CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dv. nov. 30, 2007 5:54 pm

Oi que si Marta????

>.-<: >.-<:
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dv. nov. 30, 2007 6:55 pm

Eiiii!!!! Este peazo de post. Yo soy también ca n'alzinera 2008, pero en el 2009 estaremos todas aquí dandole el coñazo a Labanda.
Numeta pon una foto de tu pared decorada que aun no la hemos visto!!
Pues eso que Ca N'Alzina es el restaurante flechazo, para mí fue verlo y enamorarme de él. Eso despues de haber visto la friolera de 10 restaurantes mínimo. Tiene un toque de rústico y moderno wapísimo. Estás en plena montaña, solo escuchas los pajaritos y ves verde por todas partes. Y la comida no tiene desperdicio chicas!! Y además suite nupcial y desayuno en el precio!!! Las que lo querais hacer por la iglesia, como yo, a 1km está el pueblo de Rubió, con una ermita preciosa y sin tener que sufrir por si estará libre vuestra fecha de boda...el pueblo tiene 10 habitantes como mucho... Por cierto yo me caso allí!! se nota??
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dv. nov. 30, 2007 10:54 pm

un ooooooooeeeeeee per aquestes nenes CA N'ALZINERES!!!!!
sou les millors!!!!!!!

aquí, en aquest post fins el 2009 com a mínim!!!!!!!

per vosaltres:
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:-()-) (-O-:-)
LABANDA

EntradaAutor: Capdemar » dg. des. 02, 2007 5:08 pm

ANEROLA ha escrit:Eiiii!!!! Este peazo de post. Yo soy también ca n'alzinera 2008, pero en el 2009 estaremos todas aquí dandole el coñazo a Labanda.
Pues eso que Ca N'Alzina es el restaurante flechazo, para mí fue verlo y enamorarme de él. Eso despues de haber visto la friolera de 10 restaurantes mínimo. Tiene un toque de rústico y moderno wapísimo. Estás en plena montaña, solo escuchas los pajaritos y ves verde por todas partes. Y la comida no tiene desperdicio chicas!! Y además suite nupcial y desayuno en el precio!!! Las que lo querais hacer por la iglesia, como yo, a 1km está el pueblo de Rubió, con una ermita preciosa y sin tener que sufrir por si estará libre vuestra fecha de boda...el pueblo tiene 10 habitantes como mucho... Por cierto yo me caso allí!! se nota??

Totalment d'acord amb tu Anerola!!
Jo també em caso a Ca n'Alzina l'any vinent i estic super contenta amb el lloc que em triat.
Ànims Labanda!!! Tu pots! :-)ok:
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: Mafalda » dg. des. 02, 2007 7:44 pm

Hola, bona tarda!
Jo també em caso a Ca N'Alzina al 2009. Fa temps que he visc aquest foro, i no us enganyaré, fa algun temps que us llegeixo al post del 2008... Diguem que us he estat "espiant"... Ara feia uns dies que no hi entrava, i quan he vist que heu penjat un nou post del 2009 m'hi he decidit!
Imatge
Mafalda

Entrades: 38
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 6:16 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. des. 02, 2007 11:19 pm

Hombre!!! quina ilusió!!! ja van sortint aquestes ca n'alzineres 2009!!! però si ja deia jo... si estan les dates de tot l'estiu 2009 ple, algñu hi havia d'haver per aki!!

Explica doncs, quan us caseu, d'on sou!!! coti coti!!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dg. des. 02, 2007 11:20 pm

APS, i PRIMER DE TOT...

ENHORABONA PEL CASAMENT I PER L'ELECCIÓ D'AQUEST PRECIÓS LLOC!!!!
LABANDA

EntradaAutor: ru » dl. des. 03, 2007 9:17 am

Olé esa Mafalda!!!

Si és que hi ha gent amb bon gust! COÑE!!!! :-)ok:

Moltes felicitats guapa i benvinguda al super-coti-post (3ra part!)... així que com diu la Labanda... COTICOTI!!! Ho volem saber tooooooooooooooooooooot!!!!! :-))
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: NUMA » dl. des. 03, 2007 10:36 am

ANEROLA ha escrit:Eiiii!!!! Este peazo de post. Yo soy también ca n'alzinera 2008, pero en el 2009 estaremos todas aquí dandole el coñazo a Labanda.

que fuerteeeeeeeeee creo que no tengo ninguna!!!!!! :--(
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dl. des. 03, 2007 10:37 am

x cert.... ja tinc el video!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: Mafalda » dl. des. 03, 2007 3:25 pm

Bona tarda!
Us explico: som de Barcelona, i ens casem el 28 de març del 2009. Abans de decidir-nos pel lloc vam estar-ne veient uns quants, però quan vam veure Ca N'Alzina de seguida vam saber que era el nostre lloc preferit! L'únic que ens tirava una mica enrera era la distància (60 Km!), però els nostres pares ens van animar dient-nos que la distància la podríem solucionar si realment era el nostre lloc. Així que res, estem super encantats amb el lloc, i tenim moltíssimes ganes de començar amb els preparatius.
Encantada de "conèixer-vos"!
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: Capdemar » dl. des. 03, 2007 3:29 pm

BENVINGUDA MAFALDA!!!

Nosaltres també sóm de Barcelona, i també vam tenir present aquest tema dels kilòmetres, però Ca n'ALzina és el lloc que ens va enamorar des del primer moment... així que no ens vam poder resistir!
Capdemar

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: Mafalda » dl. des. 03, 2007 3:35 pm

Gràcies!
Suposo que haurem de buscar alguna companyia d'autocars que vulgui portar als nostres convidats (la curveta del camí de pujada és important!), però ja ho anirem mirant.
Ah, i enhorabona també a totes vosaltres, pel casament i pel lloc que heu escollit!!
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: ANEROLA » dl. des. 03, 2007 7:00 pm

Mafalda noia benvinguda al post!! Nosaltres también sortim de Barcelona, i tota la family també. Però és el preu de trobar el restaurant dels teus somnis.
Numa te asesino si no tens cap foto de la paret decorada!!!
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. des. 03, 2007 10:38 pm

Que bé Mafalda!!! heu fet una bona elecció... i no penseu en els kilometres... quan es va a un casament... en això no es pensa!

Aupaaaa post ca n'alzinero!!!

NUMAAAAAAAAAAAAAAAA de veritat que no tens cap foto??? i la Bloomie??? ningú? ni una d'un convifat que per casualitat surti la paret?????????
tant de temps parlant d'ella i ara no veurem lo preciosa que va quedar!¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿?????????? jolines!!

MAFALDA... saps de quina paret parlem¨??jejejejejeje
és que som una mica rares... segur que ni t'hi has fixat!

per cert... cerimònia civil o esglesia???????????
LABANDA

EntradaAutor: Mafalda » dl. des. 03, 2007 10:49 pm

Hola noies!!
Nosaltres ens casem pel civil, el pare del meu xicot és tinent d'alcalde (o algu així) d'un poble de prop de Barcelona i ens casa ell! Hi ha gent que diu q se li faria estrany q algún familiar els casés, però a nosaltres en fa il.lusió.
Pel q fa a la paret... Si q m'hi havia fixat, és q n'hi ha x fixar-s'hi! De fet, el cop que hi vam anar amb els meus pares la meva mare també s'hi va fixar! He llegit que alguna de les noies que s'hi ha casat la va decorar, a mi també m'agradaria fer-ho, pq la veritat, ja la podrien tenir una miqueta millor...
I vosaltres que, civil o església??
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: LABANDA » dl. des. 03, 2007 10:59 pm

Nosaltres per cerimònia civil allà mateix. No sabem encara si volem que ens casì un dels dos alcaldes que t'ofereixen o bé una altra persona que tenim en ment. DE moment no ho hem parlat molt a fons....

Quan fa que vau reservar el restaurant??
LABANDA

EntradaAutor: Mafalda » dl. des. 03, 2007 11:07 pm

Ja fa un temps que ens vam decidir a reservar-lo. El q passa és q en un principi ens havíem de casar al maig de l'any q ve, però hem tingut alguns problemes amb la feina i l'hem hagut de endarrerir. Ja fa un parell de mesos q hem concretat la data definitiva, i estem molt més tranquils! Et poses a sumar, a sumar, a sumar... I la xifra final té tants zeros q mareja!
Vosaltres us caseu a l'agost, oi? A mi en un principi m'hagués agradat que fos una mica més enllà del març, cap a principis de l'estiu, però mira, la data és aquesta i ara ja n'estic encantada!
Imatge
Mafalda

EntradaAutor: LABANDA » dl. des. 03, 2007 11:10 pm

Es la data que ens vam haver de quedar perquè només en quedaven 3 per a l'estiu quan hi vam anar... nosaltres vam fer la prereserva al juliol d'aquest 2007.... està super sol·licitat!

eis, ja t'has apuntat a la llista incial de l post de BODAS 2009??? li has d'enviar un privat a Pitufita per a que t'apunti, si nno es que ho has fet ja!

bé wapa, vaig a dormir! ens veiem!
LABANDA

EntradaAutor: Mafalda » dl. des. 03, 2007 11:12 pm

No sé què és això del Post 2009, ja m'ho explicaràs demà!
Jo m'espero a q acabi Ventdelplà. Bona nit!
Imatge
Mafalda

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants