Nuvies 2009 de Tarragona

un any fantàstic.

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 05, 2008 3:10 pm

nenes... que se nos cau el post!!!!
ànimus!!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dj. juny 05, 2008 4:20 pm

per cert, tarragonines, passeuvos pel post de la nati, el compte enrera del 2008!!!! a veure què ens explica, jejejeje... ara volem estar super informades!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mimijordi » dj. juny 05, 2008 10:43 pm

aglaya79 ha escrit:Bon dia a totes!!

Ahir vaig comprar els canyons de confetti... els que quedaven q estan ja de liquidació.

Miriam, qui te va atendre a el dorado??

Silvia

Hola silvia!! ens va atendre el Joan Carles... i demà ja anem a firmar el contracte i fer la paga i senyal!!!!! que guay...... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge Imatge
mimijordi
:: núvia experta

Entrades: 817
Membre des de: dv. maig 30, 2008 10:30 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: mimijordi » dj. juny 05, 2008 10:49 pm

hola compis.... avui no m'he pogut passar encara... estat liadeta...
q tal ho porteu??
jo demà vaig a firmar el cte al dorado i la paga senyal i ahir ja vam reservar también el fotograf COMPOSITE al final!
Les fotos son molt xules i originals i al final hem preferit amb ell pq esta a 5 minuts de casa (enlloc de desplaçarnos a bcn)

Nenes el tema vestit no sé si començar a mirar ja o esperarme al setembre..... :-)

ei silvia compi de restaurant com va??
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: mimijordi » dv. juny 06, 2008 9:52 am

bon dia nenes!!!
q hi ha algu pel foro???

com es presenta el finde!!!
jo avui vaig a firmar el cte amb el restaurant i fer la paga senyal....!!!!!!!!!

i em sembla q no tardaré a mirar vestidets, no puc aguantar....jejejje *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 06, 2008 10:11 am

woleee!!! ufff. escric des de casa, que avui tinc festa i l'internet em va... ufff... fatal...
mimi, què ve, tia deus estar super contenta de tenir ja el restaurant...
nosaltres hem quedat avui amb el gerard gené, a veure que ens diu... ens passa una mica com tu, que ho tenim super a prop (és de reus, com nosaltres) i fa unes fotos super originals... suposo que segurament ho farem amb ell, però primer volem que ens expliquin preus i tot plegat...
lo del vestit tens tota la raó del món... costa esperar-se, jejeje... jo ja tinc clixat uns quants de la línia two de rosa clarà, però són de l'any 2008!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nu327 » dv. juny 06, 2008 11:16 am

Bon dia, tarragonines!!

Veig que heu avançat molt, eh??
Del vestit, jo el vaig començar a mirar al setembre, quan va sortir la colecció nova sencera!
Imatge
nu327
:: núvia de platí

Entrades: 4781
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 3:08 pm
Ubicació: El Vendrell

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 06, 2008 11:33 am

ei, nu, què guay que et passis per aquí, que ets una veterana...!!
per cert, on t'ho vas comprar tu el vestit?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nu327 » dv. juny 06, 2008 11:54 am

Jo el vaig comprar a vincenç novias, a barcelona, me'n vaig anar al mejor postor!
Abans, però, em vaig recorrer totes les botigues habidas y por haber (jo, pero probar-me vestits, que no quedi, vaig anar fins i tot a Carolina Herrera - quin gustàs posas-se un vestit de 7000 euros, jejeje)
Jo és que soc molt cagadubtes, i em feia molta por comprar-me un vestit i desprès començar-me a rallar si en veia d'altres, així que tot i que el segon dia ja ho tenia casi clar, vaig matar totes les opcions. Al final, quan ja estaba decidida pel meu, tenia dues versions, el de Pronovias, que portava escote corazón, i el meu, de Sant Patrick (marca "blanca" de Pronovias) que era exactament igual però amb l'escot recte. Total, em vaig anar a probar els dos i em vaig quedar amb el meu, que ja l'havia vist a avàries botigues, i a Vincenç era on estaba més bé de preu (970; m'havien arribat a demnara 1490 euros pel mateix vestit!!!)
Imatge
nu327

EntradaAutor: NATIBG » dv. juny 06, 2008 8:29 pm

Osti quines diferencies de preu!!! jo el vaig comprar l'agost passat! un any abans del casament, és del 2007, però va ser el primer que em vaig provar per provar i m'hen vaig enamorar i no vaig mirar res més!!!
ara estic com boja per tornr-mel a provar!!!!!!!!!!
Enorabona pel restaurant i pel fotograf... poc a poc tot arriba!!!!!!!!!!!
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: aliaga79 » dv. juny 06, 2008 9:37 pm

nenis!!! què dieu!! que estem a la plana 10 del post!!!
vinga, tarragonines, a escriure...
avui he anat al gerard gené... però és bastant més car del que pensava... se'n va, tranquil.lament, als 3.000 € si vols video... aaaah!!!
mimi, crec que em passaré per composit, a creixell... ja els has llogat?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aglaya79 » ds. juny 07, 2008 10:09 am

Hola Mim!!

La veritat es que te dona molta tranquilitat tindre ja el restaurant!

Nosaltres el menu el tenim gairebé clar... a veure ara dels serveis adicionals que agafem: Suposo que la canguro sí! que es una noia/pirata que ve a buscar els nens xq vagin a busca el tresor del Dorado

quina gràcia que tenim el mateix! Jo he d'anar un dia amb mons pares, a veure si veiem ja les noves estovalles!! i podem triar!

Per cert, sabeu si hi ha alguna cronica q s'hagi fet en aquell restaurant?

Ostres Nu, gràcies pel consell... no havia pensat q hi hagues tanta diferencia de preu en el mateix vestit!

Ali, ja em diràs com va amb el fotograf!

Silvia
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: aliaga79 » ds. juny 07, 2008 12:05 pm

Wole, silvia... què dius, neneta?
qué guay que mimi y tú tengáis el mismo restaurante... hace mucha ilusión compartir estas cosas no?
así que si conoceís a alguien que se case en elcastell del rourell, apuntadla al foro para compartir yo cositas con ella, jejejeje...
cómo va el día, tarragoninas?? por fn hace sooooool!!! espero que dure, el sábado que viene voy a la boda de una amiga y me gustaría que le hiciera un día genial!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » ds. juny 07, 2008 12:09 pm

nu327 ha escrit:Jo el vaig comprar a vincenç novias, a barcelona, me'n vaig anar al mejor postor!
Abans, però, em vaig recorrer totes les botigues habidas y por haber (jo, pero probar-me vestits, que no quedi, vaig anar fins i tot a Carolina Herrera - quin gustàs posas-se un vestit de 7000 euros, jejeje)
Jo és que soc molt cagadubtes, i em feia molta por comprar-me un vestit i desprès començar-me a rallar si en veia d'altres, així que tot i que el segon dia ja ho tenia casi clar, vaig matar totes les opcions. Al final, quan ja estaba decidida pel meu, tenia dues versions, el de Pronovias, que portava escote corazón, i el meu, de Sant Patrick (marca "blanca" de Pronovias) que era exactament igual però amb l'escot recte. Total, em vaig anar a probar els dos i em vaig quedar amb el meu, que ja l'havia vist a avàries botigues, i a Vincenç era on estaba més bé de preu (970; m'havien arribat a demnara 1490 euros pel mateix vestit!!!)

ah! i nuuuuuu!! merci pel consell del vestit, neni, que no t'havia dit res...
per cert, avui, quan vegis a la bea dona-li un petó molt fort de part meu!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » ds. juny 07, 2008 12:15 pm

per cert, tarragonines... una amiga meva que l'any passat es va casar, va donar uns clauers molt xulos com a detall... els són una parella que són super bona gent, però un pel pijos, i jo pensava que s'havien gastat una pasta en els detalls... doncs ahir parlant amb ella em diu: nena, no siguis tonta i pels detalls ves a signo (a Reus, a països catalans), que jo els meus clauers em van costar 1,25 euros!!!
doncs, nenes, jo hi aniré, més endavant a preguntar: trobo que està super bé... us passo el web, per si us pot interessar...

http://www.signo.cat/cat/
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » ds. juny 07, 2008 12:26 pm

per cert, xiques, coneixeu un estudi fo`togràfic, de vila seca, que es diu f10? l'he trobat per internet i sembla molt xulo...
necessito referencies... buáaááá´tot és caríssim!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aglaya79 » ds. juny 07, 2008 5:23 pm

Si!

Al signo tenen coses molt xules... jo he de mirar llapisos de memoria xq potser pels adol.lescents pot estar be...

Ja extic fent parelles de nuvis!!! Compro els peluitxes i ma mare me'ls vesteix... quina ilu!!

Silvia

Si! Fa molta gracia compartir restaurant!!

Ali.. ja t'he dit en un altre post q et conec... jeje

quina gràcia m'ha fet!!
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: aglaya79 » ds. juny 07, 2008 5:27 pm

alguien se anima a la quedada del 14 de junio??? en barcelona??
Imatge
aglaya79

EntradaAutor: mimijordi » ds. juny 07, 2008 6:23 pm

HOLA guapíssimes.... feia ja 2 dies q no escrivia.... he estat liadeta a la feina i a casa fent baldeo....

bueno noies ja us vaig dir q tenia restaurant (ahir vaig fer la paga i senyal), quin ilu!!!
el fotograf ali ja l'he reservat(composite), em surt tot per uns 3000, depen si agafem lo de la foto de donar al banquet 500e més...
pero em sembla que mes o menys surt igual a tots els llocs (perque sempre agafes més extres). mira ja està ja pagarem com sigui!!! ejeje

Gracies pel consell del vestit nu guapa!! a veure si et vas passant i en dones bons consells q ja ets veterana en el tema.

Silvia ahir vam veure la sala preparada per la boda q havia ahir (la haviem vist desmontada) i canvia molt!!
pero l'he trobat algunes cosetes: la manteleria el color no em mola massa, per l'any q ve posaran plat (ara només hi ha coberts), les flors una mica soses (sobretot a la taula presidencial molt classicones) i les cadires también diu q les canviara i els llaços fundes también. es q no m'agraden gaire....
aixo si silvia encara no ho tenen per anar a triar, em va dir Joan Carles q per la fira tot nuvis al novembre espera tenir-ho!! a veure si ho renova tot aixo i posa ben MACO i MODERN....
q bé q compartim restaurant, quin ilu!!!

*.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge Imatge
mimijordi

EntradaAutor: nu327 » ds. juny 07, 2008 6:40 pm

Mimi, els centres de taula normalment es poden canviar, en el meu cas m'anaven inclosos però podia triar entre varis, tot i que la majoria solen ser carrinclons, sempre acostumen a tenir un o dos més modernets!
Imatge
nu327

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants