gràcia perque jo em dic així. Total, que vem trucar al noi que ho porta per anar-ho a visitar. Primer vem quedar un dia, i quan ja hi erem de camí, pk teniem un trosset, ens truca i ens ho anul·la!!! Això ja no ens va agradar gaire d'entrada, però dius buenu, al noi li ha sortit un imprevist, a tots ens pot passar, així que quedem un segon cop. Segon intent, arribem i no hi havia ningú, el truquem i ens diu que està a punt d'arribar. Vem esperar 20 minuts!!! Quan va venir, ens ho va explicar i ensenyar tot molt per sobre, tenia presa.....evidentment, vem sortir d'allà i vem tenir claríssim que allà no ens casariem!!! Amb la pasta que t'hi deixes el dia del casament!!! i el tracte no ens havia agradat gens.
Segon lloc, Ca n'alzina!! És un lloc xulíssim!!!!!!! Ens va encantar. Vem reservar una data i haviem de fer la paga i senyal. Amb tot això van venir els dies de festes de Nadal, cap d'any... i vem quedar que fariem l'ingrés de la reserva passat festes i ells ens guardaven la data. Total, durant les festes, que ho vem començar a dir a la família i amics... varis familiars i amics d'Igualada, no ens en van donar gaires bones referencies... no sé, jo després he llegit comentaris per aki i tothom en parla bé, però clar, la gent ens va "acollonir" bastant; que si menjar fred, que si a l'aparetiu no arribava per tothom.....
Aquí teniem un gran dilema, perquè ens encantava ca N'alzina, el lloc, el tracte rebut......
Total, finalment vem anar a visitar un altre lloc que també ens va encatar i finalment ens vem decantar per aquest.
Amb la meva aportació espero que ningú s'ofengui ni prengui malament cap comentari... només he volgut transmetre la meva experiència!
Petons.